Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Як ви ставитеся до шоколадних цукерок? Сьогодні вони – беззмінний атрибут на святковому столі кожної сім'ї, а деякі взагалі не уявляють без них життя, отримуючи задоволення від улюблених смаків чи не щодня.
А чи знали ви, що раніше цими вишуканими ласощами насолоджувалися виключно заможні люди? Але одного разу простий кондитер П'єтро Ферреро захотів, щоби висококласний шоколад став доступним. Він почав працювати у цьому напрямі, а його нащадки продовжили цю справу, виводячи бренд на новий рівень. Так цукерки Ferrero Rocher побачили світ, а смакові якості та відомий фірмовий стиль шоколадної солодощі зробили її знаменитою.
Ferrero Rocher є одним із брендів, який належить Ferrero SpA – виробнику шоколадних та кондитерських виробів з Італії. Це сімейний бізнес, який з'явився у 1946 році з відкриття першої фабрики з виробництва солодощів у маленькому місті Альба. Зараз компанія входить до трійки найбільших у світі. Крім Ферреро Роше, вона володіє брендами Нутелла, Raffaello, Кіндер Сюрприз, а також Тік Так і ін.
Компанією керує вже третє покоління родини Ферреро. Онук засновника П'єтро – Джованні займається стратегічним розвитком як голова ради директорів. Єдиний не входить у династію виробників шоколаду – Лапо Чивілетті. Його було призначено на посаду генерального директора восени 2017 року.
Компанія постійно збільшує свій асортимент за рахунок поглинань дрібніших виробників. Проте більшу частину оригінальної продукції вигадував та розробляв Мікеле Ферреро – батько нинішнього власника. І з кожним кондитерським виробом пов'язана реальна історія.
Доступні та якісні насолоди компанії швидко завоювали любов італійців. Успіх на батьківщині дав можливість розповсюджувати продукцію за кордоном. Спочатку відкрилася компанія у Німеччині, потім розпочалося виробництво у Франції. Шістдесяті роки ознаменувалися періодом підкорення європейських ринків. Так шоколад Ferrero з'явився у країнах Західної Європи. За наступні десятиліття компанія відкрила офіси в Африці, Австралії, на сході Європи, у південно-східних країнах Азії, у Південній та Північній Америках. Останніми підкореними країнами стали Китай, Мексика та Туреччина. У 2020 році їх кількість прирівнювалася до 170. Продукція компанії поширюється у цих країнах безпосередньо або за допомогою авторизованих дистриб'юторів.
Група Ferrero включає 105 компаній, а також тридцять одне виробниче підприємство. За даними консолідованого фінансового звіту, її оборот дорівнює:
На 2017/2018 роки – 10,7 млрд. євро.
На 2019 рік – 11,4 млрд. євро.
На 2020 рік – 12,3 млрд. євро.
Середня чисельність персоналу становить 34 121 людина, а штаті компанії налічується 37 122 співробітника.
Основними конкурентами Ferrero стали компанії :
Mars, яка займається виробництвом шоколадних плиток Snickers, Баунті, Mars, Твікс;
Mondelez - власник Oreo та Toblerone;
Cadbury, яка виготовляє Picnic.
Щоб зменшити вплив конкурентів на світові ринки, Джованні Ферреро вирішує збільшити продуктову лінійку за рахунок поглинання. Першим купленим брендом за $170 млн. стала британська торгова марка шоколаду Thorntons. Потім було придбано американський Nestlé за $2,8 млрд. Останньою покупкою стала турецька компанія Олтон, яка збирає, обсмажує та продає лісові горіхи. Співробітники, які працювали у конкурентів, зберегли свої місця, ставши частиною сімейного бізнесу Ferrero.
На сьогоднішній день Ferrero формально є все ще сімейним бізнесом, хоча за фактом – це мультинаціональна корпорація, яка володіє кількома десятками фабрик у всьому світі з оборотом понад 5 млрд. євро.
