Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Національна мережа супермаркетів, яка входить до п'ятірки лідерів серед продуктових рітейлерів країни за обсягом виручки, налічує 116 торгових точок, 21 900 найменувань товарів, 92 000 м кв. торгової площі та 9 000 співробітників. Це все Варус. Кожен українець, який проживає у Дніпропетровській, Запорізькій, Київській, Кіровоградській області, хоча б одного разу закуповувався у цій мережі. Деякі роблять це на постійній основі. Чим приваблює їхня національна мережа Varus? Брендингове агентство WeLoveBrands вирішило продемонструвати у цій статті.
Мережа Varus – один із найбільших гравців українського продуктового роздрібного ринку. Вона продає продукти від різних українських та європейських виробників. У магазинах Варус можна знайти товари різних цінових категорій: від бюджетних до люксових. Це і відрізняє торгову мережу від конкурентів, таких як АТБ та Сільпо. Окрім того, асортимент товарів представлений 9 власними торговими марками.
До переліку видів діяльності входить:
Роздрібна торгівля продуктами харчування у неспеціалізованих магазинах та поза магазинами, за допомогою фірм поштового замовлення чи інтернету. | |
Оптова торгівля зерном, тютюном, насінням та кормами для тварин, м'ясом та м'ясними продуктами, молочними продуктами, яйцями, харчовими маслами та жирами, а також неспеціалізована оптова торгівля. |
|
Ресторанна діяльність та надання послуг харчування. | |
Допоміжні комерційні послуги та допоміжна діяльність у сфері транспорту. | |
Складування та складський облік. |
|
Бухгалтерський облік та консультації з питань оподаткування. | |
Надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого майна. |
Обробка даних, розміщення інформації на сайтах та інші інформаційні послуги. | |
Маркетингова діяльність, а також дослідження ринку та вивчення громадської думки. |
В Україні мережу Varus представлено компанією «ОМЕГА», якою керує Безуглий Володимир Анатолійович. Зареєстровано за адресою: 49041, м. Дніпро, вул. Панікахи, 15. Засновниками є Руслан Шостак та Валерій Кіптик, які навпіл володіють кіпрською компанією «Weygant Enterprises limited». Саме вона відкрила перший магазин у Дніпрі у 2003 році. Бренд отримав ім'я від з'єднання перших двох букв імен засновників: VA – Валерій та RUS – Руслан.
Цікаво те, що Руслан Шостак та Валерій Кіптик є власниками та інших бізнесів. Один із них – популярна мережа магазинів «EVA» – лідер українського ринку косметики. А після початку повномасштабного вторгнення друзі відроджують вінницьке виробництво дитячого прального порошку «Вухатий нянь», яке дісталося дніпровським бізнесменам від російських власників, що втекли. Також вони володіють кількома об'єктами комерційної нерухомості.
Сьогодні торгові точки розташовані в центральних та східних областях України: Дніпро, Запоріжжя, Кам'янське, Київ, Кривий Ріг, Марганець, Нікополь, Бровари, Вишгород, Вишневе, Вільногірськ, Долинська, Жовті Води, Новомосковськ, Павлоград, Первомайськ, Магдалинівка, Петропавлівка, Солоне , Царичанка.
Щодня у Варусі здійснюють покупки 260 000 осіб. Прибуток від продажу на один квадратний метр торгової площі склав 16 тисяч гривень 2021 року. У 2022 та 2023 загальний прибуток скоротився за рахунок втрати супермаркетів, які опинилися на тимчасово окупованих територіях Донецької області. Також торговельна мережа втратила 2000 співробітників, які або залишилися на підконтрольній РФ територіях, або переїхали в інші, безпечніші регіони.
Офіційний сайт: varus.ua.
На даний момент із 116 супермаркетів Варус під контролем торгової мережі знаходиться лише 103. До них відносяться To go, великий та середній формат, а також VARUS CAFE.
Супермаркети To go.
Це міні-формат для швидкого покупки. Магазини розміщуються у центрах Києва та Дніпра. Формат To go налічує 6 торгових точок. Площа кожної – від 200 квадратних метрів. Кількість найменувань товарів – 3000-3500. Поєднується разом з кафе, в якому кожен відвідувач може перекусити приготованими стравами та випити гарячі напої.
Великий формат.
