→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

«Ласунка»: як створити рецепт щастя

2180

Оцінили: 507

Зміст:
Розмір шрифту:

«Ласунка»: як створити рецепт щастя

«Ласунка» — один із 100 найдорожчих українських брендів і другий за обсягом виробник із майже чвертю ринку морозива.

Як за 25 років компанія "Ласунка" з "новачка" перетворилася на одного з двох ключових операторів національного ринку, розповіли експерти агентства WeLoveBrands.

Базова інформація про бренд

Лінійка продуктів «Ласунки» включає понад 120 видів морозива – від класичного ескімо до тортів та рулетів, а також заморожених солодких сирків та смузі. Нещодавно бренд освоїв випуск традиційних тортів та бісквітних виробів.

У штаті виробника працює понад 15 тисяч людей. Оборот компанії у 2022 році перевищив 1,6 млрд грн, а прибуток – 89 млн грн. Бренд «Ласунка» займає близько 24% ринку морозива.

Ключовий конкурент компанії - АТ "Житомирський маслозавод" (ТМ "Рудь") з часткою ринку 26,7%. Решта виробників морозива помітно відстає від двох компаній — лідерів. Це ЗАТ «Львівський холодокомбінат» (ТМ «Лімо»), ТОВ «Фірма Ласка» (ТМ «Ласка») та ТОВ «Фабрика морозива Холодопром» (ТМ «Хладік»).

lasunka

Від традиційного ескімо на паличці до ексклюзивних тортів Banket Deluxe: історія розвитку бренду

Перші два види морозива «Ласунка» виготовила 1997 року у невеликому цеху молочної фабрики на передмісті Дніпра. Морозиво у стаканчику та ескімо на паличці одразу ж оцінили місцеві споживачі. Ця подія стала відправним пунктом у зародженні та розвитку бренду.

Наступними віхами в історії успішної компанії були:

Ласунка

1999 - перетворення маленького цеху на виробничий комплекс з персоналом більше 200 осіб. Випуск перших порцій ескімо "Лев".

Ласунка

2000 рік — поява морозива, яке відразу стало флагманом і найуспішнішим продуктом у лінійці бренду, — великого ріжка «Гран-Прі».

Ласунка

2001 рік - на комбінаті з'явилися 300 нових робочих місць, дві нові виробничі лінії та п'ять видів морозива, у тому числі "IceBurger" та "Стоп-наркотик".

Ласунка

2003 - компанія отримала сертифікат управління якістю ISO 9001, а також налагодила випуск морозива "Вінт", "Світлофор" і "Садочок".

Ласунка

2004 рік — бренд запустив нові виробничі лінії: EXPERT 6000 виробництва Польщі та італійську NMNORMECA, а також розпочала випуск «Факела», тортів та рулетів «Ласунка», «Три бажання» та «Серце».

Ласунка

2005 рік – відповіддю на вибухове зростання кількості шанувальників бренду став запуск виробництва у Тернополі. Компанія освоїла випуск фігурних видів морозива: «Полунички», «Ведмедики», «Лісовичка» та «Бакса».

Ласунка

2006 рік — після модернізації виробництва компанія розпочала випуск унікальних тортів «Буржуй» зі свіжими фруктами та ягодами у фруктовому желі та фруктовим джемом. Аналогів цих тортів досі немає на ринку України.

Ласунка

2010 рік - «Ласунка» отримала патент на унікальну цукрову хрустку склянку.

Ласунка

2011 рік - початок випуску «Малюк-Ам», - натурального дитячого пломбіру без рослинних жирів, барвників, консервантів та інших шкідливих компонентів в оновленому хрусткому вафельному стаканчику.

Ласунка

2016 - після міжнародного аудиту, в ході якого перевіряють всі технологічні процеси - від закупівлі сировини до виходу готового продукту, компанія отримала міжнародний сертифікат FSSC 22000 і вийшла на європейський ринок.

2017-й ювілейний рік «Ласунка» зустріла з п'ятьма фабриками у різних містах України, понад 10 тис. робочих місць та 120 видами морозива, а наступного року посіла 18-те місце у рейтингу вартості українських продовольчих брендів.

