→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Cartier – розкішна елегантність у світі ювелірних виробів

163

Оцінили: 37

Зміст:
Розмір шрифту:

Cartier – розкішна елегантність у світі ювелірних виробів

За 170-річну історію Будинок Картьє створив багато розкішних витворів. Більшість із них гідні бути експонатами в музеях та палацах, прикрашати царських осіб, впливових, знаменитих та сильних світу цього. Багато старовинних виробів регулярно виставляються на різних виставках, уособлюючи виняткову майстерність ювеліра та дух вічності.

 

Серед клієнтів Будинку в різні часи були і європейські королі, і перські правителі, і аристократи. Сьогодні прикраси, годинники та парфумерію Cartier можна знайти у понад 260 модних бутіках у 120 країнах по всьому світу, а сама компанія вважається одним із найпрестижніших виробників ювелірних виробів.

Засновник Будинку Луї Картьє говорив: «Ніколи не наслідуйте, завжди впроваджуйте інновації». З цим девізом він почав свою справу в 1947 році, і ним же компанія керується до сьогодні. Cartier створив переворот у дизайні ювелірних прикрас та став еталоном королівського стилю серед ювелірів. У чому секрет успіху розкішного бренду читайте у цій статті.

Cartier

Асортимент та доходи Cartier

Cartier – один із провідних світових виробників предметів розкоші. Компанія розробляє, виробляє та розповсюджує ювелірні вироби, годинник, парфумерію, ручки, запальнички, срібло та кришталь. Дім Картьє асоціюється з якістю, престижем, історією.

Луї Франсуа Картьє був ювеліром корони 19 королівських будинків. Король Великобританії Едуард VII називав його «ювеліром королів та королем ювелірів». Замовлення на дорогоцінні вироби для членів королівських сімей приходили до нього з Іспанії, Португалії, Росії, Сіаму, Орлеанського дому та ін.

З моменту свого заснування у 1847 році Cartier тісно пов'язаний із коштовностями та іншими предметами виняткової якості. Будинок відомий використанням рідкісних матеріалів, унікальним дизайном та позачасовими витворами, що уособлюють статус та містику. Його клієнти – члени королівської родини, знаменитості та молоді пари, які шукають, наприклад, незвичайні обручки.

Успіх Картьє був заснований на сімейних традиціях, вірності та прагненні інновацій. У своїй статті для Vogue Джоан Джульєтта Бак стверджувала, що Cartier встановив стандарт розкоші. І справді, практичний кожен виріб бренду уособлює благородство та елегантність.

Cartier – це домашній бізнес. Фірма належала членам сім'ї та нащадкам до 1964 року, але зараз є частиною Richemont Group. Президентом компанії, штаб-квартира якої знаходиться в Парижі, став Ален Домінік Перрен – бізнесмен та колекціонер витворів мистецтва.

Зараз найкраще продаються ювелірні вироби та годинник бренду. Загалом за останні 10-12 років обсяг продажів збільшився на 20-25%, а дохід компанії становить 6 млрд доларів на рік. У Будинку працюють понад 7500 чоловік та 90 національностей.

Cartier конкурує з іншими марками в індустрії розкішних ювелірних виробів, серед яких Діор, Шанель, Тіффані та Ко, Голдман, Сакс та Ко., Дім Уінстона.

Офіційний сайт компанії: cartier.com.

Cartier

Вклад Картьє в історію ювелірного мистецтва

Луї-Франсуа Картьє спочатку відкрив невелику ювелірну майстерню, але ні революції, ні війни, ні кризи не змогли перешкодити йому завоювати кохання та визнання мільйонів.

Майстер прагнув створювати більше, ніж просто прикраси та годинник, і йому це вдалося. Він справив фурор у ювелірному дизайні та відкрив новий напрямок у світі ювелірних виробів. Зокрема, особливий інтерес викликали прикраси, зроблені із золота, платини та дорогоцінного каміння, у формі різних тварин або комах. Творіння бренду швидко стали популярними, що призвело до розвитку марки та колосального успіху, а також змінило ювелірний світ.

