Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Сумнівна натуральність магазинного молока - та причина, через яку багато покупців не ризикують додавати його до сімейного раціону. Існує думка, що практично всі молочні заводи консервують молоко на зиму і назад видобувають його з порошку.
Проте «Волошкове поле» довело, що його продукція повністю натуральна, розкривши весь процес виготовлення. Це стало безпрецедентною ініціативою для молочної галузі України. Таким чином, торгова марка здобула довіру в українських покупців та відвоювала своє місце на магазинних полицях поряд з такими молочними гігантами, як «Злагода», «Яготинське», «Слов'яночка» та ін.
Пустовіт Віталій Миколайович заснував приватне акціонерне товариство "ЮРІЯ" 10 березня 1995 року. ПрАТ стало правонаступником молочного заводу, збудованого ще у 60-х роках у Черкасах. Саме на ньому сьогодні виготовляють молочну продукцію «Волошкове поле». Керує підприємством Віталій Пустовіт. Йому сьогодні належить торгова марка. Однак кінцевим бенефіціарним власником вказано сумнозвісний учасник батальйону «Монако» Андрій Табалов, який з початку повномасштабного вторгнення разом із сім'єю залишив територію України.
Під назвою «Волошкове поле» виробляють та продають молочну продукцію, а саме:
Молоко пастеризоване, ультрапастеризоване. | Сири кисломолочні, м'які, жирні та сиркові вироби. | ||
Кисломолочну продукцію термостатного та резервуарного способу виробництва. | Безлактозну лінійку. | ||
Олія селянська, солодко вершкове. | Десертну групу: сирні запіканки, сирні десерти та сирки глазуровані. |
Асортимент підприємства становить понад 100 різновидів товару.
У 2018 році на ПрАТ «ЮРІЯ» було проведено сертифікаційний аудит інтегрованої системи менеджменту відповідно до міжнародних стандартів ISO 9001:2015 та ISO 22000:2005. У рамках аудиту підприємство довело відповідність діяльності чинним стандартам і тому отримало сертифікати міжнародного рівня.
Сьогодні на виробничих потужностях бренду переробляється понад 200 тонн молочної сировини на добу та щодня відвантажується не менше 100 тонн готової продукції «Волошкове поле» у торговельні мережі України.
Середня чисельність штатних працівників – 980 осіб, позаштатних працівників та осіб, які працюють за сумісництвом – 118 осіб. Фонд оплати праці складає 41 994,9 тисячі гривень. Підвищення рівня кваліфікації працівників забезпечується шляхом систематичного проведення програм навчання спеціалістів, відвідування тематичних семінарів та отриманням кваліфікованих консультаційних послуг.
На підприємстві створено та впроваджено ефективний механізм продажу, а також удосконалено систему доставки молочної продукції торгової марки протягом 24 годин.
Постачання продукції «Волошкове поле» здійснюється за ключовими містами України декількома способами:
прямими поставками до Черкас та Черкаської області, оскільки саме тут знаходяться виробничі потужності; | |
через власні розподільчі торгові підрозділи до Києва, Харкова, Дніпра, Полтави, Одеси, Кропивницького, Кременчука, Запоріжжя, Миколаїва, Херсона, Хмельницького, Вінниці, Львова, Сум; | |
через дистрибуцію у Вінницькій, Хмельницькій, Тернопільській, Рівненській, Чернівецькій, Донецькій, Луганській, Житомирській областях; | |
шляхом експорту продукції до Польщі, Німеччини, Латвії, Ізраїлю, Канади, Південноафриканської Республіки, США. |
Торгова марка продається в «Сільпо», «АТБ» та інших супермаркетах національного масштабу, у магазинах локального рівня, наприклад, «Варус», а також у фірмових торгових точках «Волошкове поле» та «Формула смаку», у міні-маркетах, на прилавках, стихійних ринках. Також черкаську молочну продукцію реалізують оптом та в роздріб через канали дистрибуції та торгові підрозділи.
