Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Багатогранний бренд Armani наголошує на елегантності. Витонченість простежується у всіх речах, незалежно від колекції та її стилю. Тут поєднуються практичність та розкіш, простота та естетика.
Сьогодні Armani Group є однією з найбільших компаній з виробництва одягу, аксесуарів та інших модних товарів, а бренд Армані входить до списку найдорожчих у світі.
Giorgio Armani - це італійський бренд, який відомий у всьому світі. Спеціалізується на виробництві одягу, взуття, аксесуарів, парфумерії, косметики, ювелірних виробів і т.д. Був заснований 1975 року в Мілані. Власником із самого дня заснування компанії є Джорджіо Армані.
Придбати товари Армані можна в будь-якій точці світу по інтернету або фірмових бутиках, а їх налічується понад 2000.
Прибуток бренду становить близько 2,6 млрд. євро на рік. Станом на 2019 рік у компанії працює 7309 осіб. Головні конкуренти Армані – це Gucci, Prada, Cristian Dior, Burberry, Chanel.
Armani має декілька офіційних веб-сайтів:armani , armaniexchange
Армані – одна з перших компаній у fashion-індустрії, яка почала сегментувати продукцію, що випускається. Звідси й суббренди.
Субренди Armani :
Giorgio Armani
Основна лінія одягу класичного стилю. Преміальна цінова категорія.
Giorgio Armani Prive
Лінія, розроблена у 2005 році для червоної доріжки. Складається з урочистих суконь та костюмів.
Armani Collezioni
Бренд, орієнтований на споживачів, які не можуть дозволити собі придбати товари з основної колекції. На 20% дешевше за класичний бренд.
Emporio Armani
Лінія розроблена для молодих людей віком від 25 до 35 років. Відповідає сучасним трендам та перевагам молодого покоління.
EA7
Лінія спортивного одягу. Цікаво, що цього суббренду компанію надихнув український футболіст Андрій Шевченко. Тоді він грав під номером 7 за команду «Мілан». Так народилася ідея створення EA7.
Armani Jeans
Цей сегмент є найдоступнішим у «родині Армані». Одяг суббренду розробляється для молоді до 30 років і розрахований на повсякденне носіння.
A/X Armani Exchange
Лінійка повсякденного одягу та аксесуарів. Можна віднести до категорії мас маркету класу "люкс".
Armani Junior
Бренд розроблений для виробництва одягу для дітей та новонароджених.
Незалежно від колекції та лінії, вся продукція Armani відрізняється високою якістю, елегантністю та практичністю. Речі ексклюзивні, стильні та комфортні. Адже відомий модельєр завжди працює за принципом «простота та нічого зайвого».
Перша лінія жіночого одягу, яку випустив італійський бренд, стала інноваційною у світі моди. Армані використовував для пошиття костюма для жінок щільні чоловічі тканини та створив унікальний матеріал із кількох різновидів ниток.
Що стосується чоловічого одягу, то дизайнер змінив традиційний піджак, прибравши підплічники, спростивши лінії та розширивши колірну палітру (додав сірі та зелені відтінки).
Ще одне нововведення – м'яка куртка, яка підкреслювала лінії тіла, додаючи образу чуттєвості та сексуальності.
Модний будинок Giorgio Armani постійно жертвує величезні суми та влаштовує благодійні акції для допомоги у вирішенні глобальних проблем. Наприклад, у 2020 році бренд виділив 1,25 мільйона євро на боротьбу з пандемією COVID-19. Крім цього, Армані викупив 60 смуг у різних італійських газетах, де розмістив слова подяки медичним працівникам за їхній величезний внесок у протистояння з коронавірусом та за порятунок хворих.
Також у 2018 році Giorgio Armani спільно із ЮНІСЕФ організували акцію для допомоги дітям. Мета кампанії – зробити чисту воду доступною для дітей по всьому світу. З кожної проданої упаковки парфуму Armani Acqua di Gio та Acqua di Gioia у бутіках у США на рахунок ЮНІСЕФ надходило 5 доларів.
Також бренд випускає благодійні товари для кампанії Product Red. Цей проект спрямований на збір коштів для Глобального фонду боротьби зі СНІДом, туберкульозом, малярією та коронавірусом.
У 2000-х роках Армані допомагав біженцям з Афганістану, а 2000-го був оголошений послом доброї волі ООН з питань біженців.
У 2016 році власник компанії заявив про намір відмовитися від натуральних хутряних виробів, щоб захистити тварин та природу.
Засновник бренду Джорджіо Армані народився у місті П'яченца. У молодості він змінив безліч професій - встиг попрацювати помічником фотографа, підсобним робітником в універмазі, закупівель одягу для магазину, помічником дизайнера. До заснування власної компанії Джорджіо Армані набув величезного досвіду у сфері моди, вивчав особливості створення одягу та попрацював у таких іменитих дизайнерів, як Ерменежільдо Зенья та Емануеля Унгаро.
