→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

ТМ Наша Ряба: з казки на прилавки

193

Оцінили: 46

Зміст:
Розмір шрифту:

ТМ Наша Ряба: з казки на прилавки

Використання інноваційних технологій, дотримання міжнародних санітарно-гігієнічних норм при виробництві та фасуванні, а також оперативна доставка зробили торгову марку «Наша Ряба» лідером українського ринку курятини. Серед основних досягнень – і перше в Україні охолоджене куряче м'ясо, і створення власних збалансованих комбікормів для птиці, і продумана логістика для доставки продукції до магазинів протягом 24 годин та багато іншого. Компанія дбає про споживачів, дотримуючись найвищих стандартів під час виробництва та пропонуючи якісний безпечний продукт.

Коротка інформація про «Нашу Рябу»

Наша Ряба – це українська торгова марка та найбільший в Україні виробник курячого м'яса. Виведено на ринок у 2002 році. Належить міжнародній компанії у сфері агротехнологій МХП, штаб-квартира якої знаходиться у Києві. Засновник та власник бренду – Юрій Косюк.

МХП є агропромисловим комплексом із виробничими потужностями в Україні та ЄС. Дочірні компанії знаходяться у понад 30 державах, включаючи Велику Британію, ОАЕ, Саудівську Аравію, країни Балканського півострова, Нідерланди, Словаччину та Словенію. Окрім ТМ «Наша Ряба», до складу холдингу входять «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», «РябChick», «Курка по-домашньому», «Ukrainian Chicken» та ін. Також компанія володіє брендом «М' ясомаркет» (магазини, що працюють за франшизою) та шаурмічними «Döner Маркет». Продукція компанії поставляється до більш ніж 80 країн світу.

Компанія МХП знаходиться на другому місці серед країн Європи за обсягами поголів'я бройлерів, входить до трійки найбільших агрохолдингів України та займає лідируючі позиції щодо виробництва м'яса птиці на українському ринку. Також вона перебуває на 8 позиції у рейтингу найбільших приватних компаній в Україні за версією Forbes.

Крім курятини, виготовляє та продає також продукти м'ясопереробки, соняшникову та соєву олію, комбікорми. На підприємствах холдингу працюють 30 тисяч осіб.

Під ім'ям «Наша Ряба» випускається охолоджена ціла курка, філе, гомілки, крила, фарш та інша продукція птахівництва у вакуумному впакуванні чи лотках, а також на вагу та у картонних коробках готовий варіант грудинки Су-вид. Крім того, на прилавки попадає свіжа маринована курка, ковбаски та інші курячі страви швидкого приготування, а також дитячі м'ясні пюре та супи-пюре під ТМ KOKO.

В Україні продукція продається в різних торгових мережах та фірмових магазинах «Наша Ряба», а також у торгових точках «М'ясомаркет» та «Їжа свіжа». Прибуток від продажу курятини становить 2/3 загального доходу холдингу.

Сьогодні ТМ «Наша Ряба» є найвідомішим постачальником курятини в Україні. Бренд полюбили багато українців за свіжість та високу якість. При цьому ставка на курятину зробила Юрія Косюка мільярдером. Підприємець володіє 66% акцій МХП через кіпрську компанію WTI Trading Limited, яка принесла йому 1,9 млрд. доларів чистого доходу в 2020 році. А в рейтингу найзаможніших людей України 2021 року Юрій Косюк посідав 10 місце зі статком у 780 млн доларів.

У 2022 році повномасштабне вторгнення РФ стало новим викликом для бренду та холдингу. Але компанія-виробник не збирається поступатися лідерством на ринку, продовжуючи радувати покупців улюбленими м'ясними продуктами. Також, дотримуючись своїх принципів, «Наша Ряба» надає допомогу у вигляді постачання продукції до зони бойових дій (було відправлено близько 13 тисяч тонн на загальну суму 750 млн. гривень).

Найближчими конкурентами бренду «Наша Ряба» на українському ринку були «Гаврилівські курчата» – доти, доки ТОВ «Агромас» не оголосило себе банкрутом. Нині на прилавках магазинів складають конкуренцію ТМ «Глобине», «Епікур» та «Золотко».

