Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
У компанію «Фокстрот» входять 162 супермаркети електроніки у 90 містах України, а також популярний інтернет-магазин. За підсумками 2021 року foxtrot.ua знаходиться у трійці рейтингу RDB Awards серед рітейлерів у сегменті техніки та електроніки. Журнал «Влада та гроші» вніс «Фокстрот» до ТОП-50 компаній, які минулого року справили найбільший вплив на розвиток економіки України.
Бренд-персонаж компанії — руда лисиця Фоксі — довго «ховалася» за спинами «сміливіших» талісманів. На якийсь час "Фокстрот" навіть відмовився від використання маскоту. Чому компанія вирішила повернути талісман, і яким він став після поновлення, поділилися експерти брендингової студії WeLoveBrands.
Вперше лисиця з'явилася на вивісці дебютного магазину компанії у Харкові 1994 року. Тоді це було просте графічне зображення, яке виконали чорним на білому тлі. У 2011 році фірмовий стиль та маскот компанії змінилися. Лисиця набула фірмового рудого кольору, стала символізувати сімейний затишок та комфортні безпечні покупки. Завдяки цьому бренд-персонажу покупці протягом семи років безпомилково впізнавали магазини мережі.
У 2018 році багато операторів ринку провели ребрендинг, і айдентика супермаркетів «Фокстрот» на їхньому тлі виглядала застарілою. Лисицю перестали використовувати у зовнішній рекламі та інших комунікаціях компанії. На 30 магазинах розмістили прості вивіски із назвою на фірмовому помаранчевому фоні. Здавалося, що талісман бренду пішов у небуття.
Проте вже за рік погляди компанії радикально змінилися. Аналіз показав, що у покупців саме Лиса насамперед асоціюється із брендом. «У самому звучанні імені бренду закладено присутність нашого персонажа. Тому на початку 2019 року ми запланували повернення "всенародної улюблениці"», — підкреслила директор з маркетингу Наталія Ставраті.
Восени «Фокстрот» оновив нову айдентику та повернув бренд-талісман. "Ми "вдихнули" нове життя в нашого бренд-персонажу, зробили його "діджитальним" і дали ім'я "Фоксі"", - додала Наталія. Компанія максимально використовує талісман у комунікаціях бренду: у зовнішній рекламі, соцмережах та інших рекламних каналах.
Персонаж бренду «цифрова» лисичка навчився користуватися побутовою технікою та гаджетами, серфити в інтернеті, співати та танцювати шаффл – стиль танцю, що з'явився наприкінці 80-х років в Австралії, на андеграунд-сцені Мельбурна. У компанії зазначили, що Фоксі нарешті набула повноцінного цілісного образу.
"Фокстрот" продовжує експериментувати з образом талісмана. Фоксі - дівчинка, і їй властиво змінюватися. До свята Восьмого березня дизайнери розробили п'ять «цибулин». Лисичка приміряла імідж вишуканої дами, амбітного тінейджера, бізнес-леді, фітоняшки та вмілої домогосподарки. Так Лиса відобразила багатогранність жінок та їхню здатність бути різними.
Сьогодні Фоксі — найпомітніший та найемоційніший бренд-персонаж в українському сегменті побутової техніки та електроніки. Навколо нового талісмана «Фокстроту» сформувалося лояльне бренд-ком'юніті, а кожен ролик супроводжують тисячі коментарів та реакцій у соціальних мережах.
Лисиця пропонує покупцям дві великі групи товарів - побутову техніку та електроніку. Перша група включає техніку для дому, саду та кухні. До другої групи продукції належать ПК, ноутбуки та планшети, телевізори, відео-, аудіотехніка та фотоапарати, смартфони та гаджети, пристрої для геймерів та автомобільна електроніка. Також у «Фокстроті» можна купити товари для спорту та туризму, інструменти, посуд та товари для дітей.
Філософія компанії – забезпечувати людям комфорт та нову якість життя, пропонувати широкий вибір техніки та оптимальне вирішення побутових проблем. Для цього «Фокстрот» вибудовує новий тип відносин «продавець-покупець» на основі взаємної довіри, поваги, позитиву та надійності, а також забезпечує нову якість взаємовідносин із партнерами.
У «Фокстроті» вважають, що відродження Фоксі у 3D-форматі – найвдаліше рішення в історії брендингу компанії. Взаємодії, у яких використовують маскот, виділяються із загального рекламного потоку. З Лисичкою легше «креативити» та створювати оригінальні сюжети. До того ж вони «заходять» усім категоріям покупців.
Компанія вибудовує комунікації зі споживачами на «трьох китах» :
гумор та відповідність купівельним запитам;
просте спілкування зрозумілою мовою;
відповідність оновленому tone of voice.
Маркетингова стратегія компанії спрямована на залучення молодих покупців та утримання старшої категорії. Для реалізації цих планів "Фокстрот" активно використовує новий талісман бренду в digital-каналах. Компанія розширила присутність в соцмережах за рахунок платформі TikTok, що набирає популярності. Сьогодні у «тиктоці» компанії — понад 320 тисяч фоловерів та 3,7 мільйона лайків.
Анімаційний ролик «Повний Ціногриз» з Фоксі у головній ролі підірвав соціальні мережі та став вірусним. У TikTok сюжет набрав майже 4 мільйони переглядів. Користувачі створили та розмістили понад 15 тисяч кліпів на мелодію з ролика. Аудиторія високо оцінила креативне посилання. У порівнянні з двома тижнями до запуску акції кількість чеків зросла на 21%. Продаж товарів акційної лінійки зріс на 85%, у тому числі смартфонів на 57, бездротових навушників — на 402, а посуду — на 795%. Загальна кількість переглядів менше ніж за рік сягнула 22 мільйонів.
Фоксі допомагає формувати лояльну аудиторію. Опитування фокус-груп показали, що ребрендинг, нові комунікації, талісман та tone of voice бренду викликають позитивну реакцію у респондентів різних категорій. Магазини після ребрендингу найчастіше збільшують продажі на 20% порівняно з рештою торгових точок мережі.
Лисичка Фоксі задіяна у реалізації соціального проекту «Пухнасті друзі в кожен будинок», спрямованого на опіку та влаштування в сім'ї бездомних тварин. Талісман бренду разом із командою однодумців допомагають знайти тваринам нових господарів та зробити їх щасливими.
Бажаєте створити для своїх продуктів яскравий образ та стійкі асоціації у спілкуванні зі споживачем? Бути ближчими до аудиторії? Виділятися і натомість конкурентів? передзвоніть спеціалістам WeLoveBrands, щоб розробити фірмового бренд-персонажу !