Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
У світі моди відомі кілька дизайнерів, які здійснили справжню революцію. Коко Шанель звільнила жінок від багатошарових спідниць та корсетів, подарувавши штани, костюми з твіду та маленьку чорну сукню. Крістіан Діор відкрив нову епоху жіночності після війни та форменого одягу. П'єр Карден своїм головним досягненням вважав втілення абстракції у форму, колір та текстуру: "Все, що я створив, народжене з абстракції".
Юбер Живанші - перший кутюр'є, що відкрив світ haute couture для великої кількості людей. Одяг з його колекцій prêt-à-porter «Givenchy Université» та «Givenchy Gentleman» можна було купити в дорогих бутіках та великих магазинах. Сьогодні Дім Живанші – компанія з головним офісом у Парижі, чия спеціалізація – одяг, взуття, аксесуари, косметичні та парфумерні засоби.
З 1989 Givenchy входить до складу глобальної корпорації LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton SE). Вона об'єднує елітні бренди: Christian Dior, Louis Vuitton, Givenchy, Guerlain, Moet & Chandon, Hennessy, Chaumet, Tiffany, TAG Heuer, Zenith і таке інше. До складу групи LVMH входять 75 Будинків.
Виторг LVMH в 2020 році склав 44,7 млрд євро, чистий дохід - 4,7 мільярда євро. Кількість співробітників корпорації – близько 163 тисяч.
Юбер де Живанші народився 21 лютого 1927 року в аристократичній родині. Батьки майбутнього дизайнера мали художню освіту і блискучу кар'єру в цій сфері: прадід створював декорації для Гранд-опера в Парижі, а дід декорував Єлисейський палац.
З самого дитинства мріючи про світ моди, під тиском рідних Юбер у 16 років починає здобувати юридичну освіту. Провчившись менше року, залишає цю справу і вступає до паризької школи витончених мистецтв. Одночасно з навчанням починає працювати у модних майстернях. Його вчителями стали метри на той час – Жак Фат, Роберт Піге, Люсьєн Лелонг.
Особливі почуття Живанші відчув, працюючи поряд з Ельзою Скіапареллі. Італійський модельєр відзначила його талант і запропонувала керувати одним із її бутиків. За чотири роки Юбер отримав безцінний досвід спілкування із клієнтами. Він познайомився з їхнім способом життя, бажаннями та потребами.
У 1952 році спільно з другом і однодумцем Явані Дюфі відкриває Maison de couture Givenchy. На той момент він був наймолодшим кутюр'є Франції. Незабаром виходить їхня перша спільна колекція «Les Séparables» («Розділена»).
Скромний бюджет Будинку Живанші не дозволяв друзям використовувати розкішні тканини та аксесуари. Для створення моделей вони вибирали просту білу бавовняну тканину, з якої інші модельєри створювали прототипи, і обробляли їх дорожчими тканинами та аксесуарами.
Новаторська ідея дозволила шити одяг, який можна було комбінувати, створюючи універсальний гардероб.
Дебют першої колекції був успішним. Її перлиною стала біла блуза Bettina із рукавами-воланами. Юбер шив її, натхненний знаменитою моделлю на той час Беттіної Граціані, яка й представила блузу. Газета The New York Times присвятила Живанші статтю «Народжується зірка». Журнал Time назвав модельєра "новим ім'ям Парижа". Завдяки замовленням Юбер зміг погасити борги та викупити другу половину компанії.
Наступного року кутюр'є зустрів свою музу. Одрі Хепберн, тоді ще актриса-початківець, вразила його чарівністю, хлоп'ячим запалом і вродженим благородством. Це був початок великої дружби та плідної співпраці. Юбер та Одрі створили стиль, який сконцентрував витончену елегантність та природну красу.
Живанші одягав Хепберн у повсякденному житті, а також шив одяг для кіно. У костюмах кутюр'є Одрі знімалася в «Кумедній мордашці» та «Сабрині». Найвідомішою стала чорна сукня. У ньому актриса розглядала розкішну вітрину магазину у фільмі «Сніданок у Тіффані». Потім були «Кохання вдень», «Шарада», «Париж під дощем» та кінокартина «Як вкрасти мільйон».
Хепберн також надихнула кутюр'є на створення парфумерних колекцій L'Interdit і Le de Givenchy. Вона ж стала першою особою у рекламній кампанії ароматів. Уейт Келлер, яка згодом очолила будинок Живанші, говорила, що дизайнер обожнював Хепберн. «Усюди в його кімнаті були фотографії Одрі. Вона була його музою, і досі зберігає неймовірне значення у житті».
Живанші підтримував теплі стосунки з багатьма дизайнерами, такими як Ів Сен-Лоран та Крістіан Діор. З Крістобалем Баленсіагою його пов'язували глибока повага і справжня дружба. «Баленсіага навчив мене всьому, що я знаю, — сказав він одного разу. — Він навчив мене дбати про деталі. Не потрібно пришивати гудзик там, де він не використовується, або додавати квітку тільки для того, щоб зробити плаття красивим».
У 70-ті роки модельєр розширює сферу діяльності. Будинок Живанші включив до «виробничої програми» взуття, прикраси, аксесуари, меблеву оббивку та кімоно. Юбер оформляв інтер'єри готелів Hilton та салон лімузину Lincoln Continental Mark V.
1987 року дизайнер продав модний будинок концерну LVMH. Юбер залишився його творчим директором, але через розбіжності з керівництвом концерну за 8 років змушений був відійти. Його змінив англійський модельєр Джон Гальяно, який пізніше створює сміливу та провокаційну колекцію. Покази супроводжувалися яскравими театралізованими діями, які привернули увагу громадськості та помітно збільшили продажі. Керівники концерну вирішили перевести Гальяно у важливіший на той момент Будинок моди Christian Dior, а Givenchy очолив Олександр Маккуїн.