Це великі супермаркети, площа яких від 1500 до 2500 квадратних метрів. Усього таких магазинів 6. Покупцям представлено від 15 до 25 тисяч найменувань товарів, що повністю закривають потреби клієнтів. Великий формат має зручне та інтуїтивно зрозуміле планування, містить пекарню, кафе з посадковими місцями. Перелічені особливості цих Варусів позитивно впливають на клієнтський досвід.
Середній формат.
Цей тип супермаркетів Varus розташований переважно у житлових масивах. Кількість таких магазинів – 104. Їхня торгова площа може бути і 500, і 1500 квадратних метрів. Кількість товарів, які можна купити, налічує від 500 до 15 тисяч найменувань. У середніх форматах Варусів продаються власні страви та випічка, а також закриваються всі потреби клієнтів у товарах.
VARUS CAFE.
Кафе, розташовані на території супермаркетів Варус, у тому числі магазинів формату To go, оформлені в дизайні від JDV. Великий асортимент страв, деякі з яких готуються прямо на місці: піца, азіатська кухня (локшина удон та рис тяхан із WOK-меню), хот-доги, сендвічі. Тут знаходиться салат-бар, кава-зона, стійка із солодкими напоями та десертами власного приготування, а також затишні зони відпочинку.
У всіх форматах супермаркетів Varus продаються дев'ять власних торгових марок. До них входять: ТМ Varto, ТМ Origin, ТМ Вигода, ТМ Trixi, ТМ BOHEMA, ТМ Varto Kids, ТМ Varto Clean, ТМ Varto Soft та ТМ Чиста Вигода:
ТМ Varto – це широкий асортимент товарів відмінної якості, виготовлених за спецзамовленням Варус: м'ясні вироби, ковбаси, сири, молочні продукти, солодощі, напої, бакалія, консервація; | |
ТМ Origin – це бюджетна продукція з країн, які традиційно є виробниками цих товарів; | |
ТМ Вигода – це широкий асортимент від молочних та м'ясних товарів до приправ та алкогольних напоїв за першою ціною на ринку; | |
ТМ Trixi – це лінійка товарів для дітей від 3 років з бездоганними показниками за якісними та смаковими характеристиками; | |
ТМ BOHEMA – це товари сегменту люкс, створені на топових фабриках українських виробників спеціально для мережі Варус; | |
ТМ Varto Kids – це дитяча торгова марка, склад товарів якої ретельно перевіряють експерти з педіатрії, щоб унеможливити наявність шкідливих добавок та барвників; | |
ТМ Varto Clean та ТМ Varto Soft – це бюджетні кошти для прибирання та догляду за собою; | |
ТМ Чиста Вигода – це лінійка повсякденних товарів за першою ціною на ринку: предмети особистої гігієни, засоби для збирання та інші непродовольчі товари. |
Власні торгові марки мережі Варус налічують 1400 найменувань та займають 12% товарообігу компанії.
Мета Варус як бренду – це внести якнайбільше різноманітності у продукти харчування для своїх покупців. І щоб цього досягти, він надав українському покупцеві кілька клієнтських сервісів. Вони мали зробити процес купівлі товарів легшим і з можливістю заощадити. Так з'явилися мобільні сервіси для клієнтів та програма лояльності.
За допомогою програми для операційних систем мобільних пристроїв iOS та Android, яка діє як бонусна електронна картка, у покупця з'являється можливість:
накопичувати та витрачати бонуси, а також переглядати баланс особистих та бонусних коштів; | |
відстежувати історію покупок; |
|
проходить різноманітні опитування; |
|
знаходити найближчі супермаркети мережі; |
|
замовляти продукти онлайн; |
|
надсилати бонусні кошти на благодійність. |
Умови користування програмою можна обговорити з оператором у вбудованому онлайн-чаті. Такі ж можливості мають боти для Viber і Telegram, спеціально розроблені для клієнтів Varus.
Програма лояльності має наступні переваги для учасників:
1% бонусів нараховується за кожну покупку; | |
при купівлі на 3000 грн. на місяць нараховується по 1 бонусу за кожну гривню наступного місяця; | |
можна поповнювати грошовий рахунок на касі; | |
накопиченими бонусами можна розплачуватись за всі товари у Варусі, крім алкоголю та тютюнових виробів. |
Кількість покупців мережі, які користуються перевагами Програми лояльності, дорівнює 1634777 за даними останнього розрахунку.
