Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
В епоху сучасних технологій справді важко переоцінити значення та вплив соціальних мереж на наше життя. Вони не лише допомагають самовиражатися, а й раптово здатні зробити з непримітного школяра мільярдера. В Україні сьогодні панують три інтернет-гіганти: Facebook, TikTok та Instagram. Саме на останньому пропонуємо сьогодні зупинитися та познайомитися з ним ближче.
Instagram (IG) – це найбільша фото- та відео-платформа сучасності. Тут можна просувати різноманітні послуги, свій особистий бренд, товар або просто зберігати найпам'ятніші моменти. Instagram робить все можливе, щоб щороку пропонувати компаніям широкий спектр унікальних функцій.
Тільки уявіть, згідно з нещодавньою статистикою Instagram, до січня 2019 року 500 мільйонів користувачів щодня відвідували функцію Stories, а до 2021 року це число лише збільшилося. Дані ясно показують, що багато людей у світі заходять на платформу щодня. Зайве говорити, що і маркетологи, і компанії повинні робити все можливе, щоб дізнатися, як саме ця мережа працює.
У цій статті ми розповімо про те, що саме входить до намірів платформи, як вона працює і як розвивалася протягом 11 років існування. Крім того, маркетологи, які прагнуть використати весь потенціал Instagram, знайдуть більш ніж корисними статистику та факти, зазначені у цій статті.
Instagram - це мобільний додаток, що належить Facebook Inc., який дозволяє користувачам робити фотографії, додавати ефекти та обмінюватися контентом в Інтернеті. Він був розроблений і запущений у 2010 році Майком Крігером та Кевіном Сістромом.
Instagram завоював популярність майже одразу після запуску: один мільйон зареєстрованих користувачів за два місяці, десять мільйонів на рік та один мільярд станом на травень 2019 року. Тоді ж понад 98% прибутку Facebook давала реклама. Він зібрав 70,7 млрд. доларів США на оплаті реклами за рік, і значна частина цих доходів надійшла безпосередньо з Instagram.
До основних конкурентів Instagram відносяться: Facebook, Twitter, Snapchat, Pinterest та TikTok.
Instagram процвітає насамперед завдяки своїй лояльній та глобальній базі користувачів. Їхні головні сили завжди були націлені на молоде покоління.
З моменту запуску в 2010 році бізнес-модель залишилася колишньою - безкоштовний мобільний додаток для обміну зображеннями, але спосіб використання алгоритму монетизації уваги користувачів з часом змінився. Як і Facebook, Instagram заробляє гроші за рахунок реклами.
Оскільки це візуальна соцмережа, Instagram – природна платформа для брендованої реклами. Більшість брендів використовують його для підвищення впізнаваності бренду та сприяння просуванню посилу та контенту бренду.
Instagram – один із першовідкривачів у цій індустрії. Незважаючи на те, що маркетингу в соціальних мережах не менше 23 років, Instagram закріпив за собою статус однієї з найкращих платформ для реклами. Моделі, знаменитості, співаки та майже всі відомі люди у світі мають аккаунт у Instagram, що дозволяє йому бути все більш цінним для інвесторів та брендів.
Реклама – це маркетингова стратегія, яка використовує спонсорське повідомлення для просування чи продажу продукту, послуги чи концепції. Її мета – залучити людей до купівлі та забезпечити прямий зв'язок між цільовим клієнтом та пропонованим продуктом чи послугою.
Оскільки у Instagram така велика база користувачів, повна звичайних людей та знаменитостей, дорогі компанії платять великі гроші за рекламу свого бренду. Звідси більшість доходів Instagram.
Основні конкуренти Instagram
Марк Цукерберг та його сусіди по кімнаті заснували Facebook у 2004 році як продовження студентського проекту. Штаб-квартира американської компанії, яка займається соціальними мережами, знаходиться у Менло-Парку, Каліфорнія, США. У Facebook працює понад 44 000 співробітників, і він вважається однією з "великої п'ятірки" технологічних компаній поряд із Microsoft, Amazon, Apple та Google.
У списку найбільших корпорацій США Fortune 500 за 2018 рік Facebook посів друге місце Американська компанія заробила понад 70 мільярдів доларів США загального виторгу станом на 2019 рік, і це ще далеко не межа. Платформа вартістю кілька мільярдів доларів продовжує зростати з кожним днем, і станом на перший квартал 2020 року у Facebook було більше 2,6 мільярда активних користувачів на місяць.
Facebook працює довше за Instagram і тому має велику базу користувачів. Однак у Instagram краще статистика щодо залучення аудиторії та обміну контентом. Крім того, оскільки Instagram є візуальною платформою, він зберігає компактне, але інтерактивне наповнення та спрощує цим прокручування.
