→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Брендинг і фірмовий стиль ательє

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Брендинг і фірмовий стиль ательє

Майстерні з пошиття та ремонту одягу вважаються жіночим бізнесом, який може орієнтуватися не лише на жінок, а й на чоловіків, дітей та навіть тварин. Ательє, які планують зайняти лідируючі позиції на ринку, повинні вигідно виділятися серед конкурентів, добре запам'ятовуватися та переконувати споживачів зробити замовлення. Щоб цього досягти, потрібний фірмовий стиль.

 

Що пропонує фірмовий стиль?

формує привабливий образ компанії;

підвищує престиж та репутацію ательє;

виділяє компанію серед конкурентів;

викликає позитивні емоції та асоціації, пов'язані з послугами та якістю продукції;

полегшує процес вибору ательє.

Корпоративний стиль гарантує високу якість послуг та збільшує потік лояльних клієнтів.

Фірмовий стиль повинен:

  • бути унікальним та не повторювати «фішок» конкурентів.

  • легко запам'ятовуватися та впізнаватись;

  • бути універсальним, тобто - однаково добре виглядати на різних носіях;

  • бути єдиним для всіх елементів;

  • викликати приємні асоціації.

Особливості оформлення залежатимуть від:

 

типу майстерні (пошиття, ремонт одягу чи комплекс послуг);

класу ательє (середня категорія, VIP-ательє, преміум-клас);

аудиторії (жіноча, чоловіча, дитяча чи тварини).

Елементи фірмового стилю ательє

Основні носії корпоративного стилю для ательє:

  • логотип – повідомляє інформацію про послугу, виділяє ательє серед сотень інших та викликає бажання зробити замовлення;

  • назва - відображає діяльність компанії та допомагає запам'ятати продукт;

  • колірна гама - впливає на почуття споживачів та полегшує сприйняття інформації;

  • шрифти – підкреслюють особливості марки та можуть додавати мужності чи жіночності, бути грубими та елегантними.

Також носіями фірмового стилю можуть бути:

 

документація;

сувенірна продукція;

рекламні матеріали;

вивіска.

Фірмовий стиль та брендинг ательє

Фірмовий стиль потрібний майстерням для того, щоб стимулювати споживача пошити одяг, а не купити готову річ у магазині, та переконати зробити це замовлення саме у вас.

Кожне ательє має свої риси, які можна добре обіграти за допомогою особливого дизайну. Що це буде, залежить від ваших побажань та творчих задумів.

Фірмовий стиль має говорити про діяльність компанії та відображати ідею бренду. Чим більше асоціацій пропрацюють під час його розробки, тим він буде ефективнішим.

Основою вашого бренду мають стати бажання та потреби споживачів. Дізнайтеся, чого хочуть ваші клієнти і дайте їм це.

Як працюють елементи фірмового стилю: приклади

1. Ательє "Tweed Story" . Колір може підкреслювати статус компанії та розкіш виробів. Поєднання синього, золотистого та сірого передає стриманість та відображає гарний смак клієнтів ательє.

2. Авторське ательє Вікторії Іллінської . Чорно-біла гама з додаванням золотистого на носіях фірмового стилю виглядає стильно та елегантно.

3. Ательє Shovv. Кольори та логотип можуть передавати ідею бренду. Наприклад, ательє шиє одяг для дітей, роблячи міні-версії дорослих нарядів і створюючи таким чином "family look" (одяг з однаковими елементами для мами, тата та дитини). Ця ідея відображається у фірмовій кольоровій гамі. Поєднання блакитного та фіолетового як «чоловічого» та «жіночого» відтінків дає помаранчевий (образ дитини). Тобто основу логотипу – сім'я.

4. Міні-ательє "Своє". Фірмовий стиль формує позитивний образ бренду та викликає усмішку у споживачів. Логотип розроблений таким чином, що можна побачити плічка та смайл. Було обрано літні кольори – блакитний, як символ довіри, та жовтий, як символ радості та тепла. У результаті вийшов життєрадісний молодіжний фірмовий стиль.

5. Зооательє «Стиль Дог» . Логотип у вигляді собаки-кравця привертає увагу та фіксує погляд. Такий вибір був зроблений не випадково – ательє шиє ексклюзивний одяг для собак.

Фірмовий стиль – це зовнішній вигляд компанії. Це те, на що звертають увагу і те, що запам'ятовується.

Щоб створити яскравий та ефективний корпоративний стиль, звертайтесь до студії WeLoveBrands. Для цього залиште заявку на сайті або зателефонуйте. 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5