10 знакових виробів Cartier:

Cartier

Червона коробка
Це фірмове творіння, що сягає ранніх років існування Cartier. Вперше колекційна коробка з'являлася на бродвейській сцені в постановці «Джентльмени віддають перевагу білявкам» у 1926 році, а також у 2013-му у виставці Cartier, що випливає, в лондонському універмазі Selfridges.

Cartier

Годинник Сантос
На початку XX століття кишеньковий годинник був стандартним аксесуаром. Вони підходили для неквапливих занять, але були ідеальними для активних людей. Бразильський піонер авіації Альберто Сантос-Дюмон, якому потрібні були вільні руки, щоб перевіряти час у польоті, звернувся до свого друга Луї Картьє (онука засновника Луї-Франсуа). Відповіддю став наручний годинник, названий на честь Альберто. Хоча Santos і не були першими наручними годинниками, вони вплинули на популяризацію цього виробу.

Cartier

Танковий годинник
Наручний годинник Tank дійсно зобов'язаний своїм походженням танку. На назву та дизайн Луї Картьє надихнула військова техніка Renault FT-17, яку він бачив вікна, що проїжджав повз його, під час Першої світової війни. Годинник з'явився 1917 року. Вони одночасно прямокутні та квадратні, запозичують лінії у свого тезки і досі залишаються знаковою частиною колекції бренду. У Tank був легіон шанувальників: Жаклін Онассіс, Енді Уорхол та Мішель Обама.

Cartier

Прикраси Тутті Фрутті
Намиста та браслети Tutti Frutti з їх привабливим поєднанням смарагдів, рубінів та сапфірів були створені в розпал періоду ар-деко. На ці прикраси дизайнера надихнули кольори індійської королівської родини. Він був першим ювеліром, який експериментував зі змішуванням різнокольорового каміння. Сьогодні вироби Tutti Frutti високо цінуються колекціонерами, вони є ювелірною іконою доби ар-деко, в якій ідеально поєднуються східні та західні культурні впливи. Одна з них була продана на аукціоні минулого року за 1,3 млн. доларів.

Cartier

Потрійне кільце
Cartier Trinity - один із найпопулярніших і знакових виробів бренду. Спочатку потрійне творіння було розроблено у вигляді кілець, але пізніше асортимент розширився за рахунок включення інших виробів, таких як браслети та намисто. Кільця Трійці створені з рожевого, білого та жовтого золота ювеліром Жаном Кокто у 1924 році, який також був відомий як французький художник та письменник. Три кільця у дизайні Trinity уособлюють любов, дружбу та вірність. Серед відомих власників: сам Жан Кокто, принцеса Діана та Ніколь Кідман. Кільце актриси оцінювалося в 73 000 доларів.

Cartier

Брошка пантера
Жодна історія Cartier не може бути розказана належним чином без згадки про Жанну Туссен – директора Будинку витончених прикрас, яка була його творчою рушійною силою протягом значної частини XX століття. Колеги прозвали її «пантерою», бо шкіри цих тварин прикрашали її квартиру. І саме пантера у вигляді брошки стала візитною карткою після того, як з нею з'явилася на публіці Уолліс Сімпсон – американська світська левиця та дружина короля Англії Едуарда VII, який заради неї зрікся престолу.

Cartier

Зміїне намисто Марії Фелікс
Марія Фелікс була мексиканською кінозіркою, яка за свою кар'єру знялася у 47 фільмах та вважалася королевою іспаномовного кіно. Вона ототожнювала себе зі зміями, оскільки ці істоти символізували мудрість, силу та творчий початок. Приблизно в 1966 році Марія Фелікс відвідала флагманський магазин Cartier і замовила намисто із змій розміром із справжнє плазуне. На виготовлення 56-сантиметрового виробу пішло два роки. Воно прикрашене 2473 діамантами, в багетному та діамантовому ограновуванні, і повністю гнучке, як справжня змія.

Cartier

Діамантове кольє Тейлор-Бертон
Діамант вагою 69,42 карата було перетворено на підвіску досвідченими майстрами Будинку. Його подарував акторці Елізабет Тейлор її двічі чоловік Річард Бертон. Один тільки діамант обійшовся акторові більш ніж мільйон доларів за цінами 1969 року. Після другого розлучення з Бертоном Тейлор у червні 1979 року продала діамант, спрямувавши частину виручених коштів на будівництво лікарні у Ботсвані.

