Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Якщо вас запитають, яка найпопулярніша мережа кав'ярень у світі, напевно, перше, що прийде вам на думку, буде Starbucks. І не дивно. Цей бренд став відомим і сподобався мільйонам завдяки своєму прагненню розвивати кавову культуру та об'єднувати людей. Сьогодні кав'ярні Старбакс приваблюють багато відвідувачів у всьому світі.
Якщо вас запитають, яка найпопулярніша мережа кав'ярень у світі, напевно, перше, що прийде вам на думку, буде Starbucks. І не дивно. Цей бренд став відомим і сподобався мільйонам завдяки своєму прагненню розвивати кавову культуру та об'єднувати людей. Сьогодні кав'ярні Старбакс приваблюють багато відвідувачів у всьому світі. Так, у США кожна п'ята випита чашка кави йде під цією маркою, вона зберігає лідируючі позиції і в країнах Європи. І це незважаючи на значну кількість хейтерів, які відкидають метод приготування кавових напоїв у машинах.
Уміле керівництво компанією зробило Starbucks всесвітньо відомим брендом. Але навряд чи засновники свого часу думали, що їх невеликий магазинчик із обсмаженими кавовими зернами перетвориться на найбільшу мережу кав'ярень зі своєю культурою, інноваціями та величезною аудиторією шанувальників.
Starbucks Corporation - це американська багатонаціональна компанія з продажу кави зі штаб-квартирою в Сіетлі, Вашингтон. Представляє мережу всесвітньо відомих кав'ярень та обжарювальних цехів. До 2022 року відкрилося 34 317 закладів у 84 державах, понад 15 тисяч з яких перебувають у США. Тому Старбакс на сьогодні є найбільшою мережею кав'ярень у світі. При цьому лише близько 8900 закладів – частина компанії, інші працюють за франшизою.
Завдяки ставці на смак та якість кави, а також високий рівень обслуговування Starbucks зробила свій внесок у популяризацію цього напою та стала представником так званої «другої кавової хвилі». А з виникненням «третьої хвилі» в кавовому бізнесі в США в 2000-х, коли всі наголошували на високу якість зерен, ручний помел і просту обсмажування, компанія не відмовилася від еспресо в кофемашинах.
Зараз Starbucks пропонує широкий асортимент кави та інших як гарячих, так і холодних напоїв, зокрема еспресо, латте, чай, фраппучино, соки, а також каву в зернах та розчинну мікромолоту, випічку та закуски. Деякі пропозиції сезонні або залежать від того, в якій країні розташована кав'ярня. А ще в багатьох магазинах продаються офіційні товари Старбакс, включаючи кухлі, склянки, ложки та кавоварки.
Крім цього, є кілька обраних закладів Starbucks Evenings, де пропонують пиво, вино та закуски. Кава, морозиво та холодні кавові напої у пляшках під маркою Starbucks продаються у продуктових магазинах США та інших країн.
У 2010 році компанія запустила програму Starbucks Reserve для кави моносорту та елітних кав'ярень. До кінця 2017 року працювало вже 1000 таких кав'ярень. У рамках цієї програми відкрилися шість обжарювальних заводів із дегустаційними залами та 43 кав'ярнями. Остання обжарювальна фабрика з'явилася в Чикаго в листопаді 2019 року і зараз є найбільшою кав'ярнею Starbucks у світі.
Компанія входить до рейтингів найбільших корпорацій у світі, зокрема посідає 114-е місце у списку Fortune 500 та 288-е – у Forbes Global 2000.
виторг – $29,06 млрд;
операційний прибуток – $4,87 млрд;
чистий прибуток – $4,20 млрд.
Загальні активи становлять 31,39 млрд, а капітал збільшився на 5,32 млрд. У компанії працює 383 тисячі співробітників, яких тут прийнято називати партнерами.
Дочірні компанії: кава Starbucks, Ethos Water, Hear Music, пекарня La Boulange, найкраща кава Сіетла, Teavana, Torrefazione Italia, Tata Starbucks (Індія).
