Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
На початку свого шляху українська лікеро-горілчана компанія із Запоріжжя продавала спиртні напої в країнах пострадянського простору, а тепер її основний продукт входить до трійки горілок, що найбільше продаються, у всьому світі. І це горілка Хортиця. Крім цього, компанія внесена до списку 10 найшвидших брендів у Сполучених Штатах.
Успіх ТМ Хортиця представники компанії пояснюють винятковою якістю – у складі продукції знаходиться джерельна вода та чистий зерновий спирт «Пшенична сльоза». Не всі є поціновувачами міцних спиртних напоїв, але бренд, який отримав понад 300 медалей та дипломів різних міжнародних дегустаційних конкурсів та виставок, заслуговує на увагу.
«Хортиця» – це лікеро-горілчана компанія, яка займається випуском однойменної горілки у різних смакових варіаціях, лікеро-горілчаної продукції, а також слабоалкогольних напоїв. На ринку України знаходиться з 2003 року та належить алкогольному холдингу Global Spirits зі штаб-квартирою у Києві. Засновником бренду Хортиця та алкогольного холдингу є Євген Черняк, який входить до Топ-30 найбагатших людей в Україні (згідно з рейтингом української версії журналу Forbes).
Global Spirits – це виробник алкоголю зі світовим ім'ям, який є найбільшим алкогольним холдингом у Європі та має власну дистриб'юторську мережу. Вся продукція, що включає горілку, бренді, настоянки, вина, вермути та ін., виготовляється на двох українських підприємствах: ЛГЗ «Хортиця» та «Одеський коньячний завод». Крім «Хортиці», холдингу належать й інші торгові марки, зокрема «Мороша», «Мікадо», «Первак», «Шустов», «Ореанда» та ін.
Штаб-квартира «Хортиці» розташована у Запоріжжі, а сам лікеро-горілчаний завод – у Запорізькій області. Продукція бренду продається у 87 країнах по всьому світу, а в 31 штаті США налагоджено власну дистрибуцію Global Spirits.
Khortytsia – це флагманський бренд алкогольного холдингу. Українська горілка разом з марками Smirnoff і Absolut входить до трійки горілок, що найбільше продаються у світі за версією британського журналу Drinks International. Вже кілька років «Хортиця» потрапляє до рейтингу Millionaires Club.
Продукція бренду виготовляється зі 100% спирту «Пшенична сльоза» та артезіанської води, здобутої на глибині 150 метрів. Унікальність напою полягає у застосуванні інноваційних технологій, а саме – 7 ступенів фільтрації, які забезпечують особливу м'якість та чистоту горілки. Спеціальний металізований ковпачок, який неможливо підробити, перешкоджає повторному наливанню рідини у пляшку, що робить продукцію Khortytsia захищеною від недобросовісних конкурентів та підробок.
ЛГЗ «Хортиця» вважається найвищим технологічним горілчаним підприємством у Східній Європі. Тут встановлені інженерні системи від Rehau, насоси Grundfos, навантажувачі від Toyota, надійні лінії розливу Ital Project. Все це разом забезпечує точність операцій: від дозування та закупорки до якісного етикетування та маркування продукції.
На заводі працює понад 500 осіб. Лінії розливу здатні готувати 16 пляшок за секунду і працюють зі швидкістю 30 метрів за хвилину. Об'єм сховища – один мільйон літрів. Завод відповідає міжнародним стандартам ISO.
Це єдине підприємство, на якому виготовляється горілка «Хортиця». Раніше продукція Global Spirits випускалася також за ліцензією в Білорусі та РФ: на Гомельському лікеро-горілчаному заводі «Радамір» та на виробничих потужностях «Російська північ» та «Джерельце та К». У березні 2022 року у зв'язку з військовою агресією РФ компанія Global Spirits відкликала ліцензію на виробництво та продаж алкогольних напоїв усіх брендів холдингу на російському та білоруському ринках. При цьому компанія регулярно проводить моніторинг та контроль для захисту інтелектуальних прав. Зокрема, під час однієї з таких перевірок було виявлено спроби реалізації алкоголю до Росії з території Казахстану. У зв'язку з цим компанія подала позов до суду.
Головні конкуренти бренду на українському ринку – це Nemiroff та «Хлібний дар».
Офіційний сайт компанії: khortytsa.com.
Основною перевагою горілки «Хортиця» є використання якісного спирту, створеного з української пшениці, яка робить м'якшим міцний напій. У той же час застосовується фільтрація за допомогою мінералу шунгіту і дорогоцінних металів, що дозволяє видалити всі можливі домішки. Кінцевий продукт виходить екстра чистим.
