Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
За 170-річну історію Будинок Картьє створив багато розкішних витворів. Більшість із них гідні бути експонатами в музеях та палацах, прикрашати царських осіб, впливових, знаменитих та сильних світу цього. Багато старовинних виробів регулярно виставляються на різних виставках, уособлюючи виняткову майстерність ювеліра та дух вічності.
Серед клієнтів Будинку в різні часи були і європейські королі, і перські правителі, і аристократи. Сьогодні прикраси, годинники та парфумерію Cartier можна знайти у понад 260 модних бутіках у 120 країнах по всьому світу, а сама компанія вважається одним із найпрестижніших виробників ювелірних виробів.
Засновник Будинку Луї Картьє говорив: «Ніколи не наслідуйте, завжди впроваджуйте інновації». З цим девізом він почав свою справу в 1947 році, і ним же компанія керується до сьогодні. Cartier створив переворот у дизайні ювелірних прикрас та став еталоном королівського стилю серед ювелірів. У чому секрет успіху розкішного бренду читайте у цій статті.
Cartier – один із провідних світових виробників предметів розкоші. Компанія розробляє, виробляє та розповсюджує ювелірні вироби, годинник, парфумерію, ручки, запальнички, срібло та кришталь. Дім Картьє асоціюється з якістю, престижем, історією.
Луї Франсуа Картьє був ювеліром корони 19 королівських будинків. Король Великобританії Едуард VII називав його «ювеліром королів та королем ювелірів». Замовлення на дорогоцінні вироби для членів королівських сімей приходили до нього з Іспанії, Португалії, Росії, Сіаму, Орлеанського дому та ін.
З моменту свого заснування у 1847 році Cartier тісно пов'язаний із коштовностями та іншими предметами виняткової якості. Будинок відомий використанням рідкісних матеріалів, унікальним дизайном та позачасовими витворами, що уособлюють статус та містику. Його клієнти – члени королівської родини, знаменитості та молоді пари, які шукають, наприклад, незвичайні обручки.
Успіх Картьє був заснований на сімейних традиціях, вірності та прагненні інновацій. У своїй статті для Vogue Джоан Джульєтта Бак стверджувала, що Cartier встановив стандарт розкоші. І справді, практичний кожен виріб бренду уособлює благородство та елегантність.
Cartier – це домашній бізнес. Фірма належала членам сім'ї та нащадкам до 1964 року, але зараз є частиною Richemont Group. Президентом компанії, штаб-квартира якої знаходиться в Парижі, став Ален Домінік Перрен – бізнесмен та колекціонер витворів мистецтва.
Зараз найкраще продаються ювелірні вироби та годинник бренду. Загалом за останні 10-12 років обсяг продажів збільшився на 20-25%, а дохід компанії становить 6 млрд доларів на рік. У Будинку працюють понад 7500 чоловік та 90 національностей.
Cartier конкурує з іншими марками в індустрії розкішних ювелірних виробів, серед яких Діор, Шанель, Тіффані та Ко, Голдман, Сакс та Ко., Дім Уінстона.
Офіційний сайт компанії: cartier.com.
Луї-Франсуа Картьє спочатку відкрив невелику ювелірну майстерню, але ні революції, ні війни, ні кризи не змогли перешкодити йому завоювати кохання та визнання мільйонів.
Майстер прагнув створювати більше, ніж просто прикраси та годинник, і йому це вдалося. Він справив фурор у ювелірному дизайні та відкрив новий напрямок у світі ювелірних виробів. Зокрема, особливий інтерес викликали прикраси, зроблені із золота, платини та дорогоцінного каміння, у формі різних тварин або комах. Творіння бренду швидко стали популярними, що призвело до розвитку марки та колосального успіху, а також змінило ювелірний світ.
Колекція Cartier як зібрання різних ювелірних винаходів майстрів Будинку за всю його історію існування була заснована в 1983 році. Вона об'єднує понад 1600 прикрас, годинників, дорогоцінних предметів, що ілюструють історію стилю Картьє. Після першої великої виставки у 1989 році в Малому палаці в Парижі ця колекція була представлена у понад тридцяти всесвітньо відомих музеях та культурних установах, зокрема, в рамках окремих виставок.
Вироби будинку Картьє були не просто розкішними, вони створювалися відповідно до подій епохи, а знаменитості, які їх носили, увічнили бренд в історії.