Ще один сервіс для клієнтів магазинів – Varus драйв. Парковка біля магазину обладнана спеціальними зонами, де можна швидко та зручно отримати замовлення, не виходячи з авто. Для цього необхідно:
вибрати товари магазину Варус на сайті go.varus.ua; | |
вказати спосіб доставки: Varus драйв; | |
сплатити замовлення банківською карткою; | |
отримати замовлений список товарів у спеціальній паркувальній зоні в авто. |
Ще одна розробка для клієнтів, яку має бренд, – це каси самообслуговування. Вони розроблені спеціально для простої та швидкої купівлі товарів: зрозуміле меню, можливість оплатити покупку карткою або готівкою, а також скористатися за допомогою консультанта магазину за потреби.
Одна з інновацій бренду Варус – вертикальна ферма зелені. Така розробка перша в Україні. Кожен кущ зелені поміщений у контейнер та розміщений вертикально. Приміщення з контейнерами має особливий мікроклімат, спеціальне освітлення та економічну систему поливу. Такі ферми розташовані поблизу супермаркету, що надає можливість покупцям мережі придбати товар прямо з грядки. При цьому зелень на таких фермах можна отримувати цілий рік, тому що всередині можна підтримувати температурний режим та необхідний рівень освітлення. Зелень на фермі захищена від паразитів та інших шкідників, тому не потрібно обробляти її хімічними засобами захисту. Таким чином, зелень з вертикальних ферм бренду виходить екологічно чистою та корисною.
За свої досягнення на шляху до збільшення харчової різноманітності бренд був удостоєний кількох нагород:
У 2013 році агентство IBrating надало мережі супермаркетів VARUS довгострокову кредитну інвестиційну оцінку рейтингу – uaBBB – «стабільний» прогноз. | |
З 2013 року Варус входить до ТОП-10 українського рітейлу за показниками товарообігу. | |
У 2014-му власник продуктової мережі Варус ТОВ «ОМЕГА» посідає 9 місце за чистим прибутком серед 2338 проаналізованих українських роздрібних компаній, які здебільшого продають харчові продукти. | |
З 2014 по 2018 рік Варус залишався переможцем престижної Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». | |
2015-го Varus стає на 132 місце серед 200 найбільших українських компаній за рейтингом FORBES. | |
А вже у 2018 переміщується на 91 місце у цьому ж списку Форбс. | |
У 2019 році Варус стає Срібним призером у номінації «Сеть супермаркетів року». | |
У 2020 році він отримує звання Кращого HR-бренду року. | |
З серпня 2020 року ПриватБанк у партнерстві з Mastercard розширив можливості послуги «Готівка на касі» Це дозволило покупцям Варус переводити в готівку гроші, не залишаючи магазин. | |
У 2021 році бренд отримав звання «Найкращий проект Private Label» завдяки співпраці з кулінарним експертом Євгеном Клопотенком. |
З 2020 року Євген Клопотенко є бренд-амбасадором СТМ Varto. На новій упаковці товарів торгової марки використовувався відомий образ кулінарного експерта та візуальні атрибути бренду. Колаборація передбачала: надання рекомендацій з приготування страв із продуктів СТМ VARUS у рекламній продукції Варуса та в соцмережах, видання книги «Борщ і до борщу» ексклюзивне для клієнтів мережі та майстер-класи для покупців, у тому числі наживо в супермаркетах. Яскравий бунтарський образ Євгена Клопотенка, який відомий своїми сміливими кулінарними експериментами, якнайкраще демонструє нову філософію бренду «різномаїжжя щодня».
Інновації, сервіси для клієнтів, чисельні нагороди та звання разом з унікальним знанням регіонального ринку та розумінням його тенденцій принесло мережі Varus високу впізнаваність та лояльність покупців у всіх регіонах, де є торгові точки.
Супермаркети Varus – одні з найпопулярніших магазинів у Києві, Дніпрі та Кривому Розі. У тих населених пунктах, де вони найбільше поширені. До 2022 року мережа налічувала понад 116 торгових точок. Але війна скоротила її на 13 магазинів. 2020 року обсяг виручки становив 12,2 млрд грн, 2021 року – 116 млрд грн, а 2022 року вона опустилася до 113 млрд. Проте Варус не здався і планує відкрити двохсотий магазин найближчим часом.
А все почалося 2003 року. Тоді відкрили перший магазин Varus в одному із ТРЦ «Terra» у Дніпрі. Власникам нового магазину належав сам торговий розважальний комплекс, і Варус був якірним орендарем Терри. Наступного року відкривається другий магазин. А через два роки, 2006-го, відкриваються ще два маркети, один з яких розташовувався в Міст-сіті ТРЦ.