Twitter - це американська служба мікроблогів та соціальних мереж, заснована в 2006 році, яка дозволяє аудиторії публікувати короткі повідомлення, які називають твітами, що складаються всього з 280 символів. Компанія базується в Сан-Франциско, Каліфорнія, має понад 25 офісів по всьому світу та 4900 співробітників.
Twitter продовжує зберігати свій статус однієї з найпопулярніших платформ із 275 мільйонами активних користувачів. У 2019 році загальний виторг компанії склав 3,46 млрд доларів США. Twitter ділить свої доходи на дві категорії: продаж реклами, на які припадає більша частина заробітку компанії, та ліцензування даних.
Більшості користувачів потрібен Twitter, щоб висловлювати свої почуття, ділитися ідеями або знати поточні події. Але недолік у тому, що канал заповнений посиланнями на сайти, які виводять вас із сервісу. У той час як в Instagram користувачі залишаються зосередженими під час перегляду, практично не відволікаючись, а програма має бонус у вигляді залученого користувача.
Snapchat
Snapchat - популярний додаток для обміну повідомленнями, відомий своєю унікальною функцією «самоочищення», заснований трьома студентами Еваном Шпігелем, Боббі Мерфі та Реджі Брауном. Американська компанія була заснована в 2011 році та базується в Санта-Моніці, Каліфорнія, США. Наразі у Snapchat працює понад 2700 співробітників станом на 2019 рік.
Як і більшість соціальних мереж, Snapchat заробляє гроші, співпрацюючи з великими брендами та продаючи нав'язливу рекламу. При цьому загальний прибуток компанії станом на 2019 рік склав 1,7 мільярда доларів США. А також у ньому «зникають» більш ніж 229 мільйонів активних користувачів на день.
Snapchat і Instagram служать однієї і тієї ж мети: знімати фотографії та відео для публічного чи приватного доступу. Проте порівняти їхні рівні залучення непросто. Основні функції Instagram дозволяють користувачам ставити лайки, коментувати та переглядати історії, тоді як Snapchat може запропонувати лише милуватися знімками або відповідати у приватному порядку. Виходячи з цього, Instagram показує найкращу статистику залучення аудиторії.
Pinterest – це американська служба обміну зображеннями, широко відома своїми дошками. Вона була заснована Беном Сільберманом, Полом Скіаррою та Еваном Шарпом у 2009 році. Соціальна платформа налічує понад 1600 співробітників та базується в Сан-Франциско, штат Каліфорнія, США.
Платформа візуальних закладок дозволяє користувачам ділитися, обговорювати, завантажувати, просувати та вивчати інтереси один одного, закріплюючи зображення та відео на віртуальних дошках. Щодо цього Pinterest є однією з найбільших компаній з обміну зображеннями в Інтернеті. Pinterest має 367 мільйонів активних користувачів на місяць і приносить 1 мільярд доларів прибутку.
Instagram і Pinterest – це візуальні платформи, але вони працюють по-різному. Pinterest в основному використовується для створення та збереження зображень, розміщених іншими користувачами, у той час як Instagram – це скоріше фотографії людини особистого виробництва (якщо не враховувати наші улюблені фейки, звичайно ж). Оскільки у Instagram значно більше рекламодавців та способів просування, цей бренд набагато перевершує Pinterest.
TikTok
TikTok - китайська програма для обміну відео, що належить ByteDance. Воно було засноване Чжаном Іміном у 2012 році. Додаток почали розробляти у 2016 році, а після злиття з відомою компанією з обміну відео Musical.ly було випущено у всьому світі. TikTok базується в Калвер-Сіті, штат Каліфорнія, і в ньому працює понад 2000 співробітників.
Китайський додаток отримав всесвітню популярність за рік, і в 2019 році Tik Tok посів 7-е місце в рейтингу мобільних додатків десятиліття, що найбільш завантажуються. У тому ж році Tik Tok заробила понад 170 доларів США за рахунок рекламних оголошень та угод із брендами. Станом на червень 2020 року китайська компанія має більше одного мільярда користувачів.
Досягши мільярда за два роки, популярність Tik Tok постійно зростає. Але як довго це триватиме? Instagram, як і раніше, має величезний вплив і існує вже більше десяти років. Незважаючи на масові суперечки щодо збору даних Tik Tok, Instagram залишається найкращою платформою.
Facebook, Twitter, Snapchat, Pinterest та TikTok. У сукупності у цих компаніях працює 56 626 чоловік по всьому світу, при цьому в Instagram працює всього 450 осіб, і він посідає 2-е місце серед своїх топ-5 конкурентів за доходами.
Понад 1 млрд людей використовує Instagram щомісяця. Якщо аналізувати з боку кількості активних користувачів у соціальній мережі, то Instagram – другий у світі після Facebook. Але серед усіх існуючих платформ Instagram знаходиться на п'ятому місці за активною аудиторією після Facebook, YouTube, WhatsApp, Fb Messenger.
