→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блакитна мрія: головні дати і факти з історії ювелірного бренду Tiffany & Co

172

Оцінили: 40

Зміст:
Розмір шрифту:

Блакитна мрія: головні дати і факти з історії ювелірного бренду Tiffany & Co

Сьогодні Tiffany – це холдинг, головною компанією якого залишається Tiffany & Co. Окрім виготовлення та продажу ювелірних виробів, що становлять понад 82% продажів, компанія випускає годинник, парфуми, аксесуари з колекції home, вироби з порцеляни та кришталю. Холдинг володіє більш ніж 200 бутіками та торговими точками по всьому світу. Загальна кількість співробітників компанії – понад 8 тис осіб.

Tiffany — бренд не для всіх: вартість одного лише обручки компанії в білому золоті стартує від $12,6 тис. Проте попит на «Тіффані» не залежить від цінника — навіть за високої вартості продукції придбати кільце, підвіску або наручний годинник з легендарним тавром хочуть мільйони дівчат по всьому світу.

З Tiffany & Co співпрацювали селебрітіс різних часів: Джулія Мансон, Жан Мішель Шлюмберже, Енді Уорхол, Палома Пікассо. Мільйонер Малкольм Форбс описав бренд так: «Якщо мова заходить про коробочку від Tiffany, вам заздалегідь подобається її вміст, навіть якщо в ній знаходиться вже четвертий підсвічник».

Кожна історія має початок. Дізнайтеся, як створена в 1837 році компанія стала одним із найзнаменитіших міжнародних ювелірних будинків та лідером в індустрії. Як засновнику Чарльз Льюїс Тіффані вдалося зробити дизайн продукції бренду легендарним, а заручне кільце з діамантом — символом кохання, що неминуче, поділилися експерти брендингової студії WeLoveBrands.

tiffany

Історія бренду Tiffany & Co

Історія ювелірного будинку Tiffany почалася в 1837 році, коли 25-річний Чарльз Льюїс Тіффані разом із екс-однокласником переїхав до Нью-Йорка. Там вони відкрилиперший магазин, де продавали ювелірні вироби, а також продукцію з кришталю, порцеляни та срібла.

Покупці було неможливо торгуватися, збиваючи вказану ціну. На той час такий підхід до продажу був революційним. Перший день після відкриття магазину приніс власникам лише $4,98 — з цієї цифри почалася фінансова історія «Тіффані», чиї доходи 2022 року обчислюються мільярдами доларів.

В 1837 для упаковки продукції випустиликоробочку бірюзового відтінкуTiffany Blue Box. Цей колір компанія використовує і досі, а з 1998 року це зареєстрований торговий знак Tiffany. Колір стандартизували за системою Pantone, назвавши його"1837 Blue"- на честь року заснування Tiffany & Co. Відтінок вибрали через популярність бірюзи в прикрасах XIX століття. Крім того, бірюза була улюбленим каменем наречених Вікторіанської доби.

Невдовзі відвідувачі магазину почали просити продати їм коробочки, але Чарльз Льюїс Тіффані не погоджувався на жодні гроші. Блакитна коробочка стала символом розкоші та ексклюзивності.

У 1848 році газети Нью-Йорка називали Чарльза Тіффані «Королем діамантів»: бренд прославився завдяки високій якості дорогоцінного каміння, яке використовували при виробництві прикрас. У 2019 році в Tiffany & Co навіть запустилиініціативу щодо відповідального вибору джерел діамантів. Ювелірний будинок на запит може надати інформацію про походження кожного використаного діаманта. Крім того, Tiffany стала першою ювелірною компанією у США, яка застосовувала у своїх виробах стерлінгове срібло 925/1000 проби. Згодом це стало американським стандартом стерлінгового срібла.

tiffany

Ювелірні вироби Tiffany були популярними серед представниківнайвищої влади. Наприклад, президент США Авраам Лінкольн замовив у Tiffany гарнітур із дрібнозернистих перлів та жовтого золота для дружини. Мері Тодд одягла його на церемонії інавгурації у 1861 році. Не оминула бренд і війна — під час Громадянської війни Tiffany забезпечувала військових предметами зброї та хірургічними інструментами.

У 1961 році за новелем Трумена Капоте зняли фільм«Сніданок у Тіффані», головну роль у якому зіграла Одрі Хепберн. Її героїнею стала елегантна любителька філософії та стилю Tiffany. На прем'єру фільму Хепберн одягла лаконічну чорну сукню та діадему Tiffany з діамантами. Акторка завжди була взірцем смаку, її look на екрані та кадри з фільму швидко захопили світ.

Вони вкотре підтвердили, що вироби Tiffany — синонім стилю, статусу та якості.