У колекцію бренду входять класичні смаки та напої з додаванням незвичайних інгредієнтів. Найпопулярніші продукти:
Асортимент продукції компанії «Хортиця» дозволяє підібрати спиртний напій до будь-якої урочистості та заходу, а також задовольнить навіть вибірковий смак цінителів горілки.
На рахунку українського бренду горілки кілька сотень нагород, золотих медалей та лідируючих місць у рейтингах. Це говорить багато про що, але в першу чергу про неперевершену якість та вишуканий смак продукції, яка сподобалася багатьом дегустаторам.
Через 5 років після появи горілки «Хортиця» на полицях магазинів країн пострадянського простору, а потім і далекого зарубіжжя різні екземпляри з колекції бренду почали здобувати визнання та нагороди.
У 2008 році одразу чотири бронзові медалі здобула горілка «Хортиця Платинум» за результатами участі у виставці «Продекспо». 2010-го ця ж серія забрала вже зірку зі щорічної виставки. 2014 року «платинова горілка» удостоїлася нагороди Ukraine Distillery of the Year. З 2016 до 2017 року вона отримувала різні нагороди: подвійну золоту медаль у Денвері на змаганні International Spirits Competition, звичайне золото цього ж змагання наступного року. Крім того, у 2017-му бренд отримав золоті медалі на International Spirits Competition у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі, а також у Флориді на WSWA Spirits Tasting Competition. Срібна медаль «Хортиця Платинум» була вручена у Нью-Йорку на Ultimate Spirits Challenge. І ще один приз – Great Value Хортиця забрала у Бельгії на Всесвітньому дегустаційному конкурсі UNITED VODKA.
Горілка «Срібна прохолода» здобула визнання на російській виставці Продекспо: чотири срібні медалі у 2008 та 2009 роках та одна золота у 2011. Також у 2011 році на Best Vodka «Срібна прохолода» забрала головний приз.
Класична горілка бренду здобула дві золоті медалі на Продекспо у 2010 році.
Горілка «Хортиця Абсолютна» удостоєна золота у преміальному сегменті та зірки Продекспо у 2011 році.
Горілка «Хортиця PREMIUM» також перемагала на Продекспо три роки поспіль – з 2009 до 2011. У 2009 та 2010 роках алкоголь українського бренду отримав золоті медалі у преміальному сегменті, а у 2011-му – срібну.
«De Lux» була відзначена у 2015 та 2017 роках. Вперше сріблом у Флориді на WSWA Spirits Tasting Competition і за рік вже золотом у Нью-Йорку на Ultimate Spirits Challenge.
Крім того, звання одного з найкращих у світі лікеро-горілчаних заводів підприємство «Хортиця» отримало у 2014 році на конкурсі NYISC, що проходив у США.
Вперше горілка ТМ Хортиця з'явилася в Україні у 2003 році. Проте історія цього міцного українського алкоголю розпочинається 1998 року, коли Євген Черняк відкрив дистрибуційне підприємство в Україні, яке спеціалізувалося на продажі алкогольних напоїв у державах пострадянського простору.
У2003 року було запущено сучасний виробничий цех лікеро-горілчаного заводу «Хортиця» у Запорізькій області. Його збудували «з нуля» за один рік. Нове підприємство почало позиціонувати себе як провідного виробника алкогольних напоїв в Україні із першої випущеної пляшки горілки.
2006 року ТМ «Хортиця» виходить на ринки країн СНД. Дохід компанії зростає на 148%, порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Цього ж року український бренд алкоголю вперше потрапляє до рейтингу World Millionaires` Club – ТОП-10 провідних виробників горілки.
У 2008 році було засновано холдинг Global Spirits, а через три роки відбулося офіційне відкриття представництва компанії у Сполучених Штатах. Так горілка Khortytsia почала продаватися на американському ринку. До 2013 року український бренд було представлено вже у більш ніж 87 країнах світу.
У 2014 році «Хортиця» стала популярною у США. Тому завод отримав звання виробника року на конкурсі у Нью-Йорку. До того кілька років поспіль бренду вручали нагороди на виставках країн пострадянського простору. А наступного року Khortytsia потрапляє в першу трійку горілок, що найбільше продаються, за даними Drinks International.
До 2018-го бренд завоював уже 278 золотих медалей, 120 срібних та кілька бронзових нагород. Вони стали доказом виняткової якості, яку вдалося досягти українському виробнику.
До 2019 року виготовлення горілки "Хортиця" в Україні досягло рекордних показників. Річний обсяг продукції становив 176,4 млн пляшок.
2022-го експорт української горілки до США зріс на 21% порівняно з попереднім роком. Головною причиною стало те, що Україна опинилася у центрі уваги через військову агресію РФ. За словами власника Global Spirits Євгена Черняка, у покупців виникло бажання придбати український продукт. До того ж, США відмовилися від горілки російського виробництва та перейшли на «Хортику» та «Хлібний дар».
