Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Julius Pringles входить до десятки найвідоміших бренд-персонажів у світі. У нього чепурний червоний метелик і розкішні вуса. Колись його голову прикрашала пишна каштанова шевелюра, але й без неї Юлій не втратив своєї чарівності.
За різними даними, чіпси Pringles з продажу займають 2-3 місце у світі, стабільно поступаючись лише Lays. 2021 року в Україні «Прінглс» були на третьому місці. Дослідження маркетингового агентства FDFgroup показують, що в Росії торгова марка стабільно присутня в трійці найвідоміших, причому з чіпсами високої якості у учасників опитування асоціюється лише Pringles.
Pringles – американський бренд картопляних чіпсів із різними смаками. Снеки виробляють на п'яти заводах світу: у США, Польщі, Бельгії, Китаї та Малайзії та упаковують в оригінальні високі банки. 2022 року Юлій Прінглс відзначає черговий ювілей — йому виповнюється 55 років.
За 55 років зовнішність Юлія неодноразово змінювали, але образ завжди залишався впізнаваним. Відповідно до сучасних трендів, чинного маскоту максимально спростили, і зараз він більше схожий на життєрадісний смайл. Піт Метьюз, директор з дизайну бренду Pringles, зазначив: «Ідея нового образу полягає в тому, щоб спростити та модернізувати дизайн, надавши талісману бренду сміливий вигляд, та отримати можливість застосування у всьому асортименті».
Julius Pringles асоціюється з оптимістичним дядечком. Відповідно до теорії архетипів, це «Блазень» і «Славний малий». Він допомагає на якийсь час забути абсурдність сучасного світу і повсякденну рутину, вчить легко дивитися на життя і іноді порушувати правила. «Блазні» кажуть: «Радійте життя, дивіться на харчування простіше». «Славний малий», як і «Блазень», не боїться здаватися трохи кумедним. Він закликає «бути тут і зараз» і каже нам: «Навіть якщо ви луснете, веселощі не зупиниться».
Винахід картопляних чіпсів пов'язаний з курйозною подією. Один із клієнтів ресторанчика міста Саратога-Спрінгс на північному сході США у 1853 році поскаржився на сирі та надто товсті шматочки смаженої картоплі. Шеф-кухар закладу, вирішивши помститися вибагливому відвідувачу, нарізав скибочки завтовшки з папір і посмажив їх у киплячій олії. Відвідувач високо оцінив блюдо, і незабаром воно стало популярним.
Рецепт чіпсів "Прінглс" створив штатний співробітник компанії Procter&Gamble Alexander Liepa. Компанія планувала випустити на ринок новий продукт, але мінливість якості та різний розмір картоплі не дозволяли досягти стабільного результату. Ліпа змішала сушену мелену картоплю, пшеничне борошно і крохмаль, завдяки чому можна було створювати міцні скибочки потрібного розміру та форми.
Із ім'ям бренду пов'язують ще одну історію. Стверджують, що співробітники P&G довго не могли придумати звучну і незабутню назву. У розпачі вони навмання відкрили телефонний довідник та побачили вулицю Pringle Drive. Згідно з іншими джерелами, назву обрали з бажання вшанувати пам'ять Марка Прінгла, винахідника пристрою для переробки картоплі.
На першому логотипі, який розробили в 1967 році і використали 17 років, голова Містера Pringles була овальної форми з товстим чорним контуром, рудо-чорним волоссям і пишним, закрученим вгору вусами. На щоки завдали червоний рум'янець. Жовто-чорну назву бренду розмістили на краватці-метелику.
У 1986 році напис змінив обрис і втратив засічок, голова і очі Юлія Прінглса стали круглими, вуса ще сильніше закрутили вгору. Логотип став життєрадіснішим.
Ще за десять років компанія знову змінила лого. Ім'я бренду розмістили по діагоналі і надали йому яскравішої палітри кольорів. З лиця Julius Pringles прибрали рот і рум'янець, волосся і вуса зробили світлішим. Логотип став мінімалістичнішим і при цьому яскравим. Потім лого ще двічі змінювали, поки 2021 року воно не набуло сьогоднішнього вигляду — Юлія зобразили без волосся, з чіткими очима та виразними бровами.
Новий дизайн логотипу Pringles розробили у дизайнерській студії Jones Knowles Ritchie. За словами Делли Лоуренс, креативного директора JKR, зміну лого зробили, щоб пожвавити персонажа бренду .
