→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Блог

24 Січня

Як створити впізнаваний і динамічний логотип транспортної компанії

Логотип логістичної компанії – це її візуальний образ та імідж. Щоб показати переваги доставки вантажів, зацікавити споживачів, посилити їхню довіру та лояльність, лого має бути крутим і незабутнім.
24 Січня

Навіщо нафтовій компанії потрібен логотип?

Безумовно Ви чули цю фразу раніше, але варто все ж таки її повторити: кожному бізнесу потрібен унікальний логотип. Якщо Ваша нафтова компанія хоче виділитися у натовпі конкурентів та підтримувати справжній зв'язок із клієнтами, наявність логотипу буде обов'язковою умовою.
16 Січня

Створення фірмового стилю та брендинг магазину одягу

Фірмовий стиль магазину – це спосіб спілкування з клієнтами та передача ідеї бренду. Відвідувачі звертають увагу не лише на товар та ввічливість співробітників, а й на вітрини та дизайн приміщення. З цієї причини оформлення має бути гармонійним, а всі елементи – об'єднані одним стилем. Оригінальні колірні рішення, цікаві «фішки» у декорі, ретельно продумані деталі – все це впливає на враження клієнтів та створює імідж компанії. Магазину необхідно підтримувати хорошу репутацію, оскільки важливо не лише утримати лояльних клієнтів, а й постійно залучати нових.
15 Січня

Логотипи аграрних компаній: як створити образ надійної та безпечної фірми

Сільськогосподарський сектор охоплює різні аспекти бізнесу. Це тисячі агрофірм та фермерських господарств, які прагнуть утриматися на плаву в умовах жорсткої конкуренції. Для зміцнення позицій на ринку та залучення уваги до компанії необхідний візуальний образ, що демонструє сильні сторони.
15 Січня

Фірмовий стиль кав’ярні, брендинг кав’ярні: з чого почати і що робити? Покрокова інструкція

Фірмовий стиль кафе – це його візитна картка та запорука успіху. Найчастіше відвідувачі повертаються до кафе знову і знову через особливу атмосферу, яку відчувають у закладі. Саме тому так важливо приділити достатньо уваги розробці фірмового стилю. Хочете піднятися до рівня Starbucks за потужністю брендингу та популярністю серед аудиторії? Тоді вам варто невпинно вкладатися у брендинг свого закладу та постійно розвивати фірмовий стиль. А щоб ці процеси були успішними та приносили свої плоди у вигляді зростання популярності та доходу, потрібно почати з найголовнішого – прочитання цієї статті.
12 Січня

Логотип торгової компанії, що залучає, – на одній хвилі з покупцями

Жорстка конкуренція на торговому ринку змушує підприємців використовувати емоційні гачки, щоб звернути на себе увагу та утримати споживачів. Одним із них є логотип торгової компанії. Він допомагає виділитися серед конкурентів, інтригує та повідомляє про специфіку бізнесу.
12 Січня

Створення фірмового стилю та брендування готелів і готелів

Фірмовий стиль готелю – це основа спілкування з клієнтами та частина іміджу. Важливим є не тільки комфорт відвідувачів, а й особлива атмосфера, що виділяє готель серед багатьох інших. Щоб зробити готель незабутнім та затишним, слід добре продумати всі деталі. Використання того чи іншого архітектурного спрямування в оформленні приміщення буде «розмитим» без фірмового стилю. До того ж його наявність гарантує високу якість послуг, оскільки визначає статус компанії.
12 Січня

Логотип меблевої компанії: як створити привабливий і впізнаваний лого

Коли ми говоримо про меблевий бізнес, то представляємо красиві меблі, стильний інтер'єр, затишний та сучасний будинок. Майстерні та фабрики в гонитві за клієнтами наголошують на комфорті, надійності та високій якості своєї продукції. Компаніям важливо показати себе з кращого боку та викликати довіру споживачів, інакше ніхто нічого не замовить.
12 Січня