Зараз у планах у компанії «Хортиця» – випускати за кордоном нові види алкогольної продукції, наприклад, ром у Домініканській республіці, джин для італійців та віскі для мешканців США.
Українська горілка «Хортиця» відома у всьому світі. Назвою бренду легко зрозуміти, що продукція з України. Адже це топонім. Торгова марка отримала своє ім'я на честь одного із семи чудес рідної країни.
Хортиця – це найбільший острів на річці Дніпро, розташований у Запоріжжі. Зараз – це унікальний історичний та природний комплекс, а колись він належав до Запорізької Січі. Козаки тут збудували фортецю для контролю за переправою, тут готувалися походи на татар та поляків, а також була військова база Івана Сірка. Тому не дивно, що українську горілку, яку виготовляли у козацькому краї, назвали Хортицею – ім'ям місця-символу визвольного руху, організованого українським народом, який відмовлявся будь-кому підкорятися.
Тема козацтва простежується у різних елементах фірмового стилю бренду. Насамперед – у логотипі. Символ нагадує два схрещені мечі запорізьких воїнів. А ще – це трохи змінений герб острова.
Коли проводився ребрендинг та оновлювалася етикетка продукції, трохи змінили й логотип бренду.
У 2012 році Global Spirit звернувся до London Brand. Потрібно було підлаштувати фірмовий знак із історичною складовою під реалії сьогодення. Вирішили не вносити істотних змін у дизайн, щоб не нашкодити впізнаваності, а лише трохи освіжити знак.
Дослідження показали, що потрібно збільшити емоційний зв'язок бренду та споживача. Показати якість, елітність, довговічність, завоювати довіру. А яка інша продукція має ці характеристики? Фахівці London Brand вирішили, що автомобілі. Саме автоіндустрія стала джерелом натхнення.
Фінальна версія логотипу виглядала як значок марки автомобіля – дві схрещені шаблі помістили у кільце. На пляшках фірмовий знак мав опуклу форму, замінивши голограму. Ім'я бренду збереглося на місці, а назву горілки та смаку помістили на горизонтальну вузьку етикетку.
При ребрендингу розроблявся не лише логотип та дизайн етикетки, а й форма пляшки, дизайн кришки, а також підбиралися матеріали скла та плівок.
На етикетці та пляшці в основному використовуються різні відтінки сірого – від металевого аж до графітового. Вони більшою чи меншою мірою присутні в оформленні кожної пляшки горілки. Однак деякі з них повністю забарвлені у білий, червоний, синій або чорний – залежно від інгредієнтів та лінійки. Це саме стосується і горизонтальних етикеток. Наприклад, серія "ICE" і "Absolut" пофарбовані в сині тони, "Срібна прохолода" - у колір відповідного дорогоцінного металу, а горілка з ягідними компонентами має червону етикетку. До того ж, у новому варіанті прибрали з пляшки чорне тло, роблячи дизайн легшим.
Щодо шрифту, то першу букву імені бренду стилізували під логотип. В іншому – це просто друковані літери срібного та чорного відтінків. Для українського ринку використовується кириличне написання, а для американського – латиниця, причому зі скороченою назвою для кращого звучання – Khor.
Статусна серія «Хортиці» відображається також у формі скла: фляга, медаль, графин. Подивіться лише на подарункові версії DE LUXE та PREMIUM!
На думку London Brand, горілка «Хортиця» має найкращі показники захищеності. Це і наявність ковпачка, що саморуйнується, з дозатором, і лазерного гравіювання дати і часу, і ідентифікаційного номера пляшки. Також, бренд захищають від підробки, в тому числі оригінальний логотип компанії та етикетка, яка залишається незмінною з 2012 року, що свідчить про актуальність дизайну.
Застосування недешевих методів захисту унеможливлює повторне використання пляшки та підроблення продуктів бренду Хортиця.
Хортиця – це український бренд горілки, який пропонує якісний та чистий продукт із «високим градусом довіри» у покупця. Цього вдалося досягти завдяки фінансовим вкладенням у якість, рецептуру, модернізацію та рекламу. До того ж, численні медалі – підтвердження того, що горілка Хортиця – одна з найкращих у світі.
Якщо хочете, щоб ваш бізнес отримав такий відомий образ, зверніться до брендингової агенції WeLoveBrands. Фахівці в дизайні, брендингу та просуванні допоможуть вам визначитися з маркетинговою стратегією та опрацюють кожен елемент айдентики. До того ж ви можете замовити послугу неймінгу, якщо готуєте до виходу на ринок унікальний продукт. Щоб зв'язатися з менеджером, скористайтесь номерами телефонів або месенджерами, вказаними на сайті.