24 липня 1975 року Джорджіо Армані разом зі своїм другом Серджіо Галеотті заснував легендарний бренд Giorgio Armani. У жовтні 1975 року дизайнер представив світові свою першу колекцію одягу весна-літо 1976 року, розроблену для чоловіків і жінок. Вбрання здивували публіку, оскільки замість стандартних м'яких тканин Армані використовував щільні, які тоді застосовувалися лише для пошиття чоловічих костюмів. Результатом прем'єрної колекції стали жіночі ділові костюми. Вони поєднували у собі витонченість та строгість.
1978 року засновник бренду уклав договір, який дозволив інвестувати в нові компанії. Під контролем дизайнера за умов виробництва могли створюватися унікальні вбрання. У 1979 році компанія почала виготовляти одяг для продажу в США.
У першій половині 1980-х бренд підписав контракт із косметичною компанією L'Oreal, а також випустив прем'єрний аромат для жінки Armani Le Parfum. Трохи згодом у продажу з'явився парфум і для чоловіка – Armani Eau Pour Homme.
Ще до початку 1980-х Армані почав розробляти лінії дитячого одягу, аксесуарів, купальників, білизни. А вже за кілька років на ринку з'явилися суббренди Emporio Armani, Armani Junior, Armani Jeans.
У 1982 році було засновано бренд Emporio Underwear. У той же час, відкрився перший фірмовий бутік класичної лінійки Giorgio Armani.
Щоб зробити марку популярнішою, Джорджіо Армані запускає нову рекламну кампанію. Він розміщує величезні банери та починає «крутити» рекламні ролики на ТБ.
Особливо яскравим рекламним прийомом стала розробка костюмів для кінострічки 1980-х «Американський жиголо». Джорджіо Армані одягнув персонажів фільму у свої фірмові вбрання, які добре запам'яталися публіці.
Також у легендарному кіно 90-х «Красуня» головний герой носив костюми від відомого дизайнера. Це стало гарним піаром.
Армані так сподобалося створювати вбрання для кінофільмів, що він одягнув персонажів із понад ста кінокартин, включаючи такі як «Матриця», «Молодий Папа» та «Недоторканні».
У 1987 році Armani запустив колекцію сонцезахисних окулярів та дизайнерських оправ.
У другій половині вісімдесятих Джорджіо Армані продовжує просувати свій бренд. Він підписує все нові та нові угоди. У результаті відкривається бутік у Японії. Там дизайнер презентує колекцію окулярів, шкарпеток, унікальних подарунків, а також лінію одягу A/X Armani Exchange, яка на сьогоднішній день вважається масою маркетом класу «люкс».
У 1995 році Джорджіо Армані презентував колекцію одягу для гірськолижного відпочинку та спорту. 1996 року у продажу з'явилася лінія одягу для зимових видів спорту під назвою Armani Neve. Також бренд випустив колекцію для гольфістів. За нею була лінійка Armani Classico.
1990-ті та початок 2000-х стали періодом підкорення ринку Азії. У 1998 році відкрився фірмовий бутік Армані в Пекіні, а вже через кілька років бренд порадував азіатських модників та модниць магазином у Шанхаї. У наші дні в Китаї є більш ніж 40 бутиків Armani.
У дев'яності роки бренд став одним із найпопулярніших у світі моди. Після того, як Джорджіо Армані розробив безліч ліній одягу, успіх компанії став зростати з геометричною прогресією.
2000-го інвестиційна активність значно підвищилася. Тому модний будинок Armani модернізував своє обладнання та посилив контроль за якістю товарів.
У цей же період компанія запустила лінійку товарів для дому та назвала її Armani Casa. Водночас у Нью-Йорку відбулася виставка робіт Джорджіо Армані у музеї Гуггенхайма. До цього в музеї виставлялися моделі лише тих кутюр'є, які вже пішли з життя.
Паралельно з цим бренд розвивається і відкриває нові філії бутиків Армані по всьому світу.
У 2000 році бренд розпочав співпрацю з японським кухарем Нобу Мацухіса, внаслідок чого з'явився ресторан Armani Nobu у Мілані. Потім компанія відкрила 14 кафе Emporio Armani, а також ресторан Prive та Armani Bar у Гонконгу.
У 2003 році Армані почав працювати з Mercedes-Benz. За умовами проекту, дизайнер мав створити дизайн кабріолету. Так у моделі Mercedes CLK з'явилися шкіряні сидіння пісочного відтінку, чорна панель приладів і кермо, обтягнуте шкірою коричневого кольору.
У 2005 році Джорджіо Армані вирішує відкрити мережу готелів та курортів класу люкс у різних містах світу. Проект розроблявся спільно з арабською компанією Emaar Properties, що спеціалізується на інвестиціях. До обов'язків дизайнера входило створення інтер'єрів у готелях, оформлення архітектурної складової, а також дизайн номерів.
27 квітня 2010 року відкрили перший готель Джорджіо Армані - Armani Hotel Dubai. Він розташований у Дубаї у Бурдж-Халіфі. Завдяки тому, що цей будинок найвищий у світі, готель користується особливою популярністю. Він займає 39 поверхів будівлі, пропонуючи 160 номерів та 144 резиденції.