Основні конкуренти Старбакс - Costa Coffee, Caffè Nero, Mc Café, Dunkin Donuts, Coffee Republic. Офіційний веб-сайт компанії: Starbucks.com
Starbucks була заснована понад 50 років тому Джеррі Болдуїном, Зевом Сіглом та Гордоном Боукером на Пайк-плейс у Сіетлі. На початку 1980-х вони продали компанію Говарду Шульцу, який після ділової поїздки до Мілана вирішив перетворити магазин кавових зерен на кав'ярню, де подають напої на основі еспресо. Після нього керівниками були Орін Сміт, Джим Дональд, Говард Шульц, Кевін Джонсон. У квітні 2022 року Шульц знову повернувся на посаду генерального директора і пробув там до жовтня. Його місце має зайняти Лаксман Нарасімхан.
В цілому, саме Шульц зміг досягти успіху компанії та зробити бренд популярним, кардинально змінивши концепцію. Причому нововведення стосувалися різних аспектів діяльності – сервісу, розширення, просування та корпоративної етики.
Старбакс завжди позиціонувала себе, як компанію нового типу. Звідси всі рішення щодо асортименту, якості та обслуговування, що призвели до розширення бізнесу та популяризації марки.
Низькокалорійні продукти без цукру
У січні 2008 року Starbucks запустила лінійку «худих» напоїв. Кав'ярня пропонувала більш низькокалорійні варіанти, що не містять цукру. У напоях використовувалося знежирене молоко та натуральні підсолоджувачі (цукор-сирець, сироп агави, мед), штучні підсолоджувачі (Sweet'N Low, Splenda, Equal) або сиропи без цукру, які випускав сам Старбакс.
Немолочні продукти
1997 року Starbucks вперше запропонувала використовувати соєве молоко, а з 2007-го взагалі відмовилася від коров'ячого молока. У червні 2009 року почалися продажі салатів та випічки без кукурудзяного сиропу. Так кав'ярня приваблювала аудиторію, яка дбала про своє здоров'я. 2015 року у продажу з'явилося кокосове молоко, а 2016 – мигдальне. У січні 2020 року вівсяне молоко стало доступним на національному рівні. У партнерстві з Nestle SA компанія також пропонувала немолочні вершки. Заміна натурального молока, за словами генерального директора Кевіна Джонсона, позитивно позначилася на скороченні викидів вуглецю. Цим кроком Starbucks привернула до себе увагу веганів, захисників довкілля та людей з непереносимістю лактози.
Вода Ethos
Ethos – бренд бутильованої води, придбаний Starbucks у 2003 році. Продукція продається по всій Північній Америці. На пляшках розміщено помітну етикетку з написом «Допомагаємо дітям отримувати чисту воду». 0,05 долара з кожної проданої пляшки вартістю $1,80 використовуються для фінансування проектів із забезпечення чистою водою мешканців у слаборозвинених регіонах. Незважаючи на продаж та участь у соціальних проектах, Ethos залишається комерційною торговою маркою. Бренд призначений для підвищення обізнаності з проблемою чистої води в країнах третього світу та надання можливості соціально відповідальним споживачам підтримати цю справу.
Розчинна кава та кава в капсулах
У березні 2009 року Starbucks випустила лінійку пакетів розчинної кави під назвою VIA Ready Brew. Вперше продукт був представлений у Нью-Йорку з наступним тестуванням у Сіетлі, Чикаго та Лондоні. Перші два смаки VIA включають Italian Roast та Colombia, були запущені у жовтні 2009 року у США та Канаді. Магазини Starbucks просували продукт зі сліпим тестом на смак швидкого приготування в порівнянні зі свіжою обсмажуванням. Багато людей не могли відрізнити розчинну каву від свіжозвареної.
Кавоварки та одноразові капсули
У 2012 році Starbucks представив Verismo - кавоварку споживчого класу на одну порцію, в якій використовуються герметичні пластикові стаканчики з кавовою гущею і "молочна капсула" для латте. Йдеться про лінійку кавоварок, які варять еспресо та звичайний шоколад із кавових капсул.
