→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Логотипи золотого кольору: слава, мудрість і досвід

108

Оцінили: 23

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотипи золотого кольору: слава, мудрість і досвід

Ми впевнені, що вам нема рації пояснювати, що компанія без гідного логотипу, як вечірка без музики. Існувати може, але всі гості швидко розійдуться. Так що якщо ви ще не набули гарного лого, то сміливо починайте це робити зараз. Але насамперед потрібно підібрати відповідний колір для нього. Адже підібравши неправильний колір, ви можете відбити бажання потенційного клієнта купувати ваш товар. А для того, щоб вибрати правильний тон, важливо вивчити, як кожен колір впливає на людину. Сьогодні поговоримо про золоте. Цікаво? Тоді читайте далі.

 

Трохи про сприйняття тону людьми

Ще споконвіку золотий вважався кольором розкоші та багатства. Раніше його носили королі та знати. Золотий колір - символ тепла, краси, перемоги, слави, мудрості та досвіду.

Цей відтінок родом із казок. Адже саме у них він символізував незліченні скарби, які отримували герої, проходячи важкі випробування. І, по суті, казки мають рацію. Золотий колір - це справді скарб. Тому що він позитивно впливає на людину. Він дарує впевненість у собі, радість та тепло на душі, віру у свої сили, розслаблює та заряджає на успіх.

Золото – це завжди влада та чистота. Це сила волі та сміливість. Вона має безліч відтінків. Незважаючи на те, що кожен з них відрізняється благородством і великим потоком позитивної енергії, всі вони прекрасні по-своєму.

Кольори золота є затемненими жовтими відтінками. Іноді вони бувають яскравими, часом середньої насиченості. Усі вони імітують блиск дорогого металу. Ось найпоширеніші тони:

 

Золоте руно

Дуже елегантний та розкішний відтінок золотого. Відрізняється своєю витонченістю та м'якістю впливу. Має трохи персиковий підтон.

     
 

Колір золотого серпанку

У цьому кольорі, на відміну від золотого руна, є більше жовтизни. Він теплий, але ніжний, трохи приглушений.

     
 

Золотий крем

Його можна описати як “вершковий крем, до якого додали золота”. При погляді на нього відразу виникає почуття насолоди. Дивитись на нього – одне задоволення.

     
 

Сонячний цукор

Уявіть розтоплений цукор, що злегка пожовклий. Він має золотистий відтінок, з домішкою світло-жовтогарячого. Якщо візуалізувати ці слова, то вийде саме відтінок “сонячного цукру”.

     
 

Захід сонця

Сонце заходить за обрій… Хочеться милуватися ним знову і знову. Захід сонця. А якого кольору цей захід сонця? Імовірно, саме цього.

     
 

Золотий жезл

Цей відтінок яскравий і незабутній. Він асоціюється із силою та натиском. Власне, як і жезл. Золотий жезл.

     
 

Колір молодої пшениці

Чарівне поле з молодою пшеницею. Якого воно кольору? Саме такого. Цей тон дуже ніжний та м'який. Приглушений, близький до бежевого.

     
 

Колір золотого абрикосу

Соковитий та солодкий плід абрикосового кольору. Він зазвичай яскраво-жовтогарячий і насичений. А ось якщо цей колір трохи приглушити і додати бежевий підтон, то вийде колір золотого абрикоса.

 

Кожен відтінок золотого - немов витвір мистецтва. Так що, який би ви тон не вибрали, він виглядатиме шикарно. Спирайтеся на свої смакові уподобання.

Золото у бізнесі

Золотий колір явно не останній у сфері бізнесу. А все тому, що він є кольором успіху та багатства. Його використовують досить часто. Адже він має безліч переваг:

  • розслабляє
  • надає впевненості у собі
  • заряджає мотивацією
  • бадьорить
  • приносить позитивні емоції

Однак якщо з ним переборщити, то він може вплинути негативно. Здатний навіяти смуток і навіть мучеництво. Також надлишок золотого - це страх програшу. Занадто багато золота вказує на позерство. Тож завжди знайте міру.

