→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Як Юлій Прінглс перетворив смажені скибочки картоплі на світовий бестселер

873

Оцінили: 194

Зміст:
Розмір шрифту:

Як Юлій Прінглс перетворив смажені скибочки картоплі на світовий бестселер

Julius Pringles входить до десятки найвідоміших бренд-персонажів у світі. У нього чепурний червоний метелик і розкішні вуса. Колись його голову прикрашала пишна каштанова шевелюра, але й без неї Юлій не втратив своєї чарівності.

 

За різними даними, чіпси Pringles з продажу займають 2-3 місце у світі, стабільно поступаючись лише Lays. 2021 року в Україні «Прінглс» були на третьому місці. Дослідження маркетингового агентства FDFgroup показують, що в Росії торгова марка стабільно присутня в трійці найвідоміших, причому з чіпсами високої якості у учасників опитування асоціюється лише Pringles.

Julius Pringles – бренд-персонаж знаменитого бренду чіпсів

Pringles – американський бренд картопляних чіпсів із різними смаками. Снеки виробляють на п'яти заводах світу: у США, Польщі, Бельгії, Китаї та Малайзії та упаковують в оригінальні високі банки. 2022 року Юлій Прінглс відзначає черговий ювілей — йому виповнюється 55 років.

За 55 років зовнішність Юлія неодноразово змінювали, але образ завжди залишався впізнаваним. Відповідно до сучасних трендів, чинного маскоту максимально спростили, і зараз він більше схожий на життєрадісний смайл. Піт Метьюз, директор з дизайну бренду Pringles, зазначив: «Ідея нового образу полягає в тому, щоб спростити та модернізувати дизайн, надавши талісману бренду сміливий вигляд, та отримати можливість застосування у всьому асортименті».

Julius Pringles асоціюється з оптимістичним дядечком. Відповідно до теорії архетипів, це «Блазень» і «Славний малий». Він допомагає на якийсь час забути абсурдність сучасного світу і повсякденну рутину, вчить легко дивитися на життя і іноді порушувати правила. «Блазні» кажуть: «Радійте життя, дивіться на харчування простіше». «Славний малий», як і «Блазень», не боїться здаватися трохи кумедним. Він закликає «бути тут і зараз» і каже нам: «Навіть якщо ви луснете, веселощі не зупиниться».

julius-pringles

Містер Пі: шлях до успіху

Винахід картопляних чіпсів пов'язаний з курйозною подією. Один із клієнтів ресторанчика міста Саратога-Спрінгс на північному сході США у 1853 році поскаржився на сирі та надто товсті шматочки смаженої картоплі. Шеф-кухар закладу, вирішивши помститися вибагливому відвідувачу, нарізав скибочки завтовшки з папір і посмажив їх у киплячій олії. Відвідувач високо оцінив блюдо, і незабаром воно стало популярним.

Рецепт чіпсів "Прінглс" створив штатний співробітник компанії Procter&Gamble Alexander Liepa. Компанія планувала випустити на ринок новий продукт, але мінливість якості та різний розмір картоплі не дозволяли досягти стабільного результату. Ліпа змішала сушену мелену картоплю, пшеничне борошно і крохмаль, завдяки чому можна було створювати міцні скибочки потрібного розміру та форми.

Із ім'ям бренду пов'язують ще одну історію. Стверджують, що співробітники P&G довго не могли придумати звучну і незабутню назву. У розпачі вони навмання відкрили телефонний довідник та побачили вулицю Pringle Drive. Згідно з іншими джерелами, назву обрали з бажання вшанувати пам'ять Марка Прінгла, винахідника пристрою для переробки картоплі.

На першому логотипі, який розробили в 1967 році і використали 17 років, голова Містера Pringles була овальної форми з товстим чорним контуром, рудо-чорним волоссям і пишним, закрученим вгору вусами. На щоки завдали червоний рум'янець. Жовто-чорну назву бренду розмістили на краватці-метелику.

У 1986 році напис змінив обрис і втратив засічок, голова і очі Юлія Прінглса стали круглими, вуса ще сильніше закрутили вгору. Логотип став життєрадіснішим.

Ще за десять років компанія знову змінила лого. Ім'я бренду розмістили по діагоналі і надали йому яскравішої палітри кольорів. З лиця Julius Pringles прибрали рот і рум'янець, волосся і вуса зробили світлішим. Логотип став мінімалістичнішим і при цьому яскравим. Потім лого ще двічі змінювали, поки 2021 року воно не набуло сьогоднішнього вигляду — Юлія зобразили без волосся, з чіткими очима та виразними бровами.

Новий дизайн логотипу Pringles розробили у дизайнерській студії Jones Knowles Ritchie. За словами Делли Лоуренс, креативного директора JKR, зміну лого зробили, щоб пожвавити персонажа бренду .