Але в якій країні ця соціальна мережа найпопулярніша? Звісно ж, на батьківщині – у США.
В Україні кількість користувачів Instagram на 2021 рік становить 14 млн., і ця цифра стабільно збільшується.
З кожним роком Instagram невтомно примножує свою аудиторію, модернізується та перевершує конкурентів. Через 11 років стабільного розвитку, його все ще люблять і вважають одним із найефективніших маркетингових майданчиків. І схоже, що найближчим часом мало зміниться.
Неозброєним поглядом видно, що у Instagram дедалі швидше зростає список шанувальників. Невже бренду не хотілося повторити свій успіх, як це часто буває у сфері розробки програм? Так, керівники Instagram не стали винятком.
Восени 2019 року вони повідомили, що Instagram створив пробну версію нового сервісу та функції відео, відомої як Reels. Розробки стартували в Бразилії, а трохи згодом перемістилися і до Франції з Німеччиною. Функціонал дуже нагадує TikTok: упор на запис 15-ти секундних відео з готовими звуками з інших публікацій. Але ключова відмінність Reels у тому, що він може інтегруватися з існуючими фільтрами та редактором із Instagram.
Потім у липні 2020 року Reels з'явився в Індії після того, як влада заблокувала тут TikTok. А вже через місяць цей сервіс запустили офіційно в 50 країнах, зокрема в США та Великій Британії.
Але поки що приголомшливий успіх Instagram сервісу Reels перевершити не вдалося.
Цей майданчик полюбили не лише користувачі. Старання розробників неодноразово відзначалися нагородами.
Друге місце у номінації «Кращий мобільний додаток» у конкурсі 2010 року TechCrunch Crunchies.
CEO Кевін Сістром посів 66-е місце у списку «100 найкреативніших людей у бізнесі у 2011 році» за версією журналу Fast Company.
Засновників Сістрому та Крігера включили до списку «30 тих, кому немає 30» за версією журналу Inc.
Перше місце у номінації «Кращий місцевий додаток» у конкурсі SF Weekly Web Awards.
Систром та Крігер опинилися на обкладинці вересневого випуску журналу 7x7 2011 року.
У грудні того ж року Instagram обрано «Додатком року для iPhone».
Дивно, але не все в захваті від Instagram. У 2017 році провели опитування серед майже 1500 підлітків та молодих людей. У його результаті дійшло висновку, що Instagram – це одна з найгірших соціальних мереж для психічного здоров'я молоді. Варто зазначити, що все ж таки фото-платформа отримала чимало балів за самовираження та самоідентифікацію. Однак вона також часто асоціюється з високим рівнем тривожності, депресії, знущань та формуванням «страху прогаяти успіх».
Автори писали, що повідомлення у соціальних мережах також можуть викликати нереалістичні очікування та викликати почуття неадекватності та низької самооцінки. Це може пояснити, чому Instagram, де особисті фотографії посідають центральне місце, отримав найгірші оцінки за ідеалізований образ тіла та підвищений неспокій у користувачів. Як написав один із респондентів опитування: «Instagram легко змушує дівчат та жінок відчувати, що їхні тіла недостатньо гарні, оскільки люди додають фільтри та редагують свої фотографії, щоб виглядати «ідеально»».
За останнє десятиліття Instagram постійно набирав сили, збираючи мільярд активних користувачів і зростав найшвидшими темпами серед усіх основних соціальних платформ.
І оскільки люди тепер проводять у додатку для обміну фотографіями в середньому 53 хвилини на день, його вплив на наше повсякденне життя став дуже значним.
Instagram як створив нові професії, так і зруйнував цілі галузі. Але не може бути все так погано, так?
1. Розширене поняття «краси»
Instagram заслужено отримав свою частку критики щодо впливу на психічне здоров'я молодих людей. Деякі звинувачують неймовірну кількість відфільтрованих, відредагованих зображень, які є нереалістичним очікуванням. Але у цього є і зворотний бік: надаючи споживачам таку доступну платформу, у них з'являється можливість також поділитися різноманітнішим баченням краси.
Люди більше не покладаються на традиційні ЗМІ, які транслюють вузьке визначення естетики. Через Instagram роблять спроби порушити табу зараз практично все: від користувачів, які діляться своїми нефільтрованими прищами, розтяжками та шрамами, до людей плюс сайз, трансгендерів та інвалідів.
Ця різноманітність приваблює значну аудиторію, змушуючи бренди звертати увагу та підлаштовуватися.
2. Поява соціальних брендів
У міру того, як бренди брали активну участь у маркетингу Instagram, було кілька видатних історій успіху.