Також готель від Армані є в Мілані Armani Hotel Milano. А в Індії у місті Бомбей розташований пентхаус із дизайнерським інтер'єром. Він знаходиться у будівлі The World One. Планується відкриття готелю Армані в Англії.
Поважати суспільні цінності та принципи.
Керувати компанією керуючись мораллю, етикою та правильністю.
У пріоритеті Армані стоїть постійне зростання і розвиток на глобальному рівні, ретельно підібрана стратегія. А також послідовність у виборі дизайну товарів, побудові іміджу та налагодженні комунікацій.
Компанії важливо продавати речі найвищої якості та чудового дизайну, незалежно від цінової категорії – будь то Armani Exchange або Giorgio Armani Prive. Бренд розвиває ідею демократичної розкоші.
Бренд Armani транслює цінності, які найчастіше асоціюються із брендами люкс класу. Це висока якість матеріалів, увага до всіх деталей, акуратність усіх швів.
Модний будинок Армані — це про елегантність, непідвладну тимчасовим рамкам, та високоякісне виробництво.
Модний дім Armani приділяє особливу увагу постійному розвитку виробництва, диверсифікації портфеля, розширенню мережі бутиків. Також особливу роль у стратегії бренду відіграє ретельний контроль Джорджіо Армані над комунікацією зі споживачами, роздрібною торгівлею та іншими складовими бренду.
Компанія має високорозвинені виробничі можливості в кожній ділянці, яка пов'язана з головним продуктом Армані. Ця стратегія сприяє стабільній та цілісній роботі бренду по всьому світу та гарантує унікальність дизайну товарів.
Щоб зберегти свої італійські цінності та філософію, компанія виробляє всю продукцію в Італії. Випуск окулярів, парфумерії та інших товарів, які не належать до елементів одягу, підкріплено ліцензійними угодами.
Armani не ділить свої суббренди на низький та високий рівень. У покупців продукції з будь-якої лінійки Армані виникає відчуття винятковості та унікальності.
Майже всі логотипи «сім'ї Армані» виконані у стандартній чорно-білій гамі кольорів. Це створює враження яскравого, стильного, але водночас гармонійного бренду.
Логотип Giorgio Armani транслює простий та елегантний дизайнерський підхід. Знак складається із заокругленої літери «G» і доповнюється заокругленою «А». М'який шрифт надає витончений та вишуканий стиль.
Логотип Emporio Armani представляє зображення орла, який дивиться праворуч. Птах символізує силу, велич та духовний початок. Такий знак відображає високу якість товару, досконалість та майстерність бренду. Це лого ніколи не змінювалося.
Логотип EA7 зроблено таким чином. Але тільки наголошує на тому, що суббренд спеціалізується на спортивному одязі. Для цього використовуються горизонтальні лінії, що відображають динаміку та швидкість.
Логотип Armani Exchange включає знак «A | X» у мінімалістичному оформленні. Це забезпечує автентичний дизайн, який чудово передає послання бренду.
Бренд Armani Jeans також має простий логотип, який оформлений у вигляді комбінації літер «A» і «J».
Логотипи інших суббрендів Армані оформлені майже однаково – назви написані класичним шрифтом.
У 2008 році Giorgio Armani створив костюми для бою бугаїв «Goyesco» в Іспанії. Вбрання було призначене для тореадора Каетано Рівера Ордоньєса.
Армані спонсорує деякі спортивні події, а також виробляє костюми для гравців команди «Челсі» та їхніх менеджерів.
Суббренд Armani Jeans часто запрошує селебріти до участі у своїх рекламних кампаніях. Наприклад, Девіда Бекхема, Меган Фокс та інших. Та й загалом компанія Armani намагається залучити відомих людей у рекламу своїх брендів.
Компанії LVMH та Gucci Group багато разів пропонували бренду Armani об'єднатися та робили масу вигідних пропозицій. Однак Джорджіо Армані хотів, щоб його бренд ні від кого і ні від чого не залежав.
У кінострічці "Американський жиголо" головний герой, якого зіграв Річард Гір, носить одяг лише від Армані.
1974 року вийшла перша колекція бренду. Вона була розроблена для чоловіків. Джорджіо назвав колекцію своїм ім'ям, а головною її фішкою були піджаки. А через рік Армані випустив свої перші вбрання для жінок.
Власник компанії Джорджіо Армані очолює баскетбольну команду Olimpia Milano.
Чи знаєте ви, що робить бренд Armani особливим? Модний дизайн одягу, ідеальний зовнішній вигляд та практичність.
Армані хоче уповільнити створення нових колекцій в індустрії моди, оскільки вважає, що краще випускати меншу кількість речей, але найкращої якості.
Завдяки правильній філософії та цінностям Armani є унікальним брендом. А щоб донести свою ідею більшій кількості людей, компанія використовує грамотні рекламні кампанії.
Якщо ви хочете отримати такий же стильний логотип , як у Армані, або унікальний чіпляючий дизайн сайту, упаковки , сувенірної продукції, звертайтеся в брендингове агентство WeLoveBrands. Щоб дізнатися деталі та консультації , зв'яжіться з нами по телефону або в чаті на сайті.