→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

LinkedIn: соцмережа для професіоналів, яка допомагає знайти роботу та побудувати особистий бренд

761

Оцінили: 173

Зміст:
Розмір шрифту:

LinkedIn: соцмережа для професіоналів, яка допомагає знайти роботу та побудувати особистий бренд

За кількістю користувачів LinkedIn поступається Instagram і Facebook, але в лідогенерації йому практично немає рівних. За даними HubSpot, платформа приваблює потенційних клієнтів на 277% ефективніше, ніж Facebook.

 

Крім того, це ефективний майданчик для пошуку роботи та відповідних кандидатів, формування особистого бренду та нетворкінгу. Зараз у LinkedIn зареєстровано близько 875 млн. осіб, близько 400 млн. з яких — активні користувачі. Це професійна мережа, де практично немає випадкових реєстрацій.

Зібрали цікаві факти з історії розвитку LinkedIn. Дізнайтеся місію компанії, а також те, як соцмережа стала платформою номер один для розробників та рекрутерів.

linkedin

Загальна інформація про компанію

LinkedIn — соціальна мережа для пошуку роботи та нетворкінгу. Заснована у грудні 2002 року. З 2016 належить корпорації Microsoft.

Головний офіс розташований у місті Саннівейл, штат Каліфорнія. Компанія налічує 36 регіональних офісів, з яких десять розташовано у США. Соцмережа доступна 26 мовами. Число співробітників – близько 12 тисяч.

Станом на жовтень 2022 року на платформі зареєстровано 875 млн користувачів у 200 країнах та регіонах, з них близько 90 млн – фахівці Senior-рівня та менеджери. Близько 43,6% користувачів LinkedIn - жінки, а 56,4% - чоловіки. Наймасовіша вікова категорія – від 25 до 34 років – налічує 490 млн осіб, або 56% зареєстрованих користувачів.

У 2021 році маркетологи назвали LinkedIn "третьою за важливістю платформою соцмереж для маркетингу". За кількістю користувачів онлайн-майданчик поступається лише Facebook та Instagram, але значно випереджає YouTube та Twitter. Близько 94% маркетологів у B2B використовують платформу для публікації свого контенту, а 35% з них вважають LinkedIn найважливішою соцмережею.

LinkedIn отримує доходи від реклами та передплат на преміум-акаунти. У 2022 році виручка компанії склала понад $13,8 млрд.

linkedin

Історія LinkedIn: як стати платформою рекрутингу номер один

LinkedIn створили підприємець та інвестор Рід Хоффман, розробник продуктів Аллен Блю, спеціаліст з маркетингу Костянтин Геріке, а також інженери Ерік Лі та Жан-Люк Вайан. Пробна версія була готова у 2002 році, офіційний запуск відбувся у травні 2003-го .

До цього Рід був членом ради директорів Google, Ebay і PayPal, а також користувався високою довірою в бізнес-колах. Тому фінансування, а потім розміщення на Нью-Йоркській фондовій біржі проходило без ускладнень. Хофман також забезпечив ефективну інтеграцію між LinkedIn та Google.

Незважаючи на те, що до команди увійшли досвідчені менеджери з Electronic Arts, Google, Microsoft, PayPal, TiVo та Yahoo, початкове зростання виявилося повільним. До кінця першого місяця LinkedIn налічувала 4,5 тис. користувачів, але в деякі дні кількість реєстрацій трохи перевищувала 20.

У 2004 році на сайт додали функцію завантаження адресної книги та можливість запрошувати до соцмережі колег. З іншого боку, з'явилася функція створення спільнот. Платформа вступила у партнерські відносини з поштовим сервісом American Express для просування своїх пропозицій серед його клієнтів. Привабливість «Лінкєдіна» підвищилася настільки, що кількість користувачів збільшилася до 1,2 мільйона.

linkedin

2005 року роботодавці отримали можливість публікувати списки вакансій. Крім того, LinkedIn надала компаніям доступ до розміщення реклами та запустила платні опції вакансій та підписок. До середини року кількість користувачів становила 4,2 млн осіб.

З початку 2006 року з'явилася можливість використання власних профілів як резюме, доступних для перегляду всіма користувачами. Щоб спростити пошук та підключення, компанія запустила популярні й сьогодні функції «Люди, яких ви можете знати» та «Рекомендації».

