Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Щодня ресторани Burger King по всьому світу відвідують понад 14 мільйонів гостей. І вони роблять це, бо заклади відомі своєю високоякісною, смачною та доступною їжею.
Заснована в 1953 році, компанія є другою за величиною мережею ресторанів швидкого харчування у світі після Макдоналдс. Бренд відкрито заявляє про відданість першокласним інгредієнтам, фірмовим рецептам та сімейним вечерям. Ці три складові є основою діяльності Burger King вже майже 70 років від дня існування.
Burger King або BK - це американська корпорація, що володіє мережею ресторанів швидкого харчування зі спеціалізацією на гамбургерах. Штаб-квартира знаходиться в окрузі Майамі-Дейд у Флориді.
Компанія була заснована у 1953 році як Insta-Burger King. Тоді вона розташовувалась у Джексонвіллі, що у Флориді. Але після зіткнення з фінансовими труднощами в 1954 році два її франчайзі з Майамі - Девід Едгертон і Джеймс Макламор - викупили бізнес і перейменували його в Burger King.
Протягом наступних 50 років компанія чотири рази переходила з рук до рук. Третя група власників – TPG Capital, Bain Capital та Goldman Sachs Capital Partners – зробила її публічною в 2002 році. А наприкінці 2010 року контрольний пакет акцій придбала 3G Capital of Brazil за 3,26 млрд. доларів. Нові власники негайно ініціювали реструктуризацію компанії, щоб змінити її долю. 3G разом із партнером Berkshire Hathaway об'єднали компанію із канадською мережею пончиків Tim Hortons під назвою Restaurant Brands International.
Бургер Кінг продає в основному гамбургери, приготовлені на грилі, кілька видів сендвічів з куркою, картопля фрі, у тому числі зі спеціями, закуски (нагетси, крильця, курча фрі та ін), страви для сніданку, газовані напої та десерти.
Найвідоміший продукт Burger King – це Whopper. Він є бутербродом, що складається з яловичої котлети, майонезу, листя салату, помідора, кетчупу, цибулі, маринованих огірків і булочки з кунжутом. Також популярними є Big King XXL, який складається з 2 яловичих котлет, 4 скибочок сиру, фірмового соусу, листя салату, цибулі та маринованих огірків, і подвійний чизбургер XXL, що містить 2 яловичі котлети, 4 скибочки сиру, мариновані огірочки, кетчуп.
Fish King – це бутерброд з рибним філе, соусом тар-тар та листям салату. Вегетаріанський сендвіч пропонується лише у кількох країнах.
Картопля фрі та смажені цибулинні кільця в паніровці часто розглядаються як гарніри, але продаються окремо.
Burger King пропонує також десерти, такі як молочні коктейлі, морозиво, кекси, пончики, тістечка та яблучні пироги.
Є меню для дітей, наприклад King Jr. Meal як аналог Happy Meal.
У 2021 році прибуток Бургер Кінг досяг $1,81 млрд, а чистий прибуток був у розмірі $1,02 млрд. Активи бренду становлять $4,94 млрд.
Компанія отримує прибуток від продажу франшиз, оренди нерухомості та роботи ресторанів. Керує нею рада директорів. Виконавчий директор – Кеті Репічі.
Загалом налічується близько 19 247 закладів у 76 країнах світу. 90% з них працюють за франшизою. В Ізраїлі всі ресторани мережі є кошерними, а Австралія єдина країна, де бренд представлений під іншим ім'ям. Справа в тому, що при виході Burger King на австралійський ринок виявилося, що там уже зареєстровано кафе з їжею на винос із такою назвою, тому заклади американської мережі обслуговують відвідувачів під маркою Hungry Jack's. Загалом у закладах по всьому світу працюють близько 39 тисяч людей.
Основні конкуренти Burger King – це McDonald's та KFC.
Офіційний сайт компанії: bk.com.
Одним із пріоритетів компанії є турбота про людей. Тому Бургер Кінг створив кілька благодійних проектів, які допомагають здобувати освіту, підвищувати грамотність та долати фінансові труднощі.