У 2021 році компанія випустила унікальний міні-торт Banket Deluxe зі смаками вишні та манго, а влітку 2023 стала офіційним дистриб'ютором морозива Snickers, Bounty, Twix і Mars.

lasunka

Робити людей щасливими: місія та цінності «Ласунки»

Маркетолог «Ласунки» Каріна Перерва стверджує, що ключова мета бренду – виробляти морозиво для кожного споживача. Місія «Ласунки» – збільшувати кількість щасливих людей.

«Ми впевнені, що життя має бути наповнене новими відкриттями, сміливими експериментами та яскравими враженнями. Щоразу, працюючи над створенням нової лінії морозива, ми прагнемо відкрити щось нове для своїх споживачів».

Бренд робить все можливе, щоб морозиво «Ласунка» можна було купити і в маленькому магазині біля будинку, і у величезному гіпермаркеті. Пріоритети компанії – свіжий погляд на традиційні процеси виготовлення морозива та збереження якості на всіх етапах виробничого ланцюжка, від закупівлі сировини до продажу готового виробу. «Ласунка» прагне додати щось незвичайне навіть у класичні десерти, постійно експериментуючи та винаходячи унікальні поєднання смаків.

Фірмовий стиль бренду

Логотип бренду «Ласунка» є горизонтальним овалом з назвою, виконаним білим жирним курсивним рубаним шрифтом без засічок, з «шапкою» двоколірного морозива складної форми зверху.

Палітра основного логотипу складається з білого та яскравого рожево-червоного кольорів – квітів пломбіру та полуничного джему. На упаковках деяких видів морозива логотип виконаний у кольоровій гамі морозива, наприклад, логотип шоколадного пломбіру – у біло-коричневому забарвленні, а вершкового пломбіру без добавок – у біло-блакитному. Кожна пачка прикрашена великим зображенням продукту та яскравою назвою, яка є центральним елементом упаковки.

lasunka

Маркетингова стратегія та секрети просування «Ласунки»

Просуваючи бренд у Facebook, Instagram та Youtube, «Ласунка» прагне забезпечити стабільний приріст передплатників та підвищити рівень залучення. Для цього маркетологи бренду:

Ласунка

регулярно проводять аналіз профілів, виявляючи найефективніший контент;

Ласунка

розробляють рекламну стратегію з урахуванням планових KPI;

Ласунка

аналізують цільову аудиторію з урахуванням статі, віку, інтересів, геолокації та інших параметрів;

Ласунка

організують конкурси та розіграші для залучення нових передплатників, збільшення залученості та розширення ЦА бренду.

Сьогодні на сторінку «Ласунки» у Facebook підписано понад 79 тис., у Instagram — понад 69 тис. користувачів. На профіль компанії в Youtube підписано понад 13 тисяч користувачів.

У період найбільш інтенсивного зростання бренд «Ласунка» також активно використовував телерекламу. З 2015 по 2018 роки компанія створила та розмістила на телебаченні понад 40 роликів, за допомогою яких просувала як бренд загалом, так і окремі види морозива — наприклад, «Гран Прі», «Малюк Ам», «Лев Deluxe» та «Yeti ». У зйомках телереклами брали участь різні актори та інфлюєнсери, зокрема співачка Оля Полякова.

Фірмовий стиль, він корпоративний брендинг - обличчя компанії, її візуальний імідж. Логотип, рекламний слоган, фірмові кольори, шрифти та упаковка є найважливішими складовими фірмового стилю, покликаними відрізняти вас від конкурентів та залучати нових покупців. Брендингова агенція WeLoveBrands пропонує створення сучасного фірмового стилю , що стане опорою розвитку вашого бізнесу.

Ми повністю поринемо у тематику вашої компанії — глибоке дослідження продукту та ситуації на ринку дозволить нам створити оптимальну дизайнерську концепцію, яка принесе вам прибуток та виділить вас серед аналогічних компаній. Після цього ми розробимо фірмовий стиль, релевантний для вашої компанії та ЦА. Зв'яжіться з нами , щоб обговорити деталі за своїм проектом.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 507

Середня оцінка 4.3 / 5