Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Нещодавно про чоловічу моду говорили мало (або не говорили зовсім), а дизайнерів модного одягу для чоловіків можна було порахувати на пальцях. Сьогодні ж новини категорії "men fashion" публікують на перших сторінках топових видань, а на пошиття одягу для чоловіків перемикаються відомі кутюр'є з усього світу. Українські бренди не відстають — 6 найцікавіших із них ми зібрали у матеріалі WeLoveBrands.
Головний дизайнер бренду Серж Смолін отримав fashion-псевдонім завдяки кар'єрі у французькому Модному Будинку Ette. 2007 року дизайнер заснував власну справу. Сьогодні під маркою «ІДоЛ» виходять дві лінійки: IDoL.Bespoke та IDoL. Перша — елітні костюми ручної роботи з дорогих вовняних тканин, друга — доступніший ready-to-wear одяг, поєднання класики та повсякденності.
Смолін стверджує: посадити чоловічий піджак на фігуру набагато складніше, ніж пошити жіночу сукню. Ознайомившись із роботою італійських майстрів, які шили костюми на замовлення виключно вручну, майстер сам собі сказав: «Смолін, ти займатимешся тільки чоловічим одягом!»
Серж називає себе щасливою людиною, яка "сильно не запарюється, щоб заробити всі мільярди світу, і черпає натхнення там, де мистецтво" . У той же час дизайнер вважає себе перфекціоністом: «Я завжди маю бути впевненим у тому, що клієнт отримає ідеальний костюм» . Смолін усюди відвідує музеї. Крім мистецтва джерелами натхнення для майстра є люди та подорожі, вплив яких можна простежити і в одязі, який він створює.
RIOTDIVISION – український бренд одягу для активного способу життя. Заснований киянином Олегом Морозом у 2010 році і розпочався із 30 «кенгурушок» для друзів. Монопродукт дав народження відомому бренду, а нова компанія стала першим успішним українським виробником високотехнологічного одягу.
Цінності бренду - адаптація, здатність до трансформації та досягнення високої якості при розумній доступності. Довговічність продукції забезпечують постійний пошук нових технологій та краш-тести.
В асортименті бренду представлені непромокаючі куртки на мембрані, худі, світшоти, лонгсліви та футболки, тактичні штани та шорти. Олег Мороз бере участь у кожному етапі виробничого процесу: від пошуку нових ідей, підбору матеріалів та розробки дизайнів до формування маркетингових кампейнів та контенту.
У 2017 році бренд запустив онлайн-магазин, а після успішної участі у виставці SEEK у Берліні розпочав масштабування на міжнародний ринок. Незабаром продукція RIOTDIVISION з'явилася у паризькому шоурумі Cube. Наступним досягненням стала виставка Pitti Uomo у Флоренції у 2019 році.
Компанія щорічно представляє дві повноцінні колекції. Сьогодні вироби RIOTDIVISION можна купити в Гамбурзі, Берліні, Гонконгу та Токіо. Олег стверджує: «Можна купити ACRONYM за 1200 євро або Nike за 600 доларів. Ми робимо технологічний одяг доступним, при цьому не відстаємо за якістю, дизайном та технологіями» .
Arber Group — український fashion-холдинг із шістьма швейними фабриками, власним маркетплейсом та більш ніж сотнею фірмових магазинів у більшості обласних центрів України. За гучну назву бренд, відомий насамперед завдяки елегантним чоловічим костюмам Arber, завдячує засновнику — одеситу Григорія Арберу.
У 17 років Григорій пошив перші штани, а в 1990 році відкрив ательє, в якому створював одні з найкращих в Одесі моделей чоловічого одягу. Вироби з лейблом Gregory Arber, які носять зірки естради, політики та спортсмени зі світовим ім'ям, вперше з'явилися у продажу 2000 року.
Девіз Григорія Альбера — «Якість завжди вища за ціну» . Своїми роботами він доводить, що елегантний одяг може бути сучасним та зручним, а якісні речі — доступними для середнього українця.
Щоб забезпечити ідеальну якість виробів, компанія купує матеріали та фурнітуру у провідних виробників Європи, Туреччини та Індії. На фабриках холдингу відшивають не лише власний бренд, а й одяг для багатьох європейських марок.
