→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Історія бренду Хортиця – одного зі світових лідерів з продажу горілки

181

Оцінили: 42

Зміст:
Розмір шрифту:

Історія бренду Хортиця – одного зі світових лідерів з продажу горілки

 

На початку свого шляху українська лікеро-горілчана компанія із Запоріжжя продавала спиртні напої в країнах пострадянського простору, а тепер її основний продукт входить до трійки горілок, що найбільше продаються, у всьому світі. І це горілка Хортиця. Крім цього, компанія внесена до списку 10 найшвидших брендів у Сполучених Штатах.

Успіх ТМ Хортиця представники компанії пояснюють винятковою якістю – у складі продукції знаходиться джерельна вода та чистий зерновий спирт «Пшенична сльоза». Не всі є поціновувачами міцних спиртних напоїв, але бренд, який отримав понад 300 медалей та дипломів різних міжнародних дегустаційних конкурсів та виставок, заслуговує на увагу.

Хортиця

Коротка інформація про бренд Khortytsia

«Хортиця» – це лікеро-горілчана компанія, яка займається випуском однойменної горілки у різних смакових варіаціях, лікеро-горілчаної продукції, а також слабоалкогольних напоїв. На ринку України знаходиться з 2003 року та належить алкогольному холдингу Global Spirits зі штаб-квартирою у Києві. Засновником бренду Хортиця та алкогольного холдингу є Євген Черняк, який входить до Топ-30 найбагатших людей в Україні (згідно з рейтингом української версії журналу Forbes).

Global Spirits – це виробник алкоголю зі світовим ім'ям, який є найбільшим алкогольним холдингом у Європі та має власну дистриб'юторську мережу. Вся продукція, що включає горілку, бренді, настоянки, вина, вермути та ін., виготовляється на двох українських підприємствах: ЛГЗ «Хортиця» та «Одеський коньячний завод». Крім «Хортиці», холдингу належать й інші торгові марки, зокрема «Мороша», «Мікадо», «Первак», «Шустов», «Ореанда» та ін.

Штаб-квартира «Хортиці» розташована у Запоріжжі, а сам лікеро-горілчаний завод – у Запорізькій області. Продукція бренду продається у 87 країнах по всьому світу, а в 31 штаті США налагоджено власну дистрибуцію Global Spirits.

Khortytsia – це флагманський бренд алкогольного холдингу. Українська горілка разом з марками Smirnoff і Absolut входить до трійки горілок, що найбільше продаються у світі за версією британського журналу Drinks International. Вже кілька років «Хортиця» потрапляє до рейтингу Millionaires Club.

Продукція бренду виготовляється зі 100% спирту «Пшенична сльоза» та артезіанської води, здобутої на глибині 150 метрів. Унікальність напою полягає у застосуванні інноваційних технологій, а саме – 7 ступенів фільтрації, які забезпечують особливу м'якість та чистоту горілки. Спеціальний металізований ковпачок, який неможливо підробити, перешкоджає повторному наливанню рідини у пляшку, що робить продукцію Khortytsia захищеною від недобросовісних конкурентів та підробок.

Хортиця

ЛГЗ «Хортиця» вважається найвищим технологічним горілчаним підприємством у Східній Європі. Тут встановлені інженерні системи від Rehau, насоси Grundfos, навантажувачі від Toyota, надійні лінії розливу Ital Project. Все це разом забезпечує точність операцій: від дозування та закупорки до якісного етикетування та маркування продукції.

На заводі працює понад 500 осіб. Лінії розливу здатні готувати 16 пляшок за секунду і працюють зі швидкістю 30 метрів за хвилину. Об'єм сховища – один мільйон літрів. Завод відповідає міжнародним стандартам ISO.

Це єдине підприємство, на якому виготовляється горілка «Хортиця». Раніше продукція Global Spirits випускалася також за ліцензією в Білорусі та РФ: на Гомельському лікеро-горілчаному заводі «Радамір» та на виробничих потужностях «Російська північ» та «Джерельце та К». У березні 2022 року у зв'язку з військовою агресією РФ компанія Global Spirits відкликала ліцензію на виробництво та продаж алкогольних напоїв усіх брендів холдингу на російському та білоруському ринках. При цьому компанія регулярно проводить моніторинг та контроль для захисту інтелектуальних прав. Зокрема, під час однієї з таких перевірок було виявлено спроби реалізації алкоголю до Росії з території Казахстану. У зв'язку з цим компанія подала позов до суду.

