→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блог

12 Січня

Логотип меблевої компанії: як створити привабливий і впізнаваний лого

Коли ми говоримо про меблевий бізнес, то представляємо красиві меблі, стильний інтер'єр, затишний та сучасний будинок. Майстерні та фабрики в гонитві за клієнтами наголошують на комфорті, надійності та високій якості своєї продукції. Компаніям важливо показати себе з кращого боку та викликати довіру споживачів, інакше ніхто нічого не замовить.
12 Січня

Фірмовий стиль ресторану, брендинг ресторану: тонкощі, функції, етапи

Чого найбільше боїться кожен власник ресторану? Звісно ж, відсутності відвідувачів. При цьому в ресторані може працювати найталановитіший шеф і їжа може бути супер-смачною, а люди все одно не хочуть ходити. У чому причина такого поведінки? Найчастіше вона криється у банальній відсутності характеру, вираженого стилю та напряму, відсутності у закладу свого «особи». Друга причина: недостатня чи некоректна реклама. Про те, як створити унікальний фірмовий стиль ресторану та зробити так, щоб його запам'ятали та захотіли, ми й розповімо у цій статті.
10 Січня

Створення фірмового стилю та брендинг магазину автозапчастин

Фірмовий стиль формує імідж магазину та допомагає продавати. Нестандартне та цікаве оформлення свідчить про якість продукції та послуг. З цієї причини важливо розробити свій унікальний стиль. Його завдання – привернути увагу споживачів та збільшити впізнаваність бренду. У цьому допоможуть логотип, фірмова кольорова гама та шрифти. Особливу увагу слід приділити вивісці та зовнішньому вигляду магазину, оскільки елементи впадають у вічі споживачам.
10 Січня

Створення фірмового стилю та брендинг автосервісу

Автомайстерня – це вигідний бізнес, адже ремонт рано чи пізно знадобиться кожному транспортному засобу. Пересуватися на власному авто зручніше, ніж на громадському транспорті, тому кількість машин на дорогах постійно зростає. Паралельно з'являються нові СТО. Щоб виділитися серед конкурентів, залучити нових клієнтів та утримати лояльних, потрібні цікаві «фішки». Потрібно показати споживачам, що ваш салон особливий, а не такий, як усі. Допоможе у цій справі фірмовий стиль.
10 Січня

Логотип рекламного агентства: креатив чи стриманість

Щодня створюються нові логотипи рекламних агентств, які, як і особи у людей, повинні бути унікальними, яскравими та впізнаваними. У старих вестернах, ковбої, щоб позначити належність худоби, використовували тавро, у такий спосіб вони відзначали своє право власності. Мета створення логотипу та сама: його наявність на вашому веб-сайті, друк на візитівках та іншій продукції вказує на право власності та розповідає потенційним клієнтам, який тип послуги ви пропонуєте.
10 Січня

Як створити логотип IT-компанії: ідеї, особливості та приклади

Вдалий логотип запалює іскорку впізнаваності, що змушує споживачів відчувати, що вони знають бренд. Він допомагає ідентифікувати компанію, встановлює міцний емоційний зв'язок із аудиторією та підкреслює переваги.
10 Січня

Як назвати меблеву фірму?

Меблевих фірм на сучасному ринку – безліч. Тому для тих, хто тільки відкриває свій бізнес у цій сфері, дуже важливо створити яскравий фірмовий стиль і назву, що запам'ятовується. Це допоможе привернути увагу цільової аудиторії до нового бренду та виділити його серед конкурентів. А ось як це зробити, які підходи краще використовувати і які підводні камені є у неймінгу для меблевої компанії читайте в цій статті.
5 Січня

Сувенірна продукція: різновиди та особливості

Сувенірна продукція підвищує впізнаваність бренду, посилює лояльність споживачів та викликає у них приємні емоції. Це чудовий спосіб налагодити стосунки з клієнтами та збільшити продажі, адже навряд чи знайдеться людина, яка відмовиться від презенту, хай навіть невеликого. А зробивши ексклюзивний та авторський подарунок, ви наголосите на цінності одержувача. Перетворити навіть найпростіший сувенір на особливий можна за допомогою оформлення. До того ж, дизайн допомагає створити подарунок, який відображатиме характер та інтереси одержувача. Замовити розробку ненудного та унікального дизайну сувенірної продукції можна у студії WeLoveBrands.
5 Січня

Емблема

У сучасній корпоративній символіці, крім поширених логотипів, можна зустріти і більш рідкісні види знаків. До них належать емблеми. Емблема є графічним знаком або символом, який призначений для відображення спеціалізації або цінності компанії/бренду. Більшість емблем мають об'ємний формат. Структура такого зображення включає фон з нанесеною поверх нього символікою і супутніми написами.
5 Січня

Найкращі логотипи кав’ярень: як виділитися на ринку?

Кав'ярні останнім часом стали справжнім трендом, тому їхня кількість постійно зростає. Створюючи фірмовий стиль, багато хто з них намагається повторювати найвідоміші бренди на кшталт американської мережі Starbucks, інші намагаються бути максимально оригінальними. У цій статті ми розповімо, як створити логотип для кав'ярні, який не загубиться серед конкурентів, а виділиться на ринку та стане впізнаваним.
5 Січня

Логотипи великих компаній

Такий важливий елемент фірмового стилю як логотип компанії не можна трактувати однозначно. Згідно з одним аспектом, розроблений логотип повинен прослужити протягом тривалого часу. При цьому, відповідно до іншої точки зору, під впливом ринкових змін, що відбуваються, в зовнішній вигляд логотипу можна періодично вносити коригування.
5 Січня

Логотипи металургійних компаній – впевненість, надійність і авторитет

Металургія – одна із основних галузей економіки України. Тут представлені металургійні заводи, гірничо-збагачувальні комбінати та різні підприємства з виготовлення виробів з металу та переробки металобрухту (всього кілька сотень великих та невеликих компаній).
4 Січня

Ребрендинг бару: 9 причин для стильного перезавантаження

Будь-який бренд час від часу потребує модернізації фірмового стилю – ребрендингу. І бари не є винятком. Що являє собою ребрендинг бару, коли потрібно його робити і на що орієнтуватися – читайте в цій статті.
4 Січня

Ребрендинг і рестайлінг: про що мовчать маркетологи?

Незважаючи на позитивний ефект від процедур, і у ребрендингу, і у рестайлінгу є свої підводні камені. Але перш ніж розпочати їх розгляд, варто дати визначення кожному з понять, щоб розуміти різницю.
4 Січня

Що таке ребрендинг магазину?

Говорячи про ребрендінг магазину, важливо не плутати це поняття із внесенням змін до інтер'єру торгового простору. Редизайн приміщення – це лише завершальна стадія багатоступеневого процесу ребрендингу, який також включає репозиціонування торгової марки і рестайлінг бренду.