Алкогольні напої
У 2010 році Starbucks почав продавати алкогольні напої у деяких магазинах США. У серпні 2014 року компанія відкрила свій перший магазин у Вільямсбурзі, де було пиво та вино. У 2016 році три заклади в Торонто також оголосили, що продаватимуть алкоголь та висококласні закуски, такі як фініки в беконі та трюфельні макарони з сиром.
Фруктові соки та газовані напої
10 листопада 2011 року Starbucks придбав компанію з виробництва соків Evolution Fresh за 30 млн доларів США готівкою і планував відкрити мережу сокових барів приблизно в середині 2012 року, наважившись вийти на територію Jamba Inc. Перший магазин з'явився у Сан-Франциско. У 2012 році у продажу з'явилася лінійка напоїв Starbucks Refresher з льодом та екстрактом зеленої кави. Вони мають фруктовий смак і містять кофеїн, але рекламуються як такі, що не мають кавового смаку. Процес екстракції зеленої кави в Starbucks включає замочування зерен у воді. У червні 2014 року розпочалося виробництво газованих напоїв «Фіззіо». Для їх приготування була потрібна спеціальна машина.
Енергетичні напої
У січні 2022 року вийшла лінійка енергетичних напоїв у банках під назвою «Байя». Напій містить кофеїн із плодів кави.
Сезонні кубки
Щороку з листопада до січня Starbucks випускає нові святкові товари, у тому числі паперові стаканчики з різним тематичним дизайном. У жовтні 2022 року в кав'ярнях з'явилися склянки для Хеллоуїна, які світяться у темряві.
Кава, витримана у бочках
У березні 2017 року компанія оголосила про випуск двох нових спеціальних напоїв обмеженим тиражем, виготовленим із зерен, витриманих у бочках з-під віскі на своєму заводі в Сіетлі. Така кава продається разом із невеликою партією необсмажених зерен Starbucks Reserve Sulawesi, які вручну зачерпують із бочки з-під віскі.
Також компанія розробила власний літраж кави, що складається з шести варіантів: короткий – 240 мл, високий – 350 мл, grano – 470 мл, venti – 590 мл для гарячих напоїв та 770 мл для холодних напоїв, а також trenta – 890 мл.
У 2008 році для всіх зареєстрованих користувачів з карткою Starbucks Card було запроваджено програму лояльності. Її переваги: безкоштовний доступ в інтернет через Wi-Fi, безкоштовне соєве молоко та ароматизовані сиропи, а також безкоштовні поповнення завареної краплинної кави, кави з льодом або чаєм.
У 2009 році компанія розпочала тестування свого мобільного додатка для карти, а в січні 2011 року випустила повну мобільну платформу. До кінця року кількість мобільних транзакцій перевищила 26 млн.
У серпні 2002 року Starbucks надала безкоштовний Wi-Fi у Сполученому Королівстві, хоча в минулому для доступу була потрібна преміальна карта. А у 2010 році безкоштовний Wi-Fi з'явився у всіх магазинах компанії у США та Канаді, а потім і в Німеччині (через BT Openzone).
У жовтні 2012 року Starbucks і Duracell Powermat оголосили про пілотну програму встановлення зарядних поверхонь Powermat на стільниці в деяких магазинах Starbucks в районі Бостона. Крім того, компанія заявила про підтримку в Power Matters Alliance (PMA) та своє членство в правлінні PMA разом з Google і AT&T. Метою було створити реальну екосистему бездротової енергії за допомогою універсального стандарту бездротової зарядки, яку клієнти могли використовувати для підзарядки смартфонів. У серпні 2016 року компанія FluxPort-початківець представила індуктивні зарядні пристрої Qi в деяких кав'ярнях Старбакс в Німеччині.
Starbucks не боїться інновацій та постійно впроваджує нововведення на шляху свого розвитку, що тільки збільшує популярність бренду, адже це робить відвідування кав'ярень максимально комфортним.
Компанія Старбакс побачила світ у 1971 році у Сіетлі. Тоді троє друзів – вчитель англійської мови Джеррі Болдуін, вчитель історії Зев Сігл та письменник Гордон Боукер, які дуже любили каву, вирішили відкрити магазин, в якому будуть представлені кавові зерна найкращих сортів з якісною обсмажуванням. Кожен із них вклав у справу $1350, але отриманої суми було недостатньо, тому вони взяли ще $5000 у кредит. Не маючи досвіду у такому бізнесі, вони зробили ставку на якість, тому вчилися відбирати найкращі сорти та обсмажувати зерна у Альфреда Піта. Саме у його компанії підприємці купували каву до того, як змогли відкрити власну жаровню.