У деяких з найкмітливіших першовідкривачів цього майданчика вдалося створити бренд повністю тільки в Instagram. Бренд годинника Daniel Wellington є чудовим прикладом - вони використовували платформу для реклами свого продукту, минаючи традиційну рекламу. Їхня стратегія використання рекламного бюджету для подарунків годинника впливовим особам призвела до нескінченного потоку заявок і повідомлень. Потім цей галас переріс у продажу, що допомогло компанії стати найшвидшою в Європі в період з 2013 по 2015 рік.
Ще один приклад: Frank Body. Виробник скрабів для тіла з меленої кави стратегічно використав впливових осіб, щоб посилити свої позиції, створивши ажіотаж, який перетворив їхню продукцію на глобальний косметичний бренд із оборотом 20 мільйонів доларів.
3. Популяризація активізму
Завдяки вільному доступу до мільйонів користувачів Instagram також допоміг здійснити багато благодійних проектів.
Зображення – це неймовірно потужний засіб. Багато активістів тепер використовують Instagram як інструмент розповіді, щоб поширювати своє послання всюди, надихаючи інших на участь. Це також дає впливовим людям прямий доступ до своїх передплатників для надсилання повідомлень підтримки.
Як ми бачимо, Instagram істотно впливає на культуру нашого спілкування, взаємодії та позиціонування. Знання цих процесів допоможе вам не тільки покращити стратегію в Instagram, а й зрозуміти, як зростання цієї соціальної мережі впливає на споживчі звички та потреби цільової аудиторії.
Як розробникам вдалося досягти висот за такий короткий час? Адже багато компаній намагаються, але лише одиниці досягають успіху.
Початок шляху
Спочатку засновники вирішили зробити додаток доступним лише для iPad, iPhone та iPod. Тоді швидко стало очевидним, що воно полюбилося народу і завантажується досить часто, але при цьому не користувалося такою популярністю, як сьогодні.
Instagram був механізмом, який із роками вдосконалювався. Все більше і більше людей почали завантажувати та використовувати програму. Неймовірне зростання почалося з 2012 року, оскільки того ж року було випущено версію для пристроїв Android. У перший день додаток було завантажено понад мільйон разів.
У квітні 2012 року Instagram уперше досяг 100 мільйонів активних користувачів. Facebook вже був дуже зацікавлений в окупації Instagram. Зрештою, їм вдалося захопити владу у квітні 2012 року. За один мільярд доларів Facebook став гордим новим власником цієї соціальної мережі. Незабаром стало очевидно, що ця угода – неймовірний успіх для Facebook.
Хронологія введення нових функцій у Instagram
Жовтень 2013 року. Instagram представляє варіанти реклами для вибраних брендів.
Вересень 2015 року. Функція реклами тепер доступна для всіх користувачів.
Червень 2016 року. Перехід до нехронологічної стрічки. Не всі користувачі прийняли це із захопленням, проте розробники були переконані, що це допоможе людям не пропускати публікації від облікових записів, на які вони підписані.
Серпень 2016 року. Нарешті з'являються Історії у Instagram! З їх допомогою користувачі отримали можливість завантажувати фотографії та відео у свої профілі, які потім зникнуть через 24 години. Ця функція збільшила кількість рекламодавців у Instagram до 2 мільйонів на місяць.
Листопад 2017 року. Додано список «Близькі друзі».
Травня 2018 року.
Instagram додав кнопку відключення зайвого шуму. Якщо ви ще не чули про це, ви можете приховати історії Instagram, натиснувши та утримуючи їх, а потім вибравши опцію «Приховати». Також сюди входить відключення цілих профілів.
Instagram заявив, що впровадив цю функцію, щоб зробити акаунт більш персоналізованим, але визнає, що попит користувача явно був. "Ми також чули, що це може бути корисним інструментом для управління складною соціальною динамікою", - прокоментував представник компанії.
Ви можете вимкнути чийсь профіль, якщо натиснете на три крапки у верхньому лівому куті в діалозі, а потім виберіть опцію відключення звуку.
У цьому ж місяці додана функція You All Caught Up. Завдяки їй Instagram тепер може повідомляти користувачів, коли вони переглянули свої публікації на день.
З того часу, як Instagram порушив свою хронологічну шкалу, стало важко відрізнити, що ви вже бачили, а який пост новий.
Тепер це не проблема, адже програма за допомогою цього нововведення допоможе вам зрозуміти, коли ви прогортаєте всю стрічку один раз.
Також у травні 2018 року з'явилася можливість ділитися публікаціями в особистих історіях у Instagram. Розробники припускали, що за допомогою цієї функції люди рекламуватимуть друзів та бренди, які вони люблять, у своїй власній історії, що спростить процес особистої рекомендації. Адже це набагато простіше, ніж зберегти або зробити скріншот зображення. Будь-яка публікація, якою ви ділитеся, як і раніше, матиме вихідне ім'я користувача разом із посиланням на пост.