Програма Burger King Scholars створена на згадку про співзасновника Burger King Джеймса «Джима» У. Макламору. З 2000 року компанія надала стипендії на суму майже 55 млн. більш ніж 45 000 старшокласникам, співробітникам Бургер Кінг та їхнім сім'ям по всій Північній Америці. Тільки у 2022 році Фонд видав стипендії на суму понад 4,6 млн. майже 4000 студентам. Гранти варіюються від 1000 до 50 000 доларів та призначені для того, щоб допомогти учням компенсувати витрати на навчання у коледжі чи професійно-технічному училищі. Одержувачів обирають на основі їхнього середнього балу, досвіду роботи, участі у позакласних заходах та громадських роботах.
Burger King вплинув на життя 240 тисяч дітей завдяки партнерству з Room to Read. Студенти з Південної Африки, Замбії, Танзанії, Камбоджі та Індії тепер мають доступ до більш ніж 200 бібліотек, шкіл та програм навчання. З 2012 року Бургер Кінг співпрацює з міжнародною організацією, що займається питаннями грамотності та ґендерної рівності, щоб створити стійке середовище навчання для дітей в Африці та Південній Азії. З того часу компанія профінансувала понад 200 проектів, включаючи бібліотеки, школи, програми підвищення грамотності та видала дитячі книги місцевими мовами у Південній Африці, Танзанії, Замбії, Камбоджі, Індії, Шрі-Ланці та Непалі.
Через Family Foundation Burger King виділив понад 2,6 млн. доларів своїм співробітникам по всьому світу в періоди крайньої потреби. Допомогу отримували працівники BK та члени їхніх сімей під час COVID-19, стихійних лих, невідкладних медичних ситуацій та багато іншого.
Сімейний Фонд – це програма надзвичайних грантів, створена для допомоги працівникам у важкі часи. Сума гранту може становити до $4500 і призначена для надання допомоги у короткострокових, невідкладних потребах, включаючи відновлення будинків після пожеж або стихійних лих, невідкладної медичної допомоги та ін.
Завдяки щедрим пожертвуванням співробітників та франчайзі з 2004 року компанія змогла надати гранти на суму понад $2,6 млн 2000 членам сімей співробітників БК. Грантова допомога доступна у 30 країнах, включаючи США, Аргентину, Багами, Бразилію, Канаду, Китай, Коста-Ріку, Домініканську Республіку, низку країн ЄС, Індію, Індонезію, Гуам, Гватемалу та інші держави на всіх континентах.
У 1953 році в Джексонвіллі був заснований Insta-Burger King, який став попередником відомої сьогодні мережі Бургер Кінг. Засновники Кіт Дж. Крамер та Метью Бернс відкрили свої перші ресторани після того, як придбали обладнання Insta-machines. Це сталося після відвідин першого закладу братів Макдональд у Сан-Бернардіно. Виробнича модель була заснована на купленій печі "Insta-Broiler". Ця стратегія виявилася настільки успішною, що пізніше власники зажадали, щоб усі покупці франшиз використовували цей пристрій у своїх закладах.
У 1959 році справи компанії погіршилися, тому вона була продана своїм франчайзі – Джеймсу Макламору та Девіду Р. Едгертону. Вони ініціювали корпоративну реструктуризацію мережі та перейменували її на Burger King. Їхнє управління тривало 8 років, після чого вони продали всі права компанії Pillsbury в 1967 році.
Керівництво Pillsbury кілька разів намагалося реструктурувати Burger King наприкінці 1970-х і на початку 1980-х років. Найпомітніша зміна відбулася 1978 року, коли БК найняв виконавчого директора McDonald's Дональда Н. Сміта, щоб він допоміг оновити компанію. Він змінив угоди про франшизу, розширив меню та впровадив новий стандартизований дизайн ресторанів. Сміт пішов із Burger King у PepsiCo в 1980 році, незадовго до того, як продажі почали падати.
Тоді завдання змінити та зміцнити бренд доручили виконавчому віце-президенту Pillsbury з ресторанних операцій Норману Е. Брінкеру. Він ініціював нестандартну рекламну кампанію, що базується на «атаках» на конкурентів. Саме вона стала початком знаменитих сьогодні бургерних воєн.
