Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Хороша сумка – половина успіху look-а. Чи це шоппер, кроссбоді, діловий портфель, місткий рюкзак або клатч — для кожного з них знайдеться місце у вашому ансамблі. Для когось провідною характеристикою буде функціональність, для когось дизайн, а комусь подавай гарячий тренд сезону.
Однак, що б ви не обрали, сумка має бути якісною, а ще краще – рідною. Ділимося добіркою українських виробників.
Компанія HVÓYA стартувала як бренд босоніжок. Власниця шоуруму Nameli, Марія Сіміч-Моїсеєнко, вирішила створити взуття власного бренду, в якому мають поєднуватися комфорт, лаконізм, гармонія ліній та жіночність. Босоніжки призначалися активних жінок.
Після першої невдалої спроби Марія розробила модель ідеального взуття на низькому, стійкому підборі, з м'якою устілкою та надійною фіксацією. Розширивши лінійку взуття та досягнувши успіху в ніші, CEO HVÓYA освоїла новий напрямок – виробництво жіночих сумок.
Сьогодні в асортименті бренду — два популярні у всьому світі види сумок: кроссбоді (компактні сумки на ремені, які носять через плече) та шоппери (зручні сумки для покупок та речей середньої величини). Для їхнього пошиття «Хвоя» використовує високоякісну гладку шкіру, натуральну замшу та текстиль.
У дизайні сумок простежуються спільні із взуттям риси – чіткі лаконічні форми, функціональність та високі стандарти якості. Нещодавно колекцію бренду поповнила перший рюкзак. Елегантна модель стала альтернативою сумки тим, «кому завжди потрібно носити із собою трохи більше».
Кожну сумку київського бренду LONA PRIST прикрашає чорний квадрат із ебенового дерева — емблема компанії та шанування великому українському авангардисту Казимиру Малевичу. Принципи авангардизму та супрематизму, які заснував та просував художник, закладені та чітко простежуються у дизайні виробів бренду.
Альона Пріст, засновниця, дизайнер та ідейний натхненник бренду, стверджує, що створює не сумки, а арт-об'єкти. У виробах майстра поєднуються матеріали найвищої якості та італійські традиції виготовлення сумок ручної роботи. Ключовими мотивами дизайну залишаються мінімалізм та переосмислений старомодний авангардизм.
Як і на старті бренду, так і зараз під час створення сумок Альона надихається роботами Малевича. Наприклад, дизайн моделі Square Bag розробили за мотивами картини "Біле на білому" 1918 року. Баланс виробу створюють гладка матова шкіра, тонкий ремінь, декоративний шкіряний бант із масивними вузлами та відсутність фурнітури.
2022 року бренд «Лона Пріст» представив кастомну колекцію сумок, які вручну розписала харківська художниця Соня Морозюк, а на початку літа 2024-го — круїзну лінійку з уже традиційною естетикою та новими матеріалами, такими як блакитний та синій денім.
Bagllet - бренд сумок та аксесуарів з натуральної шкіри, назва якого складається зі слів "bag" - сумка та "wallet" - гаманець. «Багглет» — один із небагатьох українських брендів, які у виготовленні сумок використовують вінтажну шкіру. Завдяки цьому всі вироби є неповторними, а кожен покупець отримує продукт з особливим характером та історією.
Нещодавно Bagllet представив нову колекцію Unique, яку вирізняють чіткі лінії та форми, особливий дизайн та італійська шкіра Тоскана. Це тверда гладка шкіра, яка злегка нагадує лаковану, а через особливий спосіб фарбування ніби світиться зсередини. Завдяки високій щільності матеріалу вироби отримують чіткі контури та гладку кромку, а також відмінно тримають форму.
У колекції Unique зібрані всі необхідні види сумок для базового гардеробу – моделі для офісу, крос-боді, багети, сумки на плече та хіт сезону – тоут-сумки.
Вибираючи концепцію для сумок та інших аксесуарів, засновниця та креативний директор бренду Тетяна Кодзаєва зупинилася на натуральній шкірі – найбільш зносостійкому та довговічному матеріалі. Шкіряні сумки довго зберігають початковий вигляд, витримуючи безліч поїздок та вечірок.
Бренд "Код" пропонує два розміри сумок. MEDIUM - компроміс між місткістю, комфортом та зовнішнім виглядом. Ними зручно користуватися щодня – ці сумки вміщують все необхідне, від гаманця та ключів до косметичних засобів, телефону та планшета.
MINI - стильний аксесуар, який підкреслить образ і служитиме центром уваги. Такий розмір ідеально підходить для вечірніх виходів та особливих подій, створюючи неповторний акцент.
Kachorovska називає себе взуттєвим брендом. Що не дивно — першу пару взуття родичі засновниці компанії пошили ще 1957 року. Сьогодні взуттєвим бізнесом займається вже третє покоління сім'ї, а маленька сімейна майстерня зросла до успішного холдингу Kacho Group. «Качоровська» — це три фірмові магазини, власне виробництво та понад 120 співробітників.
Досвід, знання особливостей шкіри та вміння з нею поводитися дозволяє майстрам компанії створювати ефектні, високоякісні та зручні аксесуари. В асортименті бренду сьогодні — жіночі міні-сумки, ділові портфелі, кроссбоді, сумки на плече, шоппери та багети.