Ще у травні Instagram додає відеочат. Одна з кращих можливостей цієї опції полягає в тому,що ви можете прокручувати стрічку безпосередньо під час спілкування. Також тепер реально спілкуватися чотирьом друзям одночасно з відео в чаті.
Тоді ж з'явилися й слайдери-емодзі. Ця функція працює майже так само, як і опитування. Вона допомагає користувачам простіше висловлювати те, наскільки їм щось подобається чи ні. Відповідь на запитання можна дати повзунком між двома смайликами.
Червень 2018 року. Запущено IGTV. За допомогою цієї автономної програми користувачі можуть завантажувати більш довгі відео та транслювати докладний відеоконтент.
Липень 2018 року. Додано функцію питань в історіях. Це стало чудовим інструментом для отримання зворотного зв'язку від передплатників. За допомогою стікера з повзунком емодзі та стікера для голосування користувачі показують ставлення до того чи іншого питання. Успіх цієї функції обумовлений тим, що аудиторії простіше залишити реакцію, аніж писати коментарі, адже це займає набагато менше часу. А активність все одно підвищується!
Вересень 2018 року. Instagram вводить теги для відео. Цей параметр використовує той самий значок, який користувачі зазвичай натискають у нижньому лівому куті фотографій із тегами. Але замість накладання ярлика з іменами натискання кнопки людина потрапляє на окрему сторінку зі списком усіх людей, яких відзначили на відеоролику. Це дозволяє нам побачити всіх, кого відзначили тегами у вікні, яке відкривається у правій частині екрану.
Березень 2019 року. Розробники додають Checkout до Instagram – функцію онлайн-покупок безпосередньо через програму.
Листопад 2019 року. Забирають вкладку «Підписки», яка дозволяла підглядати за лайками, коментарями та підписками інших користувачів.
Березень 2021 року. Розробники оголосили створення спеціальної версії Instagram для дітей.
Сьогодні програма все масштабніше розкидає свої мережі планетою. Постійна модернізація допомагає Instagram впевнено триматися на плаву і закохувати все більше нових користувачів. Амбіції компанії не згасають, і, швидше за все, у найближчі кілька років на нас чекає багато нових фішок від розробників.
Якою була основна мета створення Instagram?
Все почалося з того, що Кевін Сістром та Майк Крігер зіткнулися із серйозними проблемами при надсиланні фотографій друзям:
Надсилання фотографій друзям займало занадто багато часу і було складним завданням.
Публікувати фотографії на кількох платформах було важко і це тривало багато часу.
Фотографії, зроблені в той час на мобільних телефонах, були поганою якістю.
Ці пункти лягли в основу дизайну програми Instagram. Так платформа спростила обмін фотографіями із друзями. Зараз ви можете розміщувати свої знімки в інших соціальних мережах через Instagram. І, зрештою, фільтри Instagram дозволяють значно покращити якість зображення.
Незабаром з'ясувалося, що ці проблеми були не лише засновниками. Набагато більше людей турбувало те, що розсилати фотографії близьким було так незручно. Таким чином, Instagram став неймовірно популярним у перші роки свого існування.
Розробники заявили про свою місію: зробити так, щоб кожен зміг сфотографувати найкращі моменти, поділитися ними зі світом, використовувати їх для налагодження стосунків один з одним.
Концепція Instagram була простішою, ніж у конкуруючих соціальних мереж. Додаток пропонував потік фотографій - а потім і відео - які найчастіше були приємними або естетичними. Не було важких новин або спливаючих посилань на завантаження нових програм, що псують настрій.
У міру того, як у смартфонах покращувалися камери, зростало бажання користувачів ділитися своїми фотографіями. Instagram витримав випробування нового конкурента Snapchat, частково імітуючи популярну функцію Snapchat Stories, яка відображає фотографії протягом 24 годин, перш ніж вони зникнуть.
Незважаючи на те, що воно надихає, програма залишається основним способом підтримувати зв'язок з друзями і, можливо, убити хвилину чи дві в черзі. Вона навіть працює як платформа для знайомств!
Назва
Під час створення певної нової концепції вибір імені - складний процес. Назва має відповідати декільком вимогам. Також було б добре, якби воно мало якесь відношення до самої концепції. У випадку Instagram всі ці фактори були враховані.
Назва «Instagram» - це комбінація слів «миттєвий» та «телеграма». Миттєвий означає можливість публікувати фотографії безпосередньо. Зрештою, ви майже завжди підключені до Інтернету.
Засновники також порівняли відправлення фотографій друзям із телеграмою. Тоді значна частина спілкування відбувалася у вигляді телеграм. Сьогодні спілкування часто відбувається через Instagram. З цієї причини "Instagram" - цілком логічна назва для цієї соціальної мережі.