Зусилля Сміта та Брінкера були спочатку ефективні, але після їхнього відходу від справ Pillsbury послабила або зовсім відмовилася від деяких змін, а також скоротила витрати на відкриття нових закладів. Ці дії зупинили корпоративне зростання, і продаж знову впав, що зрештою призвело до значних збитків як Бургер Кінг, так і Pillsbury. Погана робота та неефективне керівництво продовжували гальмувати компанію протягом багатьох років. І врешті-решт бренд перейшов до рук розважального конгломерату Grand Metropolitan у 1989 році.
Біля керма Burger King виявився генеральний директор Баррі Гіббонс. Він впровадив нові страви, але продав деякі активи компанії у спробах отримати прибуток і звільнив багатьох працівників, але досягти успіху так і не зміг. Не покращив ситуацію та маркетинг, оскільки рекламні кампанії були неефективними. Залишалися також проблеми з іміджем.
Після відходу Гіббонса кілька генеральних директорів намагалися відновити бренд, змінюючи меню та запускаючи нову рекламу, але безуспішно. Тому 1997 року Grand Metropolitan об'єдналася з Guinness. Так з'явилася компанія Diageo, яка намагалася покращити ситуацію, але невдовзі здалася і через 3 роки продала бренд групі інвестиційних фірм на чолі з TPG Capital за 1,5 млрд. доларів.
Нові власники швидко розпочали пожвавлення та реорганізацію компанії, кульмінацією чого стало публічне розміщення акцій у 2006 році. Стратегія перетворення мережі включала нову рекламну кампанію, оновлення меню та окремих закладів, розробку концепції ресторану BK Whopper Bar та вдосконаленого формату дизайну 20/20. Ці зміни вдихнули нове життя в компанію, що призвело до отримання прибутку за кілька кварталів.
Проте, незважаючи на успіхи нових власників, наслідки фінансової кризи 2007-2010 років послабили компанію, тоді як успіхи конкурента McDonald's збільшувалися. Падіння вартості Бургер Кінг зрештою призвело до того, що TPG та її партнери відмовилися від своєї частки і продали її 3G Capital of Brazil за $3,26 млрд. Аналітики погодилися, що компанії доведеться вкласти значні кошти у бренд, щоб змінити його долю.
Після завершення операції акції компанії прибрали із Нью-Йоркської фондової біржі. Делістинг був розроблений, щоб допомогти компанії відновити фундаментальні бізнес-структури та продовжити роботу над скороченням розриву з Макдоналдсом, не турбуючись про те, щоб догодити акціонерам. На внутрішньому ринку США мережа опустилася на третє місце за обсягом продажу.
У серпні 2014 року 3G оголосила, що планує придбати канадську мережу кафе Tim Hortons та об'єднати її з Burger King. Після злиття дві мережі продовжили вести діяльність окремо, а Burger King залишився у своїй штаб-квартирі у Майамі. Tim Hortons сподівався використати ресурси Burger King для міжнародного зростання.
Об'єднана компанія стає третьою за величиною міжнародною мережею ресторанів швидкого харчування.
У березні 2022 року Burger King призупинив всю свою корпоративну підтримку, включаючи операції, маркетинг, ланцюжок поставок, інвестиції та розширення у РФ у відповідь на її вторгнення в Україну. Це торкнулося понад 800 франчайзингових ресторанів у Росії. При цьому компанія зберегла свою частку на російському ринку через офшорні фірми.
Девіз Burger King: «Бути найприбутковішим бізнесом у сфері швидкого харчування завдяки сильній системі франчайзингу та чудовим людям, які пропонують найкращі гамбургери у світі».
Ця заява показує, що компанія прагне зайняти лідируючі позиції в ресторанній індустрії швидкого обслуговування, визначає характер бізнесу та його напрямок у розвитку.
Місія BK полягає в тому, щоб «пропонувати якісну їжу за розумною ціною, яку швидко подають у привабливій і чистій обстановці».
