→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Червоний та Жовтий – персонажі M&M’s, дружба яких зробила бренд успішним

869

Оцінили: 193

Зміст:
Розмір шрифту:

Червоний та Жовтий – персонажі M&M’s, дружба яких зробила бренд успішним

M&M's - це різнокольорові маленькі шоколадні цукерки, покриті глазур'ю, які випускає компанія Mars Incorporated. Від решти смакот такого типу їх відрізняє фірмова літера «М» на кожному дражі.

 

Особливу популярність бренду принесли анімаційні рекламні персонажі M&M's, які не лише привели аудиторію у захват, а й збільшили продаж солодощів.

Червоний, Жовтий та інші персонажі M&M's

Бренд-персонажі M&M's з'явилися у 1995 році, коли драже почали сприйматися як звичайні цукерки та перестали продаватися. Тоді виробник вирішив додати емоцій, щоби повернути інтерес до продукту. Так виникла ідея оживити цукерки, перетворивши їх на забавних персонажів, кожен з яких мав свої характерні риси та звички. Завдяки їм вдалося не тільки врятувати бренд від краху, але й зробити його популярнішим.

m-ms

Основні герої Емендемс – Червоний та Жовтий. Саме вони найчастіше з'являються у рекламі продукту. Усього ж бренд представив 7 героїв та шоколадну плитку.

Рекламні персонажі M&M's:


photographer-businesscards Червоний - невисокий цинік, який любить сарказм, але відрізняється чудовим розумом. Він часто бурчить на свого друга з ім'ям Жовтий. Дебютував у рекламі у 1995 році, пропонуючи цукерки з молочним шоколадом.


photographer-businesscards Жовтий - дуже наївний і добрий, відрізняється цікавістю. З'явився у рекламі разом із Червоним у 1995 році. Зростання в нього вище, ніж в інших, і представляє цукерки з арахісом.


photographer-businesscards Помаранчевий персонаж, якого дуже легко злякати. З'явився 1999 року в рекламі про M&M's з лісовим горіхом.


photographer-businesscards Зелена — мила і приваблива дівчина, яка вперше здалася в рекламі драже з м'ятним смаком 1997 року.


photographer-businesscards Синій - скептик, вважає себе крутим, практично весь час з'являється у темних окулярах. Існує з 2013 року та рекламує цукерки з мигдалем.


photographer-businesscards Сірий — цей персонаж був вигаданий виключно для акції, де можна було виграти різні подарунки. Після цього його ніхто більше не бачив.


photographer-businesscards Коричневий – суворий торговий представник цукерок, який є з 2012 року.


photographer-businesscards Шоколадна плитка вважає себе мачо і тане на спеці. Вперше був помічений у 1996 році, а з 2012-го використовується для презентації літніх уподобань.

Рекламні персонажі справили неймовірне враження на споживачів і завдяки цьому M&M's стали одними з найпопулярніших шоколадних драже у всьому світі.

Історія створення M&M's

Драже M&M's, які всі знають і багато хто любить, з'явилися у 1941 році. Ідея створення належить Форресту Марсу, а допоміг її втілити у життя Брюс Мюр'є. Оскільки Марс не міг потягнути великий бізнес самостійно, то попросив допомоги у Мюр'є, котрий мав не лише потрібну суму грошей, а й досвід у такій роботі. З перших букв прізвищ засновників бренду склалося і знамените ім'я M&M's.

Форрест під час перебування в Іспанії зауважив, що солдати, які брали участь у Громадянській війні, ласували шоколадними цукерками, які не танули на сонці. Ця ідея сподобалася йому, тому після повернення до США він вирішив організувати виробництво драже в цукровій глазурі, які не бруднять руки та одяг.

Перші цукерки були виключно коричневого кольору і лише у 1950-х роках виробник вирішив урізноманітнити продукт, пофарбувавши їх у різні яскраві кольори.

m-ms

За часів Другої світової війни цукерки випускалися в упаковці у формі циліндра, щоб солдатам було зручно носити її із собою. Після війни M&M стали упаковувати в пакетики, але в магазинах Duty Free все ще можна зустріти драже в циліндричній упаковці.

Цукерки швидко стали популярними, тому незабаром у бренду з'явилися наслідувачі. Щоб відбудуватися від конкурентів, у 1960-х було вирішено ставити літеру "М" на кожній цукерці M&M's. У цей період народився слоган «Тане у роті, а чи не в руках».

Продаж злетів до небес і компанія розширила географію торгівлі. Але до середини 1990-х ажіотаж вщух і довелося шукати ідеї, як зробити продукт привабливішим. Тоді керівництво, сподіваючись дати бренду другий шанс, звернулося до фірми BBDO New York, яка придумала створити «комедійний ансамбль» з «цукерок, що ожили». Так з'явилися веселі герої, які потрапляють у кумедні ситуації та розповідають цікаві історії.

m-ms

Асортимент компанії M&M's

Основна продукція M&M's – це шоколадні цукерки у різнокольоровій глазурі. Але й вони бувають різних видів.