Магазини в торгових центрах площею понад 2 000 квадратних метрів спочатку орієнтувалися на середній і вище за середній ціновий сегмент. Проте 2010-го вони включили всі цінові сегменти із запуском власної торгової марки економ-сегменту «Вигода».
У 2007 починається ера магазинів біля будинку Варус-Експрес. Цього року відкрили 4 торгові точки, а в 2008 – 8. До кінця 2008 року бренд мав 6 класичних супермаркетів великих розмірів і 12 «магазинчиків» біля будинку.
До 2010-го відкрито вже 10 Варусів загальною площею 17,4 тисячі м кв. Стрімке зростання пояснюється відсутністю суттєвої конкуренції та зростаючим добробутом українців
Основними фінансовими ресурсами у розвиток торгового бізнесу були відстрочки постачальників і банківські кредити, які становили близько 13-15% від виручки. Окрім того, Varus практично не кредитувався у доларах.
Основний негативний чинник – використання короткострокових банківських кредитів для інвестицій. До того ж у 2008-2009 роках. банки не продовжили кредитування і Varus довелося піти в офіційну процедуру санації. Керівництво закрило Варуси біля будинку та сконцентрувалося на супермаркетах класичного формату. Торгові площі «Варусівських» Експресів були передані під «Бруснички» Ріната Ахметова.
Наслідки кризи не зламали бренд. До того ж, після економічного занепаду банки погодилися пролонгувати кредитну заборгованість, тому було укладено нові договори. Власники Varus замислювалися про те, як скористатися можливостями, які відкрилися на українському ринку внаслідок кризи.
Справа в тому, що економічний спад вдарив сильно по таких торгових мережах, як Raiford і Cent. Їм довелося втекти. На їхнє місце прийшов Варус. До 2012-го він відкрився на місці трьох магазинів Raiford і десяти магазинів Цент. Таким чином мережа розширилася до 30 торгових точок.
Виторг також зріс: з 605 млн грн до 1.6 млрд грн. Цього ж року Varus увійшов до першої десятки продуктових рітейлерів України за розміром товарообігу. Водночас власник мережі ТОВ "Омега" закрила кредитні борги. І Варус відсвяткував закінчення 2012 року запуском власної торгової марки, але вже для середнього цінового діапазону – «VARTO».
2014 рік став роком виходу Варуса на національний рівень та відкриття магазинів у Києві. Він замінив 13 торгових точок «Перекрестка», який мав не дуже гарну репутацію через російське походження. Він програвав «Сільпо» та «Великий кишені», а про Варуса ніхто тоді нічого не знав. Тому вливання нової мережі до столичного торгово-роздрібного бізнесу не пройшло без шорсткостей.
До того ж 2014-й став фатальним роком: державний переворот, Майдан, вторгнення на Донбас та окупація Криму. Для економіки країни це було надто. Тому завдання влитися в київське середовище виявилося для бренду непростою справою.
Зниження купівельної спроможності змусило керівництво мережі супермаркетів переглянути концепцію бренду. Збільшився асортимент товарів для покупців не вище за середній ціновий сегмент, запустилося безліч знижкових програм і додалися нові торгові марки в private label.
Варус зосередився на зростанні показників обороту, виторгу з одного квадратного метра та інтеграції нових магазинів у мережу, наприклад, Spar та Беконо. Вони також перетворилися на Varus, слідуючи шляху попередників - Raiford і Cent.
2015 рік, а потім і 2016-й став новим етапом у житті бренду:
з'явилися власні торгові марки: «Чиста ВігоДА» та «Домашній кошик»; | |
132 місце у рейтингу Forbes; | |
новий дизайн логотипу та ребрендинг; | |
випередив український ринок за товарообігом на квадратний метр на 33%; | |
здобуття премії Retail Awards «Краща мережа продуктових супермаркетів Дніпра» два роки поспіль. |
2016 року торгова мережа Варус підібралася до першої п'ятірки українського рітейлу. Безперечними лідерами були АТБ та магазини Fozzy. Але водночас «Фуршет» та «Велика кишеня» стрімко втрачали свої позиції. З Дніпра в результаті ці торгові майданчики зникли. А Metro після кризи розвивався вкрай консервативно.
Разом з Варус за першість боролися такі сітки, як Ашан, Novus та одеська Таврія. 5 місце в ТОПі переходило то Таврії та Великий Кишені або Велмарт, то знову Varus. Згодом Варус розділили український національний ринок із мережею Novus, забравши собі Центральну та Східну Україну. У 2016 році відкрилося 3 магазини у Запоріжжі. Також мережу Варус була нагороджена і за найкращу мотиваційну програму на основі популярних тоді сіквелів «Зоряних війн».