Компанія використовує ринкові ціни для залучення клієнтів. Тим не менш, основною перевагою Burger King є якість їжі та обслуговування.
БК визначає корпоративну відповідальність як прагнення не обмежуватись сильними результатами, а враховувати вплив усього, що вона робить. Йдеться про те, щоб чинити правильно на сучасному глобальному ринку, успішно досягаючи бізнес-цілей та завдань. Чим більше компанія буде відповідальна сьогодні, тим більший її бізнес буде у майбутньому.
На думку Burger King, це допоможе керувати ризиками, підняти моральний дух та утримати співробітників, зміцнити лояльність до бренду, посилити репутацію та зміцнити спільноти. Також це безпосередньо вплине на підсумковий результат з погляду енергозбереження та зменшення відходів. Тому відповідальний підхід орієнтований на чотири ключові галузі: продукти харчування, люди, довкілля та корпоративне управління.
Основа стратегії :
Продукти . Ресторани пропонують високоякісну, смачну та недорогу їжу по всьому світу. Компанія надає гостям детальну інформацію про страви, щоб вони могли зробити усвідомлений вибір, а також робить додаткові кроки для покращення меню тазадовольнити відвідувачів. Команди з інновацій постійно працюють над створенням нових варіантів смачних страв, які покриватимуть потреби гостей.
Люди . Компанія підтримує своїх співробітників, франчайзі, постачальників та гостей ресторану, оскільки вони є наріжним каменем бізнесу. Фонд BURGER KING McLAMORE – це один із способів надання допомоги друзям та сім'ї Burger King. Крім фонду, разом зі своєю спільнотою франчайзі БК підтримує численні місцеві та регіональні ініціативи по всьому світу.
Довкілля . Компанія постійно переглядає свою політику щодо благополуччя тварин та впливу на навколишнє середовище, щоб підтвердити власну сумлінність щодо спільнот, де працює. Команди активно досліджують та розробляють способи внесення змін, які позитивно вплинуть на навколишнє середовище без шкоди для стандартів виробництва.
Управління . Burger King Worldwide має програму корпоративного управління та дотримання нормативних вимог, що глибоко вкоренилася. Кодекси та політики компанії охоплюють не лише основні етичні принципи, а й конкретні проблеми, з якими співробітники Бургер Кінг та ділові партнери стикаються у повсякденному житті. Мета – постійно вдосконалювати політику та процедури для забезпечення дотримання закону, а також відкритості та підзвітності. Як умови ведення бізнесу в системі Burger King кожен затверджений постачальник повинен дотримуватися Кодексу ділової етики та поведінки для постачальників.
У корпорації Burger King усвідомлюють, що унікальні характеристики кожної людини мають важливий вплив на всі аспекти бізнесу.
З дня заснування компанія прагнула до свіжих та інноваційних підходів у бізнесі, які враховували б спільноти, що постійно змінюються та розвиваються. Тому було розроблено програму різноманітності та інклюзивності.
Вона включає такі пункти :
у підборі та утриманні співробітників використовується широкий спектр методів найму та заохочення застосовувати власні унікальні точки зору, щоб сприяти розвитку бізнесу;
здійснюється підтримка міцних відносин із франчайзі, які допомагають інтегрувати різноманітність та інклюзивність у всі аспекти бізнес-стратегії Burger King;
розширюється список постачальників, оскільки компанія прагне різноманітності, що зробить її сильнішою і більш чуйною як усередині країни, так і за її межами;
проводиться робота над тим, щоб гості Бургер Кінг завжди відчували себе комфортно у закладах незалежно від їхнього походження;
набувають важливих навичок та знань у співтовариствах з недостатнім рівнем обслуговування через те, що БК підтримує стратегічні партнерські відносини з освітніми організаціями.
Завдяки своїм принципам та стандартам, компанія міцно стоїть на ногах. Вона має місію та стратегію, згідно з якими вона діє і продовжує розвивати свій бізнес.
Назву мережі ресторанів Burger King дослівно можна перекласти з англійської як «король гамбургерів». Воно просте і незабутнє, відображає діяльність компанії і натякає на те, що в закладах подаються найкращі бургери.