Справи йшли непогано, але бажаного розвитку був. У той період американцям набридла розчинна кава, але й мелена не викликала ентузіазму, оскільки вони не вміли її готувати.
Говард Шульц до потрапляння до Старбаксу працював у відділі продажів побутової техніки Hamamaplast. Тоді у звітах він побачив, що якась фірма у Сіетлі купує багато кавомолок і вирішив поїхати подивитись. Скуштувавши каву Starbucks, у неї зародилася ідея популяризувати цей якісний напій у США. Шульц попросив власників взяти його на роботу та запропонував нову стратегію розвитку, яка полягала у розширенні мережі магазинів. У 1982 році він став директором з роздрібних операцій та маркетингу.
Під час подорожі до Італії Шульц спостерігав за відвідувачами кав'ярень та помітив, що люди приходять не просто випити кави, а поспілкуватися у затишній обстановці, а також відкрив для себе напої капучіно та латте. Повернувшись до США, він запропонував власникам магазину відкрити мережу кав'ярень. Але ті ідеї не підтримали, злякавшись глобальних змін, тому він пішов з компанії і почав втілювати задумане самостійно під власною маркою Il Giornale, пропонуючи каву на виніс, що дуже сподобалося американцям.
У той час як бізнес Шульца зростав, у Starbucks справи йшли погано. За три роки власники вирішили продати всі магазини. Тоді Шульц придбав компанію та об'єднав зі своїми кав'ярнями під єдиною назвою Старбакс.
Він проводив навчання співробітників, щоб ті не лише вміли готувати смачну каву, а й спілкувалися з відвідувачами, запровадив бонуси за добру роботу, дав працівникам медичну страховку. Крім цього, він запровадив поняття самообслуговування, щоб клієнт міг сам вибрати кількість інгредієнтів для напою, а також почав видавати франшизи.
Завдяки новому підходу компанія швидко розвивалася у США, вийшла за межі країни та перетворилася на популярний бренд. Шульц враховував особливості регіону, в якому відкривалася та чи інша кав'ярня, та місцеві традиції, що тільки сприяло зростанню кохання та довіри.
З приходом Шульца в Старбакс компанія стала провідним обжарювачем та роздрібним продавцем спешелті кави у світі.
До 2000 року компанія мала кав'ярні у США, Канаді, країнах Європи та Азії, а також на Сході. У цей час Говард Шульц відійшов від справ, переключившись інші, менш глобальні, проекти. Але, незважаючи на розширення мережі, справи в компанії почали погіршуватися. Люди скаржилися на зниження якості обслуговування та втрату духу романтики у закладах. Погіршила ситуацію і економічна криза, що настала в 2008 році.
Тоді, щоби налагодити справи, до управління повернувся Говард Шульц. Наступне десятиліття він провів, збільшуючи частку ринку компанії, розширюючи її пропозиції та переорієнтовуючи бренд на корпоративну соціальну відповідальність. Коли Starbucks знову опинився на піку популярності, Шульц пішов у відставку, але зберіг за собою контрольний пакет акцій. Його змінив на посаді керівника Кевін Джонсон у 2017 році.
У 2019 році компанія відкрила у Чикаго свій найбільший магазин. У ньому працюють 200 працівників. А 2020-го оголосила про плани збільшити кількість торгових точок до 55 000 до 2030 року.
З моменту заснування компанія не лише просувала каву, а й підтримувала кавові традиції, об'єднувала людей. Минали роки, мінялися керівники, але бренд був вірний собі та своїм цінностям.
Місія Starbucks полягає в тому, щоб надихати та стимулювати – одна людина, одна чашка, одна громада.
Споживачі обирають цей бренд, тому що він пропонує якісний сервіс, гостинну атмосферу та найсмачнішу каву. У кав'ярнях можна зустрітися з друзями, побалакати чи попрацювати. Вони стали частиною життя пересічних людей, місцем зустрічі старих знайомих.
