Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ми нічого не купуємо просто так — ми обираємо продукцію брендів із філософією, історією та емоціями. Якщо людина шукає туристичне взуття, йому на думку може спасти Timberland. Коли потрібно вибрати взуття для пляжу перед поїздкою у відпустку, у свідомості спливе Crocs, а при виборі кросівок ми подумаємо про Nike або Adidas.
Щоб стати лідером у ніші і спливати в пам'яті в потрібний момент, компанії зі світовим ім'ям спілкуються з клієнтами за допомогою бренд-персонажів або маскотів. Згідно з дослідженням Technicolor Creative Studios Moving Picture Company, маркетингова кампанія за участю бренд-персонажу може збільшити прибуток та зміцнити емоційний зв'язок із клієнтами на 41%. Це ж дослідження показало, що шанси компанії без маскоту збільшити частку ринку не перевищують 29%.
Один з найвідоміших бренд-персонажів - Mr. Muscle. Якому архетипу він відповідає, які його відмінні риси та як SC Johnson & Son використовує Містера Мускула у маркетинговій стратегії, поділилися фахівці WeLoveBrands.
Mr. Muscle — британський бренд засобів для твердих поверхонь, однойменний маскот і візуальний символ бренду. Дебют персонажа – 1986 рік. "Кухонний супермен" зі слоганом "Прибирай менше, живи більше" допоміг увійти компанії до топ-70 світового рейтингу торгових марок.
Згідно з теорією архетипів, всі ми протягом життя реалізуємо певні поведінкові програми. Наші вчинки базуються на цінностях, бажаннях, логіці та страхах, а також на емоціях, соціальних та індивідуальних аспектах. У прагненні надати брендам людські риси, маркетологи «нагороджують» їх маскотів приналежністю до одного чи кількох архетипів залежно від цільової аудиторії продукту.
Містеру Мускулу відповідають кілька архетипів :
Всесильний «Герой», готовий будь-якої хвилини прийти на допомогу і перемогти бруд і мікроби.
«Чарівник», який завдяки своїм магічним якостям втілює в життя мрію всіх домогосподарок про чистоту та порядок.
«Дбайливий» , який допомагає споживачам вирішити тимчасові проблеми.
Містер Мускул навіть має свій сайт, де можна дізнатися про продукцію і почитати його щоденник, в якому силач розповідає, як впоратися з брудом.
Mr. Muscle – відносно молодий персонаж: цього року йому виповниться 12 років. З часу заснування торгової марки у 1970 році та до 2010 року ролі Містера Мускула у рекламних роликах виконували живі актори. За цей час відеосюжети, що запам'ятовуються, стали популярними і отримали високу оцінку телеглядачів.
2010 року дизайнери за допомогою технології полігонального моделювання та накладання колірних текстур створили тривимірного персонажа, який надалі кілька разів удосконалювали.
У образі Mr. Muscle поєднуються супермен та лаборант. На супермена вказують рішучий погляд, м'язисті руки, «кубики» на животі, потужні шия та торс, а також впевнені пози та рухи. Ще одна подібність із героєм коміксів Суперменом виникає, коли підлога халата Mr. Muscle майорять на вітрі — чим не плащ Супермена? Від лаборанта дісталися відчинений білий халат і помаранчеві захисні окуляри.
За аналогією з Суперменом, Mr. Muscle одягнений у трико з буквою "М" на грудях. Авторитет та компетентність підкреслюють три ручки у нагрудній кишені халата. Образ персонажа передає впевненість у своїх силах та готовність прийти на допомогу.
Помаранчевий, білий та синій кольори використовують у логотипі торгової марки та в образі бренд-персонажу. Помаранчевий колір уособлює активність, енергію та впевненість у собі, білий символізує чистоту, а синій – силу та авторитет. Помаранчевий колір також наголошує на мультигендерності продукції, поєднуючи в собі чоловічий червоний і жіночий жовтий кольори.
Містер Мускул - один із брендів американської транснаціональної організації SC Johnson & Son. Компанію із сімейним капіталом заснували у 1886 році для виробництва паркету. Згодом освоїли випуск продуктів для догляду за паркетом та дерев'яними покриттями Johnson's Prepared Wax, Johnson's Dance Wax та Johnson's Wood Dye.
Асортимент продуктів торгової марки включає засоби для кухні, миття скла та інших поверхонь, прочищення труб та універсальні миючі засоби. У свою чергу, бренд-персонаж передає головну місію компанії — перетворити прибирання на швидке та легке заняття.
Торгова марка Mr. Muscle поділяє цінності та філософію компанії SC Johnson & Son:
«Ми – SC Johnson. Сімейна компанія, яка робить світ кращим»
Місія виробника – випуск інноваційних продуктів для чистоти та порядку. Компанія наголошує на прагненні знижувати вплив продукції на екологію. Для цього в SC Johnson & Son використовують відновлювану енергію, підвищують частку перероблених відходів та борються із вирубуванням лісів.
«Використовуйте менше. Переробляйте більше. Дійте відповідально» – заклик компанії споживачам.
Головний конкурент Mr. Muscle на ринку миючих засобів - Mr. Proper. Щоб відбудовуватись від інших компаній, зберегти та наростити частку ринку, бренду доводиться вкладати значні кошти у просування.
Маркетингова стратегія компанії передбачає активність на сайті, в e-mail розсилках, банерній та друкованій рекламі у торгових центрах. SC Johnson розміщує рекламу на білбордах у густонаселених місцях та дорогах з високим трафіком, розповідає про переваги бренду на сторінках у соцмережах Twitter, Instagram, YouTube та Facebook.
Використання персонажа Містера Мускула підвищує впізнаваність бренду, допомагає налагодити неформальний контакт із цільовою аудиторією, утримувати лояльність покупців, демонструвати новинки та розповідати про переваги продукції.
Брендингова агенція WeLoveBrands допоможе оживити ваш бренд, створити діалог компанії з поточними та потенційними покупцями. Ми розробляємо бренд-персонажів , які максимально відповідають продукту та цільовій аудиторії, а також допомагають відбудуватися від конкурентів.