З 2017 року розпочинається активне завоювання прихильності українського споживача. Перше, що зробило керівництво – запустило Програму лояльності «VARUS PERFECT» та почало вкладати у розвиток клієнтських сервісів.
У 2018 році Варус посідає 5 місце по товарообігу серед найбільших FMCG-мереж країни. Стартує стратегія діджиталізації та запускається Viber-бот. У 2019 році отримує премію Retail Awards у номінації «Краща мережа продуктових супермаркетів Дніпра та Кривого Рогу» та срібло в «Українській народній премії» у номінації «Мережа супермаркетів 2019 року».
У 2019 і 2020-му Варус прискорено розвивається за рахунок зростання кількості торгових точок формату «біля будинку», що відкриваються. До того ж у 2020 році у Києві починає працювати відділення онлайн-доставки продуктів go.varus.ua. У цьому ж році мережа перемагає у проекті "Корпоративний бот VARUS PEOPLE" як HR-бренд.
І в 2021 році Варус входить до ТОП 5 рітейлерів зі зростання доходу і нагороджується Private Label-2021 як найкращий проект. Своє майбутнє імперія українських супермаркетів бачить у нарощуванні кількості невеликих магазинів, у яких український споживач зможе скупитися «в домашніх капцях» та знайти все найнеобхідніше.
Наслідки російської агресії коштували Varus 15% бізнесу. Саме на таку кількість скоротилася мережа продуктових магазинів. Закрилися чи було зруйновано торгові точки у Донецькій та Запорізькій області. На Київщині бренд втратив склад замороженої продукції, який годували столицю. А в Дніпрі Варус втратив склад обладнання площею 7 000 м кв. внаслідок ракетного удару. Збитки від російського вторгнення співвласник мережі Руслан Шостак оцінив у сотні мільйонів гривень.
У перші дні бойових дій керівники Варус перевели 2,5 млн грн фонду «Повернися живим» на допомогу армії та створили власний гуманітарний штаб. Так бренд забезпечив продовольчу підтримку всім тема, хто потребував допомоги під час війни. Пізніше мережа приєдналася до проекту United 24 і постійно є його донатором. Також бренд бере участь у інших благодійних ініціативах.
Проте керівництво мережі українських супермаркетів не впадає у відчай. Війна – не привід перестати працювати. Тому вже осінь 2022 року Varus разом з Binance уможливила оплачувати онлайн-покупки на сайті бренду криптовалютою.
Головна концепція сучасного Varus – просування ідеї «різномаїжжя щодня», яка полягає у наданні можливості кулінарного розмаїття для кожного покупця на основі звичайних продуктів та у боротьбі з кулінарною одноманітністю. Цю концепцію він готовий втілювати, вкладаючи у розвиток своїх співробітників та вирощуючи корпоративну культуру.
Варус – це не лише велика продуктова мережа супермаркетів – це також команда, яка працює щодня на загальний результат і надає підтримку, коли це потрібно. І у працівника на складі, в магазині та офісі одне завдання – зробити Варус для українського споживача улюбленим місцем, де він може задовольнити свої потреби в покупці. І навіть перевершити очікування цільової аудиторії.
Тому кожен новий співробітник знайомиться із корпоративними принципами роботи:
Команда, націлена на загальний результат та взаємодопомогу. | |
Кожен співробітник – експерт у своїй галузі. | |
Кожен крок заради кінцевого результату. | |
Ефективне та раціональне використання ресурсів компанії. | |
Кожен співробітник гідний похвали за досягнення та успіхи. | |
Генерація ідей та нестандартних рішень. | |
Натхнення ідеєю – закохати у собі цільового клієнта. |
Для своєї команди Варус влаштовує івенти з цінними призами, безкоштовне навчання, організовує доставку гарячих обідів, корпоративний транспорт, забезпечує знижки від партнерів, активність та подарунки від магазинів. Підтримувати здорову форму можна з VARUS sport club, а відпочити у Chillout zone. Надаючи всі зручності та закриваючи основні потреби своїх співробітників, Варус вирощує сильну, ефективну команду, яка працюватиме заради спільної мети з максимальною віддачею. Такими є корпоративні принципи бренду.
Крім кулінарного розмаїття та піклування про співробітників Varus дотримується ще однієї цінності – це благодійність та допомога всім, хто її потребує.