Офiцiйний сайт бренду: ryaba.ua.

Основні досягнення «курячого» бренду

Бренд є лідером із виробництва курятини в Україні, займаючи 50% ринку. Цього вдалося досягти завдяки інноваційному підходу, прагненню покращити власні технології та систему управління якістю, розвитку та модернізації виробничих потужностей, безперервному професійному зростанню фахівців.

На підприємствах забезпечується належний рівень якості та безпеки за рахунок використання найкращих світових практик. Відчуваючи відповідальність за здоров'я кожного споживача, «Наша Ряба» подбала про те, щоб на виробництві:

  • було впроваджено систему Hazard Analysis Critical Control Points – систему аналізу та контролю ризиків під час виробництва харчових продуктів;
  • застосовувався менеджмент харчової безпеки, сертифікований відповідно до ДСТУ ISO 22000 та BRC Food Safety;
  • впроваджувалися сучасні технології виробництва, переробки та пакування продукції за допомогою РЕТ-лотка та вакуумного пакування власного виготовлення;
  • було введено систему добровільної сертифікації згідно з нормами та вимогами ісламу – HALAL як піклування про покупців, які сповідують цю релігію.

Основним досягненням бренду є те, що він першим в Україні запропонував споживачам охолоджене, а чи не заморожене м'ясо птиці. Також виробник налагодив швидку доставку продукції до магазинів, щоб люди могли купити свіже м'ясо. Доставка здійснюється на 500 вантажівках із дотриманням температурного режиму. А продаж виробляється у 2000 фірмових магазинах, що працюють за єдиним стандартом. А ще компанія самостійно вирощує зернові культури для виготовлення комбікормів для птиці на площі 370 000 га.

Як з'явився бренд "Наша Ряба" і що допомогло йому стати лідером ринку

Наша Ряба – це бренд з історією, яка розпочалася з відкриття компанії «Миронівський хлібопродукт» у 1998 році. Засновником став Юрій Косюк. Він викупив контрольний пакет акцій ВАТ «Миронівський завод з виготовлення круп та комбікормів», а через рік – і птахофабрику «Перемога». Після реконструкції підприємств розпочалося промислове виробництво м'яса птиці.

На прилавках магазинів ТМ «Наша Ряба» з'явилася 2001 року перед новорічними святами. Тоді бренд уперше запропонував українському споживачеві охолоджений вид курячого м'яса.

З 2003 року холдинг МХП починає будувати франчайзингову мережу магазинів. У них продавалося 35% усієї продукції, що виготовляється на українських заводах: «Наша Ряба», «Легко», «Бащинський» та ін. На сьогоднішній день мережа включає близько 2000 торгових точок разом із магазинами «М'ясомаркет» та гастростудіями «Секрети Шефа».

nasha-ryaba

У 2007 році було запущено першу лінію виробництва на підприємстві «Миронівська птахофабрика». Це дозволило збільшити обсяги виробництва на 70%. А за два роки тут відкрили другу лінію, і фабрика запрацювала на повну потужність, випускаючи близько 200 тисяч тонн курячого м'яса на рік.

У 2010 році розпочинається будівництво птахофабрики у Ладижині Вінницької області, яка сьогодні вважається одним із найбільш технологічних підприємств у Європі. Також вона є найбільшою птахофабрикою в ЄС, побудованою з нуля. У 2013 році тут уже працювало 9 ділянок вирощування птиці. Цього ж року розпочинається експорт м'ясної продукції компанії до європейських країн.

Сьогодні компанія контролює всі етапи виробництва курятини, щоб споживач отримав якісний продукт. На полях бренду вирощуються зернові культури, щоби потім на власних підприємствах виготовляти збалансовані комбікорми для птиці. На птахофабриках розводять поголів'я бройлерів, розміщують в інкубаторах яйця та вирощують курчат. А на заводах з переробки ТОВ «Вінницька птахофабрика», ПрАТ «Миронівська птахофабрика» та ПрАТ «Оріль-Лідер» виконується виробництво та розфасовка охолодженої курки.