Молоко для «Волошкового поля» одержують із Черкаської, Кіровоградської, Полтавської, Київської, Сумської, Дніпропетровської, Чернігівської областей. Збір здійснюється понад 200 населених пунктів. У зв'язку з великим регіоном збору молока кожен приймальний пункт обладнаний спеціальними охолоджувачами, щоб зберігати свіжість молока на шляху до заводу та покупця.
Створення ефективної сировинної бази – одна з головних стратегічних цілей ПрАТ «ЮРІЯ». Тому сьогодні виробник застосовує відпрацьовану систему управління кількістю та якістю молока, підтримує позитивну репутацію у сировинній зоні, розвиває матеріальну, технічну та освітню бази.
Головний офіс розташований за адресою: 18030, м. Черкаси, вул. Кобзарська, 108.
Офіційний сайт: voloshkovepole.com.ua.
Умовно асортименти черкаської торгової марки можна розділити на дві лінійки товарів: звичайна молочна продукція і термостатна. При цьому процес виготовлення останньої має свої особливості.
Приватне акціонерне товариство «ЮРІЯ» відкрило завісу таємниці та розсекретило спосіб приготування найкориснішої молочної продукції.
2021 року ТМ «Волошкове поле» продемонструвала повний цикл виробництва молока на своєму заводі. Андрій Табалов прокоментував рішення показати тонкощі виробництва так: «Українці регулярно чують страшилки про те, що продукти, які виготовляються на заводах, чи то ненатуральні, чи то розбавлені, чи то містять незрозумілі домішки. Щоб розвіяти всі міфи про походження заводської молочної продукції та повернути віру українців у її натуральність, бренд «Волошкове поле» приєднався до національного проекту Виробник.ua та показав повний цикл виробництва молока на заводі «ЮРІЯ» у Черкасах». Демонстрація стосувалася не лише цехів, а й ферм. Переглянути відеоролик про створення молока можна на сайті Виробник.ua.
Вкажемо на 4 основні моменти.
Збір молока.
Все починається з ферм та збору молока. Виробник запевняє, що для виробництва термостатних кисломолочних продуктів використовується лише високоякісна сировина. Молоко поставляється із ферм Черкаської та Київської області. Такі ферми є промислово-аграрними господарствами, які налічують від 300 до 500 голів дійного продуктивного стада.
Запорукою якості молочної сировини, на думку виробника «Волошкового поля», є:
поєднання передових сучасних технологій утримання худоби фермерськими господарствами; | |
відстеження параметрів чистоти; | |
ретельний підбір кормів; | |
дбайливе професійне ставлення до худоби; | |
злагоджена робота колективів у господарській діяльності. |
Збирається молоко щодня. Упродовж чотирьох годин доставляється на виробництво. Там воно проходить усі стадії технологічного процесу, щоб стати термостатним кисломолочним продуктом.
Перевірка у лабораторії.
Перед надходженням на підприємство від 250 до 350 тонн молока проходять ретельну перевірку та обробку. Спочатку в лабораторії оцінюють технохімічні показники: органолептичні, фізико-хімічні та мікробіологічні властивості. При задовільних результатах молоко надходить завод для подальшого використання.
Наступними точками контролю є черговість переробки всіх партій сировини та чітке відстеження показників якості у процесі виготовлення як на момент надходження молока, так і на останній стадії – дозрівання продукції та відвантаження.
Якість термостатної продукції є важливим показником для торгової марки. Сьогодні підприємство пройшло сертифікаційний аудит інтегрованої системи менеджменту відповідно до міжнародних стандартів ISO 9001: 2015 та ISO 22000: 2005 та довело відповідність діяльності чинним стандартам та отримало сертифікати міжнародного рівня.
Виготовлення на заводі.
