Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Здається, про значення аксесуарів в образі вже багато сказано, проте чомусь їх все ще продовжують недооцінювати. На перший погляд, може здатись, що вони не мають великого значення, але насправді для завершеного образу аксесуари потрібні так само, як взуття чи сумка.
Саме вони здатні змінити настрій аутфіту, зробити його вечірнішим або casual, додати контраст або поглибити вже наявну естетику. Деякі дизайнери відводять аксесуарам чи не головну роль у своїх колекціях: сережки, що нагадували арт-об'єкти, різнокольорові «дитячі» кільця химерних форм, кольє, в яких поєднуються ланцюги та перли.
У пошуках ідеальних аксесуарів пропонуємо звернутися до українських брендів, які давно довели, що вміють все і навіть більше.
GUNIA — сплав традиційного українського ремесла та сучасного виробництва. Кераміка ручного розпису, одяг та аксесуари з унікальними графічними принтами, прикраси з ретро-естетикою та свічки із соєвого воску лише за кілька років зробили проект популярним як в Україні, так і за її межами.
На момент створення бренду Наталія Каменська та Марія Гаврилюк були відомими людьми у світі моди. Наталя відзначилася серед засновників та дизайнерів fashion-бренду Lake studio, а Марія працювала в цій же студії арт-директором та ілюстратором. У 2017 році Наталія та Марія вирішили створити спільний проект, який повністю відрізнятиметься від попередніх.
Першою роботою стало створення шуб «Гуня» – копій автентичного гуцульського одягу пастухів. Завдяки традиційній назві шуб народилося ім'я проекту "GUNIA".
У 2018 році з'явилася лінійка хусток із натурального шовку, які прикрашали орнаменти з розшитих рушників 18 століття із колекції Музею Івана Гончара. Через рік творці проекту оголосили про заснування бренду та представили дебютну лінію кераміки, гутного скла та хусток. Незабаром бренд також запустив великодню лінійку продуктів та запустив власне виробництво.
Сьогодні GUNIA – поєднання інтерпретацій естетики різних епох, відродження та розвиток традиційних старовинних ремесел. Наталія та Марія прагнуть пробудити інтерес молоді та навчити її забутим технікам, таким як виробництво гутного скла, пошиття карпатських шуб, плетіння поясів та килимів, виготовлення та розпис ручної кераміки, ювелірне мистецтво, техніки оздоблення та вишивки тканин.
У 2020 році різдвяний посуд для куті авторства Gunia як подарунок від України поповнив колекцію Папи Римського Франциска.
Філолог і журналістка, яка вирішила стати і стала ювеліром — усе це про Валерія Гузема, засновницю однойменного бренду ювелірних виробів. У 2016 році Валерія випустила першу колекцію, а сьогодні мріє про те, щоб через три роки марку Guzema Fine Jewelry було представлено у всьому світі.
Виготовлення прикрас для Гуземи починалося як хобі, проте згодом воно переросло у повноцінний бренд зі своєю командою та виробництвом. Валерія, як правило, особисто створює ескізи прикрас. Основні матеріали - срібло, біле та жовте золото.
Загалом за перші п'ять років бренд випустив понад 40 колекцій прикрас. Крім того, Guzema Fine Jewelry — володар премій журналу Elle у категоріях «Найкращий стартап від Elle Style Awards» у 2018 та «Мода-Колаборація» у 2019 роках.
Валерія стверджує, що прикраси – це насамперед емоція. Тому в шоу-румах бренду, в які клієнти приходять як додому, панує особлива атмосфера — затишку, комфорту та тепла. У них немає закритих скляних вітрин, все можна доторкнутися і приміряти - це створює витончений емоційний зв'язок.
Прикраси бренду мають виражену айдентику - вони впізнавані, їх не сплутаєш з іншими. Середній чек теж різний — від виробів із діамантами до демократичніших. А є просто символічні прикраси на ниточці, які доступні найширшій аудиторії.
90% прикрас Guzema – ручна робота, при цьому для авторів найскладніше зробити щось просте. Валерія пишається якістю своїх виробів, на які компанія надає безстрокову гарантію.
Прикраси Rokah Brand передають естетику стародавнього світу, а майстри надихаються культурною спадщиною всього людства. У виробництві ювелірних виробів застосовуються старовинні прийоми та методи, а всі роботи виконуються вручну.
Засновниця Rokah Роксана Романенко у ювелірній сфері понад десять років. У 2019 році ювелір здійснила давній задум, натхненний античним мистецтвом – створила унікальний проект у сегменті fashion-jewelry з виробами з натуральних та матеріалів та доступною ціновою категорією.
Бренд проголосив стратегію Slow Fashion - лінійка продукції поповнюється лише один раз на рік, у виробах використовуються золото, срібло, бронза, порцеляна, теракота, бурштин, корали, перли та інші органічні матеріали.
РОКУ БРЕНД дотримується наступних принципів:
При всьому різноманітті прикрас в колекції бренду є два ключові вироби: намисто з перлів і браслет, на які можна одягати різні підвіси. Власник намиста або браслета може докуповувати підвіси та змінювати їх під кожний настрій чи подію.
Кожен підвіс неповторний і виконаний у вигляді мініатюри старих майстрів. Художник вручну виконує мініатюрний малюнок аквареллю на стабілізовану порцеляну або вручну працює над зображенням Медузи Горгони в теракоті. Наступний крок – «одягнення» прикраси в метал. Все це — неймовірно копітка праця, проте кожна прикраса має безліч втілень і дихає своїм життям.
