→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Mr. Proper – знаменитий мужній бренд-персонаж

836

Оцінили: 190

Зміст:
Розмір шрифту:

Mr. Proper – знаменитий мужній бренд-персонаж

Багато господинь вважають Містера Пропера джином, який виконує бажання, адже у рекламі він з'являється з пляшки. Проте за задумом творця бренду, лисий чоловік із сережкою у вусі мав асоціюватися з моряком. Та й прообразом цього колоритного персонажа була реальна людина – американські моряки з міста Пенсакола.

 

Mr. Proper - це бренд, що представляє універсальні засоби для чищення будинку, які продаються в 18 країнах світу. Належить компанії Procter&Gamble. І це перший засіб для чищення, який почали розливати в пластикові пляшки. Сам же бренд-персонаж у 1998 році був визнаний найсексуальнішим чоловіком (за версією журналу People Magazin).

Хто такий Містер Пропер?

Персонаж Mr. Proper, якого у низці інших країн знають як Mr. Clean – це талісман, що належить Procter & Gamble. У 1957 році у Гаррі Барнхарта з'явилася ідея створити такого героя, а Ернест Аллен з художнього відділу рекламного агентства Tatham-Laird & Kudner намалював м'язистого, засмаглого, лисого чоловіка, який чудово справляється зі збиранням.

Першим актором, який зобразив Містера Пропера у телевізійній рекламі, був Роберт Хаус Пітерс молодший.

Містер Клін – сильний, мовчазний та позитивний персонаж, який рідко з'являється на екранах без посмішки. Єдина причина, через яку він міг насупитися, полягала в тому, що він ненавидів бруд.

mr-proper

Історія створення бренд-персонажу Mr. Proper

Історія Містера Пропера почалася 1958 року. Продукт з'явився за задумом підприємця Лінвуда Бертона, котрий займався чисткою палуб кораблів. Він працював над створенням засобу для чищення, яке було б ефективним, добре пінилося і не шкодило здоров'ю людей.

Через рік після появи цього засобу права на нього придбала компанія Procter & Gamble. Вона запустила рекламу з мужнім персонажем-помічником прибирання, щоб жінки повірили в його силу і почали купувати його для дому. Тоді й розпочалася історія знаменитого бренду.
Смішно, але ім'я Містера Пропера змінюється в залежності від країни, в якій продається. У – це Mr. Clean, Італії – Mastro Lindo, Мексиці – Maestro Limpio, Іспанії – Дон Лімпіо, у французькій Канаді – M. Net тощо. Але при цьому в назві часто є слово «чистота» як відображення результату після прибирання. А у Великій Британії та Ірландії миючий засіб цього бренду продається взагалі під іншою назвою, а саме Flash, оскільки в цих країнах присутня інша марка з назвою Містер Клін.

Асортименти Mr. Proper та зв'язок продукції з персонажем

Торгова марка Mr.Proper виробляє засоби для чищення в бюджетній ціновій категорії. Цей бренд вже давно відомий на ринку завдяки своїй високій якості та широкому асортименту, який постійно поповнюється.

Основні засоби у лінійці Mr. Proper :

mr-proper

засоби для підлогових покриттів: дерев'яного та паркетного, плитки та лінолеуму;

mr-proper

спреї для будь-яких поверхонь;

mr-proper

відбілюючі порошки.

Також, на кожному з продуктів зазначено, навіщо саме він підходить, щоб підвищити ефективність збирання.

А Містер Пропер як персонаж бренду з'являється на упаковці кожного миючого засобу і не знижує планку своєї популярності.

Фірмовий стиль Mr. Proper

Містер Пропер — яскравий образ серед безликих засобів для миття. Бренд-персонаж оригінально представлений. Це анімований м'язистий чоловік невизначеного віку, у якого білі брови, лиса голова та сережки у вусі. Він з'являється в рекламі за музичним покликом і завжди готовий допомогти за лічені секунди впоратися з будь-яким брудом.

У 2016 році, майже через 60 років від моменту створення бренду, компанія вирішила зробити оновити логотип. Фірмовий знак відображає силу, впевненість та мужність, властиві бренду.

Зміни були розроблені для того, щоб забезпечити гнучкість адаптації логотипу в різних регіонах.

Фірмовими кольорами Mr.Proper є червоний та білий. Білий використовується як уособлення чистоти, свіжості, свободи, спокою, що є актуальним для продукту, призначеного для прибирання. Червоний асоціюється із силою, любов'ю, впевненістю, небезпекою, вогнем. Цей колір обирають лідери, емоційні люди. А поєднання червоного та білого відтінків виглядає виразно, привертає увагу та добре запам'ятовується. Також яскравий колір виділяється на тлі білої футболки Містера Пропера.

mr-proper

Філософія бренду Mr. Proper

Завдяки персонажу фірма може вести діалог із споживачами, безпосередньо передавати ідею, посил, відбивати характер та філософію бренду. Рекламний герой завжди додає емоційності та людяності.

Наразі Містер Пропер відомий у телевізійному ефірі під слоганом: «Mr. Proper все відмив і квартиру освіжив». А раніше був такий: «З Mr. Proper веселіше, прибирати вдвічі швидше».

Можливо, слоган змінили, тому що розширилася лінійка товарів. Також у кожній рекламі є джингл, який допомагає зробити бренд більш пізнаваним і незабутнім.

У чому сила бренду Mr. Proper?

Талісмани компаній дозволяють підвищити впізнаваність, лояльність, довіру до продукції та розширити продажі. Бренд-персонаж допомагає вибудовувати комунікацію зі споживачами, наголошує на індивідуальності, говорить про користь продукту. Такому бренду люди довіряють, адже персоналізація робить бізнес ближче до них.

Mr. Proper трансформувався разом із культурними тенденціями. Коли він дебютував наприкінці 1950-х – на початку 60-х, представляв революційну ідеологію, згідно з якою жінки не єдині, кому слід дбати про прибирання. Мужність Містера Пропера продемонструвала сильні сторони продукту та підтримала значні ідеали феміністського руху того часу.

mr-proper

Незважаючи на те, що слоган, логотип та зовнішність персонажа змінювалися багато разів, Mr. Proper залишився вірним основний концепції бренду - полегшити життя господиням, допомагаючи їм швидше навести лад у будинку.

Якщо ви хочете створити привабливий бренд , якому довірятимуть споживачі, подумайте про фірмового персонажа. Він допоможе донести потрібне посилання аудиторії, викличе приємні асоціації та емоції. Для розробки бренд-персонажу , зв'яжіться з нами по телефону. Щоб задати питання, що вас цікавить, на тему брендингу, можете також написати повідомлення в чат.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 190

Середня оцінка 4.4 / 5