Логотип Burger King відрізняється оригінальністю та «апетитністю». Яскрава та впізнавана емблема стала символом неповторного смаку та високої якості, відбиваючи початок епохи бренду та віддаючи шану минулому.
Компанія часто змінювала свій фірмовий знак, оскільки і сама переживала різні періоди – злети та падіння, перепродаж та об'єднання.
З 1953 по 1954 рік
Дебютний фірмовий знак виглядав як сонце, що сходить. Це був напівдиск з короткими трикутними балками, виконаний у сіро-чорній гамі кольорів.
З 1954 по 1957 рік
Логотип цього періоду виглядає мінімалістично, практично та стримано. На ньому немає нічого зайвого – лише назва, виконана чорним кольором на білому тлі. Шрифт використовувався індивідуальний, з укороченим стрижнем на R і загостреними кінцями на U.
З 1957 по 1969 рік
Нові власники закладу змінили логотип, аби підкреслити словосполучення Бургер Кінг. Вони використовували образ короля, який сидить на великому гамбургері з напоєм у пластиковій склянці. Нижче на жовтому фоні були написані назва компанії та фраза "Home of the Whopper".
Логотип вийшов дуже барвистим. Крім жовтого, у ньому були два види червоного, синій, білий та чорний.
З 1969 по 1994 рік
Логотип знову оновили, причому суттєво. На ньому була зображена булочка, розрізана навпіл, а між половинками у два яруси помістили назву мережі ресторанів. Цей варіант проіснував недовго і був відроджений у 2019 році для Суперкубку LIII та третього сезону серіалу Netflix "Дуже дивні справи". Але саме таке зображення стало популярним та впізнаваним.
Колірна гама запозичена з попередньої версії, а форма, композиція та стиль зазнали кардинальних змін. Текст, виконаний червоним жирним шрифтом без засічок з плавними лініями, займає центральне місце у композиції. Дизайнери розтягнули частину king, щоб створити найкращий баланс між довгим і коротким словами.
З 1994 по 1999 рік
Ця емблема є покращеною версією попередньої. Логотип з більш виразними літерами було представлено у квітні 1994 року. Стиль написів Burger King став суворим, із прямими літерами.
З 1999 по 2021 рік
Напередодні нового століття БК знову змінив дизайн свого логотипу. Його розробила професійна студія Sterling Brands. Зовні він нагадує оригінальну версію 1969 року та варіант 1994 року. Єдина відмінність – синій півмісяць у формі літери «С», яка доповнює логотип. Назва компанії досі знаходиться всередині бургера між двома половинками булочки, але тепер вона збільшена, розташована по діагоналі та написана сучасним шрифтом без засічок.
З 2021 року до сьогодні
Нинішній логотип є гармонійною стилізацією двох попередніх версій. Від емблеми 1969-1994 років дизайнери запозичили округлі літери, а від версії 1994-1999 років – форму бургера. Об'єднуючий їх елемент – світло-бузковий фон, на якому знаходиться імпровізована жовто-жовтогаряча булочка з червоним написом усередині.
У логотипі Бургер Кінг у різні часи використовувалися різні шрифти. Вони були гладкими, пухирцевими, опуклими, обтічні або, навпаки, строгими. Одна з найстаріших версій нагадує шрифт TILT, сучасні – VAG Rounded ExtraBold.
Фірмова палітра складається із кольорів, максимально наближених до теми їжі. Вони пробуджують апетит, що дуже важливо для маркетингового просування ресторану швидкого харчування.
З самого початку дизайнери прагнули порушити апетит потенційних покупців, використовуючи відповідні зображення та кольори. Вони намагалися заповнити логотип фарбами максимально наближеними до натурального кольору хліба, м'яса, овочів. У результаті вибрали соковиті жовтий, помаранчевий та червоний, які пробуджують апетит, відображають тепло та дружелюбність.
Незважаючи на постійне оновлення логотипу, ідентичність бренду впізнавана в усьому світі.
Від Whopper із сімома котлетами до гамбургерів із чорними булочками – пропонуємо список найдикіших страв міжнародного меню Burger King.