1974 року ювелірний будинок починає співпрацювати з італійським дизайнером Ельзою Перетті, чиї колекції прикрас та предметів інтер'єру стали справжньою сенсацією. У 1996 році Рада Модних Дизайнерів Америки визнала Перетті дизайнером року. У 1980 році до команди Tiffany увійшла Палома Пікассо, дочка іменитого іспанського художника. Вона отримала визнання у ювелірній індустрії за лінії прикрас Paloma Picasso та Paloma's Groove.

tiffany

Ретроспектива: від хобі Чарльза Льюїса Тіффані до багатомільярдного бізнесу

Біля витоків багаторічних традицій Tiffany стоїть хобі засновника компанії: колекціонування рідкісного дорогоцінного каміння. Діаманти та кольорові камені, які Чарльз Льюїс Тіффані купував разом із гемологами, відіграли ключову роль у становленні легендарного ювелірного будинку.

Примітно, що до середини XIX століття кольорове дорогоцінне каміння рідко використовували в ювелірній індустрії на території США. Ситуація змінилася в 1876: молодий гемолог, доктор Джордж Фредерік Кунц, продав Чарльзу Льюїсу Тіффані незвичайний турмалін. Невдовзі лікаря Кунца запросили на постійну роботу в компанії. Тоді і почалися пошуки рідкісних дорогоцінних каменів для Tiffany.

Кунц знаходив екземпляри, які увійшли до найкрасивіших дорогоцінних каменів світу: наприклад, екзотичний жовтий берил, зелені гранати, яскраві аквамарини, топази з Юти.

Джордж Фредерік Кунц також часто займався пошуком дорогоцінного каміння на індивідуальне замовлення клієнтів Tiffany & Co. Наприклад, найбільший американський підприємець і творець першої фінансової імперії США Джон П'єрпонт Морган попросив доктора Кунца скласти йому кілька колекцій рідкісного каміння. Їх він пожертвував Американському музею природної історії.

tiffany

Місця продажу та фінансові показники ювелірної компанії

Американська Tiffany & Co – друга за величиною у світі мережа роздрібної торгівлі ювелірними виробами. Компанія виготовляє продукцію в США (Нью-Йорк, Род-Айленд та Кентуккі) та Домініканській Республіці. Більшу частину дорогоцінного каміння закуповують у Ботсвані, Канаді, Намібії, Росії та Південній Африці. Купити продукцію люксового ювелірного бренду можна у фірмових магазинах, на офіційному сайті з підтримкою у 13 країнах та оптом у дистриб'юторів.

Приблизно 75% фірмових магазинів Tiffany розташовані у центральних торгових центрах. Розподіл продажів по географічним регіонам:

  • 44%- США;

  • 28%- країни Азіатсько-Тихоокеанського регіону (крім Японії);

  • 15%- Японія;

  • 11%- Європа;

  • 2%- інші країни.

Чистий прибуток у 2019 році склав понад $541 млн. У 2021 році бренд Tiffany & Co оцінили приблизно у $5,5 млрд.

tiffany

Місія, цінності та стратегія Tiffany & Co

Основні конкурентибренду - Pandora, Signet Jewelers, Cartier та Swarovski. Компанія прагне захищати інтереси акціонерів, приймати відповідальні рішення та знижувати негативний вплив на довкілля.

tiffany Інклюзивність та різноманітність

У формуванні команди Tiffany & Co слідує принципамінклюзивностітаdiversity. Бренд поставив за мету: до 2025 року стати компанією, в якій хочуть працювати фахівці з усього світу. Ще в 2020 році в Tiffany зробили низку кроків по боротьбі з расизмом, сформували відділ з різноманіття та інклюзивності, а також запустили щомісячний подкаст "True Talk", присвячений вивченню питань ідентичності та культури в компанії.

У Tiffany & Co діють три мультикультурні групи підтримки співробітників: African Brilliance Collective, LatinX та InspirAsian ML. Компанія також стала партнером Asian Americans Advancing Justice (AAJC), Black in Fashion Council та Lower Eastside Girls Club. Tiffany & Co проводить дискусії з питань раси, етнічної та гендерної приналежності на робочому місці.

tiffany Захист природи

У компанії відповідально ставляться до збереження навколишнього середовища, активно впроваджуючи стратегії, спрямовані на вирішення проблеми кліматичних змін та раціонального використання природних ресурсів. Співробітники та власники Tiffany & Co поставили собі за мету: досягти нульових викидів парникових газів до 2025 року.

Компанія перевела освітлення у роздрібних магазинах, а також на виробничих та дистриб'юторських об'єктах на більш енергоефективне світлодіодне. Крім того, встановила енергоефективні системи опалення та охолодження. З 2017-го в Tiffany щорічно підтримують проекти щодо впровадження високоякісних низьковуглецевих технологій, інвестують у збереження лісів та ініціативу зі сталого розвитку у Національному парку Чулу-Хіллз у Кенії.

tiffany Упаковка з матеріалів, що переробляються.