Гліптика або різьблення каменю, мозаїка, маркетрі, емаль – ці рідкісні ремесла, пов'язані з високим ювелірним та годинниковим мистецтвом, зберігає та розвиває Maison Cartier донині. Будинок прагне використовувати забуті техніки у своїх майстернях: Institut de Joaillerie та Maison des Métiers d'art, де майстри діляться досвідом та розробляють нові методи та технології.
Традиція досконалості Cartier поширюється на етичні, соціальні та екологічні аспекти діяльності. Це відображено у зобов'язаннях компанії у кількох областях, включаючи пошук сировини, а також процеси виробництва та розподілу. Завдяки політиці корпоративної відповідальності, Будинок формалізує свої зобов'язання як відповідальний ювелір. Cartier прагне постійного вдосконалення своєї діяльності та просування галузі вперед за допомогою розширеного співробітництва.
У 1984 році заснував Фонд сучасного мистецтва Cartier. Завдяки своєму новаторському баченню компанії вдалося винайти новий підхід до створення виставок, міждисциплінарних за своєю природою, які відрізняються духом цікавості та дослідження.
Cartier Philanthropy прагне покращувати умови життя вразливих верств населення, які проживають у найменш розвинених країнах. Створений у 2012 році фонд співпрацює з некомерційними організаціями, діяльність яких спрямована на економічний та соціальний розвиток жінок, доступ до основних послуг, відповідальне управління природними ресурсами та гуманітарну допомогу.
Премія Cartier Women's Initiative Awards, заснована в 2006 році, є щорічним міжнародним конкурсом бізнес-планів, заснований в 2006 році компанією Cartier у партнерстві з бізнес-школою INSEAD та McKinsey & Company. Його метою є стимулювання змін шляхом розширення прав та можливостей підприємців. Конкурс відкритий для комерційних підприємств, якими керують жінки у різних країнах та секторах. Конкурсантки створюють продукт із сильним соціальним впливом. З моменту заснування премії заявки подали понад 18 600 жінок із усього світу. Підтримку отримали 198 підприємств із 49 країн.
В 1993 предмети Cartier з особистої колекції співака Елтона Джона були виставлені на аукціоні, організованому Sotheby's. Виручені кошти передали до Фонду Елтона Джона у боротьбі зі СНІДом.
Фонд сучасного мистецтва Картьє щороку підтримує, збирає та виставляє вироби з усього світу. Доходи від показу коштовностей 1920-х та 1930-х років у Метрополітен-музеї в Нью-Йорку були передані в дар Товариству розвитку освіти.
У 1997 році Cartier пожертвувала 25 000 доларів дитячої благодійної організації Crystal Charity. Крім того, передала годинник вартістю 26 600 доларів для розіграшу на щорічному благодійному балі. Компанія також часто робить суттєві внески до багатьох інших благодійних проектів.
Майбутній ювелір Луї-Франсуа Картьє був годинником. Він пройшов шлях від учня до майстра, коли в 1847 купив невеликий паризький магазин, що належав його наставнику Адольфу Пікару. Зі скромної майстерні Cartier перетворився на багатонаціональний бізнес з виробництва предметів розкоші, які відомі всьому світу. Сьогодні в асортимент Будинку входять не лише ювелірні прикраси та годинники, а й вироби зі шкіри, а також парфумерія.
Відкривши майстерню в 1847 році, Картьє закупив сировину не лише у французьких постачальників, а й за кордоном, щоб розпочати свою справу. Але невдовзі розпочалася революція і людям було не до прикрас. Незважаючи на це, бренд зміг пережити кризу. Майстер пустив раніше виручені від продажу ювелірних виробів кошти на більш досконалі матеріали для виготовлення коштовностей і в 1853 перебрався в елітний паризький район, де відкрив модний бутік і почав обслуговувати приватних клієнтів.
Під час правління Наполеона III період заворушень закінчився у Парижі відновленням багатьох ретельно продуманих урочистостей та балів, які сприяли розвитку ринку предметів розкоші та допомогли ще більше розширитися дому Картьє.
Луї-Франсуа привернув увагу кількох членів королівської сім'ї, включаючи імператрицю Євгенію та принцесу Матильду (двоюрідну сестру імператора). Після цього на прикраси Картьє почали звертати увагу інші відомі особи. А дружба з Вортом, великим кутюр'є, допомогла встановити різні впливові та тривалі зв'язки. Все це призвело до зростання популярності марки і в 1859 бутік переїхав в ще більш престижне місце в Парижі.