Деякі стверджують, що миттєва також відноситься до миттєвої камери. У 1963 році компанія Kodak представила картридж Instamatic. Вставити картридж в камеру можна було лише одним способом, тому навчитися це робити не було проблемою. Це також одна з цілей Instagram. Програма покликана спростити використання та розміщення фотографій. Тому цілком можливо, що Instagram отримав свою назву частково з цієї причини.
Шрифт
Напис Instagram виконаний шрифтом Billabong Regular. Зовні він нагадує Bluestar Regular та Avangard Regular тим, що також має закруглені літери, які з'єднані плавними лініями.
Логотип
Спочатку логотип Instagram розробив сам Кевін Сістром. Малюнок був камерою, яка була доповнена акцентом у вигляді райдужної смуги. Ця деталь була додана, щоб позначити головну особливість програми – можливість фотографувати, обробляти та викладати кадри, застосовуючи різні відтінки за допомогою фільтра.
Але пізніше Сістром дійшов висновку, що логотип – надто відповідальне завдання і вирішив її довірити Коулу Райзу, який більше розбирався у фотографії та дизайні. Той у свою чергу висунув ідею простішого образу камери.
Так як з часом функціонал Instagram розвивався, настав час модернізувати і логотип. Нова емблема натякає, що у додатку тепер доступні не лише фото, а бумеранги, гіперлапси та колажі.
Щоб залишити лого пізнаваним, дизайнери при його створенні орієнтувалися на старий варіант. І хоча він дуже нагадує класичний полароїд, ця емблема все ж таки кардинально відрізняється від свого попередника.
Сьогодні товарний знак Instagram є мінімалістичним контуром оригінального зображення камери Polaroid у кольорах заходу сонця, який автор домігся модним градієнтом.
Його чорно-біла версія аналогічна офіційній барвисті через лінії та стиль. Але все ж таки виглядає не так вражаюче без буйства фарб.
Монохромний логотип зробили у двох варіантах. Перший являє собою суцільний чорний квадрат із закругленими кутами і має товстий контур білого кольору, що повторює форму значка, а також контурний білий круг у центрі і маленький суцільний у правому верхньому кутку квадрата менший.
Друга версія нова, її створили 2020 року. Тут контурний логотип Instagram виконаний у чорному кольорі та розміщений на білому тлі.
Новий символ виглядає мінімалістичнішим і сучаснішим. Цього ефекту дизайнери досягли перевагою білого кольору та використанням меншої кількості ліній у композиції. Тепер контурний квадрат із округленими кутами розміщений прямо на фонах, що виступають рамкою емблеми.
Монохромний варіант логотипу Instagram використовують так само, як і оригінальний: з написом або без нього.
Напис Instagram легко впізнаваний. Індивідуалізовані курсивні літери створюють стійку асоціацію з яскравими моментами та дружбою.
Шрифт, яким виконаний напис, був розроблений спеціально для програми, хоча зовні і дуже нагадує Avangard Regular та Blue Vinyl Regular, але з деякими зміненими та подовженими лініями. Контури логотипу чисті та гладкі. Цей прийом робить класичні форми букв ніжними та доброзичливими.
Незважаючи на свою видиму простоту, напис Instagram виглядає досить впевнено та сучасно. Важливо, що з використання у монохромної версії вона видається ще виразніше. Це досягається за допомогою сильного контрасту між чорним та білим та робить логотип по-справжньому культовим.
Якщо ви плануєте створити свій бренд, варто повчитися вірності місії, цілям та початковому дизайну у Instagram. Цей принцип допоміг застосуванню не втратити аудиторію за 11 років існування, лише примножити.
На першій тестовій фотографії були щенята.
На першій фотографії, опублікованій співзасновником Instagram Кевіном Сістромом, зображено щеня золотистого ретрівера та права ступня подруги Сістрома. Знімок зроблений 16 липня 2010 року в Мексиці біля прилавка з тако. На знімку є напис "тест". На той момент програма ще не була публічно активована.
У двох винахідників Instagram, Кевіна Сістрома та Майка Крігера, спочатку була зовсім інша ідея.
На той час були популярні програми для реєстрації, такі як Foursquare. Своєю пропозицією Burbn вони хотіли вийти на цей ринок. Однак двоє колишніх студентів Стенфорда невдовзі зрозуміли, що вони просто запізнилися. Тому вони зосередилися на іншій бізнес-ідеї: оскільки вони були аматорами технологій та фотографій, вони розробили додаток, який можна було використовувати для обробки фотографій та обміну ними.
Загальна кількість активних користувачів Instagram за місяць перевищила 1 мільярд людей.
Користувачі Instagram переважно славляться тим, що витрачають значну частину свого часу на використання його функцій, таких як Історії, обмін відео, обмін фотографіями та інші. Сьогодні він має понад мільярд користувачів. Це показує видатний рівень залучення, який забезпечує мережу для підтримки інтересу своїх користувачів, не кажучи вже про те, наскільки вона хороша для бізнесу та просування продукції.