Виробництво кисломолочних продуктів термостатним способом полягає у:
підборі сировини найкращої якості; | |
оптимальної комбінації заквасок; | |
технології виробництва: сквашування, охолодження та дозрівання в кожній окремій упаковці. |
У процесі виробництва термостатна продукція «Волошкове поле» зберігає всю користь кисломолочних бактерій, відрізняється особливим смаком і має непорушний згусток, який незмінно з'являється у молочних продуктів, приготованих у домашніх умовах у печі.
Доставка продукції на полицю.
Доставка термостатної продукції здійснюється протягом 24 годин із моменту надходження замовлення на виробництво.
Черкаське підприємство використовує власний спеціалізований транспорт. Він забезпечує оперативну доставку продукції на склади замовників вчасно та відповідно до умов зберігання продукції. Гарантом свіжості та якості продукції, що постачається підприємством, є суворий моніторинг температурних режимів у момент завантаження та розвантаження з фіксацією показників у супровідному документі та оперативний контроль температурних режимів холодильного обладнання за допомогою спеціального приладу, встановленого в кабіні автомобіля.
На полиці магазинів термостатна продукція «Волошкового поля» потрапляє разом із рекомендаціями від виробника щодо зберігання продукції в рамках продажу.
Торгова марка бере активну участь у громадському житті України та українців. Наприклад, щороку на День вишиванки усі співробітники ПрАТ «ЮРІЯ» виявляють повагу до українських традицій і надягають на роботу національний одяг, вітаючи всіх співвітчизників зі святом.
Крім того, «Волошкове поле» регулярно виступає спонсором заходів та організатором свят до значних дат. Бренд займається благодійністю та намагається надати підтримку у непростий воєнний час усім тим, кому потрібна допомога.
Лише за літо 2023 року ТМ «Волошкове поле»:
Стала спонсором спортивних змагань. 17 червня у спортивному комплексі «Манеж» у місті Черкаси відбувся чемпіонат України з боксу серед юніорів. «Волошкове поле» стала одним із спонсорів цього відбіркового турніру до чемпіонату Європи. У турнірі взяли участь близько 400 учасників з усієї країни. У результаті з переможців сформувалася команда, яка поїде представляти Україну на чемпіонат Європи серед школярів та школярок до Словенії. |
|
Стала годувальницею військовослужбовців. На регулярній основі торгова марка годує солдатів на передовій різноманітними молочними ласощами, передаючи їх через волонтерів, співробітників та друзів. Також не забуває про поранених, які перебувають на реабілітації. Співпрацюючи з громадською організацією « Асоціація сприяння територіальної оборони України » у місті Дніпро, «Волошкове поле» постачає молочну продукцію воїнам, що лікуються. |
|
Стала розвізником питної води. Після підриву Каховської дамби виробник черкаської молочної продукції через власну ініціативу «Разом ми сила!» виділив для постачання води до постраждалих районів один зі своїх молоковозів. Так мешканці Грушівської громади Криворізького району отримали доступ до чистої питної води. |
|
Стала постачальником медичного обладнання. Разом із ПрАТ «Первомайський консервний комбінат» торгова марка «Волошкове поле» передала турнікети, медикаменти та молочні смаколики до п'ятої річниці 118 бригади зі щирими та найкращими побажаннями всім побратимам. |
|
Розважала дітлахів. У липні торгова марка влаштувала День відкритих дверей чи екскурсію для дітей працівників підприємства «ЮРІЯ» у Черкасах. Усі 55 осіб отримали приємні враження та молочні подарунки. |
|
Купувала безпілотники. З 25 липня проводиться благодійна ініціатива з метою підтримати Збройні Сили України та зібрати кошти на купівлю безпілотного літального апарату Shark Mini. Приєднатися до ініціативи «Волошкового поля» може кожен купуючи молочну продукцію із зображенням безпілотника на упаковці. 1 гривню з кожного товару буде перераховано ЗСУ. |
Молочне підприємство Черкащини на хвилину не зупинялося. ПрАТ "ЮРІЯ" пощастило більше, ніж конкурентам. Тому воно доклало всіх зусиль, щоб забезпечувати продукцією «Волошкове поле» українців, підтримувати економіку та допомагати воїнам. Під ім'ям бренду вже з першого березня було організовано безкоштовну роздачу молочної продукції по всьому місту, і 10 тонн передали в перші дні для Тероборони. Торгова марка і сьогодні продовжує займатися соціально важливими проектами та працювати під девізом: «Війна війною, а корови дояться тричі на добу».
