→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Логотип червоного кольору: сила духу, амбіції та пристрасть

146

Оцінили: 31

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип червоного кольору: сила духу, амбіції та пристрасть

Червоний – один із найінтенсивніших кольорів. Його потужна енергія дуже сильно впливає на психоемоційний стан людини. Головний вплив червоного кольору в тому, що він спонукає людину діяти. Питання тільки в тому, якою буде ця дія: агресивною чи позитивною. Найчастіше тип реакції залежить від відтінку.

 

Психоемоційне сприйняття червоного кольору

Червоний із домішкою помаранчевого може викликати агресію, агресію, страх і почуття небезпеки, оскільки ця гама на підсвідомому рівні часто асоціюється з вогнем, полум'ям, пожежею. А ось червоно-сині відтінки спонукають людину до творчої діяльності і підвищують загальний тонус організму за рахунок того, що синій має заспокійливий ефект.

Червоний та його відтінки заряджають людину енергією, дають заряд бадьорості та дозволяють відчути приплив сил. Якщо людині складно прийняти рішення або вона боїться зробити перший крок, червоний додасть сміливості і допоможе без вагань зробити правильний вибір. Також цей колір надає рішучості у боротьбі за свою думку та відстоюванні своєї точки зору. Червоний – колір лідерства.

З іншого боку, надлишок червоного кольору може негативно позначитися на поведінці людини та її психоемоційному стані. Може виникнути агресія, запальність, нетерпимість, ревнощі. Тому червоний потрібно використовувати у помірних кількостях.

Психологи стверджують, що вплив цього кольору найкраще вранці – червоний допомагає прокинутися, підбадьоритися та зарядитися енергією. А ще його слід використовувати в ситуаціях, коли потрібно виявити силу духу, амбіції та рішучість.

Але червоний – це не тільки мужність, впевненість та бадьорість. Це ще й еротична сфера – кохання, пристрасть, насолода. Тому цей колір часто використовують у дизайні логотипів компаній, які хочуть викликати в аудиторії подібні емоції. Розглянемо докладніше, як сприймається червоний колір у бізнесі.

Значення червоного кольору для бізнесу

Враховуючи потужну енергетику червоного кольору та силу його впливу на аудиторію, важливо розуміти всі переваги та ризики його використання.

  1. Позитивне сприйняття у бізнесі: потужний, сильний, енергійний, швидкий, пристрасний, бажаний, жаданий, сміливий, відважний, що привертає увагу, мотивуючий, стимулюючий, непохитний, захоплюючий, хвилюючий, збуджуючий, теплий, спонтанний, напористий.
  2. Негативне сприйняття в бізнесі: агресивний, злий, владний, деспотичний, стомлюючий, запальний, дратівливий, нещадний, жорстокий, страшний, нетерпимий, бунтарський, норовливий, упертий, уразливий, злісний, безжальний.

Нагадаємо, що червоний може спричинити негативні емоції лише у разі надлишку або підбору неправильного відтінку. При правильному балансі він будить у людях лише найкраще.

Розгляньмо, наскільки по-різному можуть сприйматися відтінки червоного.

  Яскраво-червоний – максимально інтенсивний колір. Має потужну збудливу силу, стимулює мозок і покращує настрій. Асоціюється з лідерством, силою та потужною енергією. Сприймається як гарячий та пристрасний колір, іноді – як агресивний та войовничий.
     
  Темно-червоний – насичений густий колір. Викликає асоціації із чимось гарячим, смачним, гострим. Може сприйматися як напружений і важкий колір, і викликати агресію.
     
  Пурпуровий – колір сили та влади. Через присутність синього пігменту, не викликає сексуального збудження і діє швидше заспокійливо. Вселяє впевненість, шляхетність, гідність та велич.
     
  Синьо-рожевий колір удачі. Це дуже ніжний та грайливий відтінок, який створює атмосферу південних веселощів, свята та безтурботного щастя. Може сприйматися як легковажний. Такий відтінок уособлює сексуальну спокусу.
     
  Винний – неймовірно глибокий, насичений та складний колір. Це незвіданість, таємниця, заборона та недомовленість. Створює відчуття величності, але може сприйматися як важкий. Це вишуканий та витончений відтінок.
     
  Малиновий – колір стилю та вишуканого смаку. Дуже «живий» відтінок, який асоціюється із жіночністю, теплом, фруктами, молодістю та красою.
     
