→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Monster Energy – бренд, який змінив асортимент і не помилився

796

Оцінили: 181

Зміст:
Розмір шрифту:

Monster Energy – бренд, який змінив асортимент і не помилився

Цей бренд працює без реклами, робить ставку на екстрим, активний спосіб життя, музику та кіберспорт. Його ім'я та логотип пов'язують із сатанізмом, а сама компанія часто подає до судів на інші бізнеси за використання слова «monster» або літери «М», звинувачуючи їх у порушенні авторських прав.

 

Але всупереч, або завдяки всьому цьому, Monster Energy став популярною маркою, що полюбилася мільйонам.

Розробивши унікальний продукт для активних та цілеспрямованих людей, компанія на цьому не зупинилася. Вона об'єднала молодь всього світу в одну спільноту зі своєю культурою та стилем життя «у банку».

Monster Energy: енергія, яка вивела бренд на світовий ринок

Monster Energy – бренд енергетичних напоїв, який належить Monster Beverage Corporation. Спочатку компанія була заснована як Hansen Natural Company у 1935 році у місті Корона (штат Каліфорнія, США). Вона займалася виробництвом тільки соку та газування. 2002-го з'явилася серія енергетичних напоїв Монстр Енерджі, розроблених за оригінальним рецептом. Напій припав до смаку американській аудиторії, і продажі злетіли. Після успіху на батьківщині "монстр" поширився по всьому світу.

У серію Монстр Енерджі входять :

  • Green Монстр Енерджі;

  • Lo-carb Монстр Енерджі;

  • Zero-Sugar Монстр Енерджі;

  • Монстр Енерджі Assault;

  • Монстр Енерджі Super-Premium Import;

  • Безалкогольний монстр Mule.

Компанія Monster Beverage під назвою «Монстр» випускає напої з різними смаками: Hidro, Ultra, Rehab, Java, Juice, Maxx, Dragon Tea. Асортимент складає 61 позицію. На сайті monsterenergy.com ви зможете ознайомитись із основними характеристиками енергетиків, представлених у різних країнах.

monster-energy

Вартість акцій компанії на момент запуску серії енергетичних напоїв 2002 року становила 1000 USD. Зі зростанням попиту акції злетіли у вартості і вже через 5 років склали 80 000 USD. У 2018 році компанія оцінювалась у 3,8 млрд. А на підприємствах працюють 3666 осіб.

2014-го енергетик посідав друге місце за обсягами продажів на світовому ринку (15,6%) і утримував лідерство в Північній Америці. Компанія реалізовувала 1,04 млрд літрів на рік. Monster Energy зайняв 35% світового ринку енергетичних напоїв у 2019, а у 2020 – 39%.

Американський Монстр Енерджі має європейського конкурента Red Bull, який займає перше місце за обсягами продажів на світовому ринку. До суперників відносяться також такі торгові марки як Burn, Adrenaline Rush, Solar Power, E-On Kiwi Blast та інші.

Підтримка активного способу життя через спонсорство

Бренд Monster Energy не прихильник традиційної реклами. Ви ніде не побачите плакати, банери, телепередачі та радіоефіри, в яких перераховуються нагороди та досягнення продукту. Замість прямої реклами бренд зосереджено на спонсорстві активних розваг молоді. Монстр Енерджі підтримує спортивні та музичні заходи, окремих спортсменів та команди. Він зацікавлений у фінансових вкладеннях в автомобільний та мотоспорт, екшн-змагання, єдиноборства, кіберспорт та ін.

Активний та екстремальний спорт

Влітку 2017 року Monster Energy підписав контракт із Конором МакГрегором. З чемпіоном зі змішаних єдиноборств бренд енергетичних напоїв співпрацює досі. Починаючи з 2018 року, Монстр Енерджі спонсорує RPB (Riders Professional Bull), який проходив під слоганом Unleash the Beast. Він підтримував кілька ігор X Games у 2017 році у Міннеаполісі та Аспені. Серед спортсменів бренд виділив скейтбордистів Ішод Уейра, Крістіана Коула, Найджа Х'юстона. Також він працював із триразовим володарем золота з лижного спорту Девідом Уайземом, з олімпійцем з лижного фрістайлу Гасемом Кенуорті та олімпійським чемпіоном зі сноубордингу Юрієм Підладчиковим.

monster-energymonster-energy

Автоспорт та мотогонки

У 2015 році Monster Energy спонсорував гоночний автомобіль №54, за кермом якого був Борис Саїд. У 2016 році він замінив Sprint Corporation, ставши титульним спонсором NASCAR. Бренд співпрацював із автогонщиками К. Бушемом, Р. Гордоном, Р. Кармайклом, В. Боттасом, Л. Хемілтоном. У тому ж році Монстр Енерджі підписав партнерство з Джеймсом Кортні та командою Holden Racing Team для роботи на чемпіонаті з суперкар V8 міжнародного масштабу.