Підприємство, на якому сьогодні виробляють продукцію «Волошкове поле», було збудовано 1964 року. Тоді воно входило у державну власність, мало назву Черкаський міський молокозавод і переробляло 25 тонн молока кожну робочу зміну. | |||||||||||||
У 1970 та 1977 роках було проведено реконструкцію заводу. Його потужність збільшилася до 67 тонн за зміну. Однак і за зростання потужності завод не забезпечував населення Черкас молочними продуктами. Тому у 1986-1987 роках провели ще одну реконструкцію підприємства, в ході якої збудували нові цехи та виробництва, оновили практично все обладнання. Внаслідок оновлень виробничі потужності збільшилися до 410 тонн переробки молока на добу. | |||||||||||||
1992 року підприємство стало орендним, а 1994 року, після викупу з державної власності – публічним підприємством «ЮРІЯ». Приватизацію завершили у липні 1994 року. У березні 1995 року форму власності було змінено на закрите акціонерне товариство. | |||||||||||||
2005 року ПрАТ «ЮРІЯ» запускає чергову реконструкцію за рахунок нової хвилі інвестування, обсяг якої становив 2,5 млн грн. | |||||||||||||
У 2008 році підприємство успішно проходить атестацію за міжнародним стандартом ISO 9001:2000. | |||||||||||||
У 2009 ПрАТ «ЮРІЯ» реєструє торгову марку «Волошкове поле». | |||||||||||||
2012 рік став періодом змін та інновацій на підприємстві. ТМ «Волошкове поле» набуває популярності як інноваційна компанія, представляючи ринку серію молочних продуктів термостатного способу виробництва у скляних баночках та пляшках. У результаті зростання популярності розширюються ринки збуту, і торгова марка входить у торговельні мережі національного рівня. | |||||||||||||
У 2014 році створили розгалужену систему збуту продукції за допомогою прямого продажу через дистрибуцію та торговельні будинки по всій території України. На сьогоднішній день їх налічується 13. ТМ «Волошкове поле» стає популярним молочним брендом національного рівня, що входить до ТОП-10 найбільших виробників молочної продукції. | |||||||||||||
2016 року в бізнес-план вписали впровадження нового оснащення виробничих цехів. Додаткова лінія була призначена для виробництва глазурованих сирків, а також для фасування продукції сімейний формат упаковки по 1500 грам. | |||||||||||||
У рамках впровадження стратегічної програми розвитку сировинної бази у 2017 році ПрАТ «ЮРІЯ»:
|
У 2018 році збудовано та впроваджено в експлуатацію цех розфасовки ультра пастеризованого молока на шведській лінії компанії «ТЕТРА ПАК» у форматі упаковки ТВА, TFA. Цех розфасовки молока та кисломолочної продукції в плівкову упаковку було оснащено додатковою лінією «MILK PACK». Цього ж року провели сертифікаційний аудит інтегрованої системи менеджменту відповідно до міжнародних стандартів ISO 9001:2015 та ISO 22000:2005, запровадженої на підприємстві. | |
Після повномасштабного вторгнення РФ в Україну виробництво «Волошкового поля» продовжується. Бренд не втратив заводу. Було зруйновано лише кілька офісів та складів, наприклад, у Миколаївській області. Власник торгової марки та Черкаського молокозаводу розповів про зміни та перспективи так: «Раніше ми експортували до СНД – Туркменістан, Казахстан та ін. Але минулого року переглянули географію у бік ЄС. Наразі одне з наших підприємств проходить перевірку на отримання єврономери». |
Місія компанії, що виготовляє молочну продукцію «Волошкове поле», звучить наступним чином: «Ми працюємо для того, щоб Ви могли тішити себе та своїх близьких смачною та якісною продукцією з натурального молока».