Cartier

«Майст» від Картьє
У 1981 році, більш ніж через 120 років після заснування Будинку, Cartier вперше зважився випустити парфум і представив світ Must de Cartier. Аромат був створений парфумером Жан-Жаком Дінером і від початку став популярним. Сьогодні він, як і раніше, є частиною парфумерного портфоліо Cartier поряд з більш новими творами, такими як Carat, L'Envoi de Cartier, Les Heures Voyageuses та La Panthère.

Cartier

Дисгармонія від Картьє
Ювелірна колекція бренду Clash de Cartier, випущена в 2019 році, вважається однією з інноваційних та суперечливих лінійок Будинку, представлених за останні кілька років. Прикраси Clash поєднують у собі заклепки, намистини, шипи, гвоздики, створені з дорогоцінних металів та каміння. Завдяки ребристій сітці прикрас вироби набувають рухомої форми.

Колекція Cartier як зібрання різних ювелірних винаходів майстрів Будинку за всю його історію існування була заснована в 1983 році. Вона об'єднує понад 1600 прикрас, годинників, дорогоцінних предметів, що ілюструють історію стилю Картьє. Після першої великої виставки у 1989 році в Малому палаці в Парижі ця колекція була представлена у понад тридцяти всесвітньо відомих музеях та культурних установах, зокрема, в рамках окремих виставок.

Вироби будинку Картьє були не просто розкішними, вони створювалися відповідно до подій епохи, а знаменитості, які їх носили, увічнили бренд в історії.

Гліптика або різьблення каменю, мозаїка, маркетрі, емаль – ці рідкісні ремесла, пов'язані з високим ювелірним та годинниковим мистецтвом, зберігає та розвиває Maison Cartier донині. Будинок прагне використовувати забуті техніки у своїх майстернях: Institut de Joaillerie та Maison des Métiers d'art, де майстри діляться досвідом та розробляють нові методи та технології.

Участь Cartier у громадському житті та благодійних проектах

Традиція досконалості Cartier поширюється на етичні, соціальні та екологічні аспекти діяльності. Це відображено у зобов'язаннях компанії у кількох областях, включаючи пошук сировини, а також процеси виробництва та розподілу. Завдяки політиці корпоративної відповідальності, Будинок формалізує свої зобов'язання як відповідальний ювелір. Cartier прагне постійного вдосконалення своєї діяльності та просування галузі вперед за допомогою розширеного співробітництва.

У 1984 році заснував Фонд сучасного мистецтва Cartier. Завдяки своєму новаторському баченню компанії вдалося винайти новий підхід до створення виставок, міждисциплінарних за своєю природою, які відрізняються духом цікавості та дослідження.

Cartier Philanthropy прагне покращувати умови життя вразливих верств населення, які проживають у найменш розвинених країнах. Створений у 2012 році фонд співпрацює з некомерційними організаціями, діяльність яких спрямована на економічний та соціальний розвиток жінок, доступ до основних послуг, відповідальне управління природними ресурсами та гуманітарну допомогу.

Cartier

Премія Cartier Women's Initiative Awards, заснована в 2006 році, є щорічним міжнародним конкурсом бізнес-планів, заснований в 2006 році компанією Cartier у партнерстві з бізнес-школою INSEAD та McKinsey & Company. Його метою є стимулювання змін шляхом розширення прав та можливостей підприємців. Конкурс відкритий для комерційних підприємств, якими керують жінки у різних країнах та секторах. Конкурсантки створюють продукт із сильним соціальним впливом. З моменту заснування премії заявки подали понад 18 600 жінок із усього світу. Підтримку отримали 198 підприємств із 49 країн.

Cartier

В 1993 предмети Cartier з особистої колекції співака Елтона Джона були виставлені на аукціоні, організованому Sotheby's. Виручені кошти передали до Фонду Елтона Джона у боротьбі зі СНІДом.

Фонд сучасного мистецтва Картьє щороку підтримує, збирає та виставляє вироби з усього світу. Доходи від показу коштовностей 1920-х та 1930-х років у Метрополітен-музеї в Нью-Йорку були передані в дар Товариству розвитку освіти.