Щодня в Instagram ставлять понад 4,2 мільярди лайків.
«Лайки» є однією з найчастіше використовуваних функцій на платформі, настільки, що їх кількість перевищує 4,2 мільярди щодня, згідно зі статистикою сервісу про те, як люди взаємодіють із сайтом.
Щосекунди в Instagram завантажується близько 995 фотографій.
Instagram створювалася, щоби ділитися фотографіями було простіше. Не дивно, що тепер статистика показує, що за секунду завантажується і публікується майже тисяча зображень.
Протягом перших 24 годин після того, як Instagram оголосив про функцію відео в 2013 році, було завантажено 5 мільйонів відео.
Відео - це один з основних типів контенту, який ви побачите в облікових записах більшості користувачів Instagram (звичайно ж, після фотографій). Усього за день після впровадження функції відео кількість завантажених відеороликів перевищила 5 мільйонів.
Піца – найпопулярніша їжа на Instagram.
Зізнайтеся, ви подумали, що будуть суші чи авокадо-тости?
80% облікових записів призначено для особистого використання.
Власники бізнесу та бренди використовують платформу Instagram для просування своїх товарів та послуг. Цей процес можна зробити ефективнішим, зареєструвавши бізнес-аккаунт.
Особисті облікові записи, однак, все ще переважають у Instagram, що також можна використовувати у бізнесі. Згідно з тематичними дослідженнями, заснованими на статистиці використання Instagram, 80% його облікових записів призначені для особистого та індивідуального використання, а 20%, що залишилися, можна застосувати для привернення уваги цих 80%.
Останні статистичні дані про блоги показують, що 94% блогерів вважають, що соціальні мережі найкраще підходять для просування свого блогу, а 73% маркетологів вже використовують рекламний потенціал Instagram.
Інстаграм користуються 4,1% американців старше 65 років.
Хто сказав, що Instagram може дозволити собі лише молодь? Коли ви починаєте представляти типового користувача цієї програми, важко не візуалізувати в голові демографічну групу, що складається з одних молодих людей. Але це не так. Хоча їх і не більшість, факт залишається фактом: щонайменше 4,1% літніх американців із задоволенням користуються платформою.
Жінки використовують Instagram більше, ніж чоловіки.
Зважаючи на топ-статистику користувачів Instagram, 53,7% жінок використовує цю соцмережу.
Вік більшості користувачів Instagram складає від 25 до 34 років.
Не дивно, що більшість користувачів Instagram 34 роки і менше, оскільки це зазвичай середній вік маркетологів у всьому світі. Згідно зі звітом Statista про демографію Instagram за віком, 31% користувачів відносяться до вікової групи 25–34 років. Не сильно відстає вікова категорія від 18 до 24 років (29,6%).
89% всіх користувачів Інтернету використовують Instagram.
Відомо, що користувачі Інтернету активно використовують доступні платформи соціальних мереж. Так дослідження з Instagram вказують на те, що понад 89% всіх користувачів Інтернету також використовують Instagram. За такого астрономічного рівня складно уявити бізнес-переваги, які надає ця велика мережа.
Лідери думок у Instagram, які не мають навіть 10 000 передплатників, можуть у середньому заробляти 88 доларів за публікацію.
У Instagram тусується багато впливових осіб, які підштовхують передплатників до певних брендів. Статистика Instagram за 2020 рік показала, що впливові особи з менш ніж 10000 передплатниками можуть заробляти щонайменше 88 доларів за публікацію. Це означає, що значна частина їхньої аудиторії – потенційні клієнти. Само собою зрозуміло, що чим більше у них буде передплатників, тим вищий їхній дохід. Ті, хто має менше 100 000, спокійно можуть отримувати 200 доларів за пост.
61% брендів планують збільшити свої рекламні бюджети у Instagram у 2021 році.
Важко ігнорувати зростання платформи у 2020 році, оскільки статистика Instagram показує, що 61% брендів планують збільшити свій бюджет на рекламу там у 2021 році.
Дивно, але Facebook посідає друге місце з 46% та YouTube на третьому місці з 45%. Що ще дивніше, то це те, що, незважаючи на популярність TikTok минулого року, лише 14% брендів планують збільшити свої бюджети на цей канал.
60% людей у Instagram використовують його для пошуку нових продуктів.
Знайти відповідний продукт для себе в Instagram стало набагато простіше, як ми бачимо, виходячи зі статистики. Фактично, взаємодія з брендом у цій соціальній мережі в 10 разів ефективніша, ніж у Facebook, що веде соціальний гігант: 60% людей використовують його, щоб відкривати для себе нові продукти. Коли справа доходить до процесу покупки, мобільні користувачі діють імпульсивно. Останні статистичні дані про мобільний маркетинг показують, що 90% споживачів їхні смартфони провокують імпульсні покупки.