2007-й став першим прибутковим роком. На платформі реєструвалося вже понад 17 млн осіб. Первинне публічне розміщення акцій (IPO) залучило $353 млн. Рід Хоффман вирішив сконцентруватися на управлінні продуктом, а спільним керівництвом зайнявся Ден Най, у минулому CEO інвестиційної компанії Advent Investment.

У 2008 році LinkedIn розпочала експансію на зарубіжні ринки, відкривши свій перший міжнародний офіс у Великій Британії. Крім того, з'явилися французька та іспанська версії платформи, а також версія для мобільних пристроїв.

На початку 2009 року кількість користувачів перевищила 55 млн. Генеральним директором компанії став Джефф Вайнер. Відкривши офіси в Мумбаї та Сіднеї, LinkedIn почала працювати в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Видання Silicon Valley Insider поставило компанію на десяте місце у списку 100 найуспішніших стартапів.

За 2010 рік кількість користувачів збільшилась у 1,5 рази, а на початку 2011 року перевищила 135 млн. Компанія вийшла на Нью-Йоркську Фондову біржу та провела зустріч із президентом Бараком Обамою.

linkedin

У 2012 році компанія повністю змінила інтерфейс сайту. Джефф Вайнер зосередився на спрощенні взаємодії з веб-ресурсом та підвищенні його функціональних можливостей. Після оновлень кількість користувачів наблизилась до 190 млн. LinkedIn додала вісім мов, а також запустила програму Influencers.

Своє 10-річчя компанія відзначила зустріччю з великою кількістю журналістів, глобальною вечіркою та 225 млн. користувачів по всьому світу. LinkedIn знизила вік входу і націлилася на випускників та початківців.

У 2014 році в LinkedIn працювало понад 5,4 тис. штатних співробітників у 27 країнах. Компанія забезпечила присутність більш ніж на 200 ринках, а категорією із найшвидшим зростанням стали випускники та студенти.

У березні 2016 року Лінкедін переїхав до 222 Second Street, 26-поверхової будівлі в Сан-Франциско, щоб об'єднати всіх співробітників в одному місці — від команди досліджень і розробок до працівників відділу продажів і маркетингу.

У 2019 році LinkedIn впровадив функцію Open for Business, яка допомагає виявляти на платформі профілі фрілансерів. З'явилася функція "LinkedIn Events", за допомогою якої користувачі можуть створювати професійні заходи, такі як мітинги, онлайн та офлайн семінари та приєднуватися до них.

У червні 2020 року Вайнер поступився посадою гендиректора Product VP Райаном Росланськи і став виконавчим директором компанії. Через пандемію влітку цього року LinkedIn звільнила 960 працівників.

Сьогодні LinkedIn продовжує зростати, запускає нові та видаляє незатребувані функції. Платформа стала ефективним інструментом для пошуку персоналу та розміщення вакансій у всіх сферах бізнесу, особливо у IT.

linkedin

Місія та цінності LinkedIn

Компанія заявляє: «Місія LinkedIn проста: об'єднати професіоналів з усього світу, щоб зробити їх більш продуктивними та успішними».

Цінності бренду ґрунтуються на корпоративному баченні «створення економічних можливостей для кожного члена глобальної робочої сили». У своїй роботі LinkedIn:

  • ставить учасників на перше місце, щоб зробити їх більш продуктивними та успішними;

  • визнає, що кожна професійна взаємодія — це можливість виявити повагу, співчуття, чесність та сумлінність;

  • діє відкрито та чесно, вітає конструктивний зворотний зв'язок;

  • втілює в реальність різноманітність, інклюзивність та належність, створює умови для справедливої та інклюзивної праці;

  • постійно вводить нововведення та просуває великі ідеї, прагне приносити користь щодня.

Усвідомлюючи зростання потреби у «зелених» навичках та проблеми зміни клімату, компанія створила «Фонд Зелені навички». Завдання Фонду полягає у стимулюванні провідних організацій, які розвивають «зелені» трудові навички та робочі місця. Компанія підтримала всіх фіналістів конкурсів "Ashden 2021 Green Skills" та "Energy Access Skills". Фіналістів року відібрали серед більш ніж 800 додатків, які демонструють інноваційні кліматичні рішення та відрізняються масштабом та швидкістю.