У 1997 році Cartier пожертвувала 25 000 доларів дитячої благодійної організації Crystal Charity. Крім того, передала годинник вартістю 26 600 доларів для розіграшу на щорічному благодійному балі. Компанія також часто робить суттєві внески до багатьох інших благодійних проектів.

Cartier

Екскурс в історію: заснування та розвиток Cartier

Майбутній ювелір Луї-Франсуа Картьє був годинником. Він пройшов шлях від учня до майстра, коли в 1847 купив невеликий паризький магазин, що належав його наставнику Адольфу Пікару. Зі скромної майстерні Cartier перетворився на багатонаціональний бізнес з виробництва предметів розкоші, які відомі всьому світу. Сьогодні в асортимент Будинку входять не лише ювелірні прикраси та годинники, а й вироби зі шкіри, а також парфумерія.

Як все починалося?

Відкривши майстерню в 1847 році, Картьє закупив сировину не лише у французьких постачальників, а й за кордоном, щоб розпочати свою справу. Але невдовзі розпочалася революція і людям було не до прикрас. Незважаючи на це, бренд зміг пережити кризу. Майстер пустив раніше виручені від продажу ювелірних виробів кошти на більш досконалі матеріали для виготовлення коштовностей і в 1853 перебрався в елітний паризький район, де відкрив модний бутік і почав обслуговувати приватних клієнтів.

Під час правління Наполеона III період заворушень закінчився у Парижі відновленням багатьох ретельно продуманих урочистостей та балів, які сприяли розвитку ринку предметів розкоші та допомогли ще більше розширитися дому Картьє.

Луї-Франсуа привернув увагу кількох членів королівської сім'ї, включаючи імператрицю Євгенію та принцесу Матильду (двоюрідну сестру імператора). Після цього на прикраси Картьє почали звертати увагу інші відомі особи. А дружба з Вортом, великим кутюр'є, допомогла встановити різні впливові та тривалі зв'язки. Все це призвело до зростання популярності марки і в 1859 бутік переїхав в ще більш престижне місце в Парижі.

Cartier

Розвиток бренду під керівництвом Альфреда Картьє

1870 року в Парижі почалося повстання, відоме як Паризька Комуна, коли війна велася з аристократами. Тоді багато хто опинився без доступу до своїх грошей через банківські обмеження, тому прикраси стали єдиними активами. Розуміючи ситуацію, Альфред Картьє запропонував знаті викупити їх коштовності, але з мінімальною ціною. Таким чином він зібрав одну з найкращихколекцій у Франції, а після закінчення повстання зміг продавати прикраси всім охочим, хто мав гроші. Це дозволило компанії розвиватися та випускати власні ювелірні вироби.

Під маркою продавалися готові вироби та виконувались індивідуальні замовлення. І в 1904 році коштовності Cartier вийшли за межі Парижа, потрапляючи до багатих будинків в інших французьких містах.

У 1874 Картьє передав бізнес своєму сину Альфреду, який в 1898 зробив свого старшого сина Луї партнером. Той передав сімейну справу трьом синам: Луї-Жозефу, Жаку-Тедюлю та П'єру-Камілю. Визнаний провідним у світі роздрібним продавцем ювелірних виробів Cartier продовжував культивувати елітну клієнтуру, а троє братів почали шукати по всьому світу інноваційні продукти та матеріали.

Cartier

Золотий період історії бренду

Три брати, об'єднавши зусилля, змогли створити той бренд, який люблять багато хто ось уже сто років. Але саме Луї став рушійною силою та новатором.

На прохання Луї П'єр вирушив у Росію у пошуках найкращих емалей та тварин із твердого каменю, намагаючись конкурувати з Петером Карлом Фаберже. Відносини зі Сполученими Штатами зміцнилися 1910 року, коли Луї Картьє продав діамант «Надія» місіс Евелін Маклін з Нью-Йорка. Цей продаж допоміг встановити зв'язки з багатими фінансистами та промисловцями, такими як Рокфеллери, Вандербільти, Гулди та Форди. Третій брат Жак шукав найкращі перли в Перській затоці і вирушив до Індії, щоб виконати замовлення індійських махараджів.

Дім Картьє був надзвичайно творчим під час керування Луї. Він справив революцію у галузі. Надихнувшись природою, майстер починає створювати витончені прикраси з мотивами флори та фауни.