90% користувачів стежать мінімум за одним брендом у Instagram.
Instagram має понад 25 мільйонів облікових записів на своїй платформі. Ця велика кількість демонструє високий рівень доступності для різних користувачів. А згідно з останньою статистикою передплатників у Instagram, 90% користувачів платформи підписано хоча б на один бренд у мережі. Крім того, вони повідомляють, що це допомагає їм взаємодіяти із брендами.
Щодня у функції «Історії» понад 500 мільйонів користувачів.
З моменту появи функції "Історії" багато людей витрачали досить багато часу на свої облікові записи в Instagram. Тематичні дослідження, засновані на статистиці Instagram Stories, показують, що сьогодні ця функція широко використовується більш ніж половиною усієї аудиторії цієї соціальної мережі.
Час, який витрачається на перегляд відео в Instagram, збільшився на 80%.
Варто згадати, що відео – справді чудовий спосіб залучити вашу аудиторію, а Instagram – ідеальна платформа для їхньої публікації. Статистика відео в Instagram дає зрозуміти, що час, який користувачі витрачають на перегляд відео, збільшився на 80%.
Instagram щомісяця відвідують понад 2 мільйони рекламодавців.
Ми можемо бачити спонсоровану рекламу в стрічці користувача в Instagram. І сюжетна реклама тут також не зникла. Помітно, що кількість рекламодавців у мережі досягла значного рівня. За ці роки багато що змінилося, і більшість змін були позитивними для платформи.
Відеоконтент Instagram вдвічі частіше привертає увагу, ніж фотоконтент.
З моменту появи відео привернули вдвічі більше уваги, ніж просто фотографії.
У червні 2018 року Instagram досяг першого мільярда користувачів.
У 2013 році у Instagram було лише 130 мільйонів активних користувачів на місяць. Відверто кажучи, це не так уже й мало. Тому ще більше вражає те, що через п'ять років це число різко зросла до колосального мільярда людей. Сьогодні цифри продовжують зростати, що робить Instagram однією з найбільших соціальних мереж у світі.
Корпоративні облікові записи тепер дозволяють використовувати кілька аналітичних функцій.
Унікальні оновлення, які Instagram пропонує своїм користувачам, тепер включають бізнес-акаунти з кількома додатковими функціями аналізу, такими як охоплення та багато інших. Так ви можете побачити, хто і скільки моніторить ваш обліковий запис. Ні бізнес, ні особисті облікові записи не дозволяють людям точно знати, хто відвідує їх профіль. Платформа не має вбудованих функцій, що дозволяють відстежувати це, хоча компанії можуть бачити кількість відвідувачів на тиждень, скільки людей бачили вашу посаду у своїй стрічці та аналогічні дані.
У період з 2016 до 2020 року Instagram відвідали 26,9 мільйона нових користувачів.
Згідно з прогнозом eMarketer, що базується на провідній статистиці користувачів Instagram, платформа соціальної мережі має продовжувати зростати в найближчі роки. Поки щонайменше це передбачення справдилося. Більше того, згідно з останньою статистикою, Instagram показав зростання реферального трафіку рік у рік сильніше, ніж Facebook, Pinterest та інші соціальні мережі.
Instagram – друга за відвідуваністю соціальна мережа.
Після Facebook Instagram є другим за відвідуваністю сайтом у світі за кількістю активних користувачів.
Середня кількість передплатників у Instagram – 150.
З моменту створення Instagram отримання певної кількості передплатників було метою майже кожного користувача. Це тому, що чим більше у вас передплатників, тим більше взаємодій – ось тому всі й прагнуть набрати аудиторію якнайбільше. Але незважаючи на всі зусилля, дослідження показують, що середня кількість передплатників у Instagram на одного користувача становить лише близько 150 передплатників.
Близько 50–60% передплатників користувача побачать їхні пости.
На даний момент Instagram став другою за величиною соціальною мережею у світі. І, схоже, найближчим часом він не зменшить темпу. Незважаючи на популярність платформи, що росте, багато людей досі не усвідомлюють, наскільки впливовою зброєю є Instagram.
Сьогодні більшість статистики показує, що платформа надає захоплюючі інновації та технології своїм активним користувачам, впливовим особам, компаніям та брендам.
Якщо ви бажаєте розвиватися в Instagram, то вам потрібна сильна візуальна ідентичність. Адже, коли платформа базується на фото, дуже важливо не припуститися помилок у розробці візуальної концепції. Якщо ви хочете створити образ, який виділятиметься серед тонни облікових записів в Instagram, необхідно обзавестися впізнаваним фірмовим стилем. У цьому й допомагає нашим клієнтам студія WeLoveBrands.
Зв'язатися з нами завжди можна за номером гарячої лінії або в чат-боті. А відразу після цього ми допоможемо вам створити брендовий профіль в Instagram!