Компанія Starbucks заснувала Фонд, завданням якого стало зміцнення людства та зміна на краще життя людей у всьому світі. Він приділяє особливу увагу забезпеченню стійкості та процвітання суспільства, особливо тих груп людей, які постраждали від стихійних лих.
Фонд Starbucks інвестує в ініціативи по всьому світу, які впливають на місцевий рівень та стимулюють довгострокові результати. Він видає гранти для некомерційних організацій та ферм, які вирощують каву та чай по всьому світу. Серед них:
Глобальні гранти для спільноти.
Запущена в 2022 році програма The Starbucks Foundation Global Community Impact Grants призначена для розширення прав та можливостей молоді, впровадження інклюзивності та різноманітності, надання соціальних послуг, допомоги голодуючим, економічних можливостей та підтримки спільнот, які вирощують каву, чай та какао. У рамках цієї ініціативи міжнародні ліцензіати та ділові партнери Starbucks приєднуються до The Starbucks Foundation, щоб інвестувати у місцеві некомерційні організації та залучати волонтерів на додаток до грантів.
Районні гранти.
Це інвестиції, які впливають на місцевому рівні та надихають партнерів (співробітників Starbucks) на волонтерську діяльність у некомерційних організаціях. У рамках унікальної програми Фонд Starbucks запрошує партнерів обирати місцеві організації у своїй спільноті, які заслуговують на фінансування. З 2019 року понад 2500 організацій отримали грант на суму понад 5 млн. доларів.
Реагування на стихійні лиха.
Фонд допомагає постраждалим від стихійного лиха, інвестуючи у програми реагування та забезпечення готовності. У 2020 році були підтримані місцеві та глобальні ініціативи боротьби з COVID-19, які забезпечують екстрену допомогу тим, хто її потребує, а також допомагають прокласти шлях до одужання. Крім цього компанія підтримує готовність до надзвичайних ситуацій, реагування та стійкість до стихійних лих, починаючи від лісових пожеж в Австралії та ураганів у США та закінчуючи вибухом порту в Бейруті.
Гранти походження.
Фонд Starbucks з моменту свого заснування вклав понад 25 млн доларів у програми, спрямовані на зміцнення організацій, які займаються вирощуванням кави та чаю. У Міжнародний жіночий день 2018 року він оголосив про свою мету до 2025 року розширити права та можливості 250 000 жінок та дівчаток у громадах корінних народів. З того часу спрямовані зусилля на зміну життя жінок у рамках програм, які руйнують бар'єри на шляху до освіти, просувають чисту воду та гігієну, а також створюють лідерські та економічні можливості для жінок та дівчаток в Африці, Азії, Латинській Америці. У 2020 році Фонд Starbucks також підтримав поінформованість щодо профілактики COVID-19.
Фонд Starbucks, заснований у 1997 році, є благодійною організацією згідно з Розділом 501 законодавства США.
Назва Starbucks була обрана засновниками на честь люблячої кави персонажа в романі Германа Мелвілла «Мобі Дік». Помічника на судні, яке гналося за білим китом, звали Старбак. Власники бренду думали, що така назва викликає романтику відкритого моря та морехідних традицій перших торговців кавою.
Під назвою був розроблений і логотип компанії - у вигляді двовостій сирени з грецької міфології.
Творців логотипу Starbucks надихнула грецька міфологія. І щоб картинка відповідала назві, було обрано морську тематику. Так на лого з'явилася двовоста сирена. Як відомо, сирени – це істоти, які заманювали моряків біля берегів острова у південній частині Тихого океану, щоб напасти на них та з'їсти. Отже, можна сказати, що сирена також символізувала бажання Starbucks заманити любителів кави до свого закладу.
Логотип Starbucks вже давно став відомим. Але незважаючи на зміни, через які він пройшов, як і раніше, залишається одним із найпопулярніших фірмових знаків в історії.
Дизайнером, відповідальним за створення першого логотипу, був Террі Хеклер. Він розібрав старі морські книги та створив двовосту сирену, надихнувшись скандинавською гравюрою на дереві XVI століття. Протягом багатьох років зображення помилково вважали русалкою, проте пізніше було підтверджено, що це насправді сирена.
