Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
«Ласунка» — один із 100 найдорожчих українських брендів і другий за обсягом виробник із майже чвертю ринку морозива.
Як за 25 років компанія "Ласунка" з "новачка" перетворилася на одного з двох ключових операторів національного ринку, розповіли експерти агентства WeLoveBrands.
Лінійка продуктів «Ласунки» включає понад 120 видів морозива – від класичного ескімо до тортів та рулетів, а також заморожених солодких сирків та смузі. Нещодавно бренд освоїв випуск традиційних тортів та бісквітних виробів.
У штаті виробника працює понад 15 тисяч людей. Оборот компанії у 2022 році перевищив 1,6 млрд грн, а прибуток – 89 млн грн. Бренд «Ласунка» займає близько 24% ринку морозива.
Ключовий конкурент компанії - АТ "Житомирський маслозавод" (ТМ "Рудь") з часткою ринку 26,7%. Решта виробників морозива помітно відстає від двох компаній — лідерів. Це ЗАТ «Львівський холодокомбінат» (ТМ «Лімо»), ТОВ «Фірма Ласка» (ТМ «Ласка») та ТОВ «Фабрика морозива Холодопром» (ТМ «Хладік»).
Перші два види морозива «Ласунка» виготовила 1997 року у невеликому цеху молочної фабрики на передмісті Дніпра. Морозиво у стаканчику та ескімо на паличці одразу ж оцінили місцеві споживачі. Ця подія стала відправним пунктом у зародженні та розвитку бренду.
Наступними віхами в історії успішної компанії були:
2017-й ювілейний рік «Ласунка» зустріла з п'ятьма фабриками у різних містах України, понад 10 тис. робочих місць та 120 видами морозива, а наступного року посіла 18-те місце у рейтингу вартості українських продовольчих брендів.
У 2021 році компанія випустила унікальний міні-торт Banket Deluxe зі смаками вишні та манго, а влітку 2023 стала офіційним дистриб'ютором морозива Snickers, Bounty, Twix і Mars.
Маркетолог «Ласунки» Каріна Перерва стверджує, що ключова мета бренду – виробляти морозиво для кожного споживача. Місія «Ласунки» – збільшувати кількість щасливих людей.
«Ми впевнені, що життя має бути наповнене новими відкриттями, сміливими експериментами та яскравими враженнями. Щоразу, працюючи над створенням нової лінії морозива, ми прагнемо відкрити щось нове для своїх споживачів».
Бренд робить все можливе, щоб морозиво «Ласунка» можна було купити і в маленькому магазині біля будинку, і у величезному гіпермаркеті. Пріоритети компанії – свіжий погляд на традиційні процеси виготовлення морозива та збереження якості на всіх етапах виробничого ланцюжка, від закупівлі сировини до продажу готового виробу. «Ласунка» прагне додати щось незвичайне навіть у класичні десерти, постійно експериментуючи та винаходячи унікальні поєднання смаків.
Логотип бренду «Ласунка» є горизонтальним овалом з назвою, виконаним білим жирним курсивним рубаним шрифтом без засічок, з «шапкою» двоколірного морозива складної форми зверху.
Палітра основного логотипу складається з білого та яскравого рожево-червоного кольорів – квітів пломбіру та полуничного джему. На упаковках деяких видів морозива логотип виконаний у кольоровій гамі морозива, наприклад, логотип шоколадного пломбіру – у біло-коричневому забарвленні, а вершкового пломбіру без добавок – у біло-блакитному. Кожна пачка прикрашена великим зображенням продукту та яскравою назвою, яка є центральним елементом упаковки.
Просуваючи бренд у Facebook, Instagram та Youtube, «Ласунка» прагне забезпечити стабільний приріст передплатників та підвищити рівень залучення. Для цього маркетологи бренду:
Сьогодні на сторінку «Ласунки» у Facebook підписано понад 79 тис., у Instagram — понад 69 тис. користувачів. На профіль компанії в Youtube підписано понад 13 тисяч користувачів.
У період найбільш інтенсивного зростання бренд «Ласунка» також активно використовував телерекламу. З 2015 по 2018 роки компанія створила та розмістила на телебаченні понад 40 роликів, за допомогою яких просувала як бренд загалом, так і окремі види морозива — наприклад, «Гран Прі», «Малюк Ам», «Лев Deluxe» та «Yeti ». У зйомках телереклами брали участь різні актори та інфлюєнсери, зокрема співачка Оля Полякова.
Фірмовий стиль, він корпоративний брендинг - обличчя компанії, її візуальний імідж. Логотип, рекламний слоган, фірмові кольори, шрифти та упаковка є найважливішими складовими фірмового стилю, покликаними відрізняти вас від конкурентів та залучати нових покупців. Брендингова агенція WeLoveBrands пропонує створення сучасного фірмового стилю , що стане опорою розвитку вашого бізнесу.
Ми повністю поринемо у тематику вашої компанії — глибоке дослідження продукту та ситуації на ринку дозволить нам створити оптимальну дизайнерську концепцію, яка принесе вам прибуток та виділить вас серед аналогічних компаній. Після цього ми розробимо фірмовий стиль, релевантний для вашої компанії та ЦА. Зв'яжіться з нами , щоб обговорити деталі за своїм проектом.