Блог
23 Листопада
Логотипи зеленого кольору: гармонія і свіжість
Що вам зелений колір? Які емоції він викликає та з чим асоціюється? Може, це свіжість літнього ранку та шерех листя. Або відчуття свіжості та аромат свіжоскошеної трави. А може, це весна та пробудження самого життя? У будь-якому випадку, шанувальників зеленого кольору дуже багато. Можливо, тому він є одним із найбільш затребуваних кольорів у дизайні логотипів.
22 Листопада
Шрифтові логотипи: особливості та переваги
Логотип – один із найважливіших елементів для будь-якого бізнесу. Щоб фірмовий знак приваблював споживачів і легко запам'ятовувався, він має бути простим та цікавим. Для ідентифікації бренду та підвищення його впізнаваності можна створити шрифтовий логотип. Незважаючи на те, що шрифтові лого – це лише текст без символів, зображень та форм, вони можуть бути дуже привабливими. Тут головне грамотно підібрати шрифт та вміло промалювати літери. Саме ця майстерність дозволить красиво оформити та вигідно подати певне слово чи фразу.
22 Листопада
Огляд популярних форматів логотипів
Для популяризації та підвищення впізнаваності свого бренду/товарів/послуг на ринку усі сучасні компанії використовують логотипи. Від їхньої грамотної розробки та ефективного використання багато в чому залежить успіх будь-якого бізнесу.
22 Листопада
Векторний логотип: що це і навіщо він потрібен
Кожна компанія, яка хоче бути впізнаваною і прагне збільшити продаж, потребує логотипу. Для формування позитивного іміджу бренду та залучення нових клієнтів фірмовий знак має бути унікальним, привабливим та зрозумілим. При цьому необхідно, щоб він однаково добре виглядав як на екрані телефону або комп'ютера, так і на друкованій продукції та вивісках. Досягти цього можна, розробивши векторний логотип. Такий знак дозволяє зберегти чіткість зображення незалежно від його розміру. Він активно використовується, оскільки має високу якість, відрізняється яскравістю та легкістю редагування.
21 Листопада
Незвичайні візитки: 25 + оригінальних рішень
Дизайн візитки – це справжнє мистецтво, яке просто має бути креативним, оригінальним, що вражає уяву. Такі візитки викликають захоплення і моментально запам'ятовуються цільовою аудиторією, отже, найкраще виконують свою пряму функцію. Можна, звичайно, позбутися «малої крові» і створити простенький «середнячок». Але тоді результат буде відповідним. Як створити візитку з вау-ефектом, ми розповімо та покажемо на прикладах у цій статті.
20 Листопада
Анатомія логотипа: створюємо лого з нуля
Якісний логотип повинен відрізнятися ясністю, мінімалізмом та здатністю запам'ятовуватися. Можливо, у вас склалося враження, що логотипи — лише зображення, але їх структура куди глибша і вимагає уважного вивчення.
21 Листопада
Логотип для фотографа: ідентифікуй себе на тлі інших фотографів
Вважають, що логотип потрібен лише для створення певного іміджу компанії. Але насправді він має набагато більше функцій. По-перше, він необхідний для ідентифікації фірми над ринком. Важливо, щоб потенційні клієнти розпізнавали вас серед таких підприємств.
30 Вересня
Дизайн упаковки борошна
Як харчова сипуча суміш борошно відноситься до бакалійної продукції, призначеної для широкого кола споживачів. З урахуванням практично повсякденного використання дизайн упаковки повинен бути максимально універсальним.
30 Вересня
Дизайн упаковки мила
Сьогодні різноманітність торгових марок мила на полицях українських супермаркетів справді вражає. Минули ті часи, коли вибір обмежувався голими брусками господарського і парою-трійкою шматків з запахами, що приїлися. Зараз, крім твердого, випускається ще й рідке мило, з прозорою або кремовою текстурою, що пахне різними смаколиками і навіть справляє оздоровчий ефект на шкіру.
30 Вересня
Найкращі логотипи університетів
Логотип університету має відображати філософію, принципи та головні цінності навчального закладу. Тому його створення – завдання досить складне. На пострадянському просторі вузи не надто тішать різноманітністю та креативом, обмежуючись стандартним підходом та символікою. Тому в цій статті ми розглянемо логотипи закордонних університетів, які, на наш погляд, виглядають найсучасніше, оригінальніше та стильніше.
30 Вересня
Оригінальні візитки для лікарів
Успішність лікаря визначається не лише дипломами та вченими ступенями, а й довжиною черги з пацієнтів. Клієнтську базу необхідно напрацьовувати, і без реклами тут не обійтися.
30 Вересня
Найкращі логотипи ресторанів: огляд світових трендів
Створення вдалого логотипу для ресторану потребує навичок. Адже треба враховувати все: місце, кухню, атмосферу і, звичайно ж, клієнтів. При цьому дивлячись на логотип, відвідувачі мають чітко розуміти, що на них чекає. Погодьтеся, це дуже важлива умова успішного фірмового стилю. Можливо, що крутий стиль та висока якість логотипу ніяк не відіб'ються на репутації закладу, але поганий логотип може серйозно її зіпсувати. Адже шарм та чарівність завжди в деталях. І повірте, люди їх дуже помічають.
29 Вересня
Найкращі логотипи автосервісів
Розробка дизайну логотипу для автосервісу має велике значення, тому що дозволяє йому виділитися з численного натовпу конкурентів, у яких на вивісці крім, власне, слова “автосервіс” нічого немає. У цій статті ми розповімо та покажемо на прикладах, якими можуть бути креативні, стильні та оригінальні логотипи для настільки прозаїчної, начебто, речі, як автомайстерня.
29 Вересня
Створення фірмового стилю та брендування салону краси
Салон краси – це місце, в яке відвідувачі приходять не лише за перетворенням та красою, а й за приємними емоціями. Фірмовий стиль допоможе зробити кожне відвідування особливим. Якщо все оформити правильно, салон відповідатиме очікуванням споживачів та виконуватиме їх бажання. А значить – ви отримаєте більше задоволених та вдячних клієнтів.
29 Вересня
Створення фірмового стилю та брендування аптек
Ринок фармацевтичних послуг розвивається швидкими темпами – постійно з'являються нові аптеки та розширюються вже існуючі мережі. З цієї причини виділитися із загальної маси стає все складніше. Щоб привернути увагу споживачів та викликати довіру, аптекам потрібен індивідуальний та яскравий образ. Створити бездоганний імідж компанії допоможе фірмовий стиль. Завдяки елементам корпоративного стилю клієнти краще орієнтуються у потоці інформації та роблять вибір на вашу користь.