Для того, щоб втілювати цю місію в дію, черкаський бренд керується шістьма принципами:
Взаємовигідне співробітництво. Керується етичними принципами та правилами ділової етики у відносинах з партнерами, покупцями, органами державної влади та суспільством загалом. |
|
Орієнтація на клієнта. Запити споживачів торгової марки – основа бізнесу «Волошкового поля». |
|
Стабільна якість. Основний критерій, за яким працює підприємство ПрАТ «ЮРІЯ», – стабільна якість та безпека продукції. |
|
Ефективне виробництво. Бренд прагне отримання більшого прибутку, підвищення ефективності виробництва та зростання якості. |
|
Розвиток. «Волошкове поле» постійно розвиває виробництво (регулярні реконструкції та додавання нових ліній виробництва), впроваджує інновації та інтегрується в проекти, які можуть бути цікавими для стабільного фінансового стану виробника. |
|
Технології. Бренд володіє інноваційними та працюючими технологіями, але й удосконалює управління. Це дозволяє утвердитися висококваліфікованому персоналу у професійному та особистому житті. |
Основу політики ПрАТ «ЮРІЯ» укладено в одному реченні: «Від постійного вдосконалення інтегрованої системи менеджменту якості та безпеки харчових продуктів підприємства до постійного задоволення потреб Споживачів». Ця фраза потребує пояснення. І виробник їх надає у форматі заяв.
Основна мета ПрАТ «ЮРІЯ» полягає у переробці молока та виробництві молочної продукції, якість та безпека якої має повністю відповідати регуляторним та законодавчим вимогам та задовольняти потреби українських покупців. Для цього бренд постійно покращує матеріально-технічний рівень та якість продукції, як основна умова для:
утримання лідируючих позицій на обох ринках: внутрішньому та зовнішньому; | |
зміцнення економічного стану; | |
розвитку дистриб'юторської мережі; |
|
розширення виробничих можливостей; | |
подальшого розвитку підприємства |
Постійне вдосконалення діяльності підприємства забезпечується ефективним управлінням процесами, реалізацією політики та досягненням цілей у сфері якості та безпеки харчових продуктів. Забезпечення репутації надійного виробника продукції бездоганної якості та безпеки – основна мета діяльності працівників підприємства.
Побудова довірчих відносин між брендом та цільовою аудиторією досягається шляхом:
стабільно високих показників якості та безпеки молочної продукції; | |
дотримання міжнародних та українських вимог щодо якості та безпеки харчових продуктів на всіх етапах виробництва, а також відповідних вимог замовників та споживачів; | |
розширення асортименту продукції; | |
розвитку партнерських відносин з постачальниками та замовниками, а також зміцнення репутації компанії як виробника якісної та безпечної продукції під власною торговою маркою «Волошкове поле»; | |
дотримання термінів виробництва та постачання продукції, зберігаючи якість та безпеку; | |
закупівлі сировини найвищої якості при ретельному доборі постачальників. |
Високі показники якості та безпеки вдалося досягти за рахунок впровадження сучасного обладнання на завод, дотримання вимог з безпеки харчових продуктів, удосконалення умов зберігання та реалізації готової продукції, впровадження розробок та досягнень у сфері якості та безпеки, контролю з боку керівників усіх рівнів, створення безпечних, здорових умов праці
Кожен співробітник ПрАТ «ЮРІЯ» несе відповідальність за якість та безпеку у своїй сфері діяльності. На підприємстві працює добре злагоджений колектив професіоналів-однодумців, які розуміють спільні цілі та знають шляхи їх досягнення. Керівництво прагне збереження кадрового складу, постійного навчання персоналу, зростання кваліфікації співробітників.