А ще бренд співпрацював із Tickford Racing. Він виступає як основний спонсор суперкара Ford Mustang моделі Cameron Waters.

Надав підтримку Monster Energy також ралі та мотокросу. На різних спортивних змаганнях гонщики, такі як К. Блок, Н. Рома, Л. Доран та ін стали рекламувати енергетики. На мотокросах "Монстр Енерджі / Pro Circuit / Кавасакі" та "Монстр Енерджі Factory Yamaha" бренд був офіційним спонсором.

З 2012 року благодійність поширилася на Гран-прі зі спідвею та Кубок світу зі спідвею. У стрибках фаворитом бренду став кінь American Pharoah. Угода полягала в тому, щоб використовувати логотип продукту на покривалах для коня, на формі та взутті жокея Віктора Еспінози, на кепках та іншому спорядженні, яке носять помічники.

З 2010 року Monster Energy спонсорує змагання під назвою Формула Drift.

Кіберспорт та комп'ютерні ігри

Monster Energy працює з кіберспортивними спільнотами та асоціацією кіберспорту. Бренд підтримує організації Паризький Сан-Жерменський eSports, MindFreak, TimTheTatman.

Енергетичний напій використовувався як атрибут гри Death Stranding. Випиваючи Monster Energy, герой Sam відновлював витривалість. Цей рекламний хід став успішним. Після виходу гри акції компанії-виробника енергетика збільшились на 5%.

monster-energymonster-energy

Музика

Бренд є спонсором музичних гуртів та виконавців. Він працює з 21 Savage, Anthrax, Asking Alexandria, Fetty Wap, 5 Finger Death Punch, Іггі Азалія, Korn, Machine Gun Келлі, Maximum the Hormone, Papa Roach, Суїцидальні Тенденції, The Word Alive, Wildways.

Для просування активного способу життя було створено програму «Армія Монстра». Вона надає фінансову підтримку спортсменам замість представлення бренду Монстр Енерджі. Щоб стати учасником спільноти «монстрів», потрібно подати заявку та отримати схвалення.

Історія бренду: від соків до енергетиків

Monster Energy вже понад 85 років. Його історія розпочалася із сімейної компанії Hansen. Х'юберт Хансен та його три сини розпочали власний бізнес у 1935 році – «Фруктові та овочеві соки Хансена». Тоді вони продавали пастеризований сік кіностудіям у штаті Каліфорнія.

У 1970-х роках сімейною справою починає керувати спадкоємець Х'юберта. До соків додаються газовані напої під торговою маркою Hansen. У 1980-х компанія збанкрутувала. На аукціоні її викупила CoPackers та дала ім'я «Хансен Natural Company». З цією назвою компанія проіснувала до 2012 року.

Сьогодні Monster Beverage Corporation найбільший виробник енергетичних напоїв у США та другий у світі після Red Bull.

З 1980-х до кінця 1990-х компанія перепродувалась, змінювався її імідж, реалізовувалися різні ідеї. Власник бізнесу Родні Старкс намагався побудувати бізнес наново, продаючи холодний чай, бутильовану воду, фруктові соки. Але задум не приніс результатів, оскільки ці ринки вже були зайняті гігантами харчової промисловості.

1997 року компанія спробувала впровадити новий енергетичний напій на американський ринок. Наслідуючи приклад конкурентів у Європі, Hansen Natural Company почала розробку оригінального рецепту. У 2002 році була випущена перша партія енергетиків під назвою Monster Energy. Цей напій припав до смаку американському покупцю, що пояснює стрімке зростання акцій компанії, її оборотів та виробництва.

У 2008 році головним дистриб'ютором енергетика Монстр Енерджі у країнах Західної Європи та Канаді стає The Coca-Cola Company. Тепер вона володіє частиною бізнесу Monster Beverage Corporation з виробництва неенергетичних напоїв – «Натуральна содова Хансена», Peace Tea, Лимонад Хьюберта та Hansen's Juice.

У володінні американської корпорації Monster Beverage залишилися такі бренди як Берн, Full Throttle, Мозер, NOS, Play, Power Play.

monster-energy

Місія та цінностіMonster Energy

Головна місія Monster Energy полягає у тому, щоб нести людям радість, драйв, невичерпну енергію, нові можливості. Тому було створено програму розвитку спортсменів «Monster Army». Завдяки їй любителі-початківці у віці від 13 до 21 року можуть стати професіоналами в мотокросі, BMX, гірському велоспорті, серфінгу, сноубордингу, лижному та ковзанярському спорті. Після подання заявки їх кандидатури оцінюються, а переможців запрошують до програми для представлення бренду Monster Energy.

Програма «Monster Army» забезпечує :

  • Фінансову підтримку . Всі спортсмени мають можливість подати заявку на отримання грошової винагороди через Paid 2 Podium. У тих учасників, які мають більш високий рейтинг, зможуть покрити дорожні витрати, щоб збільшити кількість пройдених змагань.