  Морквяний – колір радості. Має позитивну енергетику і при цьому не тисне на психіку. Асоціюється з жіночністю, витонченістю та добродушністю.

 

Як бачите, сприйняття червоного кольору залежить від вибраного відтінку. Якщо вам потрібно передати відчуття тепла, пристрасті, збудження – використовуйте червоний із домішкою помаранчевого. Якщо хочете справити більш спокійне, величне та впевнене враження – ваша палітра має містити синій підтон.

Червоний колір офісу: вплив та взаємозв'язок з бізнесом

Кожен вид бізнесу можна віднести до одного із п'яти елементів: Земля, Вода, Вогонь, Дерево або Метал. Враховуючи, що червоний та всі його відтінки – це колір вогненної стихії, логічно застосовувати його для відповідних сфер бізнесу. До Вогню відносяться всі види бізнесу, що стосуються створення іміджу, проведення заходів. Це можуть бути весільні, рекламні, модельні, брендингові агенції, кінематограф, ЗМІ тощо. Також до цієї стихії відноситься весь бізнес, пов'язаний безпосередньо з вогнем, теплом та енергією: авіаперевезення, енергетичні компанії, опалення, сталеливарні та нафтопереробні виробництва, фінанси та ін. Ну і звичайно, стихія вогню та червоний колір – невід'ємні елементи всього, що пов'язано з еротичної та любовної сферами. Це можуть бути сайти знайомств, шлюбні агенції, секс-шопи, магазини нижньої білизни, стрип-бари і так далі. Сюди ж можна віднести уроки танго, сальси та румби – енергії вогню та пристрасті їм не позичати. Насправді стихія Вогню та червоний колір підходять будь-якому виду діяльності, що вимагає такої потужної енергії та самовіддачі. Чому це важливо враховувати під час створення логотипу, фірмового стилю та дизайну офісу? Тому що правильно вибраний елемент та його колір допомагають охарактеризувати бізнес. Тоді клієнти будуть розуміти на рівні підсвідомості, чим займається ваша компанія та які якості їй притаманні. Погодьтеся, у світі найжорстокішої ринкової конкуренції це особливо важливо. Адже покупці часто вибирають певну компанію або продукт несвідомо, керуючись лише симпатіями до упаковки та фірмового стилю.

Як сприймають червоний колір у світі?

Сприйняття червоного кольору у різних країнах неоднозначно – відмінності можуть бути кардинальними.

Північна Америка – День святого Валентина, кохання, романтика, душевне тепло. У корінних американців червоний означає успіх, тріумф та священний вогонь.

Латинська Америка – релігія, традиції, священнодійство. У релігійному контексті обов'язково доповнюється білим кольором.

Україна – колір кохання, радості, життєвої енергії та кровних зв'язків. Широко використовується в одязі та інтер'єрі. Асоціюється зі святом, силою, активністю та теплом, чоловічим початком. Це сакральний колір.

Південна Африка – колір жалоби, похоронних процесій, горя та смутку.

Нігерія – колір вождів. Використовується виключно у церемоніях та священнодійствах.

Росія – колір краси та молодості. Часто використовується у різних церемоніях. Може асоціюватись із комунізмом.

Японія та Китай – колір удачі, свят, урочистостей, життєвої енергії, щастя, довголіття. Традиційний колір весільного вбрання нареченої. Пурпур у Японії вважається імператорським кольором.

Ставлення до червоного кольору у різних країнах потрібно враховувати, створюючи дизайн логотипу для зарубіжних компаній чи товарів експорту. Надалі це дозволить уникнути когнітивного та культурологічного дисонансу. А ще допоможе розмовляти із закордонною аудиторією зрозумілою їй мовою.

Якому бізнесу підходить логотип червоного кольору

Багато компаній мріють про логотип червоного кольору, прагнучи показати аудиторії силу, пристрасть, могутність. Але червоний колір не завжди викликає саме ці емоції, адже він має зворотний бік сприйняття. Іноді він зчитується негативно, викликаючи у того, хто дивиться страх, роздратування, гнів, злість чи агресію. Тому використовувати його потрібно дуже обережно, ні в якому разі не зловживаючи ним. Червоний може викликати величезну кількість почуттів та емоцій, тому потрібно чітко розуміти, якої реакції в аудиторії потрібно досягти.