Головні конкуренти бренду на українському ринку – це Nemiroff та «Хлібний дар».

Офіційний сайт компанії: khortytsa.com.

Хортиця

Асортимент бренду «Хортиця»: від стриманої класики до екстравагантного люксу

Основною перевагою горілки «Хортиця» є використання якісного спирту, створеного з української пшениці, яка робить м'якшим міцний напій. У той же час застосовується фільтрація за допомогою мінералу шунгіту і дорогоцінних металів, що дозволяє видалити всі можливі домішки. Кінцевий продукт виходить екстра чистим.

У колекцію бренду входять класичні смаки та напої з додаванням незвичайних інгредієнтів. Найпопулярніші продукти:

Хортиця

«Хортиця Класична» – це ідеальна класична горілка із традиційним смаком та чистим ароматом. Для її приготування використовують артезіанську воду, зерновий спирт "Finest Wheat" (у минулому "Пшенична сльоза"), спиртову настоянку на вівсяних пластівцях та цукровий сироп. Завдяки фільтрації сріблом напій має рекордно низький вміст спиртових домішок. Це найвідоміший варіант на території України, який водночас є найдоступнішим зі всієї лінійки алкогольних напоїв бренду.

Хортиця

«Хортиця Платинум» – флагманський продукт у лінійці бренду, позбавлений вираженої спиртуозності. Саме тому «платинова горілка» ідеальна для приготування коктейлів. Завдяки м'якому смаку та аромату вона отримала багато світових нагород та золотих медалей. Використання спирту «Пшенична сльоза» робить його не просто м'яким, а вишукано м'яким, тому напій відмінно підійде для використання на статусних заходах та святах.

Хортиця

Горілка особлива «Хортиця Срібна прохолода». Доповнить «легке» застілля та невимушене спілкування в компанії друзів. Проходить семиступінчасте очищення. На тлі традиційного горілчаного смаку містить легкий м'ятний післясмак за рахунок використання спирту на основі перцевої м'яти та ментолу. Освіжаючий смак та прохолоду, м'якість та приємний ментоловий аромат справедливо оцінять гурмани.

Хортиця

Горілка «Хортиця Абсолютна» – це міцний спиртний напій із структурованою «живою» водою. Проходить очищення шунгітом, який робить воду схожою на молекулярному рівні ту, що міститься в організмі людини. М'якості горілці надає цукровий сироп та настій із вівсяних пластівців. "Хортиця Абсолютна" входить до лінійки класичних уподобань бренду.

Хортиця

Горілка особлива "Хортиця ICE" - інноваційна розробка компанії. Напій поміщається в розумну пляшку, яка за низьких температур (до +5°C) з матово-білої перетворюється на синю. Зміна відтінку говорить про те, що алкоголь досяг потрібної температури для вживання, коли поєднання інгредієнтів розкривається краще. Для виготовлення горілки використовують новий спирт Finest Wheat, а також ароматні спирти квіток липи і перцевої м'яти. Це надає їй освіжаючих післясмаків і приємного аромату.

Хортиця

Горілка "Хортиця Absolute Energy". Її гідно оцінять гурмани, адже крім артезіанської води та спирту «Пшенична сльоза», до складу напою входять натуральний мед, ароматні спирти женьшеню, шипшини та чорної смородини. Таким чином, природні компоненти дарують абсолютну енергію. Чорна смородина є джерелом вітаміну С, клітковини та мікроелементів, а ягоди шипшини зміцнюють на кровоносну та імунну систему. Корінь женьшеню здатний підбадьорити, зробити стійким до стресу та витривалим, а мед підвищить захисні сили організму.

Хортиця

Горілка "Хортиця PREMIUM" - відноситься до алкоголю класу люкс. Чистий смак та аромат горілки пом'якшується винною кислотою, що надає їй додаткової вишуканості. Крім того, міцний спиртний напій проходить фільтрацію сріблом.