В асортименті :
Spicy Shrimp Whopper . Дебютував навесні 2019 року та наразі доступний у закладах Японії. По суті, це звичайний воппер з хрусткими креветками, гострим томатним соусом, вершковим майонезом, листям салату, цибулею та помідорами. Згідно з веб-сайтом Burger King Japan, Spicy Shrimp Whopper – це «розкішна страва, в якій можна одночасно скуштувати м'ясо та морепродукти».
Теплі бельгійські вафлі . Доступні в Швейцарії, а є зігрівальним рішенням для холодної зими. Десерт супроводжується морозивом та карамельним чи шоколадним соусом на вибір клієнта.
Bacon Lover . Доступний в точках Burger King у ряді країн, включаючи Францію та Швейцарію. Сендвіч складається з двох смажених яловичих котлет, помідорів, цибулі, сиру, бекону та соусу, затиснутих між двома булочками.
Poutine з беконом . Подається в Канаді і є пошаною класичній канадській страві. Включає в себе купу картоплі фрі, покритої сиром, гарячим соусом і хрустким беконом.
Windows 7 Whopper . Цю страву можна знайти у Японії. Воно створено на честь Microsoft. Бургер продавався з сімома яловичими котлетами (разом з цибулею, помідорами, салатом та маринованими огірками) і коштував 777 єн.
Sufgani King (Бургер із пончиками) . Мав великий успіх в Ізраїлі, оскільки був затиснутий між двома смаженими пончиками, наповненими кетчупом замість желе.
Taro Pie . В даний час доступний у закладах Burger King у Малайзії. Десерт містить шматочки таро – фіолетового коренеплоду з солодким, злегка горіховим смаком – у хрумкій скоринці пирога.
Kuro Pearl і Kuro Diamond Burger . Були популярні в Японії через їхні чорні булочки. Булочки і сир затемнили бамбуковим вугіллям, а сендвічі являли собою пиріжки зі смаком чорного перцю, вкриті соусом з чорнила кальмара. Pearl – це повністю чорний сендвіч, а Diamond покритий листям салату, помідорами та цибулею.
Куро-ніндзя-бургер . У Японії було запущено одразу після двох попередніх версій Kuro. Він складається з яловичої котлети, оладки, листя салату, цибулі, часникового соєвого соусу і масивної скибочки звисаючого товстого бекону. Сендвіч мав нагадувати ніндзя, що показує мову покупцям.
Sprout Surprise Whopper . Сендвіч, який отримав погані відгуки у Великій Британії, є звичайним воппером з брюссельською капустою та сиром Емменталь – данина поваги традиційним гарнірам на британській різдвяній вечері.
RiNGO Burger . Містив скибочку яблука і подавався в Японії. Також був покритий медовою гірчицею, що надавало страві виразно солодкого смаку.
Steam – найпопулярніший пункт меню у фінських ресторанах. Навесні 2016 року Burger King у Фінляндії відкрив повністю діючий спа-центр із сауною на 15 осіб та лаунж зоною. Гості могли насолодитися трапезою, сидячи у традиційній фінській сауні.
Часниковий м'ясний звір . Цей бургер, який продавався у Японії, вірний своїй назві. У бутерброді була котлета Quarter Pounder з другим масивним шматком курячої грудки теріяку, ще однією котлетою зі свинини з часником, соусом із зеленої цибулі та місо, а також листям салату, помідорами та цибулею. Він подавався з купою нарізаного смаженого часнику.
Burger King хоч і посідає друге місце у світі після Макдоналдса, все ж таки не перестає розвиватися, створювати нові страви, підтримувати своїх співробітників і спільноти по всьому світу. Саме тому BK має мільйони прихильників у різних країнах, які відвідують ресторани мережі щодня.
Незвичайний маркетинг, бургерні війни, унікальний фірмовий стиль і логотип, що пробуджує апетит – все це робить бренд цікавим, живим і бажаним. Бажаєте створити такий самий яскравий візуальний образ для свого бізнесу? Тоді звертайтесь до нашої студії телефоном або месенджерами, щоб обговорити ваш проект.