Після смерті Луї в 1942 році, а потім і його молодшого брата Жака, біля керма залишився лише П'єр. У 30-50 роки XX століття Cartier створює прикраси для короля Едуарда VIII та його дружини Уолліс Сімпсон: підвіска у формі пантери, золотий портсигар, золота брошка, посипана діамантами, рубінова корона. Ці ювелірні вироби сприяли зростанню популярності Картьє.

Cartier

Після смерті П'єра Картьє діти всіх трьох братів, керуючи філіями в Парижі, Лондоні та Нью-Йорку, вирішили продати кожен свою частину. Усі гілки викупила одна компанія. Так Cartier перестав бути сімейним бізнесом, але зберіг свою філософію, продовжуючи створювати розкішні та елегантні прикраси.

У 1972 ювелірний бренд починає масове виробництво годинника в Швейцарії, а в 2014 році годинниковий напрямок бренду оцінюється в 2,9 млрд швейцарських франків, що ставить Cartier на третє місце серед виробників швейцарського годинника.

У 1981 представлений Les Must - перший парфум компанії.

У 1988 році Будинок став частиною Richemont Group, а в 1993 - членом Vendome Luxury Group.

У наступні роки бутики Картьє відкривалися в багатьох країнах, зокрема в Україні, Казахстані та Азербайджані.

У 2022 році після вторгнення Росії в Україну, торговий дім заявив про закриття своїх бутіків у Москві та Санкт-Петербурзі та призупинення діяльності в країні-агресорі, але повністю з ринку РФ так і не вийшов, залишивши працювати кілька магазинів.

Cartier

Чим живе компанія Cartier: цінності та стратегії

Cartier, ім'я якого є синонімом неупередженості і допитливості, бачить красу у всьому.

Творчість, свобода, спільне використання та перевага – це центральні цінності компанії. Це бачення дозволяє створити творчу територію, що базується на унікальному стилі.

Бренд не боїться ламати стереотипи. Своїми виробами, зокрема браслетами Love Bracelet та Juste un Clou, а також годинником Tank або Santos, Будинок створює потужну естетику та ікони стилю, яким прагнуть наслідувати оточуючі.

У Cartier все починається з каменю. Ювеліри та дизайнери працюють над тим, щоб підкреслити високу ауру кожного каменю, його красу за допомогою дизайну. Будинок працює лише з дорогоцінними матеріалами.

Бренд залишається доступним виключно для багатих верств суспільства, а це означає, що незважаючи на його високу популярність, лише деякі можуть дозволити собі такі вироби.

Cartier

Особливості просування бренду

Cartier фокусується на емоційному впливі у своїх маркетингових повідомленнях і переважно використовує онлайн-рекламу. Рекламне послання бренду звучить так: «Заяви про своє кохання до Cartier». Компанія використовує нішеві мережі для залучення більшої кількості потенційних клієнтів та будує маркетингові стратегії для підвищення цінності продукції, а не зростання продажів.

Оскільки Будинок конкурує з виробниками ексклюзивних годинників та впливає на цей ринок, щоб підвищити продажі, створюється штучний дефіцит. Для цього виходять оголошення про призупинення на деякий час виробництва та починається прийом попередніх заявок на вироби з наступної колекції.

Cartier розповідає свою історію споживачам, які навіть не є цільовими клієнтами. Особлива увага приділяється публікаціям історій у пресі з використанням голосу та точок зору самого автора. Ця стратегія позитивно сприймається суспільством та підвищує впізнаваність бренду.

Найбільшою перевагою багатоканального маркетингового підходу Cartier є те, що він зберігає загадковість в очах заможних споживачів. До цих пір бренд формує ауру вишуканості, яку конкуренти так і не можуть імітувати, і отримує цим явну ринкову перевагу.

Cartier

Фірмовий стиль Cartier: назва, логотип, кольори, шрифти

Логотип Cartier є символом неперевершеного, аристократичного та вишуканого смаку, а також високої якості, яким володіє відомий виробник прикрас, парфумерії та інших предметів розкоші. Як і вся продукція бренду, візуальні ефекти естетичні та лаконічно гарні.