Фірмові блакитні коробочки та пакети бренду на 50% виготовляють із матеріалів, які можна переробляти чи повторно використовувати. Компанія також планує повністю виключити до 2025 використання одноразової пластикової упаковки.

tiffany Благодійність

У 2000 році Tiffany & Co запустили фонд на підтримку проектів зі збереження екосистем океану і суші. З нього виділили понад $90 млн, у тому числі у рамках співпраці з Wildlife Conservation Society для збереження підводного світу в Кораловому трикутнику в західній частині Тихого океану. У 2017 році бренд пожертвував понад $10 млн для захисту слонів, носорогів та левів — з метою покласти край браконьєрству та незаконній торгівлі слоновою кісткою.

tiffany

Від вітрин фірмових магазинів до соцмереж: фірмовий стиль Tiffany & Co

Ми нічого не купуємо просто так. То чому ми беремо в супермаркеті продукцію одного бренду та ігноруємо продукти іншого?

Вся справа - у візуальному коді, створеному дизайнерами та маркетологами бренду.

Код «Тіффані» міцно закріпився у підсвідомості клієнтів бренду та зчитується за 10 секунд. Це дизайн, в якому закодована історія та емоції. А тому ми так любимо чи хочемо володіти продукцією Tiffany & Co.

Візуальна ідентичність "Тіффані" починається з оформлення вітрин фірмових магазинів. Коли хтось заглядає у вітрину Tiffany, я хочу, щоб він знову озирнувся подивитися вдруге і навіть втретє. Я хочу, щоб на нього зійшло осяяння, про яке говорять філософи Дзен», - сказав в одному з інтерв'ю дизайнер вітрин Tiffany & Co Джин Мур.

З моменту відкриття першого магазину в Нью-Йорку в 1837 вітрини ювелірного будинку незмінно служили натхненням і викликали wow-ефект у перехожих. Вони стали пам'яткою американського міста: щорічно тисячі людей приїжджають до Нью-Йорка, щоб побачити мікс краси, фантазії та дотепності, а також скульптури, освітлення та оформлення. На власні очі, а не на картинках в інтернеті.

Вітрини Tiffany & Co зняли у фільмі «Сніданок у Тіффані». Головну героїню в кінокартині приваблюють вітрини флагманського магазину на П'ятій авеню у Нью-Йорку. Вона ж заявляє: «Коли у мене це почуття, єдиний вихід — стрибнути у таксі та вирушити до Tiffany. Там так тихо та урочисто, і я точно знаю — там зі мною нічого поганого не станеться».

Для оформлення вітрин Джин Мур приваблював знаменитих художників та декораторів. За 39 років роботи у компанії він створив понад 5 тис інсталяцій. У 2018 році вітрини магазинів Tiffany навіть представили у книзі Windows at Tiffany & Co видавництва Assouline.

У соціальних мережах бренд також не уникає використання фірмового стилю і відомих кольорів. Компанія вибрала колірний акцент - фірмовий бірюзовий - і повторює його у всіх елементах айдентики.

tiffany

5 цікавих фактів про Tiffany & Co, які ви могли не знати

Побачивши одну бірюзову коробку у тисяч дівчат починає прискорено битися серце. На бренд рівняються, його наслідують і ним захоплюються. Ми зібрали кілька цікавих фактів про прикраси Tiffany, яких ви, можливо, не знали.

tiffany

У 2001 році бренд у співпраці з Інститутом кольору Pantone створив фірмовий відтінок "1837 Blue". Він є зареєстрованою торговою маркою бренду.

tiffany

Ювелірна компанія випустила мобільний телефон у співпраці з японською корпорацією SoftBank. Це обмежена серія гаджетів: лише десять екземплярів, інкрустованих 400 діамантами вагою 20 карат. Вартість одного мобільного – понад 100 млн японських ієн.

tiffany

Прикраси Tiffany з'являлися або згадувалися в різних фільмах - крім "Сніданок у Тіффані" продукцію ювелірного бренду можна побачити в "Неспящих у Сіетлі", "Музі", "Війні наречених", "Прикинься моєю дружиною", "Великому Гетсбі", а також у серіалах «Секс у великому місті» та «Пліткарка».

tiffany

В історії компанії траплялися дуже незвичні замовлення. Наприклад, 1894 року Tiffany випустив срібний велосипед для американської актриси та співачки Ліліан Рассел. А 1978-го ювелірний дім отримав замовлення на створення кубка для чемпіонату NBA.

tiffany

З 2017 року у флагманському магазині бренду на 5-й авеню відкрито The Blue Box Cafe, де кожен може поснідати, як у популярному фільмі 60-х років.

Змінюються епохи, модні тренди, але вічним залишається одне: будь-який предмет бренду Tiffany & Co, будь то наручний годинник, вироби з порцеляни або кришталю, вишуканий парфум або елегантні жіночі прикраси - це показник бездоганного смаку, статусу та найвищої якості.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 40

Середня оцінка 4.3 / 5