Кольорова палітра в логотипі відповідають фірмовому стилю Pringles: червоний колір означає пристрасть та хвилювання, жовтий – енергію юності. Білий колір уособлює чистоту, коричневий символізує надійність, а чорний надає емблемі елегантності.

julius-pringles

Асортименти ТМ Pringles

Компанія виробляє тільки картопляно-пшеничні чіпси, які відрізняються за розміром упаковки та смаком. На ринку США представлено 34 види продукту, в Україну та Росію компанія постачає 22 смаки.

Асортимент чіпсів Pringles ділиться на такі групи: стандартні, Light Aromas, яку складають регіональні уподобання, Gourmet, Rice Infusions, Mini у 40-грамових тубах, Xtreme, XTRA, Tortilla, Asian collection та Sizzl'n. На ринках України та Росії представлені серії стандартних смаків, XTRA, Mini, Tortilla, Asian collection та Sizzl'n.

Одними з найвідоміших у всьому світі чіпси «Прінглс» роблять три складові :

julius-pringles витягнута циліндрична упаковка, яка зберігає чіпси та зберігає руки чистими;

julius-pringles енергійна текстова частина логотипу: з яскравими жовтими літерами на червоному тлі;

julius-pringles бренд-талісман: простий, незабутній і привабливий.

Pringles — приклад правильного позиціонування бренду, того, як можна десятиліттями підтримувати інтерес до продукту і залишатися серед торгових марок, що найбільше продаються. Це зразок розвитку бренду, де талісман є найважливішим елементом формули успіху.

Складові філософії бренду Pringles

Філософія бренду Pringles складається із чотирьох складових: якість, екологічний підхід, взаємини з клієнтами та справедливі ціни.

 

julius-pringles Якість .

«Ми надаємо великого значення першокласній якості. Тільки продукти, які відповідають нашим високим стандартам, потрапляють у продаж. Ми гарантуємо цю якість за допомогою регулярних та всебічних випробувань продукції».

 

julius-pringles Екологічний підхід .

«Ми встановили новий набір цілей і зобов'язуємося запровадити нові методи, покликані не лише зменшити наш вплив на природу та зберегти цінні ресурси, а й допомогти відновити світ, зрештою зробивши його кращим, ніж ми його знайшли».

 

julius-pringles Взаємини із клієнтами .

«Час — гроші, зокрема й для наших клієнтів. Саме тому ми оптимізуємо процеси та працюємо злагодженою командою. Таким чином, ми можемо гарантувати, що завжди зможемо обслужити вас швидко, і час очікування буде дуже коротким».

 

julius-pringles Справедливі ціни .

«Прозорі ціни – основа довірчої співпраці. Саме тому ми робимо наші ціни прозорими та справедливими. Нам важливо, щоб наші партнери отримували гідну плату за свою роботу».

 

julius-pringles

Julius Pringles в маркетинговій стратегії компанії

Маркетингова стратегія Pringles допомагає бренду займати на ринку конкурентні позиції та добиватися запланованих бізнес-цілей та завдань. Маркетингова стратегія компанії складається зі стратегії продукту, ціноутворення, реклами та поширення.

 

julius-pringles Стратегія продукту

Картопляні чіпси Pringles – це глобальний бренд продуктів, доступних у смаках семи категорій. Категорії визначили на основі таких параметрів, як калорійність та схожість смакових властивостей. Чіпси Pringles довше зберігаються в порівнянні з чіпсами інших марок і зручні у використанні. Продукт доступний у трьох розмірах відповідно до побажань споживачів.

 

 

julius-pringles Стратегія ціноутворення

Pringles завжди пам'ятає пропозиції конкурентів, коли розглядає ціни на продукти. Вартість чіпсів Pringles вища, ніж ціни на продукцію конкурентів, що обумовлено найкращим смаком та якістю – як самого продукту, так і його упаковки.

 

 

julius-pringles Стратегія розповсюдження

Pringles представлено на глобальному ринку. Оскільки Pringles належить Kellogg's, продукція поширюється тими самими каналами дистрибуції. Pringles можна купити у супермаркетах, магазинах крокової доступності, торгових центрах, універмагах та інших точках продажу у 140 країнах.

 

julius-pringles Стратегія просування та реклами Pringles

Pringles приділяє велику увагу рекламі та маркетингу. Продукт просувається за допомогою телевізійної, зовнішньої реклами, реклами в газетах та журналах, а також через інфлюєнсери. Компанія стимулює збут за допомогою купонів, знижок, спеціальних пропозицій та акцій. Бренд проводить благодійні івенти та інтерактивні кампанії за участю споживачів.

 

У просуванні продукції компанія використовує конкурентні переваги: розвинену мережу поширення, гарне позиціонування на ринку, впізнаваність упаковки , логотипу та бренд-персонажу.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 194

Середня оцінка 4.5 / 5