Серед них Bharatiya Vikas Trust, яка підготувала 14 тис. банківських працівників по всій Індії до кредитування стійкої енергетики та платформа Nordic Heat, яка навчає навичкам у галузі екологічно чистого кондиціювання та опалення.

linkedin

Фірмовий стиль та логотип LinkedIn

Логотип LinkedIn з'явився одночасно зі створенням компанії і за майже двадцятирічну історію бренду змінився лише двічі — причому обидва рази зовсім незначно. Емблема складається зі слова "Linked" та прийменника "In". Простір між двома частинами ледь помітний, через що напис здається злитим.

Дебютну версію створили у строгому, діловому стилі. Простий чіткий шрифт та палітра з чорного, синього та білого кольорів логотипу символізує професіоналізм, серйозність та надійність компанії. Перша частина складається із чорних літер без засічок на білому тлі. Літери малі, крім першої великої. Елемент "In" помістили в синій квадрат із округленими кутами.

Початковий логотип LinkedIn складався з напису чорними літерами "Linked" із суцільним синім квадратом праворуч, де були розміщені білі літери "In" у нижньому регістрі. Це був сміливий і напористий шрифт без засічок був схожим на шрифти Radiate Sans Bold і LCT Picón Bold.

Редизайн 2011 року змінив шрифт логотипу, при цьому вихідні концепція та композиція, концепція та кольорова гама залишилися незмінними. У новій версії використовували шрифт Avenir Pro з більш тонкими лініями та класичними позачасовими формами.

2019 року логотип знову переробили. Цього разу суттєво змінилася лише палітра. Чорний напис "Linked" сьогодні пофарбований у той же відтінок синього, що й квадрат із заокругленими кутами. Шрифт трохи доопрацювали, а крапки над літерами "i" розташували на більшій відстані від вертикальних смуг.

При необхідності зробити логотип більш читабельним, «зменшити» його для обмеженого чи квадратного простору, слово "Linked" прибирають, залишивши лише квадратний знак "In".

Фірмова палітра компанії складається з трьох кольорів: синього, чорного та білого. Відтінок синього "LinkedIn Blue" є основою ідентичності бренду. Одна з причин, через які компанія зупинила свій вибір на синьому кольорі, полягає в тому, що багато людей несвідомо пов'язують його з нетворкінгом та спілкуванням в інтернеті. Крім того, вибір кольору, близького до "Синього PayPal", пояснюється тим, що серед творців LinkedIn були топ-менеджери платіжного сервісу. Психологічний символізм синього включає такі переваги, як інтелект, авторитет, влада і успіх, які резонують з ідентичністю бренду.

linkedin

Корисні факти, пов'язані з брендом

LinkedIn - одна з найстаріших і найпопулярніших соцмереж. Наприклад, платформа старша за YouTube, Facebook і Twitter. Популярність більшості старих соцмереж постійно знижується, а про багатьох вже забули. З провідних соціальних мереж, які активно відвідують користувачі, LinkedIn існує найдовше. Зібрали цікаві та корисні факти про платформу:

linkedin

у LinkedIn зареєстровано близько 120 тис. коледжів та університетів, які використовують платформу для реклами та зв'язку зі студентами/випускниками;

linkedin

кожна дев'ята людина на планеті зареєстрована в LinkedIn;

linkedin

на платформі зареєстровано понад 58 млн компаній;

linkedin

67% рекрутерів стверджують, що фахівці, яких найняли через LinkedIn, працюють якісніше;

linkedin

у Білла Гейтса в LinkedIn — рекордна кількість передплатників: понад 35,6 млн.;

linkedin

більше 122 млн. користувачів пройшли інтерв'ю через LinkedIn, а 35,5 млн. отримали роботу завдяки контактам на платформі.

Багато рекрутерів вважають відсутність профілю в LinkedIn «червоним прапорцем».

Претенденти, які не мають профілю в LinkedIn, практично не мають шансів отримати роботу у провідних компаніях світу, навіть якщо рекрутери знайшли їх через інші канали. Висновок: починаєте вибудовувати кар'єру чи хочете підвищити свій кар'єрний статус? Реєструйтеся на найвпливовішій професійній платформі. Більше порад про просування та бренди шукайте у блозі WeLoveBrands.

 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 173

Середня оцінка 4.4 / 5