Смак Емендемс :

  • Milk Chocolate (молочний шоколад);

m-ms

  • Peanut (з горіхами);

m-ms

  • Peanut Butter (цукерки з арахісової пастою або паста окремо в банках);

m-ms

  • Coconut (з кокосом);

m-ms

  • Almond (з мигдалем);

m-ms

  • Pretzel (з крендельками).

m-ms

Але існують інші смаки драже. Наприклад, малинові, зі шматочками випічки, чорний шоколад та інші, які можна купити у фірмових магазинах. Також, будь-хто може зайти на офіційний сайт бренду і замовити цукерки в будь-якому кольорі на вибір (всього 22 можливі відтінки) або з різним зображенням (напис, логотип, фото).

Червоний та Жовтий: особливості фірмових персонажів M&M's

Всі герої M&M's відрізняються один від одного кольорами та характером. Основні персонажі – Червоний та Жовтий. Вибір відтінків не був випадковим, адже кожен колір задає певний настрій та формує враження.

Червоний колір

Асоціюється з любов'ю, вогнем, силою та агресією. У багатьох країнах означає добробут, щастя та красу.

У маркетингу цей колір чудово підходить для сфери харчування (Coca-Cola) або розваг (YouTube). Він привертає увагу та викликає емоції у покупця. Чим яскравіший колір і чим більшу площу він займає, тим помітніша реклама.

Тому бренд-персонаж Червоний є зухвалим, цинічним, нескромним, що привертає увагу.

m-ms

Жовтий колір

Цей відтінок символізує активність, радість, сонце та тепло.

Дехто вважає, що в рекламі він недоречний, тому що виглядає дешево і не варто використовувати його для чогось серйозного. Але McDonald's, Chupa-Chups та Nikon готові з цим посперечатися, адже їхні логотипи виглядають чудово та підкорили не одну тисячу людей. А якщо говорити конкретно про M&M's, то поруч із Червоним Жовтим виглядає контрастно та яскраво. Він простий, милий, добрий та допитливий.

А ще, до речі, на кожному із героїв є біла буква «М». Це колір відкритості, готовності сприймати світ таким, яким він є, відтінок, що не викликає неприємних відчуттів.

m-ms

Слогани бренду M&M's

Коли кольорові цукерки стали популярними, багато виробників почали випускати такі самі. Для просування і щоб виділитися на тлі конкурентів, було ухвалено рішення нанести на кожну цукерку букву "М". І тоді з'явився слоган: «Look for M on every piece» («Шукайте букву М кожному драже»).

А пізніше, коли вже народилися анімаційні персонажі, M&M's змінив девіз на рекламний: "Молочний шоколад, який тане в роті, а не в руках".

Ще один відомий в Україні слоган бренду – Відпадні шоколадні!

m-ms

У чому причина успіху M&M?

Перше, що допомогло збільшити продаж солодощів, це розширення смаків. З 1954 року у дражі почали додавати не лише шоколад, а й горіхи. Продаж злетів настільки, що компанія відкрила додаткове виробництво.

M&M's стали найбільш популярними в США і навіть літали в космос разом з американськими астронавтами. 1984 року цукерки стали офіційною насолодою на Олімпійських іграх, а 1990-го – спонсором футбольного чемпіонату в Італії.

Компанія з 1995 року не змінювала своєї креативної платформи. Це величезна рідкість, адже багато хто робить це рік у рік. Секрет бренду в одній простій ідеї, завдяки якій він все ще є популярним – і це фірмові персонажі.

Команда представила драже, що «ожили», під час Super Bowl поряд з іншими знаковими брендами. Відеоролик викликав фурор і всім одразу сподобалися харизматичні герої M&M's. А ось піку своєї популярності компанія досягла, коли 1997 року в Лас-Вегасі відкрився перший фірмовий магазин. Різнокольорові драже із кумедними персонажами на упаковках заповнили полиці магазинів і не втрачають своєї впізнаваності до цього дня.

m-ms

Якщо ви хочете вивести свій бізнес на новий рівень, необхідно створити та просувати бренд . Допоможуть у цьому яскраві привабливі фірмові персонажі, які не тільки збільшують впізнаваність компанії, а й створюють певний настрій, підкреслюють індивідуальність та характер. Задати питання на тему брендингу ви можете у чаті на сайті WeLoveBrands , а для замовлення послуги зателефонуйте нам .

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 193

Середня оцінка 4.5 / 5