→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Pandora – незабутні моменти в житті кожної жінки

141

Оцінили: 32

Зміст:
Розмір шрифту:

Pandora – незабутні моменти в житті кожної жінки

Багато жінок мріють бути красивими, спокусливими та привабливими, і багато брендів прагнуть задовольнити цей запит. Але є одна ювелірна марка, яка пішла далі і дала їм набагато більше ніж красиві та стильні прикраси.

 

Вона дала можливість проявити себе та «написати» у своєму образі власну історію. Вона дарує емоції та створює спогади. І ця марка – Pandora.

Pandora – стильні та бажані прикраси

Pandora – це ювелірний будинок та популярний бренд прикрас з обробкою ручної роботи. Компанія була заснована у 1982 році в Копенгагені (Данія). Її творці – подружня пара Пер та Вінні Еніволдсени.

Спочатку це був невеликий сімейний магазин, де продавалися ювелірні вироби, привезені з Таїланду. Пізніше бізнес розширився, змінився вектор діяльності та на ринку з'явився такий бренд як Pandora.

У товарній лінійці представлені браслети, каблучки, сережки та інші види прикрас. Незважаючи на різноманітність, фішкою марки все ж таки залишаються браслети з шармів, які можна зібрати самостійно на свій смак. Саме вони продаються найкраще (80% від усіх продажів).

PandoraPandora

Pandora продає прикраси у 100 країнах світу та має понад 11 000 торгових точок, включаючи близько 2000 фірмових магазинів. Колекція намистин складається з 800 видів, найпопулярнішим з них є ангел (щорічно реалізується близько 2,5 млн штук).

Основні конкуренти бренду - Tiffany & Co, Signet Jewelers та Swarovski. Офіційний сайт компанії: https://pandoragroup.com/

Незважаючи на те, що Pandora вперше з'явилася у Данії, її основний ринок збуту знаходиться у США. Бренд є третім за величиною в цій країні після Signet Jewelers та Tiffany & Co, а за відвідуваністю сайту займає лідируючі позиції.

 

Pandora Фінансові показники:

 

  • доходи – 16,7 млрд датських крон ($2,7 млрд) у 2015 році та 22,8 млрд крон у 2017 році;
  • річний оборот у 2017 році – 250 млн євро;
  • чистий прибуток – 5,7 млрд датських крон (2017 року);
  • загальний капітал – 6,5 млрд. крон (2017 рік).

У компанії працюють 26 000 співробітників у всьому світі. 11 500 із них працевлаштовані на заводах та виробничих підприємствах у Таїланді (4 фабрики).

У чому унікальність браслетів Pandora?

Браслети Пандора більше, ніж прикраси. Це свого роду "ювелірний конструктор", що дозволяє зібрати унікальну модель з таким набором намистин, який ви захочете.

Виріб складається з ланцюжка, спеціальних невеликих колечок-стоперів і намистин або шармів. Прикраси виготовляються із золота, срібла, натурального каміння, муранського скла, дерева та інших матеріалів. Серед шармів зустрічаються різні фігури та форми, є намистини з написами, символами та зображеннями (різдвяні ялинки, пудинги, парфуми, гондоли, ляльки, їжаки тощо). Всі вироби виготовляються вручну, а дизайн кожного добре продумується.

Pandora

Людина отримує можливість зібрати браслет під себе, свої інтереси та мрії. Можна вибрати не тільки намистини та основу прикраси, але й змінювати їх будь-коли.

Така особливість сподобалася споживачам і перетворила браслети Pandora на затребуваний товар, який мріють отримати багато жінок.

Цей же підхід дозволив компанії розвиватися та отримувати дохід, адже варто заволодіти одним браслетом, як у його власниці включається азарт та бажання набувати нових та нових шарм.

Інновації та модні фішки

Компанія прагне розвитку і щорічно презентує 7 нових колекцій (кожні два місяці), щоб покупці постійно мали доступ до новинок і намистих бусинок.

Бренд вивчає потреби та бажання жінок із різних країн світу, щоб потім застосувати ці дані при розробці дизайну прикрас.

Таке рішення дозволило компанії обійти конкурентів (виробників шармів – італійський бренд Nomination та датську марку Trollbeads) та бути у тренді навіть у кризовий період.

Pandora

Також компанія прагне внести в свої торгові точки нотку інтерактивності. Так, у магазині в торговому центрі на Манхеттені розміщений сенсорний екран, який допомагає покупцям зорієнтуватися і знайти інформацію про продукт, і голографічний пристрій, що дозволяє побачити шарм, що сподобався, в 3D-форматі.

Співпраця з ЮНІСЕФ та захист навколишнього середовища

Політика компанії передбачає забезпечення безпечних умов праці для своїх співробітників, дотримання прав людини та захист довкілля.

Пандора, у рамках участі у Глобальному договорі ООН, прагне мінімізувати вплив на природу, зменшення споживання енергії та води, а також впроваджує програми з переробки відходів з метою повторного їх використання у виробництві.

Так, компанія планує повністю перевести свої фабрики на відновлювані джерела енергії, скоротити викиди в атмосферу вуглекислого газу та збільшити повторне використання води.