Аліна Качоровська, CEO бренду, говорить про себе та свою «дитину»: «Kachorovska спочатку — не про взуття та сумки. Ми завжди були про певний lifestyle. Ми — мануфактурники, і я шалено від цього кайфую. Ми створюємо продукт, який необхідний людям, і докладаємо максимум зусиль, щоб цей продукт був крутим, якісним та зі справедливою ціною».
Laclen - бренд сумок та одягу ручної роботи з намистин. Найпопулярніші моделі – міні-сумки, проте клієнти можуть замовити виріб індивідуального розміру та форми. Так, на сторінці бренду в Instagram можна знайти приклади моделей у вигляді серця.
У колірній палітрі бренду — сумки класичних спокійних кольорів та яскраві: бузкові, зелені, червоні, блакитні, рожеві, жовті та помаранчеві. Вони чудово підійдуть під вечірні вбрання, елегантні сукні, а також яскраві вибухові образи для вечірок та фестивалів. Як бонус замовника творці бренду можуть навчити плести сумки самостійно.
SECRET PROJECT STUDIO народився на стику інтересів засновників: у Ганни — бажання творити, у Романа — прагнення інновацій, а також нестандартних матеріалів та рішень. Так з'явилася ідея створювати сумки із гуманних та екологічних замінників шкіри. Анна та Роман самостійно розробляють дизайни всіх сумок, а шиють їх із пробкової тканини та гнучкого каменю.
Коркову тканину виготовляють із знаменитої португальської пробки, причому при виробництві пробки дерево залишається непошкодженим. Гнучкий камінь виробляють із надтонких платівок сланцю, які приклеюють до текстильної підкладки.
Головні ідеї «Сикрет Проджект» - сучасність, актуальність, дбайливе ставлення до природи та розумне споживання. Вироби бренду відрізняють широка гама кольорів.
Keep - відображення бачення міського життя, в якому рюкзаки є незмінним помічником. За словами творців бренду, це надійні друзі, з якими переживають найяскравіші моменти і в яких завжди впевнені.
Бренд "Кіп" народився в 2011 році, а його девізом стали слова "We Are Able" - "Ми Можемо/Ми здатні". Його засновники стверджують: кожен з нас здатний на все, що завгодно, ким би він не був.
У лінійці бренду представлені міські та туристичні рюкзаки, слінгпеки та слінгбеги, чохли для ноутбуків та фотокамер, а також інші аксесуари. Більшість моделей виконано з високотехнологічної, зносостійкої та водовідштовхувальної тканини Polartec із застосуванням світловідбивних елементів.
Навесні 2024 року бренд представив лукбук "keep it green", основу якого складають сумки Arakawa та рюкзаки Flatiron з тканини Cordura у нових кольорах - оливковому та сірому, а також нова модель рюкзака Koktebel із жатої парашутної тканини.
У своїх компейнах Keep просуває естетику Києва, запускаючи колаборації з місцевими художниками та командами, серед яких, наприклад, фестиваль Don't Take Fake, The Village, а також вуличні художники OBIES та RUBAE. Продукцію бренду можна купити у фірмовому шоурумі Києва та онлайн.
PELICAN з 2015 року розробляє та виготовляє рюкзаки, сумки та інші аксесуари. Засновники та керівники бренду, подружжя Денис та Ліза Зорко, здобули інженерну та художню освіту. У кожному продукті вони поєднують технологічні та свіжі рішення, унікальний дизайн та високу функціональність.
Всі вироби шиють із перевірених матеріалів із використанням надійної японської фурнітури YKK, а також з урахуванням ключових потреб мешканців мегаполісів. За словами Дениса, основні покупці продуктів «Пелікан» — хлопці віком до 30 років, яким потрібні місткі та функціональні рюкзаки, проте близько 40% клієнтів — активні дівчата. Вони також часто подорожують, і їм важлива місткість у поєднанні з дизайном.
Розробляючи надійні сумки та рюкзаки «для подорожей, відкриттів та бурхливого міського життя», Harvest спочатку ставить функціональність на перше місце. З 2015 року український бренд постійно створює нові моделі та дизайни, а також модернізує існуючі.
Восени 2021 року «Харвест» представив колекцію SHUTTLE — результат пошуку нових форм і думок про космічні польоти. Переробивши дизайн найпопулярніших моделей сумок та рюкзаків, бренд створив нові форми – геометричні, ще більш ергономічні та схожі на космічний корабель.
Колекцію складають жіночі, чоловічі та унісекс моделі: Shuttle Roll, Shuttle Roll Mini, Shuttle BG, Shuttle Classic та Shuttle Roll Messenger.
Головні «фішки» колекції – геометричне дно та приховані блискавки, які створюють ефект монолітності та забезпечують безпеку вмісту рюкзаків.
Піноматеріали в спинках рюкзаків та лямках, перевірені матеріали, такі як якісна екошкіра, нейлон підвищеної щільності та прогумована підкладка для додаткового захисту від води, а також рамки-регулятори YKK та нитки Titan забезпечують комфортну та довготривалу експлуатацію.
Ще одну новинку – тривожну сумку-рюкзак Travel Kit, бренд представив у січні 2024 року. Розміри рюкзака дозволяють розмістити найнеобхідніші речі для непередбачених обставин, а також ноутбук діагоналлю 15.6 дюймів. У рюкзаку передбачені окремі кишені для різних розмірів документів. Усі сумки, рюкзаки, аксесуари, а також одяг для дорослих та дітей бренду представлені у фірмових магазинах Harvest у Києві, Львові, Дніпрі, Харкові та Одесі.