Логотип Starbucks завжди зберігав свою круглу форму, яка часто використовується в графічному дизайні. Оскільки коло є фігурою, що не має ні кінця, ні початку, він символізує постійний розвиток Starbucks.
У версії 1987 року назва бренду написана всередині кола, а також представлені дві нові зірки збоку від словесного знаку.
У 2011 році було проведено редизайн лого. Роботу виконували спільно команда дизайнерів Старбакс та представники Lippincott – глобального консалтингового агентства з брендів. Тема мореплавання збереглася, а текст та зірки були виключені з дизайну. Це нинішній логотип Старбакс.
Знаменита двовоста сирена служить відсиланням до Сіетлу та моря. Бажаючи повідомити про безпосередню близькість цього міста до води, сирені зробили волосся, схоже на океанські хвилі.
Хоча існує безліч теорій щодо справжнього значення сирени, дизайнери хотіли зберегти її міфічну та загадкову привабливість. Найбільш поширена думка, що ця істота уособлює одержимість, залежність та пастку. У грецькій міфології русалки були краще сирен, тому передбачувані небезпечні характеристики цілком могли стати причиною, через яку дизайнери вирішили посилити жіночність і м'якість значка.
Перший логотип 1971 року
Спочатку логотип був розроблений таким чином, що основне зображення являло собою сирену топлес з подвійним риб'ячим хвостом і видимим пупком. Зображення було в центрі кола на кавово-коричневому фоні. Також тут був текст: «Кава, чай та спеції Starbucks».
Логотип 1987 року
У цій версії логотип став яскравішим – з'явилися зелений та чорний відтінки, а коричневий зник. Таке рішення використовували, щоб відобразити за допомогою кольору зростання, свіжість і процвітання Starbucks, а також заспокійливий вплив на споживачів.
Змінилася і картинка. Тепер корпус сирени більше не було видно. Фігура збільшилася, а волосся, здавалося, покривало більшу частину тіла. Зі слів залишилися лише «Кава Starbucks», щоб зробити акцент саме на напої. У цій же версії вперше з'явилися зірки.
Логотип 1992 року
Третя версія логотипу Starbucks містить ще більше зображення сирени. Тулуб повністю зник з кадру, а подвійний хвіст залишався видимим.
Однак цей дизайн став проблематичним для компанії, оскільки вважалося, що його легко відтворити. Інші кав'ярні по всьому світу копіювали та використовували такий варіант для своїх підроблених версій Starbucks, через що деяким споживачам було складніше відрізнити підробку від справжнього бренду.
Логотип 2011 року
Четверта та остання версія логотипу Starbucks була розроблена на честь 40-річчя компанії. У цьому редизайні сирена знову було збільшено. А ось слова, зірки та коло прибрали. Так сталося тому, що Starbucks почала продавати більше, ніж кавові напої.
Незважаючи на всі зміни, таємнича і принадна істота завжди залишалася важливою частиною фірмового стилю Старбакс. Щоб олюднити сирену в останній версії, дизайнери вирішили піти проти правил та використати асиметрію, оскільки вважали, що людей не приваблює людську досконалість. Так ніс сирени більше опустився праворуч обличчя. Це просте налаштування тіней було позитивно сприйнято багатьма фанатами.
У логотипі Starbucks використовуються темно-зелений та білий відтінки. Зелений вибрано для фону, а білий для зображення.
У світі дизайну зелений – це колір, який уособлює зцілення, природу та захист. Часто також він використовується для позначення багатства та грошей. А білий відбиває духовність, чистоту та спокій.
Дизайнери використовували таке поєднання кольорів, щоб продемонструвати позитивне ставлення бренду до своїх клієнтів та партнерів, а також підкреслити корпоративну та соціальну відповідальність.
Для всіх версій лого, крім останньої, використовувався простий жирний шрифт без засічок. Після редизайну текст хоч і перестав бути частиною логотипу, але навіть без назви бренду клієнти розуміють, що це Starbucks.
Таємний зміст кольорів фартухів.