Політика бренду «Волошкове поле» передбачає такі кроки:
впроваджувати та постійно покращувати інтегровану на підприємстві систему менеджменту якості та безпеки харчових продуктів відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO 9001:2015 та ISO 22000:2018; | |
застосовувати ризик-орієнтоване мислення до управління підприємством; | |
розвивати та модернізувати виробництво, використовуючи безпечні для харчової продукції технології; | |
проводити ідентифікацію, оцінку та контроль ризиків у КТУ, що мають відношення до харчової безпеки продукції; | |
аналізувати власну діяльність відповідно до вимог споживачів та покращувати результати роботи на постійній основі; | |
організовувати заходи щодо екології; | |
враховувати принципи етики та персональної відповідальності. |
Політика підприємства виконує всіх учасників трудового процесу – від генерального директора ПрАТ «ЮРІЯ» Віталія Пустовіта до рядового працівника.
«Волошкове поле» – український парасольковий бренд молочної продукції. Під його ім'ям виготовляють і молоко, і десерти, і звичайну молочну продукцію і термостатну, а також безлактозну.
Назва «Волошкове поле» перекладається з української мови як поле волошок. Що є відсиланням до квітучої української землі, а особливо Черкащини як батьківщини бренду.
Зображення на логотипі співзвучне з назвою. Справа в тому, що у бренду є свій фірмовий персонаж з квітами волошки-волосками замість волосся. Це міфічна істота – маленький хлопчик, який має крильця метелика. Звати його Волошка. Він змахує рукою, і з іскри з'являються бутони блакитних волошок. Він ніби запрошує корів на зелений лужок покуштувати свіжою травою, щоб після повернення з пасовища вони нагодували всіх смачним здоровим молоком. Слоган «Смачно як у дитинстві!» повністю відповідає оновленому дизайну логотипу.
Для оформлення персонажа використовували національні кольори України: «блакитний» та «жовтий». У блакитний колір пофарбовані насамперед волошки на голові хлопчика Волошки, його крильця та бутончик «волошки» на футболці-туніку. Жовтим кольором пофарбована сама туніка і іскра, з якої з'являються блакитні волошки.
Напис «Волошкове поле» також присутній на логотипі. Раніше маленький чарівник виглядав через «суворе» написання назви бренду. Слово «Волошкові» було надруковано на стрічці жовтого кольору блакитними літерами, та «поле» - білими літерами на червоній емблемі.
Тепер хлопчик Волошка та назва логотипу розділилися. У першого з'явилися нове завдання – чари, а назва бренду змінила оформлення. Тепер «Волошкове поле» написане ніби дитячою рукою, синім чорнилом на тлі білої хмари.
Так, основними кольорами бренду стали синій та білий. Перший символізує вірність, ніжність, дитинство та наївність. А ще це колір українського неба та квітів, на честь яких названо бренд. Білий – це, безперечно, колір молока. Немає такої молочної продукції, яка б не застосувала білий в оформленні упаковки молочної продукції.
Цікаво, що логотип часто супроводжується невеликим слоганом. Наприклад, для позначення появи нової продукції:
Також є слогани, які визначають цільову аудиторію – «для кого»:
Або ще варіант:
Також слоган використовується для позначення основних принципів бренду:
Останній слоган, який використовується «Волошковим полем», пов'язаний із загальним бажанням усіх українців:
Використання слоганів спрямоване на побудову більш міцних та довірчих відносин із цільовою аудиторією. Знання того, що бренд підтримує прагнення та бажання своїх покупців, лише додає очок «Волошковому полю».
Якщо вам потрібен яскравий образ для вашого бізнесу або ви потребуєте створення фірмового персонажа, звертайтесь до брендингової агенції WeLoveBrands. Команда фахівців продумає айдентику, концепцію, маркетингову стратегію, а за потреби і назву. Щоб зв'язатися з менеджерами агенції, скористайтесь телефонними номерами, вказаними на сайті.