→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Створення фірмового стилю та брендування готелів і готелів

176

Оцінили: 41

Зміст:
Розмір шрифту:

Створення фірмового стилю та брендування готелів і готелів

Фірмовий стиль готелю – це основа спілкування з клієнтами та частина іміджу. Важливим є не тільки комфорт відвідувачів, а й особлива атмосфера, що виділяє готель серед багатьох інших. Щоб зробити готель незабутнім та затишним, слід добре продумати всі деталі. Використання того чи іншого архітектурного спрямування в оформленні приміщення буде «розмитим» без фірмового стилю. До того ж його наявність гарантує високу якість послуг, оскільки визначає статус компанії.

 

Що пропонує фірмовий стиль готелі?

Підвищує впізнаваність бренду та виділяє готель серед конкурентів.

Збільшує естетичну цінність бренду.

Зменшує витрати реклами з допомогою системи візуальної ідентифікації.

Збільшує лояльність постояльців та зміцнює імідж готелю.

Формує групу постійних клієнтів .

Бронювання номера в готелі відбувається наосліп: як правило, клієнт не може оцінити якість обслуговування і не бачить саму кімнату до приїзду. Все, від чого він відштовхується при виборі готелю – це реклама, спосіб подачі інформації та відгуки інших клієнтів.

Необхідно довести споживачеві, що дані про готель відповідали дійсності. Для цього створюють гарний сайт, презентації, відеоролики та віртуальні тури. Важливо, щоб кожна деталь відповідала концепції.

Логотип, кольорова гама, оформлення залів та кімнат, рекламна продукція повинні ненав'язливо підводити потенційного клієнта до замовлення. Елементи фірмового стилю відображають цінності компанії, підвищують довіру та формують позитивне до неї ставлення.

Складові фірмового стилю готелю:

логотип ;

слоган;

інтер'єр;

уніформа персоналу;

дизайн реклами та упаковок (засоби для догляду, їжа та ін.);

сувенірна продукція та документи;

фірмові шрифти;

сайт ;

кольори та їх поєднання;

дизайн меню ;

обслуговування концепції.

Створення фірмового стилю готелю

Фірмовий стиль має спрацювати для тих постояльців, на яких орієнтований готель (туристи, знаменитості, бізнесмени тощо). Тому при розробці стилю слід відштовхуватися від напряму готелю та цільової аудиторії.

На створення фірмового стилю впливають також категорія готелю (кількість зірок) і те, чи є готель єдиним у своєму роді або йдеться про мережу готелів.

Для мережевих готелів фірмовий стиль особливо важливий, оскільки гарантує впізнаваність бренду та підвищує лояльність клієнтів.

Робочий процес складається з:

  1. створення логотипу та розробки назви;
  2. підбору фірмових відтінків та шрифтів;
  3. розробки елементів, які будуть носити фірмовий стиль (інтер'єр, дизайн одягу, документація, папки, блокноти та ін.).

Брендбук – основа бренду вашого готелю

Щоб компоненти фірмового стилю правильно використовувалися, слід створити брендбук. Це свого роду інструкція з описом концепції розробки, цільової аудиторії та вимог щодо застосування всіх елементів. На основі брендбука створюється будь-яка продукція готелю (від буклетів та меню до вивісок та уніформи).

Брендбук містить:

 

шаблони рекламної продукції;

правила використання шрифтів та кольорів;

опис легенди та ідеї бренду;

варіанти використання логотипу у різних видах продукції;

оформлення інтер'єру та екстер'єру.

Фірмовий стиль поєднує всі деталі (дизайн приміщень, фірмові бланки, буклети, вивіски та рекламну продукцію). Така єдність сприятиме розкрутці готелю та збільшенню потоку лояльних клієнтів.

Замовити розробку всіх елементів можна у студії WeLoveBrands. Заповніть форму на сайті або зателефонуйте – і отримайте фірмовий стиль , який викликатиме позитивні емоції та потрібні вам асоціації.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 41

Середня оцінка 4.3 / 5