Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Немає більш відомої та популярної ляльки, ніж Барбі. Цього року їй виповнюється 63 роки, але вона, як і раніше, залишається улюбленою іграшкою дівчаток у всьому світі. За довге життя бренд-персонаж Barbie встиг змінити безліч стилів, зіграти різні ролі, стати героїнею кількох мультфільмів, зокрема в «Історії іграшок 3: Велика втеча». Знаменита лялька визнана символом ХХ століття і продовжує завойовувати серця нових шанувальниць.
Барбі - відображення краси, моди, стилю, відмінного смаку та жіночності. Незважаючи на величезний асортимент дитячих іграшок, ця лялька є мрією багатьох. Саме її хочуть отримати у подарунок, саме вона є еталоном жіночої краси, дозволяючи маленьким дівчаткам уже в дитинстві реалізовувати свої бажання стати гарною та впевненою у собі.
Барбі - це лялька висотою 29 см з фігурою дорослої стрункої дівчини, яку випускає компаніяMattel. Образ іграшки був створений за типом персонажа газетного коміксу Bild Lilli – жінки з тонкою талією та довгим світлим волоссям. Вперше лялька з'явилася 1959 року в штаті Вісконсін (США).
У Барбі є біографія. Її повне ім'я – Барбара Міллісент Робертс, і росла вона у сім'ї Джорджа та Маргет. Спочатку повідомлялося, що вона з містечка Віллоус, але пізніше, коли вийшла нова «урбаністична» серія, місце її народження змінилося – тепер це був Нью-Йорк.
У перший рік існування ляльки прибуток від її продажів перевищував 351 тисячу доларів, і це вона ще навіть не побувала в Європі.
Зі зростанням популярності Barbie було вирішено додати їй друга. Так 1961-го з'явився Кен. Згодом колекція ще поповнювалася різними персонажами, серед яких молодша сестра Скіппер та подружка Мардж. Через кілька років вийшла також темношкіра лялечка Крісті.
Ляльку Барбі створила Рут Хендлер. У 1945 році вона разом із чоловіком Елліотом заснувала фірму «Mattel». Спочатку подружжя займалося виробництвом багетів для картин, а потім переключилося на іграшки та музичні скриньки.
Ідея створення стрункої красуні виникла у Рут, коли та спостерігала за грою своєї дочки та її однолітків. У той час діти грали в основному з пупсами в дочки-матері, але її дочка з подругами віддавала перевагу паперовим лялькам, які імітують дорослих людей. Їх вирізали з картону, а для гри використовувався різний змінний одяг. Граючи з такими ляльками, дівчатка уявляли себе красивими та модними. Тоді Рут Хендлер і вирішила випустити «дорослу» ляльку-красуню, з якою б діти асоціювали себе. А назвала вона її Барбі – на честь дочки Барбари. Модель була одягнена в чорно-білий смугастий купальник, взута в босоніжки на високих підборах, а у вухах блищали сережки.
Дебют Barbie відбувся 9 березня 1959 року на Американському міжнародному ярмарку іграшок у Нью-Йорку. Лялька стала такою популярною, що компанія не встигала виконувати замовлення. При цьому основний прибуток приносив не так Барбі, як аксесуари до неї – будиночки, одяг, прикраси та інші предмети.
Компанія Mattel завжди звертала увагу на модні тенденції та намагалася їм відповідати, тому лялька змінювала імідж відповідно до очікувань цільової аудиторії. Так, у Барбі постійно з'являлися нові зачіски, образи, змінювався колір волосся. Особливою популярністю користувалася модель із волоссям до п'ят.
Були також створені колекції ляльок різних професій (вчителька, стюардеса тощо), в етнічних костюмах (різних національностей), образи відомих жінок, що імітують (Одрі Хепберн, Мерилін Монро, Елізабет Тейлор та ін.).