Завдяки «фішкам» прикрас Олени Макух — асиметричним формам та масивності, їх легко впізнають модниці. Свій бренд Альона створила у 2016 році, проте своє місце у мистецтві вона зайняла задовго до цього – працюючи арт-директором, Альона писала картини. До того ж вона збирала мінерали і одного разу наважилася на сміливий крок стати ювеліром.
Захоплення дарами природи породило унікальний стиль - колекції виробів Alona Makukh використовуються мінерали з усього світу. Різні кольори, малюнки та розміри дозволяють ювелірам створювати неповторні прикраси, а покупцям – відшукати perfect match, виріб, який відповідає їхньому самосприйняттю. Крім того, кожен клієнт може бути впевненим у тому, що його коштовність буде в єдиному екземплярі.
Філософія бренду «Олена Макух Джулері» — не купувати щосезону нову прикрасу, вдумливо вибирати, а купивши, носити її роками та передати у спадок. В епоху швидкої моди бренд пропонує осмислені та довготривалі цінності. Олена впевнена: «За масовим споживанням прийде ера повільного - більш вдумливі предмети з особливим ставленням. Це правильне ставлення до себе, до оточуючих і до життя» .
Дизайнер головних уборів Руслан Багінський – перший в історії української моди володар престижної премії ANDAM Fashion Award 2023. Його бренд Ruslan Baginskiy здобув перемогу у категорії «Аксесуари».
ANDAM Fashion Award дала старт великим стилістам Мартіну Маржелі та Ентоні Ваккарелло. Почуття, які зазнав Руслан, побачивши своє ім'я серед фіналістів премії, він називає сюрреалістичними.
Серед шанувальників головних уборів бренду - Мадонна, сестри Хадід, Ріанна, Тейлор Свіфт, Роузі Хантінгтон-Уайтлі, Памела Андерсон, Жанель Моне, Аліша Кіз, Майлі Сайрус, Кайя Гербер, Періс Хілтон, Лілі Коллінз та Емілі Ратаковські. Очолити цей список могла Її Величність Королева Єлизавета, володарка великої колекції капелюхів, проте не встигла продемонструвати на публіці новий витвір українського майстра.
Руслана змалку цікавив світ моди, а найбільше — мистецтво створення капелюхів. Дизайнер не має відповідної освіти, а знання та старовинні техніки набув у львівських кастомних майстрів. Переглядаючи архівні фотографії, дизайнер найбільше жалкував про втрату культури виготовлення та носіння головних уборів. "Хочу повернути капелюхам заслужений статус, знову зробити їх повноцінним елементом гардеробу" , - так Руслан охарактеризував появу власного бренду в 2015 році.
Багинський та його партнер Петро Ясинський обрали нетрадиційну маркетингову стратегію — вони відправили головні убори відомим інфлюенсерам, моделям та зіркам шоу-бізнесу. Такий підхід спрацював - на фото в таблоїдах почали з'являтися зірки з ініціалами RB, а знаменитості стали послами бренду.
Серед основних пріоритетів майстра — дотримання класики та традиційних форм. Руслан надихається фотографіями старих сімейних архівів, вінтажних модних зйомок та героїнями культових кінострічок. В інтерв'ю The New York Times дизайнер зазначив, що хоче зберегти виробництво в Україні та працевлаштувати максимально можливу кількість українців.
Сьогодні Ruslan Baginskiy представлений у всіх найбільших модних маркетплейсах світу від Net-A-Porter до Farfetch. Багинський стверджує, що, прогулюючись центральними паризькими вулицями, налічує з десяток людей у своїх капелюхах.
Мрія стиліста — стати еталоном якості та взірцем інновацій у моді, знайомити світову спільноту з українськими народними мотивами та українською культурою, найближча мета — досягти фізичної присутності у світових столицях моди.
KHUSTYNA – один із наймолодших українських брендів аксесуарів. З моменту першої презентації виробів дизайнерів Максима Турави та Андрія Білецького не минуло й двох років, проте «Хустина» вже встигла випустити шість колекцій та потрапити на сторінки журналів VOGUE та ELLE.
Ще на етапі розробки в концепцію бренду було закладено принципи унікальності та ручного виготовлення. Кожна хустка є неповторною картиною роботи художника-ілюстратора і виконана повністю вручну — від нанесення малюнка на шовк до підшивки країв тканини.
На презентаціях колекцій дизайнери вчать комбінувати хустки з різним одягом та використовувати їх для всіх випадків життя – повсякденних виходів, офісних аутфітів чи святкових заходів.
Прагнучи абсолютної унікальності та йдучи назустріч будь-яким вимогам клієнтів, KHUSTYNA дарує можливість зробити персоналізовану хустку в тандемі з дизайнером або за особистим ескізом покупця. Крім того, на хустку можна нанести ініціали замовника.
У сумки LONA PRIST закохуються з першого погляду. Матова шкіра, чітка геометрія, мінімалістичний дизайн та відсутність декоративних елементів – головні риси виробів бренду.
Бренд, який у 2018 році заснувала Альона Пріст, надихається авангардом та конструктивізмом, а ключем до його ДНК є «Чорний квадрат» Казимира Малевича. Картиною авангардиста також натхненний чорний логотип, який виготовляють для виробів з дорогоцінного ебенового дерева.
Альона називає свої сумки предметами мистецтва, які «житимуть у колекціях вічно». Розробка конструкції та дизайн моделі "Ніколь" зайняла цілий рік, а щоб зібрати сумку, необхідно виконати 150 операцій. Існує особливо цінний варіант моделі із ексклюзивною кастомізацією художниці Соні Морозюк.
При створенні аксесуарів майстри використовують найкращі італійські матеріали та фурнітуру. У виробництві поєднуються старі шкіряні традиції та авторські технології, при цьому всі моделі шиються вручну у київській майстерні.