Пернатих годують комбікормами без вмісту шкідливих домішок та ГМО, розробленими за власними рецептами компанії. Контроль безпеки сировини проводиться у 9 виробничих лабораторіях та технологічному центрі, розташованому у Києві.

nasha-ryaba

«Ряба-Якість» – стратегія та принципи українського виробника курятини

Основні принципи, яких дотримується бренд «Наша Ряба»:

Наша Ряба

Лідерство означає бути кращим у виробництві курятини. «Наша Ряба» є №1 у своєму сегменті, оскільки саме їй на сьогоднішній день належить 50% промислового виробництва курячого м'яса в Україні. Це свідчить, що покупці довіряють бренду.

Наша Ряба

Контроль – полягає у ретельному спостереженні за чотирма етапами виробництва. На заводах, де випускається «Наша Ряба», фахівці контролюють вирощування зернових культур, створення власних збалансованих комбінованих кормів, вирощування батьківського поголів'я, інкубаційних яєць та курчат-бройлерів, виробництво, пакування та доставку охолодженої курятини.

Наша Ряба

Експертність – проявляється у професіоналізмі 30 000 співробітників, які працюють на заводах бренду.

Наша Ряба

Відповідальність полягає у відповідності до європейських стандартів якості та безпеки.

Наша Ряба

Турбота – проявляється уважно до своїх споживачів. Цінностями бренду «Наша ряба» є сім'я, здорове харчування та активний спосіб життя. Саме їх транслює виробник своїм покупцям протягом 15 років та планує щеплювати їх надалі.

На упаковці продукції ТМ «Наша Ряба» зазначено, що курка вирощується без використання антибіотиків та гормонів росту. Це теж принцип, яким слідує компанія у виробництві. Він закладений у стратегії компанії-виробника, яка звучить як «Ряба-Якість». "Від зерна до полиці" - не просто гасло бренду, а європейський підхід до харчової безпеки та ефективний контроль на всіх виробничих етапах.

МХП ще кілька років тому розглядав можливість переходу на антибіотик-free виробництво. Сьогодні бренд впровадив концепцію «Без антибіотиків», що відповідає одній з цілей сталого розвитку, орієнтованого на вирішення глобальних проблем, пов'язаних із здоров'ям людини, тварин та довкілля. Саме тому на виробничих потужностях бренду здійснюється добровільна сертифікація на різних етапах, проводять багаторівневі аудити, підтримується ініціатива «Єдине здоров'я для всіх».

За підтримки FAO Асоціація «Союз Птахівників України» розробила добровільний галузевий стандарт щодо вимог до птахогосподарства з технологією вирощування птиці та одержання продукції без використання антимікробних засобів. Щоб підтвердити відсутність антибіотиків у готовій продукції «Наша Ряба», було проведено лабораторні дослідження, які довели відповідність галузевому стандарту. Тому Асоціація «Союз Птахівників України» затвердила маркування «Без антибіотиків». Радячий значок розміщений на упаковці всієї продукції, що виробляється на «Вінницькій птахофабриці», «Миронівській птахофабриці» та ПрАТ «Оріль-Лідер».

nasha-ryaba

Бренд «Наша Ряба» став першим та єдиним із класом «А». Це означає, що антимікробні засоби не використовуються на жодному з етапів виробництва як фасованої, так і нефасованої продукції, що продається в супермаркетах та фірмових магазинах.

На птахофабриках компанії МХП не використовуються гормони росту - ні при годуванні і не вводяться в раціон будь-яким іншим способом. Швидке зростання птиці обумовлюється особливостями породи, правильно підібраною системою харчування та закупівлею курчат для батьківського стада у перевірених міжнародних компаній.

Вирощування птиці без використання антибіотиків та гормонів росту не відрізняється від стандартної технології виробництва ПрАТ «МХП». Компанія так само дотримується вимог біобезпеки, проводить різноманітні дослідження, регулярно стежить за здоров'ям курей, контролює якість їх корму та води, проводить ефективні санітарні обробки, щоб уникнути виникнення захворювань або стресу як на батьківському, так і на бройлерному стадах. Після інкубації курчата переміщуються в чисті та попередньо прогріті приміщення з автоматичною подачею корму та води. За їх зростанням та розвитком спостерігає кваліфікований персонал та ветеринарні лікарі. При виявленні будь-яких відхилень вони призначають вітамінні та мінеральні комплекси, а також органічні кислоти.