Одрі Хепберн
Мерилін Монро
Елізабет Тейлор
З розвитком технологій лялька стала рухливою завдяки шарнірам. Тоді у Барбі з'явилися різні захоплення - катання на велосипеді, кінні прогулянки, танці, спорт. Іграшка навіть стала експонатом музею воскових фігур від мадам Тюссо та потрапила до Книги рекордів Гіннеса.
У 1980-х у продаж надходили колекції, в яких ляльки були одягнені у вбрання «від кутюр». Одяг їм створювали найкращі з найкращих – П'єр Карден, Гуччі, Ж.П. Готьє, Версаче, Крістіан Діор та ін.
Компанія Mattel – одна з найвідоміших фірм із виробництва іграшок. Особливий ажіотаж викликала, звичайно ж, Barbie, але асортимент компанії набагато ширший, причому орієнтований не лише на дітей, а й на підлітків як дівчаток, так і хлопчиків.
Найбільш популярні серії, крім Барбі, - цеMonster High,Ever After High, автомобіліHot Wheelsі Matchbox, товари під маркоюFerrari, супергерої,за допомогою яких можна уявити себе на місці героя і прожити життя мрії, граючи.
При згадці Барбі відразу в уяві з'являється білява струнка дівчина в рожевому одязі і з аксесуарами того ж кольору. Бренд використовує і безліч інших кольорів, але саме рожевий став основним, оскільки з ним асоціюється Барбара Міллісент Робертс.
Рожевий колір націлений на дівчаток, які люблять мріяти, у тому числі і про прекрасного принца на білому коні. Відтінок відображає м'якість, ніжність, жіночність, доброзичливість, віру в чудеса, пригнічує агресію, навіває думки про безтурботне дитинство та безумовне щастя.
Недарма Барбі асоціюється саме з цим кольором, адже вона втілює у життя дівочі мрії.
Шрифт для логотипу, який кілька разів хоч і змінювався, але це не вплинуло на пізнаваність знака, вибрали м'який, округлий. Великі літери, плавні лінії та рожевий відтінок підкреслюють ніжність, мрійливість.
До 1950-х років на ринку були тільки ляльки, які дівчатка можуть доглядати, як за дитиною, уявляючи себе вихователем або мамою. Але до Рут Хендлер прийшла ідея створити ляльку, з якою юні красуні зможуть уявити себе у майбутньому.
Основна ідея бренду Barbie полягала в тому, що за допомогою ляльки дівчинка може бути тією, якою хоче, і що вона завжди має вибір. І ось уже понад 60 років Барбі допомагає дівчатам із різних куточків планети відчути себе тими, ким вони мріють бути.
Компанія Mattel ще на самому початку свого існування вигадала незвичайний спосіб реклами – звернутися до дитини, а не до батька, як це робилося зазвичай.
Результатом цієї ідеї стала передача "Клуб Міккі-Мауса", яку спонсорував бренд. Після виходу програми тисячі дітей почали просити у батьків представлену іграшку. Це перевернуло звичний світ реклами з ніг на голову.
Не шкодувала Рут Хендлер і грошей на рекламу, незважаючи на ризик. У просування іграшок було вкладено 500 тисяч доларів, і це вартість усієї компанії Mattel на той час.
Коли в 1959 році Барбі представили на Міжнародному ярмарку іграшок у Нью-Йорку, вона не справила на великих покупців жодного враження, тому Рут та Елліот вирішили продавати ляльку безпосередньо споживачам. З того часу вона перебуває на піку популярності і досі є мрією багатьох дівчаток, приносячи компанії сотні мільйонів доларів.
Щоб отримати такий самий яскравий образ, зверніться до компанії WeLoveBrands . Наша команда створить привабливий бренд , що викликає довіру, розробить для вашого бізнесу стильний фірмовий персонаж і допоможе з просуванням. Щоб дізнатися деталі , зв'яжіться з нами по телефону. Задати питання, що вас цікавить, можна також у чаті на сайті.