  • Доступ до профілів учасників . На сторінках соціальних мереж «Monster Army» та офіційному веб-сайті monsterarmy.com відкривається доступ тисячам уболівальників для перегляду профілів спортсменів. За допомогою цієї функції надається можливість заявити про себе цільову аудиторію, започаткувати розвиток особистого бренду.

  • Професійний супровід . Кожен учасник «Monster Army» зможе отримати цінні поради та рекомендації від менеджерів проекту, щоб удосконалити свої навички та вміння вийти на новий рівень.

  • Можливість потрапити у великий спорт . Всі учасники програми набувають внутрішню популярність, яка дає їм шанс поповнити ряди профі Monster Energy. Ті, хто пройшов кваліфікацію, можуть перейти до професійних команд і приєднатися до випускників, таких як Трей Вуд, Остін Форкнер або Райан Вілопото.

monster-energy

Усі атлети з рейтингом отримують доступ до ексклюзивного магазину для спортсменів, де можна розмістити замовлення на спорядження та напої, які подобаються та хочеться отримати.

У спонсорській програмі Paid 2 Podium передбачений фінансовий фонд, що оцінюється в 878 800 доларів. Він призначений для фінансової підтримки спортсменів. Кошти від Paid 2 Podium доступні для активних членів Monster Army. Гроші виділяються на 8 видів спорту.

Своє призначення Монстр Енерджі бачить у наданні всіх можливостей та шляхів для молоді втілювати мрії у життя, досягати максимальних результатів на спортивних змаганнях. А старт для цього бренд забезпечить своїми спонсорськими програмами.

«Звірячий» фірмовий стиль Monster Energy

Слоган Монстр Енерджі звучить як «Звільни звіра» і цілком відповідає вибраному стилю оформлення упаковки енергетичного напою та його назві. Основна ідея – «дати волю своїм інстинктам» – простежується у маркетинговій стратегії бренду (спонсорство екшн-спорту, підтримка рок-груп та концертів).

Логотип Monster Energy був розроблений відповідно до цієї ідеї. Його творцем стало каліфорнійське агентство зі стратегічного брендингу McLean Design. Унікальний логотип бренду є на всіх банках серії «Монстр».

Яскраво-зелена латинська буква «m» на чорному тлі стилізована таким чином, начебто утворена від удару пазурів монстра, що розриває банку. Такий агресивний дизайн логотипу не тільки не налякав споживачів, але зробив бренд Monster Energy таким, що запам'ятовується навіть серед тих, хто не п'є енергетичні напої.

Для написання назви було підібрано оригінальний шрифт. Літери у слові «monster» нагадують мітки від пазурів. Незвичайно прописано і букву «o». Представники відділу маркетингу стверджують, що це грецька літера "фі". Її використання продиктоване стилем і несе змістового наповнення.

monster-energy

У 2014 році на бренд Монстр Енерджі посипалися звинувачення у сатанізмі через дизайн банки. Письменниця Крістін Вейк розмістила на YouTube відео, в якому вона стверджує, що логотип бренду – це антихристиянський символ, що означає число 666. А літера «о», на її думку, нагадує хрест. Коли людина п'є напій і перевертає банку, він перевертає і хрест теж, а це підступи антихриста.

Монстр Енерджі спростував ці припущення, вказавши, що бренд не має нічого спільного з антихристиянською пропагандою.

Відео переглянули понад 13 млн людей, але, як показують продажі напоїв, нікого це не відлякало.

Коли відсутність реклами – також реклама

Рекламна позиція бренду Монстр Енерджі полягає у відсутності реклами у класичному її розумінні. Просування відбувається з допомогою спонсорства активного життя. На офіційному сайті компанії позиція з цього приводу звучить так:

Бренд підтримує сцену, музичні гурти, спортсменів та власних фанатів. Підтримка спортсменів здійснюється для того, щоб вони змогли збудувати кар'єру на своєму захопленні. Монстр Енерджі просуває концертні тури, щоб улюблені гурти змогли відвідати рідне місто фанатів напою. Бренд влаштовує святкування зі своїми шанувальниками та гонщиками, влаштовує вечірки та круті заходи. Промо-акції Monster Energy пропонують ексклюзивний доступ, шалені подорожі за участю найкращих музикантів та спортсменів, а також спортивне спорядження, таке як позашляхові велосипеди, сноуборди та шоломи.

Тому оцінювати досягнення бренду Monster Energy можна не за словами, а реальними діями. Така позиція отримала схвалення з боку споживачів та зібрала армію шанувальників енергетичного напою.

Якщо ви хочете привернути увагу цільової аудиторії до свого продукту яскравим чином, отримати фірмовий стиль, що чіпляє, або унікальний логотип , звертайтеся в агентство WeLoveBrands . Наші фахівці розроблять візуальні та вербальні елементи, які зроблять ваш бізнес впізнаваним. Для отримання консультації, уточнення вартості та оформлення заявки , зв'яжіться з нами по телефону, в соціальних мережах або напишіть у чат.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 181

Середня оцінка 4.4 / 5