Ця особливість бренду особливо виявилася після масштабного вторгнення РФ. Тоді ж Варус донатив у всі можливі фонди: "Повернися живим", United 24, "Дитинство без війни". Окрім того, було організовано власний гуманітарний штаб. Варус брав участь у евакуації дітей із гарячих точок. З початку повномасштабного вторгнення бренд переказав на ЗСУ понад 23 млн грн. Ця сума продовжує зростати з кожним місяцем. Також було організовано благодійний збір коштів шляхом випуску спеціальних акційних товарів, при купівлі яких певна сума переказується на дітей та ЗСУ.
Допомога бізнесу у наближенні нашої спільної перемоги – соціальна відповідальність мережі Варус як члена суспільства. Для українців важливо, що такі великі бренди поділяють їхні цінності та множить невеликі приватні внески вагомішою допомогою.
Бренд Varus сумісно з командою Havas Ukraine представив нове позиціонування мережі продуктових супермаркетів. Мета нової стратегії – виступити у ролі непримиренного ворога харчової рутини. Оскільки харчова одноманітність, на думку бренду, є однією із проблем харчування людей в Україні.
Маркетинг-директор Varus Ольга Капустіна пояснює: «Ми віримо, що їжа, як вагома частина життя кожної людини, може і має бути цікавою. Ми знаємо, як звичайну гречку зробити не банальною, наприклад, додати до неї горіхи, родзинки та кокосове молоко. Також ми підкажемо, що смачного приготувати на вечерю, коли у голові всі кулінарні ідеї вичерпані. Ми стаємо для клієнта тим експертом, який порадить, як розбавити харчову одноманітність, запропонує, що приготувати на вечерю, розповість про новинки, що з'явилися в мережі, та багато іншого. Тому зустрічайте різноманітність у Varus!».
Щодня більшість українців готують ті самі страви не для насолоди, а щоб підкріпитися чи підтримати свої сили. Щось смачне та незвичайне можна спробувати лише на святкових застіллях або за рідкісних походів у ресторани. Але це не змінює загальної тенденції.
Рішення є! Виступити у ролі непримиренного ворога харчової рутини. І нагадати українцям, навіщо їм дано смакові рецептори. Ідею експериментів з їжею бренд Варус просуває за допомогою нового позиціонування.
У новій філософії бренду Varus – це друг, який живе в Європі і час від часу привозить якусь незвичайну, але дуже смачну їжу. Про це свідчить асортимент супермаркету, що розширився за рахунок появи європейських торгових марок. Саме завдяки Варусу український споживач отримує новий кулінарний досвід та куштує нові страви, які раніше ніколи б не приготував. З приїздом такого друга життя стає яскравішим.
Яскравість і насиченість смаку передається завдяки оновленому візуальному стилю.
Основним кольором дизайнери залишили соковитий та сонячний помаранчевий. Салатовий колір продовжує виконувати функцію акцентного.
Також підібрали палітру додаткових кольорів, які ще більше підкреслюють оновлений настрій бренду:
Бузковий.
Темно синій.
Ніжно-блакитний та ін.
Смачною фішкою стали патерни, які можна робити з логотипу та його фрагментів, а також товари, що буквально ширяють у повітрі. Таким чином можна показати продукцію магазинів максимально апетитно та моментально викликати бажання спробувати щось із представленої різноманітності.
« Наша мета – перемогти кулінарну рутину. Звідси й органічно випливає оновлений слоган: різномаїжжя щодня. Спеціально для того, щоб підкреслити позицію мережі Варус новим оригінальним чином, ми винайшли нове слово. Воно важко сприймається з першого разу, але спробуйте повторити його кілька разів – «різномаїжжя» – і воно вже відчуватиметься звичним, начебто й було з нами завжди. Цим ми й привертаємо увагу», – пояснює вибір назви нової філософії бренду Тетяна Сахнюк, керуючий директор Havas Ukraine.
Безперечно, мережа українських супермаркетів постійно динамічно розвивається. Varus вже має власні торгові марки, цифрові програми, ферму, власний імпорт, якісну продукцію як вітчизняного, так і зарубіжного виробництва. До того ж у продуктової мережі високий рівень лояльності клієнтів та впізнаваності бренду.
Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти ставилися також доброзичливо, тепло та довірливо до вашого бізнесу, зверніться до брендингової агенції WeLoveBrands та замовте послугу створення фірмового стилю та позиціонування бренду. Для цього скористайтесь телефонами чи месенджерами, номери яких вказані на сайті.