Корм для курей виготовляється лише на заводах ПрАТ «МХП». Так компанія завжди впевнена у якості та безпеки їжі. Фахівці розробляють раціон, який включає всі вітаміни та елементи, необхідні пернатим на різних етапах розвитку. Усі інгредієнти суворо перевіряються, а добавки мають офіційні дозволи використання.

Бренд «Наша Ряба» відповідально ставиться до питань безпеки, якості та конкурентоспроможності своєї продукції.

nasha-ryaba

Казкова назва, мультяшний логотип та дві спроби ребрендингу

Ім'я бренду «Наша Ряба» дуже близьке та зрозуміле українцям. Воно йде ще з дитинства, бо курочка Ряба, яка несла золоті яйця, – це казковий персонаж. Така назва звучить і просто, і по-домашньому для тих, хто знайомий із казкою. А ось просування бренду із цим ім'ям на європейський ринок може викликати складнощі із сприйняттям.

Логотип бренду зазнав кількох змін. До 2009 року використовувався фірмовий знак, у центрі якого знаходилася курка, зображена у стиль мультфільму. Вона носила косинку і фартух, тримала ложку, мала олюднене обличчя - така господиня.

nasha-ryaba

Зараз це лаконічний абстрактний логотип, який за формою і кольором нагадує яйце. Усередині нього вміщено курячий гребінець та назву бренду. Слово «РЯБА» написане більшими літерами, ніж «наша» і всі вони великі. Для оформлення обрано синій, білий, жовтий та червоний кольори, що дозволяє легко помітити логотип навіть з великої відстані.

2020 року компанія вирішила відмовитися від використання відомого логотипу «Наша Ряба» на власній продукції. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив засновник та голова правління Юрій Косюк. З упаковки прибрали фірмовий знак із назвою, слоган «Піклуючись про майбутнє», значок від Асоціації «Союз Птахівників України» та зображення курки із згадкою, що продукція виробляється без антибіотиків та гормонів росту.

Натомість на прозору плівку упаковки нанесли напис «Та сама курочка» і розмістили QR-код білого кольору.

nasha-ryaba

Жодного візуального зв'язку з «Нашою Рябою» нове оформлення не мало. Це викликало обурення та здивування в аудиторії, яка звикла до впізнаваного оформлення. При цьому у холдингу не пояснили причину заміни упаковки.

Можливо, таке рішення керівництво МХП ухвалило, щоби почати просувати продукцію на закордонні ринки. Оскільки назва для цього вдалою не була, почалися експерименти з упаковкою. Але є й інша версія, яка стверджує, що причиною була благодійність. Юрій Косюк повідомив, що 20 цифрових копій логотипу "Наша Ряба" у форматі NFT виставлено на аукціон на криптовалютній біржі Binance. За 2 дні їх розпродали, а компанія отримала 160 000 грн.

nasha-ryaba

Через деякий час на офіційній сторінці «Нашої Ряби» у Facebook з'явилося повідомлення, що холдинг «Миронівський хлібопродукт» повертає звичну упаковку та прибирає фразу «Та сама курочка». За словами директора з маркетингу Олексія Безуглого, такий хід був необхідним тимчасовим заходом, щоб покупці звернули увагу на якість курятини, а не на логотип чи колір упаковки.

Якщо ви хочете створити такий самий вдалий і улюблений образ для свого бізнесу або розробити відомий фірмовий стиль і логотип, як у бренду «Наша Ряба», зверніться до брендингової агенції WeLoveBrands. Команда професіоналів допоможе вам створити унікальну назву, цікаве оформлення кольорів, шрифти, графіку, а також розробить брендбук і стратегію просування вашого бренду. Для отримання консультацій та уточнення умов співробітництва зв'яжіться з менеджерами по телефону або в месенджерах, вказаних на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 46

Середня оцінка 4.2 / 5