Монограма складається із двох переплетених літер «С» і є особистою печаткою модного бренду. Саме тому виконана у вигляді закругленого вензеля, зручного для маркування продукції як на паперових етикетках, так і на тканинних бірках. Літери – це прізвище засновника компанії та його наступника – онука. Таким чином емблема висловлює тісний зв'язок поколінь.

Відомий логотип Cartier вперше був показаний публіці у 1900 році на Всесвітній виставці у Парижі. Автор вишуканої монограми – П'єр Картьє, онук засновника компанії. Він зареєстрував торгову марку в 1910 році і запатентував логотип у вигляді двох переплетених букв "С" з оригінальними засічками. Вензель поміщений вертикально витягнутий овал. За весь час існування бренду емблема не змінювалася.

Літерний логотип виконаний за допомогою каліграфічного похилого рукописного шрифту «Crassic». Це фірмовий шрифт компанії під назвою Cartier CG.

Сувора гамма бренду: чорне зображення на білому тлі або біле на чорному. Білий колір символізує красу та бездоганність, а чорний – елегантність та шляхетність.

Cartier

12 цікавих фактів з історії бренду

Альфред Картьє був першим ювеліром, який успішно використовував платину в ювелірній справі.

Cartier

Протягом XIX століття платина була неймовірно дорогим матеріалом і найчастіше використовувалася членами королівської сім'ї для виготовлення столових приладів та ланцюжків для годинника. Через високу температуру плавлення з нею було неймовірно важко працювати, але Альфред Картьє в 1847 почав використовувати цей блискучий і міцний метал у своїх прикрасах. Він включив його у свої твори у стилі гірлянди та посилив сяйво діамантів.

Луї Картьє був першим дизайнером, який популяризував наручний годинник для чоловіків.

Cartier

Вислухавши скарги свого давнього друга (бразильського льотчика) Альберто Сантос-Дюмона про складність використання кишенькових годинників для запису часу польоту, Луї Картьє приступив до розробки більш практичної моделі. У 1904 році він представив свій перший чоловічий наручний годинник з відповідною назвою «Сантос». У той час це був сміливий крок для дизайнера, оскільки еліта суспільства вважала кишеньковий годинник аксесуаром джентльмена, тоді як жінки вільно носили наручний годинник. Однак слава Сантос-Дюмона та його досягнення в галузі аеронавтики швидко прискорили популярність зручного та функціонального наручного годинника серед чоловіків.

Король Англії Едуард VII назвав Луї Картьє «ювеліром королів та королем ювелірів».

Cartier

Список знаменитих клієнтів Cartier включав значну кількість членів королівських сімей та аристократів. Принцеса Матильда, племінниця Наполеона I, зробила свою першу покупку у Картьє в 1856, а дружина Наполеона III, імператриця Євгена, стала клієнткою в 1859 році. У наступні роки Картьє буде призначений офіційним постачальником короля Едуарда VII в 1904 році, короля Карлоса I Португальського в 1905 році, короля Сіаму Чулалонгкорна в 1908 році, короля Сербії Петра I в 1913 році, короля Єгипту Фуада I в 1939 року.

Перший «загадковий» годинник Cartier був проданий на аукціоні за $1,5 млн.

Cartier

У 1913 році Моріс Куе розробив для Cartier перший «таємничий годинник». Ця загадкова модель мала плаваючі годинну та хвилинну стрілки. Насправді вони були прикріплені до прозорого гірського кришталю, але створювали ілюзію, що годинник іде без шестерень. Картьє щедро прикрасив їх діамантами та дорогоцінним камінням, перетворивши на справжній витвір мистецтва. Фінансист Дж. П. Морган у 1929 році придбав перший загадковий годинник Cartier, спроектований Куе і має форму храму. Коли їх було виставлено на аукціон 1993-го, їх продали за більш ніж 1,5 млн доларів.

П'єр Картьє купив флагман Cartier New York не за мільйони доларів, а за намиста.

Cartier

У 1914 році П'єру Картьє пощастило з нерухомістю, коли одне з його перлинних намист з двома нитками привернув увагу другої нареченої мільйонера Мортона Планта. Пара дуже хотіла переїхати з «комерційного» району, тоді як Картьє прагнув перебратися на жвавий ігровий майданчик найвищих верств суспільства. У результаті Плант віддав житло Картьє за 100 доларів і перлове намисто.