Наприклад, червоний чудово підходить, якщо потрібно підштовхнути людей до активних дій або викликати у них сильні асоціації. При цьому ви повинні бути готові ризикнути та дати відсіч можливої агресії. Але навіть якщо ви до цього готові, червоний логотип може все одно не підійти вашій компанії, адже в деяких сферах бізнесу такий ефект абсолютно недоречний. Спочатку розглянемо, якому бізнесу логотип червоного кольору добре підходить.

Їжа та напої – Голод, бажання

Логотипів продуктів харчування, виконаних у червоному кольорі, величезна кількість. Це, мабуть, один із найпопулярніших кольорів у даній сфері. Чому його часто використовують? Все просто: червоний стимулює апетит, викликає сильне бажання (в даному випадку – поїсти) та підштовхує до покупки. Через високу інтенсивність, червоний лого практично не залишає покупцям часу на роздуми та шансів піти з порожніми руками.

 

Цифрові технології та ЗМІ – Сміливі рішення

Червоні логотипи у сфері цифрових технологій та IT користуються великою популярністю. Очевидно, що за допомогою кольору творці компаній намагаються показати силу нових технологій, здатність приймати сміливі рішення та нестримну енергію. Також червоний колір логотипу передає відчуття пристрасті та любові до своєї справи. До цієї категорії також можна зарахувати сферу ЗМІ.

 

Автомобілі – Мужність, міць

Любов до червоного – не виняток і серед світових автоконцернів. Червоний колір лого дозволяє передати відчуття потужності автомобіля та крутості його господаря. Такі логотипи привертають увагу, стимулюють до покупки, викликають бажання мати автомобіль, показують пристрасть і силу.

 

Фастфуд – Апетит

Найбільші світові мережі ресторанів швидкого харчування обрали червоний колір для своїх логотипів і мали рацію. Що може ще краще асоціюватися з голодом, швидкістю, сильним бажанням, любов'ю до їжі та розпеченою плитою, на якій безупинно готують смачні страви, ніж червоний колір? До того ж, на фастфуд багато хто дивиться не просто з бажанням перебити голод, а зі справжнім пожадливістю. То чому б не піти ва-банк і використати цей сміливий та помітний колір у логотипі?

 

Бренди одягу – Привернення уваги

У брендах одягу червоний найчастіше використовується для привернення уваги клієнтів та стимуляції їх до покупок. Особливо добре це працює зі спонтанними покупками. Одним словом, хто робить ставку на червоне, той виграє.

 

Товари для чоловіків – Брутальність

Враховуючи, що червоний – колір сили, потужності та сміливості, він ідеально підходить для логотипів традиційно чоловічих товарів. Такі лого недвозначно передають усі ці відчуття та риси характеру, властиві чоловікам. Використання образу крутого мачо відмінно відбивається на продажах - хто ж не хоче підкорювати жінок одним поглядом.

 

Сайти знайомств, бренди нижньої білизни – Любов, пристрасть, еротика

Існує безліч видів бізнесу, яким потрібно продемонструвати любов чи пристрасть, дати еротичний та сексуальний підтекст, показати потяг та бажання. Це можуть бути магазини/бренди спідньої білизни, секс-шопи, сайти знайомств. Про решту учасників індустрії «кохання» тактовно замовчимо, але можете додумати самі. Звичайно, більшість з таких компаній використовують саме червоний колір і насичені його відтінки. Тому що червоний колір пристрасті, і жоден інший колір не здатний передати це почуття краще.

Якому бізнесу не підходить логотип червоного кольору

Відповідь досить очевидна: тому, що не повинен демонструвати силу, пристрасть, брутальність тощо. В основному, це бренди, які наголошують на спокої, впевненості та безпеки. До речі, якщо компанія акцентує увагу на інтелекті та здатності приймати виважені рішення, а не на почуттях та імпульсивності, то червоний колір теж не підійде. Авіакомпанії Більшість авіакомпаній у своїх логотипах намагаються максимально продемонструвати надійність та безпеку їх перельотів. Як ви розумієте, червоний колір тут недоречний, принаймні як основний відтінок. Подивіться, яке тривожне посилання давали б логотипи відомих авіакомпаній, якби вони були виконані повністю в червоному кольорі.