Хортиця

Горілка «Хортиця SILVER ICE» – підійде шанувальникам горілчаного смаку особливої м'якості, легкого горілчаного аромату та свіжого прохолодного післясмаку.

Хортиця

Горілка особлива "Хортиця DE LUXE". Міцний алкогольний напій спеціально створений для гурманів за авторським рецептом. Має вишуканий шовковий смак і м'який післясмак завдяки ароматним спиртам на основі кориці і гілочок вишні. Фахівці заводу «Хортиця» готують горілку класу люкс за особливим рецептом: наполягають корицю та гілочки вишневого дерева на спирті, дистилюють та отримують чисті та м'які ароматні спирти, змішують їх у певних пропорціях, щоб залишити приємний післясмак. Особливий дизайн пляшки також наголошує на статусності напою. Його можна подавати при зустрічі з іноземними гостями, дарувати колегам та діловим партнерам, подавати на вечері із солідними людьми.

Хортиця

Настоянка "HONEY & PEPPER". Насичений пікантний смак досягається шляхом додавання відібраного вручну червоного перцю та натурального меду. Нотки чилі, квіткового меду та трав створюють складний, але збалансований смак із тривалим ніжним післясмаком. Виготовляється настоянка за традиційним українським рецептом та підходить для створення коктейлів.

Хортиця

Горілка «Хортиця хрустальна». Міцний сорокаградусний алкогольний напій однаково ідеально підійде як для приготування коктейлів, так і для вживання в чистому вигляді. Виготовлений із артезіанської води, пшеничного спирту з додаванням спиртових настоянок перцевої м'яти, квіток липи та березових бруньок. Має м'який і освіжаючий смак.

Асортимент продукції компанії «Хортиця» дозволяє підібрати спиртний напій до будь-якої урочистості та заходу, а також задовольнить навіть вибірковий смак цінителів горілки.

Хортиця

Нагороди та досягнення Khortytsia

На рахунку українського бренду горілки кілька сотень нагород, золотих медалей та лідируючих місць у рейтингах. Це говорить багато про що, але в першу чергу про неперевершену якість та вишуканий смак продукції, яка сподобалася багатьом дегустаторам.

Через 5 років після появи горілки «Хортиця» на полицях магазинів країн пострадянського простору, а потім і далекого зарубіжжя різні екземпляри з колекції бренду почали здобувати визнання та нагороди.

У 2008 році одразу чотири бронзові медалі здобула горілка «Хортиця Платинум» за результатами участі у виставці «Продекспо». 2010-го ця ж серія забрала вже зірку зі щорічної виставки. 2014 року «платинова горілка» удостоїлася нагороди Ukraine Distillery of the Year. З 2016 до 2017 року вона отримувала різні нагороди: подвійну золоту медаль у Денвері на змаганні International Spirits Competition, звичайне золото цього ж змагання наступного року. Крім того, у 2017-му бренд отримав золоті медалі на International Spirits Competition у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі, а також у Флориді на WSWA Spirits Tasting Competition. Срібна медаль «Хортиця Платинум» була вручена у Нью-Йорку на Ultimate Spirits Challenge. І ще один приз – Great Value Хортиця забрала у Бельгії на Всесвітньому дегустаційному конкурсі UNITED VODKA.

Горілка «Срібна прохолода» здобула визнання на російській виставці Продекспо: чотири срібні медалі у 2008 та 2009 роках та одна золота у 2011. Також у 2011 році на Best Vodka «Срібна прохолода» забрала головний приз.

Класична горілка бренду здобула дві золоті медалі на Продекспо у 2010 році.

Горілка «Хортиця Абсолютна» удостоєна золота у преміальному сегменті та зірки Продекспо у 2011 році.

Горілка «Хортиця PREMIUM» також перемагала на Продекспо три роки поспіль – з 2009 до 2011. У 2009 та 2010 роках алкоголь українського бренду отримав золоті медалі у преміальному сегменті, а у 2011-му – срібну.

«De Lux» була відзначена у 2015 та 2017 роках. Вперше сріблом у Флориді на WSWA Spirits Tasting Competition і за рік вже золотом у Нью-Йорку на Ultimate Spirits Challenge.