Асортимент бренду складається з двох основних ліній: Arber, одягу для чоловіків у стилі business/smart casual та преміальній Gregory Arber. У будь-якій з них доступні елегантні моделі для офісу та повсякденного використання на всі сезони.
Чоловічу колекцію складають класичні костюми, піджаки та жилети, сорочки з довгим та коротким рукавом, однотонні та з принтами, джинси та шорти, дублянки, вовняні пальта та демісезонні куртки. У трикотажній лінійці можна вибрати светри, толстовки, пуловери, світшоти, кофти, джемпери, футболки та майки.
Крім того, компанія пропонує високоякісне взуття, зручні шкіряні сумки, портфелі, краватки, ремені, запонки, шарфи, рукавички та інші аксесуари. Палітра взуття та аксесуарів поєднується із повсякденним діловим гардеробом та одягом для масштабних івентів.
Окремий напрямок - спортивний одяг, бейсболки та трекінгові шкарпетки. Компанія є офіційним постачальником одягу Федерації футболу України. На всі офіційні заходи Чемпіонату світу 2006 року, Євро 2012 та 2016 наша збірна виходила у ділових костюмах Gregory Arber індивідуального пошиття.
Творці Garrt переконані: кожна річ повинна мати свій характер і вписуватись у сучасне міське життя. Створюючи одяг, дизайнери бренду спираються на знання історичних умов, у яких він з'являвся. Цілі дизайну - слідувати не за мінливими трендами, а за довговічністю, практичністю та стилем.
Щоб зберегти ексклюзивність кожної речі, компанія відшиває від 30 до 100 одиниць кожної моделі, при цьому весь одяг шиють у Києві. У лінійці продукції «Гаррт» поло з короткими та довгими рукавами, класичні сорочки, лонгсліви, футболки, штани-чінос та шорти. Одяг бренду можна купити у київських магазинах «Всі Свої» та Lookraine, а також на сайті компанії.
Voronin — іменний бренд, який заснував найвідоміший український дизайнер Михайло Воронін, один із ста найзнаменитіших представників світу моди. Створювати власний бренд Михайло почав ще за часів СРСР, коли ще не дозволялося позначати продукцію власними іменами. Тоді Воронін пішов на хитрість: на етикетках костюмів його ательє були вказані слова "Мода і Час", де слово "Мода" означало Михайло, "Время" - Воронін.
1989 року Воронін провів перший авторський показ у Голлівуді, де представив 30 оригінальних моделей, наступного року — у Відні. Вже 1996 року продукція бренду продавалася у 16 країнах світу, а сам Михайло був переможцем українських та міжнародних конкурсів, у тому числі «Золотий наперсток 1993» у Парижі, «Найкраща торгова марка 1997» у Римі та Золота зірка якості «Золота Арка Європи 1997». » у Мадриді.
Сьогодні брендом керує донька метра Лариса Вороніна. Лінійку продуктів бренду складають колекції Voronin de Luxe, Voronin Exclusive, Voronin Classic, Voronin Signature, трикотаж та аксесуари - сорочки, метелики, краватки та ремені.
Voronin DeLuxe — колекційні VIP костюми з елементами handmade із понад 300 видів елітних тканин провідних текстильних компаній світу. Більшість моделей і тканин Voronin Exclusive не повторюються, а багато моделей можна купити тільки в одному з магазинів бренду.
Voronin Signature – лінійка костюмів для молоді. Колекція розроблена для активних людей з урахуванням сучасних модних трендів. У моделях використовують натуральні тканини з інноваційними прийомами обробки, а також додаткові декоративні елементи.
Сьогодні одяг та аксесуари бренду «Воронін» представлені у 45 фірмових магазинах у всіх великих містах України.
Smart Attire займається виключно сорочками, проте за якістю вони не поступаються більшості топових європейських брендів. Покупець може вибрати сорочки із двох різних за призначенням колекцій – класичної та неформальної. Вибір розмірів не обмежується стандартними S/M/L — кожен клієнт зможе підібрати сорочку, яка ідеально «сидітиме» на чоловікові будь-якого зросту та статури. Для чоловіків, які цінують час і піклуються про довкілля, розроблено моделі "Non Iron".