→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блог

29 Вересня

Розробка логотипу самостійно: плюси і мінуси

Ефективний логотип виділяє бізнес з багатьох інших і розповідає про місію та роботу компанії. Існують різні види, форми та стилі лого, тому його розробка – складний творчий процес. Знак можна створити самостійно або замовити у дизайнерів. У цій статті розглянемо види логотипів, а також переваги та недоліки їх самостійної розробки.
29 Вересня

Де замовити розробку логотипу: в агентстві, студії чи у фрілансера?

Багато компаній та сайти мають логотип навіть за відсутності фірмового стилю. Цей знак допомагає розвивати бізнес та виділятися серед конкурентів. Якщо у вас немає логотипу, але ви хочете збільшити потік лояльних клієнтів та підвищити продаж, слід його створити. До кого краще звернутися з цим питанням, розглянемо далі.
29 Вересня

Як створювати логотип: 19 лайфхаків для новачків у бізнесі та дизайні

Логотип повідомляє про діяльність компанії та є точкою впізнавання бренду. Це стиль, емоції та асоціації, тому дизайн дуже важливий. Завдяки логотипу бізнес виділяється серед конкурентів, а споживачі стають лояльнішими. Підвищується довіра до бренду та збільшується потік клієнтів.
29 Вересня

10 способів зробити логотип онлайн: кому підходить дешеве і швидке рішення

Логотип – це обличчя компанії. Знак або символ приваблює та інтригує, представляє компанію та виділяє її серед конкурентів, але при цьому не перевантажує інформацією про специфіку бізнесу.
29 Вересня

Брендинг і фірмовий стиль ательє

Майстерні з пошиття та ремонту одягу вважаються жіночим бізнесом, який може орієнтуватися не лише на жінок, а й на чоловіків, дітей та навіть тварин. Ательє, які планують зайняти лідируючі позиції на ринку, повинні вигідно виділятися серед конкурентів, добре запам'ятовуватися та переконувати споживачів зробити замовлення. Щоб цього досягти, потрібний фірмовий стиль.
27 Вересня

Створення фірмового стилю та брендинг банків

Фірмовий стиль – це фундамент, що дозволяє підкреслити особливість банку, створити позитивний імідж і побудувати довірчі відносини з клієнтами. Споживач купує не банківську картку чи рахунок, а стабільність, фінансове благополуччя, можливість реалізувати свої потреби та бажання близьких людей. Саме ці цінності визначають вибір людини та стимулюють її скористатися послугами певного банку. Щоб виділити фінансову установу серед конкурентів, викликати у споживачів позитивні емоції, підвищити довіру і пов'язати всі послуги, необхідний фірмовий стиль.
27 Вересня

Створення фірмового стилю та брендинг авіакомпаній

У світі на ринку авіаперевезень спостерігається висока конкуренція, тому компаніям доводиться боротися за кожного клієнта. У цій справі велику роль грає позиціонування підприємства. Сильними аргументами у боротьбі лояльність споживачів є елементи фірмового стилю. Логотип, назва та інші деталі допомагають не лише розпізнати літак та авіакомпанію, а й створити асоціативний ряд із цінностями та ідеями перевізника.
27 Вересня

Дизайн упаковки постільної білизни

За покупкою постільної білизни ми вирушаємо у двох випадках: щоб оновити оздоблення свого спального місця або підібрати подарунок для близьких людей. Оскільки відбувається це не кожен день, і річ купується для тривалого використання, кожну пропозицію текстильних виробників ми розглядаємо з особливою ретельністю.
27 Вересня

25 порад зі створення логотипу

Якщо хочете створити логотип, який запам'ятається вашим клієнтам та виділить вас серед інших компаній, ось вам 25 крутих порад.
27 Вересня

Дизайн пакування косметики

Косметичний продукт без упаковки – все одно, що дівчина на побаченні без макіяжу. Але як і невміло зроблений макіяж не здатний перетворити жіноче обличчя, так і поспіхом створена упаковка б'юті-засобу лише відштовхне потенційного покупця. Виходячи з цього, підходити до розробки дизайну косметичної упаковки необхідно з огляду на важливість її іміджевої функції.
27 Вересня

Дизайн пакування соку

Соки на наших магазинних полицях представлені як продукцією внутрішнього виробництва, так і завезеними з інших країн торговими марками. Випускаються вони в упаковках тетра-пак різного обсягу – від формату “міні”, зручного для швидкого вгамування спраги, до “максі”, розрахованого на велику родину або дружню компанію. З урахуванням розмірної лінійки упаковок заздалегідь продумується зображення, щоб воно однаково добре виглядало і маленькій упаковці, і великій.
27 Вересня

Дизайн пакування масла

Вершкове масло – один із продуктів повсякденного споживання на ринку продовольчої продукції. А особливість цього ринку полягає в тому, що через величезну кількість виробників, що конкурують між собою, конкретний товар просто не в змозі зацікавити собою всіх споживачів. Тому раціонально орієнтуватися на кілька найбільш перспективних сегментів ринку. І грамотно продуманий дизайн упаковки – одне з перших завдань у списку кроків на шляху до успішного маркетингового просування.
27 Вересня

Розробка дизайну упаковки хлібобулочних виробів

У традиційному уявленні хліб асоціюється у людини із домашньою атмосферою. Тому і упаковка такого виробу має викликати у споживача почуття чогось рідного, теплого та необхідного у повсякденному житті. У зв'язку з цим одними з найпопулярніших стилів для її створення виступають класичний ретро та модний мінімалізм. Хоча деякі сміливі виробники не бояться креативити і в цій галузі, замовляючи дизайн упаковок для хліба, булок та інших плюшок у яскравих кольорах, незвичайних форматах та інших народжених уявою варіаціях.
27 Вересня

У чому різниця між брендом, брендингом і фірмовим стилем?

Сьогодні ми поговоримо про те, що таке бренд і чим він відрізняється від фірмового стилю та брендингу. Почнемо із простого.
26 Вересня

Дизайн упаковки шоколаду

Одні з улюблених ласощів ласунів – звичайно ж, шоколад. Неважливо, представлений він на полицях магазинів у вигляді плиток чи цукерок, – бажання побалувати себе чимось солоденьким до чаю чи кави виникає чи не у кожної другої-третьої людини, яка заглянула до супермаркету. Навіть якщо спочатку не було заплановано відвідування цукеркового відділу.