Крім того, звання одного з найкращих у світі лікеро-горілчаних заводів підприємство «Хортиця» отримало у 2014 році на конкурсі NYISC, що проходив у США.

Хортиця

Основні віхи розвитку бренду та перспективи на майбутнє

Вперше горілка ТМ Хортиця з'явилася в Україні у 2003 році. Проте історія цього міцного українського алкоголю розпочинається 1998 року, коли Євген Черняк відкрив дистрибуційне підприємство в Україні, яке спеціалізувалося на продажі алкогольних напоїв у державах пострадянського простору.

У2003 року було запущено сучасний виробничий цех лікеро-горілчаного заводу «Хортиця» у Запорізькій області. Його збудували «з нуля» за один рік. Нове підприємство почало позиціонувати себе як провідного виробника алкогольних напоїв в Україні із першої випущеної пляшки горілки.

2006 року ТМ «Хортиця» виходить на ринки країн СНД. Дохід компанії зростає на 148%, порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Цього ж року український бренд алкоголю вперше потрапляє до рейтингу World Millionaires` Club – ТОП-10 провідних виробників горілки.

У 2008 році було засновано холдинг Global Spirits, а через три роки відбулося офіційне відкриття представництва компанії у Сполучених Штатах. Так горілка Khortytsia почала продаватися на американському ринку. До 2013 року український бренд було представлено вже у більш ніж 87 країнах світу.

Хортиця

У 2014 році «Хортиця» стала популярною у США. Тому завод отримав звання виробника року на конкурсі у Нью-Йорку. До того кілька років поспіль бренду вручали нагороди на виставках країн пострадянського простору. А наступного року Khortytsia потрапляє в першу трійку горілок, що найбільше продаються, за даними Drinks International.

До 2018-го бренд завоював уже 278 золотих медалей, 120 срібних та кілька бронзових нагород. Вони стали доказом виняткової якості, яку вдалося досягти українському виробнику.

До 2019 року виготовлення горілки "Хортиця" в Україні досягло рекордних показників. Річний обсяг продукції становив 176,4 млн пляшок.

2022-го експорт української горілки до США зріс на 21% порівняно з попереднім роком. Головною причиною стало те, що Україна опинилася у центрі уваги через військову агресію РФ. За словами власника Global Spirits Євгена Черняка, у покупців виникло бажання придбати український продукт. До того ж, США відмовилися від горілки російського виробництва та перейшли на «Хортику» та «Хлібний дар».

Зараз у планах у компанії «Хортиця» – випускати за кордоном нові види алкогольної продукції, наприклад, ром у Домініканській республіці, джин для італійців та віскі для мешканців США.

Хортиця

Фірмовий стиль бренду «Хортиця» та оновлення дизайну етикетки

Українська горілка «Хортиця» відома у всьому світі. Назвою бренду легко зрозуміти, що продукція з України. Адже це топонім. Торгова марка отримала своє ім'я на честь одного із семи чудес рідної країни.

Хортиця – це найбільший острів на річці Дніпро, розташований у Запоріжжі. Зараз – це унікальний історичний та природний комплекс, а колись він належав до Запорізької Січі. Козаки тут збудували фортецю для контролю за переправою, тут готувалися походи на татар та поляків, а також була військова база Івана Сірка. Тому не дивно, що українську горілку, яку виготовляли у козацькому краї, назвали Хортицею – ім'ям місця-символу визвольного руху, організованого українським народом, який відмовлявся будь-кому підкорятися.

Тема козацтва простежується у різних елементах фірмового стилю бренду. Насамперед – у логотипі. Символ нагадує два схрещені мечі запорізьких воїнів. А ще – це трохи змінений герб острова.

Коли проводився ребрендинг та оновлювалася етикетка продукції, трохи змінили й логотип бренду.

У 2012 році Global Spirit звернувся до London Brand. Потрібно було підлаштувати фірмовий знак із історичною складовою під реалії сьогодення. Вирішили не вносити істотних змін у дизайн, щоб не нашкодити впізнаваності, а лише трохи освіжити знак.

Дослідження показали, що потрібно збільшити емоційний зв'язок бренду та споживача. Показати якість, елітність, довговічність, завоювати довіру. А яка інша продукція має ці характеристики? Фахівці London Brand вирішили, що автомобілі. Саме автоіндустрія стала джерелом натхнення.