У щорічних рейтингах виробників солодощів компанія "Ферреро" утримує перші позиції. Найпопулярнішими серед споживачів є цукерки виробників Рафаелло та Ферреро Роше.
На порталі Candy Industry у списку 100 найкращих кондитерських компаній (Глобал Топ 100) Ferrero входила до першої трійки протягом 2018 та 2019 років.
Лідерство з 2015 року підтверджується щорічною перемогою у званні «Найулюбленіша італійцями компанія». У 2019 році вона виграла у номінації «Найкращий італійський корпоративний бренд» у міжнародному конкурсі Best Brands.
У рейтингу Кращих іноземних шоколадних цукерок у коробках у 2019 році Ferrero Rocher увійшов до першої п'ятірки.
Компанія Ферреро розробила ініціативу Соціальної відповідальності під назвою " Care for the better ". Її ключовими моментами є:
фокусування на високій якості продукції та інноваціях;
відкритість до діалогу;
увагу до людей, які зробили внесок в історію компанії;
підтримка локальних товариств;
залучення молодого покоління до активного способу життя.
Завданнями «Корпоративної соціальної відповідальності» Ферреро є турбота про людство і природу, про працюючих співробітників і які вийшли на пенсію, про споживачів, їхні сім'ї, а також про місцеві громади в країнах, де присутні її представництва.
Слоган компанії «Працювати, створювати, дарувати» визначив ще Мікеле Ферреро, маючи на увазі важливість реальних дій. Тому було створено Фонд Ferrero. Завдяки культурним та соціальним програмам він встановлює та підтримує відносини між компанією та її колишніми співробітниками – пенсіонерами, шляхом зміцнення взаємозв'язку з місцевим суспільством у тих регіонах, де знаходяться офіси. Підприємницький проект є також розробкою Мікеле Ферреро. Його основна мета полягає в тому, що всі комерційні підприємства зобов'язані створювати робочі місця для неблагополучних регіонів країн третього світу, забезпечити увагою і турботою дітей.
Історія появи бренду всесвітньо відомих ласощів Ferrero Rocher почалася з відкриття в 1942 невеликий кондитерської розташованої в місті Альба в Італії. Власником її був П'єтро Ферреро. Він поставив собі за мету зробити високоякісний шоколад доступним для кожного. 1946-го запустилася перша фабрика «Ferrero», започаткувавши сімейний бізнес.
Творцем бренду Ferrero Rocher став Мікеле Ферреро, якого в 1957 році перейшла компанія після смерті батька. Коли він вигадав склад нового праліне, від задуму до запуску масового виробництва шоколадних цукерок у нього пішло п'ять років.
Вперше бренд Ferrero Rocher заявив про себе в європейських країнах у 1982 році. Основні переваги продукту – високоякісний шоколад, що огортає цілісні горіхи, акуратно укладені у вишукану золоту упаковку. Така подача привернула увагу споживачів і зробила шоколадні кульки популярною насолодою.
У 1984 році вийшли перші телевізійні ролики та друкована реклама Ferrero Rocher. У 1988 році цукерки з'явилися на території США та швидко заробили репутацію високоякісної насолоди. У середині 90-х бренд підкорив східноєвропейські ринки.
Основна місія Ferrero – дарувати людям радість від якісного, смачного та доступного шоколаду. Ця ідея закладена в кожному бренді компанії, тому реклама Ferrero Rocher закликає поділити приємні миті з близькими.
Особливого значення мають сімейні цінності та відносини з клієнтами. Вони ґрунтуються на взаємній довірі. Завдяки знанням, досвіду, інтуїції Ferrero вже понад 70 років є однією з найнадійніших та найвідоміших кондитерських підприємств у світі.
Бренд піклується про довкілля, бере участь у вирішенні соціальних питань у місцевих спільнотах. Так у « Хартії з лісових горіхів » основними цілями та зобов'язаннями компанії стали:
права людини, а також програми соціального спрямування;
турбота про природу на планеті та сталий розвиток;
прозорість підрядників у ланцюжку поставок.