1870 року в Парижі почалося повстання, відоме як Паризька Комуна, коли війна велася з аристократами. Тоді багато хто опинився без доступу до своїх грошей через банківські обмеження, тому прикраси стали єдиними активами. Розуміючи ситуацію, Альфред Картьє запропонував знаті викупити їх коштовності, але з мінімальною ціною. Таким чином він зібрав одну з найкращихколекцій у Франції, а після закінчення повстання зміг продавати прикраси всім охочим, хто мав гроші. Це дозволило компанії розвиватися та випускати власні ювелірні вироби.
Під маркою продавалися готові вироби та виконувались індивідуальні замовлення. І в 1904 році коштовності Cartier вийшли за межі Парижа, потрапляючи до багатих будинків в інших французьких містах.
У 1874 Картьє передав бізнес своєму сину Альфреду, який в 1898 зробив свого старшого сина Луї партнером. Той передав сімейну справу трьом синам: Луї-Жозефу, Жаку-Тедюлю та П'єру-Камілю. Визнаний провідним у світі роздрібним продавцем ювелірних виробів Cartier продовжував культивувати елітну клієнтуру, а троє братів почали шукати по всьому світу інноваційні продукти та матеріали.
Три брати, об'єднавши зусилля, змогли створити той бренд, який люблять багато хто ось уже сто років. Але саме Луї став рушійною силою та новатором.
На прохання Луї П'єр вирушив у Росію у пошуках найкращих емалей та тварин із твердого каменю, намагаючись конкурувати з Петером Карлом Фаберже. Відносини зі Сполученими Штатами зміцнилися 1910 року, коли Луї Картьє продав діамант «Надія» місіс Евелін Маклін з Нью-Йорка. Цей продаж допоміг встановити зв'язки з багатими фінансистами та промисловцями, такими як Рокфеллери, Вандербільти, Гулди та Форди. Третій брат Жак шукав найкращі перли в Перській затоці і вирушив до Індії, щоб виконати замовлення індійських махараджів.
Дім Картьє був надзвичайно творчим під час керування Луї. Він справив революцію у галузі. Надихнувшись природою, майстер починає створювати витончені прикраси з мотивами флори та фауни.
Після смерті Луї в 1942 році, а потім і його молодшого брата Жака, біля керма залишився лише П'єр. У 30-50 роки XX століття Cartier створює прикраси для короля Едуарда VIII та його дружини Уолліс Сімпсон: підвіска у формі пантери, золотий портсигар, золота брошка, посипана діамантами, рубінова корона. Ці ювелірні вироби сприяли зростанню популярності Картьє.
Після смерті П'єра Картьє діти всіх трьох братів, керуючи філіями в Парижі, Лондоні та Нью-Йорку, вирішили продати кожен свою частину. Усі гілки викупила одна компанія. Так Cartier перестав бути сімейним бізнесом, але зберіг свою філософію, продовжуючи створювати розкішні та елегантні прикраси.
У 1972 ювелірний бренд починає масове виробництво годинника в Швейцарії, а в 2014 році годинниковий напрямок бренду оцінюється в 2,9 млрд швейцарських франків, що ставить Cartier на третє місце серед виробників швейцарського годинника.
У 1981 представлений Les Must - перший парфум компанії.
У 1988 році Будинок став частиною Richemont Group, а в 1993 - членом Vendome Luxury Group.
У наступні роки бутики Картьє відкривалися в багатьох країнах, зокрема в Україні, Казахстані та Азербайджані.
У 2022 році після вторгнення Росії в Україну, торговий дім заявив про закриття своїх бутіків у Москві та Санкт-Петербурзі та призупинення діяльності в країні-агресорі, але повністю з ринку РФ так і не вийшов, залишивши працювати кілька магазинів.
Cartier, ім'я якого є синонімом неупередженості і допитливості, бачить красу у всьому.
Творчість, свобода, спільне використання та перевага – це центральні цінності компанії. Це бачення дозволяє створити творчу територію, що базується на унікальному стилі.
Бренд не боїться ламати стереотипи. Своїми виробами, зокрема браслетами Love Bracelet та Juste un Clou, а також годинником Tank або Santos, Будинок створює потужну естетику та ікони стилю, яким прагнуть наслідувати оточуючі.
У Cartier все починається з каменю. Ювеліри та дизайнери працюють над тим, щоб підкреслити високу ауру кожного каменю, його красу за допомогою дизайну. Будинок працює лише з дорогоцінними матеріалами.