У компанії є ціла система фартухів у різних кольорах. Виріб з вишивкою американського прапора присвячений ветеранам та подружжю військових. Фартух із вишивкою на мінометній дошці отримують випускники плану досягнень коледжу Starbucks. Зелені фартухи з дактилоскопічною вимовою ASL призначені для партнерів у магазині Signing Store у Вашингтоні, округ Колумбія. Тут співробітники ідентифікують себе як глухі люди, а ASL є їхньою основною формою спілкування. Зелений фартух є джерелом гордості для партнерів та сигналом для готовності спілкуватися з клієнтами. Чорний одягають співробітники, які були сертифіковані за свої знання в галузі кави та відомі як Coffee Masters. Червоний призначений для святкового сезону. Фартухи Starbucks Reserve та Roastery носять працівники відповідних закладів. А коричневі полотняні фартухи зі шкіряними ремінцями створені спеціально для обсмажування зерна.
Starbucks має власний звукозаписний лейбл.
Starbucks серйозно ставиться до музики, яку вибирають для фону. Тому спільно з Concord Music Group у 2007 році було створено власний лейбл Hear Music. Тут представлено кілька відомих виконавців, таких як Пол Маккартні, Джеймс Тейлор та Джоні Мітчелл.
Вісім премій Греммі.
У 2004 році Starbucks і Concord Records зайнялися виробництвом, просуванням та розповсюдженням новаторського альбому з Реєм Чарльзом "Genius Loves Company". Він працював у парі з легендарними запрошеними артистами, включаючи Нору Джонс, Дайану Кролл, Джеймса Тейлора, Елтона Джона, Віллі Нельсона та Бонні Райт. Цей альбом отримав вісім премій Grammy, у тому числі звання «Альбом року» та «Запис року», і став мультиплатиновим із продажем понад 5 млн копій у всьому світі.
Причина круглих столів.
У будь-якому Starbucks є два види столів: круглі та прямокутні. За круглі сідають ті, хто хоче почуватися як удома.
Правило 10 хв.
Співробітники Старбакс зобов'язані обслуговувати відвідувачів за 10 хвилин до відкриття кав'ярні та ще 10 хвилин після її закриття.
Комбінація напоїв.
Якщо взяти всі основні напої Starbucks, помножити їх на модифікатори, вийде понад 87 000 комбінацій.
Перший латте Starbucks з'явився за 13 років після відкриття.
Коли Starbucks вперше відчинила свої двері у 1971 році, в меню не було улюбленого багатьма кавового напою на основі молока. Ситуація змінилася у 1983 році, коли Говард Шульц вперше пройшов вулицями Мілана, поринув у атмосферу місцевих кав'ярень і вирішив додати латте в асортимент Старбакс.
Унікальні магазини Starbucks.
За останніх 50 років серед 33 000 магазинів компанія відкрила кілька унікальних закладів: Замок у Празі, Банк в Амстердамі, Старий автосалон у Сіетлі, Жіночі магазини в Індії.
Найбільший магазин Старбакс.
Starbucks Reserve Roastery Chicago займає площу 35 000 квадратних футів та розміщений на 5 поверхах. Вся кава, що подається тут, – свіжообсмажена на місці. Жарівня – перше, що бачать відвідувачі, заходячи до магазину. Ця будівля присвячена спадщині компанії в обсмажуванні кави та її ремісничому приготуванню.
Пожертвування продуктів, що залишилися.
У 2016 році Starbucks оголосила про план пожертвувати 100% їжі, що залишилася, щоб нагодувати голодних. План торкнувся 7000 локацій у США. Компанія уклала партнерську угоду з Feeding America, щоб передати непродані страви, такі як бутерброди та салати, які потребують.
Starbucks подарував світу не просто чудову каву. Компанія створила і досі просуває концепцію насолоди кавовими напоями. Тому не дивно, що користуючись популярністю бренду, багато кав'ярень по всьому світу почали імітувати фірмовий стиль Старбакс та культуру обслуговування відвідувачів. Але незважаючи на це, Starbucks залишається у лідерах на ринку кав'ярень, маючи найбільшу мережу у світі.