Фінальна версія логотипу виглядала як значок марки автомобіля – дві схрещені шаблі помістили у кільце. На пляшках фірмовий знак мав опуклу форму, замінивши голограму. Ім'я бренду збереглося на місці, а назву горілки та смаку помістили на горизонтальну вузьку етикетку.

При ребрендингу розроблявся не лише логотип та дизайн етикетки, а й форма пляшки, дизайн кришки, а також підбиралися матеріали скла та плівок.

Хортиця

На етикетці та пляшці в основному використовуються різні відтінки сірого – від металевого аж до графітового. Вони більшою чи меншою мірою присутні в оформленні кожної пляшки горілки. Однак деякі з них повністю забарвлені у білий, червоний, синій або чорний – залежно від інгредієнтів та лінійки. Це саме стосується і горизонтальних етикеток. Наприклад, серія "ICE" і "Absolut" пофарбовані в сині тони, "Срібна прохолода" - у колір відповідного дорогоцінного металу, а горілка з ягідними компонентами має червону етикетку. До того ж, у новому варіанті прибрали з пляшки чорне тло, роблячи дизайн легшим.

Щодо шрифту, то першу букву імені бренду стилізували під логотип. В іншому – це просто друковані літери срібного та чорного відтінків. Для українського ринку використовується кириличне написання, а для американського – латиниця, причому зі скороченою назвою для кращого звучання – Khor.

Хортиця

Статусна серія «Хортиці» відображається також у формі скла: фляга, медаль, графин. Подивіться лише на подарункові версії DE LUXE та PREMIUM!

На думку London Brand, горілка «Хортиця» має найкращі показники захищеності. Це і наявність ковпачка, що саморуйнується, з дозатором, і лазерного гравіювання дати і часу, і ідентифікаційного номера пляшки. Також, бренд захищають від підробки, в тому числі оригінальний логотип компанії та етикетка, яка залишається незмінною з 2012 року, що свідчить про актуальність дизайну.

10 цікавих фактів із життя бренду

Хортиця

Факт перший. «Смак абсолютної чистоти»
Так звучить слоган українського бренду "Хортиця". Ці слова підтверджує використання спирту "Пшенична сльоза". Він визнаний найкращим у світі серед брендів у категоріях «Екстра», «Вищого очищення» та «Люкс». Виробляється із хлібного зерна на основі пшениці, позбавлений таких домішок, як альдегіди, метанол, ефіри, сивушні олії. Тому є на 100% найчистішим продуктом і не викликає похмілля. Крім того, на лікеро-горілчаному заводі «Хортиця» введено систему фільтрації сріблом, яка здійснює додаткове очищення напою перед його розливом.

Хортиця

Факт другий. Ексклюзивний контракт
Спирт "Пшенична сльоза" – це не масовий, а нішевий український продукт. Причин тому дві: висока вартість та жорсткі технічні вимоги до обладнання підприємства, яке цей спирт виготовляє та використовує. У 2015 році лікеро-горілчане підприємство «Хортиця» та державний виробник «Укрспирт» уклали ексклюзивний контракт на постачання спирту «Пшенична сльоза». Хоча контракт і був ексклюзивним, деякі експерти помітили його присутність в алкоголі іншого українського виробника – Shabo Hello.

Хортиця

Факт третій. Перехід на інший спирт
Через високу вартість спирту «Пшенична сльоза» та складнощі з його виготовленням у воєнний час у споживачів закралася підозра, що компанія застосовує більш дешевий компонент для своєї бюджетної лінійки. І правда. На офіційному сайті бренду є інформація, що в класичній Хортиці та в крижаній серії міститься новий спирт «Finest Wheat».

Хортиця

Факт четвертий. Виробництво та продаж
Компанія "Хортиця" є одночасно і дистриб'ютором, і виробником своєї алкогольної продукції. Це ім'я носить бренд, компанія та завод, що виробляє горілку. Причому слово Хортиця, надруковане великим шрифтом, є на кожній пляшці алкогольного напою. Саме завдяки цьому продукцію бренду можна легко помітити на полицях магазинів серед інших міцних напоїв.