Дизайн культового браслета Love був натхненний середньовічними поясами вірності.

Cartier

Чіпулло розробив браслет Cartier Love у 1969 році, надихнувшись досить варварською практикою поясів цнотливості. Згідно з фольклором, цей винахід був своєрідним пристосуванням для нижньої білизни. Його призначення – запобігати заняттям любов'ю. Їх носили дружини хрестоносців за часів хрестових походів для збереження вірності своїм чоловікам, які пішли воювати. Проте сучасні дослідження стверджують, що це було звичайної практикою.

Чіпулло черпав натхнення з поясів цнотливості, зосередивши увагу на символіці відданості та вірності. У дизайні його браслета Love є міцна манжета з гвинтами та замком, завдяки чому прикраса залишається надійно закріпленою на зап'ясті. Воно поставляється з викруткою, якою можна відкрити складну застібку.

У лікарнях Нью-Йорка завжди під рукою є викрутки Love.

Cartier

Згідно з недавньою статтею Vogue, браслет Love став настільки популярним, що в лікарнях Нью-Йорка є спеціальні викрутки в палатах, щоб лікарі могли зняти прикрасу із зап'ястей пацієнтів в екстреній ситуації.

Для культового дизайну Panthere Cartier розробили унікальне налаштування, щоб створити текстуру хутра пантери.

Cartier

Діаманти, що отримали відповідну назву "хутряна" оправа, вставлені в стільникові грати з крихітних, тонких, як волосся, золотих дротів. Онікс та сапфір «створюють» плями пантери.

Рекорд Cartier – 30335698 доларів за прикрасу на аукціоні.

Cartier

Cartier's Sunrise Ruby, бірманський рубін вагою 25,6 карата, було виставлено на аукціон Sotheby's у травні 2015 року. Перемогла ціна 30 335 698 доларів. Дорогоцінний камінь в даний час є найдорожчим рубіном, кольоровим дорогоцінним каменем та дорогоцінним каменем без алмазів у світі.

58-е місце у рейтингу найдорожчих брендів світу.

Cartier

Бренд оцінюється приблизно в 10,1 млрд доларів і в 2016 році увійшов до списку найдорожчих брендів за версією журналу Forbes.

Годинник Cartier Crash був винайдений випадково.

Cartier

Cartier Crash – одна з найзнакових моделей годинників бренду. І історія про те, як з'явився цей дизайн, справді цікава. Власник годинника повернув їх виробнику після того, як потрапив в автомобільну аварію. Виріб був повністю деформований та пошкоджений, тому клієнт сподівався отримати допомогу у відновленні. Коли Жан-Жак побачив годинник, у нього виникла геніальна ідея. Він вирішив відтворити вигнутий дизайн пошкодженого годинника і в 1967 році представив Cartier Crash обмеженим тиражем. Новинка мала величезний успіх і сьогодні цей годинник вважається одним із найпривабливіших і затребуваних серед усіх моделей Cartier.

"Пантера" з'явилася до того, як її винайшла Жанна Туссен.

Cartier

Відомо, що Жанна Туссен була жінкою, яка винайшла культовий дизайн Panthere Cartier. Картьє пише: "Дизайнер, який ризикнув усім і винайшов Panthère, - новаторський директор великого ювелірного Будинку". З 1933 до 1970 року вона була художнім керівником Високого ювелірного мистецтва.

Хоча їй приписують винахід дивовижного дизайну, насправді було знайдено записи, що показують, що Картьє дивився на пантер у пошуках натхнення для більш ранніх дизайнів. Ці тварини з'являлися на різних предметах приблизно 1917 року, а також були присутні в альбомах для ескізів Шарля Жако, одного з перших дизайнерів Cartier.

Відомий ювелір Картьє відкрив свою справу понад 170 років тому, але досі вона процвітає. Прикраси Будинку залишаються бажаними для багатьох поціновувачів розкоші і якості в усьому світі. А секрет Cartier у тому, щоб не наслідувати інших, а завжди йти на ризик, винаходити щось нове та вишукане.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 37

Середня оцінка 4.4 / 5