Ferrero розробила власні бізнес-стратегії. Етичне бачення та поведінка співробітників обумовлено Кодексом етики. Принципи взаємодії з діловими партнерами зазначені у Кодексі ділової поведінки. Кодекс постачальника визначає значення прозорості всього ланцюжка постачання. Компанія застосовує, як і Міжнародна торгова палата, "Концепцію відповідальних рекламних комунікацій щодо продуктів харчування та напоїв". Тим самим Ферреро сприяє поширенню ідеї здорового та здорового способу життя на світовому рівні.
Висока якість, точність виготовлення, свіжість продукту, детальний відбір сировинних матеріалів, турбота про цільову аудиторію – ключові позиції компанії Ferrero. Завдяки відповідальному ставленню до своєї місії виробник пралині Ferrero Rocher залишається відомим та улюбленим мільйонами споживачів у світі.
Лояльність та довіра . В основі політики Ferrero лежить прозора діяльність та якісна продукція. Ці два пункти мають на меті вибудовування довірчих відносин зі споживачами.
Інновації та креативність . Всі ласощі, які виробляє компанія, у тому числі Ферреро Роше, створені завдяки сучасним технологіям, унікальним ідеям та сміливим рішенням.
Прихильність до досліджень та інновацій . Компанія вкладає фінансові ресурси у дослідження для розробки унікальних шоколадних виробів. Використання якісної сировини, контроль збору та переробки здійснюються, щоб кінцевий продукт зберіг органолептичні та харчові властивості, відповідав сучасним потребам клієнта про якісне харчування та порційність. У дослідженнях особлива увага приділяється потребам сімей із дітьми.
Повага та відповідальність . Компанія підтримує принципи рівності всіх своїх співробітників, вітає професійне та особистісне зростання, уникає будь-якого прояву дискримінації. Особлива увага приділяється підтримці прав людини, забороні експлуатації дитячої праці, а також примусової праці. З відповідальністю належить компанія до захисту навколишнього середовища шляхом раціонального витрачання ресурсів, скорочення викидів в атмосферу та правильної утилізації відходів виробництва.
Чесність та помірність . При спілкуванні зі споживачами за допомогою реклами компанія керується моральними та етичними принципами, підтримує ідею здорового та здорового способу життя, помірного вживання солодощів.
Дух підприємництва . Це принцип втілюється в необхідності активно діяти для досягнення бажаних результатів: передбачати події та вдалі фінансові вкладення, прагнути прогресу, множення функціональних знань про продукцію, що випускається.
Мікеле вважав Ферреро Роше своїм дітищем, тому ці шоколадні цукерки єдині серед асортименту продукції компанії носять ім'я сім'ї. Однак не тільки це пов'язано із назвою праліне.
Члени родини Ферреро були побожними католиками. Мікеле особливо шанував Мадонну Лурдську. Її статуї встановлені у кожному офісі та на заводах компанії. У французьке місто Лурд він навідувався не рідше одного разу на рік, а там знаходиться римо-католицька святиня Мадонни, яка зветься Rocher de Massabielle. За легендою, Діва з'явилася маленькій дівчинці біля скелі Масаб'єль. Слово rocher, яке стало частиною назви солодощі, означає в перекладі з французької мови «камінь» або «валун».
Мабуть, перебування у священних місцях надихнуло великого підприємця на створення особливих цукерок, які своєю формою та дизайном нагадували кам'яний виступ. З моменту випуску Ferrero Rocher минуло не одне десятиліття, але рецепт, вигаданий Мікеле Ферреро, так і не змінили.
Начинка цукерок преміум-класу складається з :
цілісного лісового горіха;
горіхового крему;
шар молочного шоколаду;
вафельної оболонки;
шоколадно-горіхової крихти.
Поєднання цих компонентів в одній невеликій кульці гарантувало як 40 років тому, так і сьогодні отримання неймовірних смакових відчуттів.