Хортиця

Факт п'ятий. Кольорові пляшки
У колекції бренду присутні пляшки, пофарбовані в білий, червоний, синій та чорний кольори. І повністю. Власниця білого кольору – це анісова з нотками кмину горілка під назвою "Хортиця White & Gold" або "Біле Золото". Червона пляшка належить ягідній горілці "Хортиця Red Berry". Чорна пляшка випускається у двох варіантах. Перший – «Хортиця Black&Gold» з додаванням спирту житніх сухарів та меду, а другий – «Хортиця Graphite» з додаванням липи та м'яти. Синя пляшка належить серії «ICE» і вона забарвлюється у колір неба, якщо горілку остудити до п'яти градусів. Також є і золота "Хортиця Structured Gold". Вона виробляється для зарубіжного ринку і має особливий дозатор.

Хортиця

Факт шостий. Розумна пляшка
У рамках маркетингової стратегії з просування нової горілки «Хортиця ICE» прозора пляшка з напоєм була запущена у верхні кулі стратосфери за допомогою гелієвої повітряної кулі. Таким чином вона успішно продемонструвала здатність змінювати колір. Експериментальний політ фіксувався мікрокамерою, датчиками температури та GPS. Також проводилося голосування у прямому ефірі серед глядачів: на якій висоті пляшка набуде темно-синього відтінку.

Хортиця

Факт сьомий. Органічна горілка
Бренд "Хортиця" переходить на органічне виробництво. Про це свідчить наявність європейського знака якості – зеленого листка на багатьох пляшках з напоєм, а також напис „Organic”: „Хортиця Чорнослив”, „Хортиця кедрова”, „Хортиця абсолютна”, „Хортиця Преміум” тощо.

Хортиця

Факт восьмий. Горілка, якої немає
Про горілку «Хортиця Кришталева» немає інформації на жодному з офіційних джерел. Проте вона продається ексклюзивно у супермаркетах «АТБ». Це єдина горілка виробника, міцність якої не досягає 40%, а становить лише 38%. І коштує вона дешевше за бюджетні варіанти бренду.

Хортиця

Факт дев'ятий. Сім ступенів захисту
Кожна пляшка української горілки елітної лінійки має сім ступенів захисту від підробок:

  1. Багатогранна пляшка нестандартної форми.
  2. Металізований ковпачок із голографічним малюнком.
  3. Етикетка з логотипом-голограмою, який тепер замінено на опуклий варіант зі скла, створений за допомогою техніки ембосингу.
  4. індивідуальний серійний номер.
  5. Насадка-дозатор, зроблена в Італії, з вбудованим фільтром для додаткового очищення сріблом.
  6. Дата на етикетці та ковпачку, нанесена лазером.
  7. Тривимірна голографія на паперовій етикетці.

Застосування недешевих методів захисту унеможливлює повторне використання пляшки та підроблення продуктів бренду Хортиця.

Хортиця

Факт десятий. Євгена Черняка оголошено в розшук
Підприємця було оголошено у розшук у РФ Слідчим комітетом. Відносно нього порушили кримінальну справу за статтею «Фінансування тероризму». Справа в тому, що він переказав близько 500 мільйонів рублів силам оборони України. Цей вчинок розцінили як акт тероризму та екстремізму та внесли власника горілки «Хортиця» до відповідного реєстру.

Хортиця – це український бренд горілки, який пропонує якісний та чистий продукт із «високим градусом довіри» у покупця. Цього вдалося досягти завдяки фінансовим вкладенням у якість, рецептуру, модернізацію та рекламу. До того ж, численні медалі – підтвердження того, що горілка Хортиця – одна з найкращих у світі.

Якщо хочете, щоб ваш бізнес отримав такий відомий образ, зверніться до брендингової агенції WeLoveBrands. Фахівці в дизайні, брендингу та просуванні допоможуть вам визначитися з маркетинговою стратегією та опрацюють кожен елемент айдентики. До того ж ви можете замовити послугу неймінгу, якщо готуєте до виходу на ринок унікальний продукт. Щоб зв'язатися з менеджером, скористайтесь номерами телефонів або месенджерами, вказаними на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 42

Середня оцінка 4.3 / 5