Фірмовий стиль ресторану, брендинг ресторану: тонкощі, функції, етапи

Чого найбільше боїться кожен власник ресторану? Звісно ж, відсутності відвідувачів. При цьому в ресторані може працювати найталановитіший шеф і їжа може бути супер-смачною, а люди все одно не хочуть ходити. У чому причина такого поведінки? Найчастіше вона криється у банальній відсутності характеру, вираженого стилю та напряму, відсутності у закладу свого «особи». Друга причина: недостатня чи некоректна реклама. Про те, як створити унікальний фірмовий стиль ресторану та зробити так, щоб його запам'ятали та захотіли, ми й розповімо у цій статті.
10 Січня

Створення фірмового стилю та брендинг магазину автозапчастин

Фірмовий стиль формує імідж магазину та допомагає продавати. Нестандартне та цікаве оформлення свідчить про якість продукції та послуг. З цієї причини важливо розробити свій унікальний стиль. Його завдання – привернути увагу споживачів та збільшити впізнаваність бренду. У цьому допоможуть логотип, фірмова кольорова гама та шрифти. Особливу увагу слід приділити вивісці та зовнішньому вигляду магазину, оскільки елементи впадають у вічі споживачам.
10 Січня

Створення фірмового стилю та брендинг автосервісу

Автомайстерня – це вигідний бізнес, адже ремонт рано чи пізно знадобиться кожному транспортному засобу. Пересуватися на власному авто зручніше, ніж на громадському транспорті, тому кількість машин на дорогах постійно зростає. Паралельно з'являються нові СТО. Щоб виділитися серед конкурентів, залучити нових клієнтів та утримати лояльних, потрібні цікаві «фішки». Потрібно показати споживачам, що ваш салон особливий, а не такий, як усі. Допоможе у цій справі фірмовий стиль.
10 Січня

Логотип рекламного агентства: креатив чи стриманість

Щодня створюються нові логотипи рекламних агентств, які, як і особи у людей, повинні бути унікальними, яскравими та впізнаваними. У старих вестернах, ковбої, щоб позначити належність худоби, використовували тавро, у такий спосіб вони відзначали своє право власності. Мета створення логотипу та сама: його наявність на вашому веб-сайті, друк на візитівках та іншій продукції вказує на право власності та розповідає потенційним клієнтам, який тип послуги ви пропонуєте.
10 Січня

Як створити логотип IT-компанії: ідеї, особливості та приклади

Вдалий логотип запалює іскорку впізнаваності, що змушує споживачів відчувати, що вони знають бренд. Він допомагає ідентифікувати компанію, встановлює міцний емоційний зв'язок із аудиторією та підкреслює переваги.
10 Січня

Як назвати меблеву фірму?

Меблевих фірм на сучасному ринку – безліч. Тому для тих, хто тільки відкриває свій бізнес у цій сфері, дуже важливо створити яскравий фірмовий стиль і назву, що запам'ятовується. Це допоможе привернути увагу цільової аудиторії до нового бренду та виділити його серед конкурентів. А ось як це зробити, які підходи краще використовувати і які підводні камені є у неймінгу для меблевої компанії читайте в цій статті.
5 Січня

Сувенірна продукція: різновиди та особливості

Сувенірна продукція підвищує впізнаваність бренду, посилює лояльність споживачів та викликає у них приємні емоції. Це чудовий спосіб налагодити стосунки з клієнтами та збільшити продажі, адже навряд чи знайдеться людина, яка відмовиться від презенту, хай навіть невеликого. А зробивши ексклюзивний та авторський подарунок, ви наголосите на цінності одержувача. Перетворити навіть найпростіший сувенір на особливий можна за допомогою оформлення. До того ж, дизайн допомагає створити подарунок, який відображатиме характер та інтереси одержувача. Замовити розробку ненудного та унікального дизайну сувенірної продукції можна у студії WeLoveBrands.