Значення золотого в різних культурах та країнах

Кожна культура трактує золотий колір по-різному. Хоча скрізь він позначає лише позитивні моменти. Багатство, щастя, радість, просвітлення – всі розшифровують цей тон по-своєму. Давайте познайомимося з найцікавішими значеннями:

  • Індія, Китай

У культурах цих країн золотий завжди означав просвітлення.

  • Єгипет

Золото пов'язують із богом сонця Ра.

  • Індонезія

Колір багатства символізував істину, і навіть освіченість.

  • Греція

У цій країні золотий колір означає безсмертя. Ще він є кольором найвищого розуму.

  • Європейські країни

Золото в Європі = процвітання, багатство та успіх.

У яких сферах бізнесу буде застосований золотий колір:

Золотий - колір багатства, розкоші та успіху. Він виглядає дорого. Його часто асциюють із переможцями. В основному, до своїх логотипів його додають компанії класу люкс. Цей колір викликає у потенційного покупця відчуття тепла на душі та заряд мотивації. Ефектний тон, що запам'ятовується, здатний здорово підняти настрій клієнту. А також підбадьорити та спонукати до дії, особливо до покупки. Яким же сфер бізнесу найбільше підійде золотий?

Незважаючи на те, що золотий виглядатиме в логотипах для будь-якої галузі, існують ті, в які він впишеться найкраще. Які саме? Зараз розберемося.

Ювелірні вироби

Немає нічого дивного, що для золотих виробів найкраще підійде золотий логотип. Дорогі прикраси повинні підкреслюватися розкішним логотипом. І колір багатства та успіху підійде тут, як ніякий інший.

 

Фешн-індустрія - ексклюзив, трендовість

Золотий стильний колір. Тому не дивно, що різні бренди люблять використовувати його у своїх логотипах. Особливо його люблять дизайнери класу люкс. Так що якщо ви працюєте у сфері моди та не знаєте, який колір підібрати для логотипу, вибирайте золотий.

 

Автомобілі - класика поза часом

Колір розкоші віддають перевагу і творцям автомобілів. Адже він підкреслює дорожнечу та унікальність компанії. "Наші автомобілі не для всіх!" - Скаже за вас золотий колір у логотипі.

 

Техніка - якість, унікальність

Якщо ви хочете вказати те, що ваша техніка якісна та оригінальна, золотий відмінно підійде. Можете в такий спосіб підкреслити і дорожнечу компанії.

 

Мистецтво - талант, джерело енергії

Якщо ви з тієї галузі, де потрібно творити. Наприклад, займаєтеся виготовленням матеріалів для художників та інших творців. Також золото підійде для тих, хто створює шедери. Наприклад, фото- чи кіностудій.

 

Продукти - неперевершений смак

"Їстівні" логотипи теж можуть бути золотими. Відмінно виглядатиме у логотипах кави та шоколаду. Але й іншій продукції теж підійде. Він наголосить на тонкому чудовому смаку і винятковості продукту.

 

Статусні, іміджеві товари — дорожнеча, статусність

Під етип визначенням маємо на увазі годинник та інші аксесуари, за якими судять про матеріальний статус людини. Зазвичай такі прикраси коштують дорого. А компанії, які їх виготовляють, намагаються підкреслити цю дорожнечу та унікальність. Тому багато логотипів компаній люксових аксесуарів вибирають саме золотий.

 

Ресторани – атмосфера, винятковість

Чудовий смак кожної страви та неперевершену атмосферу у вашому закладі допоможе підкреслити золотий. Просто уявіть, як гості ресторану милуватимуться логотипом, дивлячись на нього. Адже естетичне задоволення в ресторані не менш важливе, ніж гастрономічне.