Кольорова палітра в логотипі відповідають фірмовому стилю Pringles: червоний колір означає пристрасть та хвилювання, жовтий – енергію юності. Білий колір уособлює чистоту, коричневий символізує надійність, а чорний надає емблемі елегантності.
Компанія виробляє тільки картопляно-пшеничні чіпси, які відрізняються за розміром упаковки та смаком. На ринку США представлено 34 види продукту, в Україну та Росію компанія постачає 22 смаки.
Асортимент чіпсів Pringles ділиться на такі групи: стандартні, Light Aromas, яку складають регіональні уподобання, Gourmet, Rice Infusions, Mini у 40-грамових тубах, Xtreme, XTRA, Tortilla, Asian collection та Sizzl'n. На ринках України та Росії представлені серії стандартних смаків, XTRA, Mini, Tortilla, Asian collection та Sizzl'n.
Одними з найвідоміших у всьому світі чіпси «Прінглс» роблять три складові :
витягнута циліндрична упаковка, яка зберігає чіпси та зберігає руки чистими;
енергійна текстова частина логотипу: з яскравими жовтими літерами на червоному тлі;
бренд-талісман: простий, незабутній і привабливий.
Pringles — приклад правильного позиціонування бренду, того, як можна десятиліттями підтримувати інтерес до продукту і залишатися серед торгових марок, що найбільше продаються. Це зразок розвитку бренду, де талісман є найважливішим елементом формули успіху.
Філософія бренду Pringles складається із чотирьох складових: якість, екологічний підхід, взаємини з клієнтами та справедливі ціни.
Якість .
«Ми надаємо великого значення першокласній якості. Тільки продукти, які відповідають нашим високим стандартам, потрапляють у продаж. Ми гарантуємо цю якість за допомогою регулярних та всебічних випробувань продукції».
Екологічний підхід .
«Ми встановили новий набір цілей і зобов'язуємося запровадити нові методи, покликані не лише зменшити наш вплив на природу та зберегти цінні ресурси, а й допомогти відновити світ, зрештою зробивши його кращим, ніж ми його знайшли».
Взаємини із клієнтами .
«Час — гроші, зокрема й для наших клієнтів. Саме тому ми оптимізуємо процеси та працюємо злагодженою командою. Таким чином, ми можемо гарантувати, що завжди зможемо обслужити вас швидко, і час очікування буде дуже коротким».
Справедливі ціни .
«Прозорі ціни – основа довірчої співпраці. Саме тому ми робимо наші ціни прозорими та справедливими. Нам важливо, щоб наші партнери отримували гідну плату за свою роботу».
Маркетингова стратегія Pringles допомагає бренду займати на ринку конкурентні позиції та добиватися запланованих бізнес-цілей та завдань. Маркетингова стратегія компанії складається зі стратегії продукту, ціноутворення, реклами та поширення.
Картопляні чіпси Pringles – це глобальний бренд продуктів, доступних у смаках семи категорій. Категорії визначили на основі таких параметрів, як калорійність та схожість смакових властивостей. Чіпси Pringles довше зберігаються в порівнянні з чіпсами інших марок і зручні у використанні. Продукт доступний у трьох розмірах відповідно до побажань споживачів.
Pringles завжди пам'ятає пропозиції конкурентів, коли розглядає ціни на продукти. Вартість чіпсів Pringles вища, ніж ціни на продукцію конкурентів, що обумовлено найкращим смаком та якістю – як самого продукту, так і його упаковки.
Pringles представлено на глобальному ринку. Оскільки Pringles належить Kellogg's, продукція поширюється тими самими каналами дистрибуції. Pringles можна купити у супермаркетах, магазинах крокової доступності, торгових центрах, універмагах та інших точках продажу у 140 країнах.
Pringles приділяє велику увагу рекламі та маркетингу. Продукт просувається за допомогою телевізійної, зовнішньої реклами, реклами в газетах та журналах, а також через інфлюєнсери. Компанія стимулює збут за допомогою купонів, знижок, спеціальних пропозицій та акцій. Бренд проводить благодійні івенти та інтерактивні кампанії за участю споживачів.
У просуванні продукції компанія використовує конкурентні переваги: розвинену мережу поширення, гарне позиціонування на ринку, впізнаваність упаковки , логотипу та бренд-персонажу.