Блог
30 Січня
Цікава сувенірна продукція: 12 ідей, які оцінять споживачі
Сувенірна продукція як частина корпоративної культури допомагає формувати імідж компанії та вибудовувати довгострокові відносини зі споживачем. А нестандартна сувенірка йде ще далі – проникає в душу отримувача та наголошує на його значущості. Щоб споживач виділив ваш продукт із маси схожих і перейнявся довірою до бренду, сувенір має бути оригінальним, корисним та підібраним з урахуванням інтересів одержувача.
30 Січня
Логотипи косметичних компаній – викликають емоції та покращують імідж
Косметичні компанії у всьому світі продають товари завдяки емоційній складовій. Споживачі при виборі косметики частіше керуються своїми відчуттями та почуттями, ніж характеристиками та властивостями продукту, тому важливо донести до них правильне посилання. Створити приємні асоціації та викликати позитивні емоції допомагає айдентика загалом та логотип зокрема.
30 Січня
Логотипи медичних компаній: як створити надійні лого, що викликають довіру
Здоров'я – дуже педантична тема. Тому компанії, які працюють у медичній сфері та бажають залучити нових клієнтів, повинні не просто відрізнятися від конкурентів, а й з першого погляду викликати довіру та переконувати у своїй надійності та безпеці. Важливу роль формуванні потрібного образу грає логотип медичної компанії.
30 Січня
Логотипи компаній експрес-доставки: впізнаваність, простота і читабельність
Час – один із найцінніших ресурсів людства. Тому послуги служб доставки актуальні у світі високих швидкостей. За останнє десятиліття було зафіксовано зростання великих та малих підприємств, які пропонують послуги експрес-доставки. Отже, питання конкурентоспроможності та впізнаваності бізнесу у його власників на першому місці.
30 Січня
Логотип для салону краси: підводні камені шаблонів і нестандартних рішень
Створити логотип для салону краси – це одночасно легко та неймовірно складно. Легкість завдання пояснюється простотою та зрозумілістю візуальних образів, а також відомою всім та кожному сферою діяльності. Складність ж полягає у створенні оригінального логотипу, який би виділявся серед решти зображень, яких на сьогодні якщо не мільйони, то тисячі. У цій статті ми розповімо, на які категорії можна поділити логотипи салонів краси та покажемо найкращі приклади для кожної з них.
26 Січня
Тренди в дизайні логотипів 2016
Хочете знати, які тенденції у дизайні логотипів були популярними у 2016-му році? Тоді давайте разом здійснимо екскурс у недалеке минуле однієї зі складових рекламної індустрії.
26 Січня
Логотипи туристичних компаній – налаштовують на відпочинок і підштовхують до пригод
Туристичний бізнес в Україні та й у всьому світі стрімко розвивається. Щорічно з'являються нові компанії, які надають послуги туристам. Тільки нашій країні таких фірм понад 8500.
26 Січня
Логотипи ювелірних компаній: як підкреслити статус і викликати інтерес
Ювелірний бізнес відноситься до люксового сегменту, а це означає, що візуальний образ компанії повинен відповідати очікуванням аудиторії, наголошувати на статусі і відображати цінності. Щоб продемонструвати індивідуальність бренду та викликати до нього інтерес, необхідно створити стильний та емоційний логотип.
24 Січня
Як створити впізнаваний і динамічний логотип транспортної компанії
Логотип логістичної компанії – це її візуальний образ та імідж. Щоб показати переваги доставки вантажів, зацікавити споживачів, посилити їхню довіру та лояльність, лого має бути крутим і незабутнім.
24 Січня
Навіщо нафтовій компанії потрібен логотип?
Безумовно Ви чули цю фразу раніше, але варто все ж таки її повторити: кожному бізнесу потрібен унікальний логотип. Якщо Ваша нафтова компанія хоче виділитися у натовпі конкурентів та підтримувати справжній зв'язок із клієнтами, наявність логотипу буде обов'язковою умовою.
16 Січня
Створення фірмового стилю та брендинг магазину одягу
Фірмовий стиль магазину – це спосіб спілкування з клієнтами та передача ідеї бренду. Відвідувачі звертають увагу не лише на товар та ввічливість співробітників, а й на вітрини та дизайн приміщення. З цієї причини оформлення має бути гармонійним, а всі елементи – об'єднані одним стилем. Оригінальні колірні рішення, цікаві «фішки» у декорі, ретельно продумані деталі – все це впливає на враження клієнтів та створює імідж компанії. Магазину необхідно підтримувати хорошу репутацію, оскільки важливо не лише утримати лояльних клієнтів, а й постійно залучати нових.
15 Січня
Логотипи аграрних компаній: як створити образ надійної та безпечної фірми
Сільськогосподарський сектор охоплює різні аспекти бізнесу. Це тисячі агрофірм та фермерських господарств, які прагнуть утриматися на плаву в умовах жорсткої конкуренції. Для зміцнення позицій на ринку та залучення уваги до компанії необхідний візуальний образ, що демонструє сильні сторони.
15 Січня
Фірмовий стиль кав’ярні, брендинг кав’ярні: з чого почати і що робити? Покрокова інструкція
Фірмовий стиль кафе – це його візитна картка та запорука успіху. Найчастіше відвідувачі повертаються до кафе знову і знову через особливу атмосферу, яку відчувають у закладі. Саме тому так важливо приділити достатньо уваги розробці фірмового стилю. Хочете піднятися до рівня Starbucks за потужністю брендингу та популярністю серед аудиторії? Тоді вам варто невпинно вкладатися у брендинг свого закладу та постійно розвивати фірмовий стиль. А щоб ці процеси були успішними та приносили свої плоди у вигляді зростання популярності та доходу, потрібно почати з найголовнішого – прочитання цієї статті.
12 Січня
Логотип торгової компанії, що залучає, – на одній хвилі з покупцями
Жорстка конкуренція на торговому ринку змушує підприємців використовувати емоційні гачки, щоб звернути на себе увагу та утримати споживачів. Одним із них є логотип торгової компанії. Він допомагає виділитися серед конкурентів, інтригує та повідомляє про специфіку бізнесу.
12 Січня
Створення фірмового стилю та брендування готелів і готелів
Фірмовий стиль готелю – це основа спілкування з клієнтами та частина іміджу. Важливим є не тільки комфорт відвідувачів, а й особлива атмосфера, що виділяє готель серед багатьох інших. Щоб зробити готель незабутнім та затишним, слід добре продумати всі деталі. Використання того чи іншого архітектурного спрямування в оформленні приміщення буде «розмитим» без фірмового стилю. До того ж його наявність гарантує високу якість послуг, оскільки визначає статус компанії.