Потім Домом керували Жюльєн Макдональд, Рікардо Тиші. 2009 року Тиші розробив першу бюджетну колекцію — «Givenchy Redux», а 2001-го року — парфум «Dahlia Noir». У травні 2017 року художнім керівником стала перша в історії Будинку жінка Клер Уейт Келлер, у червні 2020 року — дизайнер Метью Вільямс.
Живанші створював одяг для знаменитостей та передових красунь світу. Його вироби носили Жаклін Кеннеді, Марлен Дітріх, Елізабет Тейлор, Інгрід Бергман, Грейс Келлі, принцеса Саліма Ага Хан, імператриця Фара Пехлеві, Долорес Гіннес та інші. В одязі та взутті fashion-бренду виступала Мадонна під час туру Sticky & Sweet. Вбрання та аксесуари Givenchy також віддають перевагу для сцени та повсякденності Ріанна, Бейонсе, Джей-Зі та Каньє Веста.
Меган Маркл вийшла заміж за принца Гаррі у вінчальній сукні, створеній екс-художнім керівником бренду Уейт Келлер. П'ятиметрову фату з шовкової органзи за кілька сотень годинників вручну розшивали квітами, які представили всі 53 країни Співдружності націй. Червоні маки вишили на честь батьківщини Меган, а зимові квіти повторювали рослини у палаці Кенсінгтон.
Місія групи LVMH – представляти найвишуканіші якості «Art de Vivre» (Мистецтво життя) по всьому світу. Бренд завжди має бути синонімом елегантності та творчості. Продукти та культурні цінності, які він втілює, поєднують у собі традиції та інновації.
У світлі цієї місії фундаментальні цінності учасників групи відображені у таких пріоритетах:
творчість та новаторство;
досягнення досконалості;
зміцнення іміджу брендів групи;
розвиток духу підприємництва;
прагнення бути найкращими.
Група LVMH підкреслює своє прагнення бути кращими як продукція, технології, взаємовідносини з партнерами та клієнтами. Компанії групи постійно удосконалюються, підвищують якість роботи та генерують свіжі ідеї.
Багатонаціональний конгломерат, керуючий будинком моди Givenchy, LVMH Moet Hennessy, проголосив за мету захист навколишнього середовища та відповідальності перед суспільством. Корпорація фокусується на шести основних ініціативах:
права людини;
безпечні умови праці;
соціальний діалог;
рівні можливості;
розвиток навичок;
екологічність.
Компанії, представлені в портфелі LVMH, включаючи Givenchy, у своїй діяльності дотримуються цих принципів. Розвиток групи забезпечує лояльність клієнтів, стійкі відносини між компанією та співробітниками, акціонерами, а також підтримання екологічної ситуації в регіонах, які торкнулися виробничих та збутових операцій.
2003 року корпорація приєдналася до Глобального договору Організації Об'єднаних Націй. Ця ініціатива вимагає від її учасників застосування та просування дев'яти принципів у галузі прав людини, праці та довкілля.
LVMH створює високоякісну продукцію, яка поєднує в собі екологічні інновації та творчість, а також контролює та прогнозує екологічні аспекти, пов'язані з життєвим циклом продукції.
Логотип бренду з'явився у перший рік роботи Будинку Живанші. Підкреслено строгий та елегантний чорно-білий стиль ідеально передав дух компанії.
Емблема складається з двох частин: буквеної та графічної. Графічний елемент побудований із чотирьох букв G квадратної форми, розташованих у різних положеннях. Вони розміщені таким чином, що дві літери знаходяться вгорі і дві під ними. Зовні вони нагадують кубики з відкритою лінією, що утворює оригінальний візерунок. Геометрія логотипу перегукується із кельтським орнаментом.
Літерна частина лого відбиває прізвище засновника. Усі літери друковані, великі, оформлені з використанням інтервалу. Завдяки такому розміщенню назва бренду легко сприймається та створює враження легкості незалежно від розміру. У деяких варіантах логотип під Givenchy розміщують слово Paris. В обох випадках використовується простий шрифт без засічок.
Кольорова гамма емблеми класична, чорно-біла. Контрастні кольори добре виглядають на логотипі, утворюючи тривимірний ефект. Фон може бути чорним, білим або сірим, залежно від версії знака.
Початковий варіант логотипу був менш акуратним, ніж сучасний. Через нерівні зрізи в літерах G і C верхній і нижній краї не збігалися і створювали відчуття неохайності. 2003 року художник Пол Барнс «вирівняв» напис. Логотип набув справжнього французького шику та вишуканості.
У чому ж секрет популярності Будинку Живанші? Кутюр'є робив ставку на одяг, який підкреслює жіночу красу. Він віддав перевагу елегантності та шику після багаторічної конформності, яка панувала після Другої світової війни.
Стиль Givenchy чудово охарактеризували у статті Washington Post у 1995 році: «Живанші довгий час був класиком, одним із останніх представників старої школи високої моди, де шили чудовий одяг для жінки, щоб жити, а не прикрашати її. Його одяг рухався разом із жіночим тілом, а не обмежував його». Сьогодні вбрання, взуття та аромати будинку Givenchy поєднують у собі новаторство та традиції, які налічують уже близько 60 років.
Для кожного бренду важливою є візуальна складова, адже перше враження про нього формується за допомогою картинки. Щоб створити відомий образ і виділитися на тлі конкурентів, потрібний унікальний логотип та фірмовий стиль . І створити такий допоможе студія WeLoveBrands. Щоб отримати консультацію, зателефонуйте нам або залиште повідомлення в чаті.