→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Створення фірмового стилю та брендинг магазину одягу

185

Оцінили: 42

Зміст:
Розмір шрифту:

Створення фірмового стилю та брендинг магазину одягу

Фірмовий стиль магазину – це спосіб спілкування з клієнтами та передача ідеї бренду. Відвідувачі звертають увагу не лише на товар та ввічливість співробітників, а й на вітрини та дизайн приміщення. З цієї причини оформлення має бути гармонійним, а всі елементи – об'єднані одним стилем. Оригінальні колірні рішення, цікаві «фішки» у декорі, ретельно продумані деталі – все це впливає на враження клієнтів та створює імідж компанії. Магазину необхідно підтримувати хорошу репутацію, оскільки важливо не лише утримати лояльних клієнтів, а й постійно залучати нових.

 

Чинники, що впливають на ефективність фірмового стилю

Цільова аудиторія . Щоб створити міцні та ефективні зв'язки зі споживачем, необхідно дізнатися про його бажання.

Привернення уваги . Клієнт завжди вибирає магазин – за ціною, розташуванням магазину, якістю товару тощо. Тому завдання фірмового стилю – залучити якнайбільше людей. У цьому допоможуть яскраві деталі (вивіска, незвичайна уніформа персоналу, цікава презентація одягу та ін.).

Впізнаваність. Покупець повинен дізнатися про магазин, зацікавитись продуктом та зробити покупку. Для залучення клієнтів та збільшення продажів використовують рекламну продукцію (листівки, буклети, дисконтні картки тощо).

Лояльність клієнта . Різні заходи, акції, бонуси та подарунки допомагають перевести покупця в розряд постійних.

Фірмовий стиль магазину одягу: особливості

  • сучасний дизайн;

  • яскраві деталі, що запам'ятовуються;

  • лаконічність;

  • комфорт;

  • приємні асоціації.

Створення фірмового стилю магазину одягу

Це індивідуальний процес, оскільки залежить від масштабів бізнесу, специфіки продажу, якості товару та цільової аудиторії.

Наприклад, дитячий магазин вимагає яскравих фарб та кумедних елементів. Магазин спортивних товарів повинен викликати бажання зайнятися спортом та асоціюватися з активністю, а магазин молодіжного одягу слід наповнити позитивом та енергією.

Фірмовий стиль магазину одягу – це:

Етапи розробки:

 

збір та аналіз інформації;

вивчення ринку та конкурентів;

складання стратегії та розробка концепції бренду;

створення логотипу, назви, слогану;

підбір шрифтів та відтінків;

адаптація елементів фірмового стилю під різні носії;

створення брендбука (для великих магазинів та мереж).

Мережеві магазини використовують більше компонентів-носіїв фірмового стилю. Для співробітників розробляють спеціальні футболки, хустки, кепки, бейджі та ін. У роботі використовується продукція з лого компанії (ручки, чашки, блокноти). Для магазинів потрібні також цінники, бирки та наклейки.

Фірмовий стиль інтернет-магазину

Онлайн-магазин одягу взаємодіє з покупцями через сайт та рекламу, тому для нього дуже важлива візуалізація. Для таких магазинів підбирають оригінальні шрифти та цікаві колірні рішення.

Рекомендується використовувати не більше 3 відтінків. Краще вибрати яскраві тони, але поєднувати їх слід акуратно, щоб сайт не став строкатим.

Шрифти повинні відповідати загальному стилю та відображати ідею бренду, а також виділяти особливості магазину.

Мета фірмового стилю – викликати сильні емоції, зробити компанію відомою та встановити зв'язок із споживачами. Правильно розроблені елементи допомагають збільшувати продажі, залучати нових клієнтів та утримувати постійних.

Щоб отримати ефективний фірмовий стиль магазину, звертайтесь до студії WeLoveBrands. Дізнатися про послуги компанії та зробити замовлення можна на сайті або за телефоном.

 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 42

Середня оцінка 4.4 / 5