Наука, техніка, IT

У цих сферах бізнесу червоні логотипи зустрічаються дуже рідко. Це пояснюється позиціонуванням таких компаній та їх бажанням продемонструвати високий інтелект, інновації, впевненість, стабільність, спокій. Очевидно, червоний колір не дуже підходить для цієї мети. Подивіться, як це виглядало:

 

Соціальні мережі

Крім позитивних якостей та емоцій, червоний колір символізує небезпеку, тривогу. Власне, саме з цим він асоціюється насамперед. Погодьтеся, це зовсім не ті відчуття, які потрібні людині, яка заповнює профіль у соцмережі своїми персональними даними. Більше того, червоний колір може спричинити агресію та злість, що не надто доречно для спілкування в соціальних мережах.

 

Засоби гігієни

Навряд чи знайдеться людина, яка має червоний колір асоціюється зі здоров'ям, гігієною та доглядом за собою. Для чоловічих товарів даної категорії червоний ще більш-менш застосовний, як демонстрація сили та мужності. Але в логотипах товарів для жінок червоний виглядав би як мінімум дивно. А в деяких випадках і зовсім відразливо.

Вибираючи червоний колір для логотипу, будьте пильні та стежте, щоб він підходив до виду діяльності вашої компанії і давав правильне посилання аудиторії. А найкраще довірте розробку дизайну логотипу професіоналам студії WeLoveBrands. Наші дизайнери точно визначать, який колір логотипу ідеально підійде вашій компанії.

Яким кольором доповнити червоний логотип: найкращі поєднання кольорів

Здавалося б, немає нічого складного в тому, щоб підібрати пару кольорів для червоного. Адже який колір не візьми – жовтий, чорний, фіолетовий, зелений, синій, білий – червоний чудово поєднуватиметься з кожним із них. Можливо це й так, якщо брати лише чисті кольори. А якщо розглядати відтінки? Тоді вже завдання не здається таким простим. Адже неправильно підібрані відтінки «вбивають» один одного, а на людину справляють негативне враження. Але є три поєднання з червоним кольором, які ми вважаємо просто ідеальними. Це безпрограшні варіанти, які завжди виглядають ефектно і гармонійно.

 

Насичений темно-червоний + білий

Класичне поєднання, яке втрачає своєї актуальності. Це завжди яскравий тандем, який привертає увагу аудиторії. Багато хто відмовляється від такого поєднання в логотипі, бо вважає, що воно асоціюється тільки з Червоним Хрестом або прапором Швейцарії. Але насправді це негаразд. Поєднання темно-червоного та білого дає відчуття сили, потужної енергії та спонукають до дії. Це універсальний варіант, що залишається поза часом.
     

 

Червоний + синій

Досить складне для сприйняття поєднання, так як обидва кольори дуже інтенсивні і при цьому відносяться до протилежних палітр і мають абсолютно різну енергетику. Саме тому червоно-сині логотипи швидше за інших звертають на себе увагу і найкраще запам'ятовуються.
     

 

Червоний жовтий

Поєднання дуже яскраве, динамічне, кричуче. Повз червоно-жовтих логотипів практично неможливо пройти повз – вони завжди впадають у вічі. При правильному підборі відтінків можна створити дуже теплий, добрий та життєрадісний лого.

Актуальні відтінки червоного кольору для логотипів

Червоний колір у логотипі вже давно став класикою корпоративного дизайну. Але що робити, якщо потрібно створити не класичний, а стильний, молодіжний, модний образ? Звісно ж, використовувати різні відтінки червоного. Адже їх так багато, і всі вони дають величезний простір для уяви та безліч яскравих поєднань. Але будьте пильні! Червоний колір дуже інтенсивний і може викликати як потужну позитивну, і негативну реакцію в людей. Ми підібрали 4 найактуальніші відтінки червоного, які використовують у дизайні логотипів і які викликають лише позитивні асоціації. Якщо хочете вибрати безпрограшний варіант, то один із них точно мастхев для вас.

Щоб вибрати на сто відсотків правильний відтінок червоного, який чітко передаватиме потрібний посил та емоції вашої цільової аудиторії, варто довірити цю справу фахівцям – дизайнерам студії WeLoveBrands. Подивіться, які логотипи у червоному кольорі ми вже робили для інших компаній:

Ми знаємо, які відтінки відповідають за кохання, силу, брутальність, пристрасть, бажання, апетит, сміливість, відвагу і навіть секс (повірте, він теж має «свій» відтінок червоного). І пам'ятайте: із червоним кольором жарти небезпечні, тому краще убезпечити себе та доручити дизайн логотипу професіоналам.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 31

Середня оцінка 4.7 / 5