У 2019 році на заводах було перероблено 23% води, а такі матеріали, як гіпс, скло, гума і віск, задіяні у виробництві, відправлені для повторного використання.

У 2020 році компанія планує представити упаковку, коробки та сумки з мінімальним вмістом пластику.

Pandora співпрацює з UNICEF, щоб допомогти дітям у всьому світі, особливо дівчатам. Зокрема, реалізуються програми із забезпечення здоров'я та безпеки, здобуття освіти та розвитку творчого потенціалу.

PandoraPandora

Компанія двічі на рік випускає спеціальні колекції з обмеженою кількістю прикрас, а кошти продажу перераховує на благодійні проекти фонду.

Pandora: історія про те, як модульний браслет став мрією мільйонів

Сьогодні Пандора надихає жінок по всьому світу бути жіночними та підштовхує їх створювати свої особливі та неповторні образи.

Саме бажання дати їм модні оригінальні прикраси, не розоряючи їх, стало відправною точкою появи бренду, а потім і причиною його неймовірної популярності на всіх континентах.

 

Pandora Зародження ювелірного бренду

 

Основою для створення Pandora послужив невеликий сімейний магазинчик, який відкрили датський ювелір Пер Еніволдсен та його дружина Вінні у 1982 році. Подружжя привозило з Таїланду прикраси ручної роботи та продавали їх у своїй лавці у Копенгагені.

Продукція мала попит завдяки оригінальному дизайну і доступним цінам і незабаром було прийнято рішення про розширення бізнесу.

 

Pandora Перші дизайнерські прикраси

 

У 1987 році подружжя взяло на роботу дизайнера Лоуна Франдсена, який створив першу унікальну колекцію ювелірних виробів. А за два роки в Таїланді запрацювала перша виробнича лінія компанії.

Браслети із золота, срібла, шкіри та дерева припали покупцям до душі. Продукцію почали впізнавати за її унікальним стилем і швидко змітали з полиць.

 

Pandora Браслет, який зробив бренд всесвітньо відомим

 

1999 року дизайнери компанії розробили нову концепцію, що дозволяє жінкам самостійно створювати браслети Pandora. Кожна покупниця могла вибрати намистини та шарми на свій смак і «посадити» їх на основу із золота, а потім міняти елементи.

Перша колекція унікальних браслетів зі змінними підвісками, що одержали назву Pandora Charm, з'явилася у продажу в 2000 році і з того часу є фішкою бренду.

Нові прикраси зникали з магазинних прилавків буквально на очах. Колекцію було розпродано за 2 місяці, а бренд став відомий далеко за межами Данії.

Pandora

Незабаром Пандора підкорила ринки США, Канади, Австралії та Німеччини. Далі компанія почала активно розвивати дистриб'юторську мережу та відкривати нові фабрики.

У 2005 році Pandora запускає в Таїланді власний завод із виробництва ювелірних прикрас. Через 3 роки тут відкривається друге підприємство, а у 2010 – третє та четверте. До 2012 року було збільшено кількість торгових точок Пандори – до 12 000.

У 2010 році компанія розмістила свої акції на Торговій біржі Копенгагена, перетворившись таким чином на публічну. Через два роки сукупний дохід Пандори становив 900 млн євро.

У 2011 році щомиті у світі продавалося по одному виробу Pandora.

Коли в компанії вирішили зробити ставку на дорожчі та ексклюзивні прикраси, споживчий інтерес знизився та акції впали у ціні на 80%. Тоді було вирішено повернутися до масового ринку та виготовлення традиційних виробів.

Зліт під час кризи у США

США є найбільшим і найшвидшим ринком Pandora.

Коли американська економіка переживала спад і ювелірні магазини не могли продавати діаманти, Пандора врятували багатьох. Торгові точки пропонували покупцям браслети із шармів та змогли втриматися на плаву.

Вироби зі змінними підвісками були настільки популярними, що в деяких магазинах з'являлися цілі натовпи покупців, яких не цікавило нічого, крім знаменитих намистин.

Pandora

Таким чином, компанія, незважаючи на кризу, змогла збільшити свій дохід (з $287 млн у 2008 році до $528 млн у 2009).

З того часу популярність браслетів Пандора у США лише зростає.

У 2014 році на частку Штатів та Європи припадало 90% продажів, а в 2015 році компанія оголосила про плани збільшити свою присутність у Китаї. Тоді було викуплено акції Oracle Investment та підписано договір про відкриття нових магазинів.

Фан-групи Pandora у соцмережах

У соцмережах набирає обертів рух із приватного продажу шармів Пандора. Користувачі об'єднуються у фан-групи та викладають у мережу раніше придбані ними намистини для подальшого продажу. Так, у Малайзії суспільство на Facebook налічує понад 16 000 шанувальників, а в Австралії – близько 10 000.