Бренд залишається доступним виключно для багатих верств суспільства, а це означає, що незважаючи на його високу популярність, лише деякі можуть дозволити собі такі вироби.
Cartier фокусується на емоційному впливі у своїх маркетингових повідомленнях і переважно використовує онлайн-рекламу. Рекламне послання бренду звучить так: «Заяви про своє кохання до Cartier». Компанія використовує нішеві мережі для залучення більшої кількості потенційних клієнтів та будує маркетингові стратегії для підвищення цінності продукції, а не зростання продажів.
Оскільки Будинок конкурує з виробниками ексклюзивних годинників та впливає на цей ринок, щоб підвищити продажі, створюється штучний дефіцит. Для цього виходять оголошення про призупинення на деякий час виробництва та починається прийом попередніх заявок на вироби з наступної колекції.
Cartier розповідає свою історію споживачам, які навіть не є цільовими клієнтами. Особлива увага приділяється публікаціям історій у пресі з використанням голосу та точок зору самого автора. Ця стратегія позитивно сприймається суспільством та підвищує впізнаваність бренду.
Найбільшою перевагою багатоканального маркетингового підходу Cartier є те, що він зберігає загадковість в очах заможних споживачів. До цих пір бренд формує ауру вишуканості, яку конкуренти так і не можуть імітувати, і отримує цим явну ринкову перевагу.
Логотип Cartier є символом неперевершеного, аристократичного та вишуканого смаку, а також високої якості, яким володіє відомий виробник прикрас, парфумерії та інших предметів розкоші. Як і вся продукція бренду, візуальні ефекти естетичні та лаконічно гарні.
Монограма складається із двох переплетених літер «С» і є особистою печаткою модного бренду. Саме тому виконана у вигляді закругленого вензеля, зручного для маркування продукції як на паперових етикетках, так і на тканинних бірках. Літери – це прізвище засновника компанії та його наступника – онука. Таким чином емблема висловлює тісний зв'язок поколінь.
Відомий логотип Cartier вперше був показаний публіці у 1900 році на Всесвітній виставці у Парижі. Автор вишуканої монограми – П'єр Картьє, онук засновника компанії. Він зареєстрував торгову марку в 1910 році і запатентував логотип у вигляді двох переплетених букв "С" з оригінальними засічками. Вензель поміщений вертикально витягнутий овал. За весь час існування бренду емблема не змінювалася.
Літерний логотип виконаний за допомогою каліграфічного похилого рукописного шрифту «Crassic». Це фірмовий шрифт компанії під назвою Cartier CG.
Сувора гамма бренду: чорне зображення на білому тлі або біле на чорному. Білий колір символізує красу та бездоганність, а чорний – елегантність та шляхетність.
Альфред Картьє був першим ювеліром, який успішно використовував платину в ювелірній справі.
Луї Картьє був першим дизайнером, який популяризував наручний годинник для чоловіків.
Король Англії Едуард VII назвав Луї Картьє «ювеліром королів та королем ювелірів».
Перший «загадковий» годинник Cartier був проданий на аукціоні за $1,5 млн.
П'єр Картьє купив флагман Cartier New York не за мільйони доларів, а за намиста.
Дизайн культового браслета Love був натхненний середньовічними поясами вірності.
У лікарнях Нью-Йорка завжди під рукою є викрутки Love.
Для культового дизайну Panthere Cartier розробили унікальне налаштування, щоб створити текстуру хутра пантери.
Рекорд Cartier – 30335698 доларів за прикрасу на аукціоні.
58-е місце у рейтингу найдорожчих брендів світу.
Годинник Cartier Crash був винайдений випадково.
"Пантера" з'явилася до того, як її винайшла Жанна Туссен.
Хоча їй приписують винахід дивовижного дизайну, насправді було знайдено записи, що показують, що Картьє дивився на пантер у пошуках натхнення для більш ранніх дизайнів. Ці тварини з'являлися на різних предметах приблизно 1917 року, а також були присутні в альбомах для ескізів Шарля Жако, одного з перших дизайнерів Cartier.
Відомий ювелір Картьє відкрив свою справу понад 170 років тому, але досі вона процвітає. Прикраси Будинку залишаються бажаними для багатьох поціновувачів розкоші і якості в усьому світі. А секрет Cartier у тому, щоб не наслідувати інших, а завжди йти на ризик, винаходити щось нове та вишукане.