Якому бізнесу не підходять логотипи золотого кольору

Як не дивно, існують сфери бізнесу, для яких краще не вибирати золотого кольору. Позиціонує себе, як компанія з доступними послугами? Продаєте дешеві товари? Ваш бізнес далекий від витонченості та розкоші? Хочете бути простіше в очах потенційних покупців? Тоді золото не для вас. Цей колір — показник унікальності та дорожнечі. Золотий – колір переможців. Кому не підійдуть лого кольору багатства? Читайте далі.

  • Сільське господарство

Сільгосп компанії мають на увазі хороший урожай і роботу із землею та добривами. А оскільки золотий у давнину вважався кольором королів і знаті, то буде дивно, якщо його додадуть до логотипу компанії, яка займається землею. Адже раніше цим займалися селяни – простий народ.

  • Соціальні мережі

Соціальні мережі – це доступність. Майже всі соцмережі говорять про себе як про платформи, на яких легко зареєструватись. Можна спілкуватися у будь-якій точці світу. А саме їхнє використання безкоштовне.

  • Розваги

Радість, щастя та веселощі — те, що не потребує стриманості та витонченості. Позитивні емоції можуть виявлятися по-різному. Винятковості тут не місце.

  • Товари для дітей

Дітей не цікавить ціна та винятковість товару. Для них важливо, щоб річ була яскравою та красивою. Тож у цій сфері можете “виплеснути” на логотип усі кольори веселки.

  • Фармація

Із золотим завжди асоціюється висока ціна. Що не завжди є актуальним у сфері медицини. Адже кожна людина колись занедужує незалежно від достатку. Тож ліки мають бути по кишені всім. А емблема має на цьому акцентувати.

  • Компанії з ландшафтного дизайну

Оформлення саду чи іншої зеленої території може бути пов'язані з золотом. Оскільки зазвичай цей колір нагадує нам про осінь, коли все в'яне і стає теплим відтінком. Висохла трава та опале листя — абсолютно недоречна до зеленого ландшафту.

Яким кольором найкраще розбавити золотий колір у логотипі

Дуже важливо підібрати правильний кольоровий "напарник" для вашого золота. Адже однотонний логотип у деяких випадках може здатися нудним. Саме тому слід розбавляти його та іншими відтінками. Але найголовніше – робити це правильно. Якщо ви підберете неправильний колір у пару до золотого, можна одразу “ховати” весь імідж вашого бізнесу. Відтінки повинні ідеально поєднуватися та доповнювати один одного. Причому коротко презентуючи концепт вашого бізнесу потенційним клієнтам. Нижче наведені найвиграшніші комбінації:

  Золотий + колір морської хвилі
Теплий та розкішний золотий чудово гармонує з холодним кольором морської хвилі. Дивлячись на це поєднання мимоволі уявляєш піщаний пляж з видом на морську далечінь. Тільки рибок та медуз не вистачає. Використовуючи цю комбінацію, ви ніби занурюєтеся в атмосферу спокою та умиротворення.
     
  Золотий + оливковий
Обидва ці тони відносяться до теплої колірної гами. Вони чудово доповнюють один одного, розкриваються по-новому. Подивившись на ці кольори, можна уявити оливкове дерево, десь у Греції, на яке потрапляють сонячні промені. До того ж жодну оливку сонце не забуває обдарувати своєю увагою.
     
  Золотий + чорний
Таке поєднання — немов нев'януча класика. Буде завжди актуальним. Чорний колір особливо виділяє золото на тлі. Дарує неймовірну яскравість та сяйво.
     
  Золотий + червоний
Ці кольори обидва яскраві та провокаційні. Здавалося б, вони не можуть добре виглядати разом. Хоча, насправді, вони не тільки виглядають чудово і не заглушають один одного, а й привертають увагу.
     
  Золотий + білий
Комбінація золотого та білого — для тих, хто віддає перевагу мінімалізму та лаконічності. Це поєднання символізує стабільність, естетику та спокій. Білий колір чудово підкреслює яскравість золотого. Виглядає дуже ефектно.
     
  Золотий + бордовий
Обидва кольори раніше вважалися кольорами королівського двору. Тож ця благородна пара явно покаже, чий логотип воістину “королівський”. Елегантність і загадковість, стриманість і насиченість — це поєднання бордового з золотим.
     