Кожна цукерка бренду Ferrero Rocher обертається у блискучу фольгу жовтого кольору і сідає у маленький коричневий кошик. Невелика наклейка овальної форми розміщується зверху на обгортку. На її білому тлі, обрамленому золотим обідком, виконаний напис золотим чорнилом, що переливається: FERRERO ROCHER. Це логотип бренду. Жодних зайвих деталей. Обгортка не помітна, але елегантна, фокусує увагу на цукерці всередині.
Ферреро Роше не продаються на вагу. Ця елітна лінійка має кілька видів упаковки:
" Кубик " - золотий куб з картону з бантом (75 г);
« Зірочка » – об'ємна зірка з картону у білих та золотих тонах з петлею на кінці (37,5 г);
" Діамант " - квадратна упаковка з прозорою поверхнею (300 г);
" Скринька " - прозора коробка (200 г), є новорічний варіант;
" Серце " - прозора упаковка відповідної форми (100 г);
Конус - прозора піраміда з цукерок (350 г).
Шоколадні цукерки у тематичній упаковці стануть чудовим подарунком на будь-яке сімейне свято, довгоочікувану зустріч, побачення.
На сайті www.ferrerorocher.com у розділі «Ідеї» представлено кілька варіантів для створення новорічної атмосфери в будинку за допомогою Ferrero Rocher. Цукерки замінюють ялинкові іграшки, формують «кути» імпровізованої ялинки з гірлянди та кладуться в упаковці «Кубика» у вигляді подарунка. Також з їхньою допомогою можна вишукано сервірувати стіл, страви, створювати їстівні букети, використовувати як елементи декору приміщень.
Тематика золота, "золотих моментів", "золотого досвіду" простежується у всій рекламній стратегії просування Ferrero Rocher. Моменти у колі близьких людей – «на вагу золота». Сім'я та цінності показуються тут найбільш яскраво. У невеликих відеороликах золоті вчинки відбуваються, а золоті подарунки «для тих, хто важливий» гарно подаються за допомогою шоколадних цукерок.
Щороку напередодні новорічних свят компанія "Ферреро" випускає рекламні міні-фільми. На перший план виступає історія, яка не може залишити нікого байдужим. Реклама цукерок начебто відходить на другий план.
На особливу увагу заслуговує відеоролик про наглядача маяка. Його головна думка виражалася у фразі "Нагороджуйте тих, хто не шукає нагород". Він зібрав щонайменше десять мільйонів переглядів, був визнаний рекламним шедевром. Основна ідея ролика – подякувати тим, хто виконує по-справжньому важливу роботу. Відео представлене у вигляді зворушливої історії, що викликає сильні емоції, а реклама Ferrero Rocher вплітається дуже органічно. Родзинкою короткометражки став вірш мореплавців, присвячений наглядачеві маяка.
У 2019 році вийшла реклама під назвою «Посилання». У ній розповідається історія про новорічний подарунок мамі, що його доставляє випадковий попутник. У посилці виявляється записка і коробка цукерок йому самого. Головна думка короткометражки – «цінуйте своїх людей». Вона набрала понад 20 мільйонів переглядів.
У 2020 році від Ферреро Роше було представлено новий рекламний міні-фільм про власницю пекарні. Дівчина вирішила зробити подарунок своїм постійним покупцям. Першого січня вона принесла кожному з них буханець свіжоспеченого хліба та коробку цукерок. Вона подякувала їм за те, що такого непростого року вони не перестали замовляти випічку, а вона змогла зберегти свій бізнес і продовжила займатися тим, що любить і вміє. Рекламний відеоролик присвячений «Тим, у кому впевнений». Він набрав понад 24 мільйони переглядів.
Кожен рекламний відеоролик бренду Ferrero Rocher у вигляді короткометражного фільму має центральну і не банальну думку-девіз, яка посилює зв'язок зі споживачами.
Якщо ви хочете створити такий самий сильний емоційний контакт зі своєю аудиторією за допомогою стильного образу, що запам'ятовується, зверніться до фахівців студії WeLoveBrands . Для отримання консультації та замовлення дизайну упаковки, розробки фірмового стилю, логотипу зателефонуйте або залиште заявку в чаті.