У таких фан-групах можна знайти рідкісні шарми, які з'являлися в ексклюзивних колекціях з обмеженою кількістю або перші роки роботи компанії, коли бренд ще не був відомим. Наприклад, блакитна квітка (зараз ціна на неї становить $595), принцеса на горошині, капелюх Андерсена, winiper (істота з тілом лева, головою жирафа та крилами джмеля). Остання фігурка була створена спеціально для співробітників компанії та не продавалася в магазинах. Її вартість у соцмережах сягає $1500.

Pandora

Pandora: цінності та місія ювелірного бренду

З моменту заснування компанія ставила собі за мету не тільки підкорити прекрасну половину людства, а й допомогти жінкам показати себе в різних образах.

Для цього їм пропонуються прикраси високої якості, надзвичайної краси та нестандартного дизайну. А товарна лінійка здатна задовольнити запити та побажання кожної жінки, незалежно від її віку, стилю та зовнішніх даних.

Глобальним завданням Pandora є стати найулюбленішою ювелірною компанією на планеті.

Місія Pandora: надихнути жінок на нові перемоги і дати їм зрозуміти, наскільки вони прекрасні.

Pandora: філософія назви, візуальний образ та м'які відтінки

Ім'я бренду з давньогрецької мови (Πανδώρα) перекладається як «усім обдарована» або «всезнає».

У давньогрецькій міфології Пандора була першою жінкою (копією богині) землі. Її створив Гефест з наказу Зевса на покарання людям за викрадений Прометеєм вогонь. Під час створення Афродіта обдарувала її красою, Гермес – солодкомовленням і хитрістю, Афіна – вбраннями. Всі ці «подарунки» лягли в основу її імені – Пандора.

Засновники бренду дали йому такий нейм, оскільки хотіли, щоб він відображав філософію компанії – зробити щасливими всіх жінок у світі, обдаровуючи їх прикрасами.

Pandora

Слоган компанії звучить як «Незабутні моменти». Тобто будь-який ювелірний виріб Пандора має нагадувати жінкам про приємні та яскраві моменти у їхньому житті.

Збираючи браслети, кожна зможе створити свою неповторну колекцію, демонструючи свій характер та особисту історію.

Що стосується фірмових кольорів Pandora, то бренд використовував чорний, білий та рожевий. Інтер'єри магазинів спочатку були виконані в білих тонах, ніби натякаючи на «скандинавську спадщину». Білий відтінок використовувався як символ чистоти та легкості. З його допомогою створювалася підходяща для покупок атмосфера. Наразі в оформленні з'явився ще й рожевий – для залучення молодої аудиторії.

PandoraPandoraPandora

Історія логотипу Pandora

Спочатку логотип компанії був назва бренду, написане чорним кольором на білому тлі, а над літерою «о» нависав невеликий символ – корона. Цей символ активно використовується окремо.

У 2019 році компанія провела ребрендинг з метою відбудови від конкурентів (Tiffany & Co та Swarovski) та залучення молоді, за результатами якого Pandora стала рожевою. Цей відтінок мав освіжити бренд і зробити його сучаснішим.

Змінився й сам логотип. Лінії шрифту без засічок потовстіли, а просвіти між літерами зменшилися. Також зникла лінія під символом корони.

Сам значок, що є коронованою буквою «о» на рожевому тлі, став монограмою бренду.

Маркетингова стратегія Pandora: у чому причина успіху?

Спочатку – звичайно, в ідеї. Дизайнерська задумка про браслет-конструктор викликала фурор у всьому світі і збільшила продажі. Новинка не просто сподобалася жінкам своїм незвичайним дизайном, а й пробудила в них азарт та дух колекціонера.

Заволодівши одним браслетом, жінки починали «полювати» на різні шарми, прагнучи отримати рідкісний екземпляр і знайти той, який був би пов'язаний з нею якоюсь емоцією або спогадом.

Після ідеї йде цінова політика компанії. Маркетологи постаралися зробити так, щоб прикраси вважалися унікальними та ексклюзивними, але при цьому доступними широкому загалу. Як результат - вартість виробів Пандора вища, ніж у конкурентів, але не руйнує покупців.

Третій момент – це упаковка та розкладка виробів у магазинах. Особливе оформлення вітрин та незвичайна презентація допомагають створити враження, що кількість товару обмежена. Це підвищує його цінність у власних очах споживачів і формує образ ексклюзивності.

Pandora

Ось так, якось підкоривши весь світ, ювелірний бренд Pandora продовжує розвиватися сам і дивувати своїх прихильників. Він зміг зібрати навколо себе юрби фанатів і впровадитись у серця прекрасної половини людства.

Створити привабливий образ компанії, що запам'ятовується, виробити правильну маркетингову стратегію і оформити свій бренд так, щоб він чіпляв покупців за живе, буде не дуже складно, якщо ви звернетеся за допомогою до професіоналів.

У студії WeLoveBrands працює креативна та трохи божевільна команда дизайнерів, копірайтерів та маркетологів, яка допоможе виділити ваш бізнес із натовпу схожих та зробити його привабливим для цільової аудиторії, щоб ви змогли продавати більше. Щоб отримати консультацію, зателефонуйте або напишіть нам в онлайн-чат.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 32

Середня оцінка 4.4 / 5