  Золотий + електрик
Ця динамічна та яскрава комбінація явно не залишить нікого байдужим. Вона точно запам'ятається вашим клієнтом та круто впишеться у концепцію логотипу. Загалом, зухвалість та витонченість в одному флаконі.
     
  Золотий + смарагдові
Глибокий смарагдовий колір і яскравий золотий ніби створені один для одного. Вони чудово поєднуються між собою, створюючи неповторний візуал. Не даремно цю комбінацію так люблять використовувати ювеліри у своїх виробах. Золоті каблучки і кільця зі смарагдами виглядають приголомшливо! То чому б це "приголомшливо" не перенести на свій логотип?
     
  Золотий + коричневий
Цей тандем дуже стильний і не впадає у вічі. Золотий поряд з коричневим набуває особливої м'якості та тепло. Неймовірне поєднання, яке не залишить байдужими поціновувачів справжнього стилю.

Актуальні відтінки

Золотий має десятки, а то й сотні варіацій. Вони можуть бути дуже привабливими, а можуть взагалі викликати огиду. За допомогою цього розкішного кольору ви можете створити неймовірний дизайн. Щоправда, використовуйте гідний колір, причому з розумом. Адже антитрендові або просто неприємні для ока тони можуть відштовхнути потенційного клієнта.

Безперечно, логотипи теплих відтінків викликають захоплення у покупців. Але тільки якщо ви підберете правильні тони. Давайте розберемося, які їх сподобаються вашому клієнту. Читайте далі і дізнаєтеся більше про актуальні відтінки золотого.

  • рожеве золото

Ефектний та стильний відтінок. Відмінно підійде для тих логотипів, в яких золотий або рожевий виглядатиме неорганічно. Адже тепер з'явилося рішення — поєднати ці два кольори. І вийде унікальне рожеве золото.

  • золотисто-солом'яний

Цей тон недаремно називається солом'яним. Він увібрав у себе всю красу висохлої трави. У логотипі виглядає просто неймовірно.

  • золотий мед

Уявіть свіжий рідкий мед, який плавно стікає з ложки, переливаючись на світлі. Саме так і виглядає цей відтінок.

  • золотий серпанок

Чудовий насичений колір. Він не “виїдатиме очі”. Спокійний і м'який, але водночас дуже запам'ятовується.

  • Золоте руно

Один із найсвітліших відтінків золотого. Виглядає дуже ніжно та витончено. Відмінний варіант для оформлення вашого логотипу.

  • золотий сплав

Розкішний та благородний колір. Він ніби справді був створений за мотивами забарвлення золотого зливка.

  • захід сонця

Хто не любить милуватися заходом сонця? Адже кожен відтінок, який бере участь у ньому, неймовірний. І всіх їх увібрав у себе колір "західне золото".

Але дуже важливо пам'ятати, що найменша помилка у виборі відтінку може зіпсувати все лого. Тому радимо довіритись професіоналам. Вони можуть підібрати для вашого логотипу ідеальний відтінок. Підкажуть, що найбільше сподобається цільовій аудиторії. І створять лого , про яке ваші конкуренти тільки мріятимуть. Причому треба знайти справжніх фахівців. Таких як дизайнери студії WeLoveBrands. Ви тільки подивіться, які чарівні логотипи золотого кольору вони вже створили для інших компаній:

Напевно, ви подумали зараз, що це якесь диво. Тому що такі шедеври просто неможливо створити без професійного досвіду. Саме завдяки цьому вони й відрізняються від інших компаній. Розкіш і дорожнеча або шляхетність і витонченість вирішувати вже вам! А ми представимо це у найкращому вигляді. Пам'ятайте, що важливо довірити втілення своїх ідей справжнім профі. Тому ретельно підбирайте дизайнера, та й починайте вже думати, які кольори будуть на вашій емблемі:)

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 23

Середня оцінка 4.7 / 5