→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Логотип для маркетингової агенції: просувайте свої послуги ефективно!

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для маркетингової агенції: просувайте свої послуги ефективно!

Створити дійсно гідний логотип для маркетингового агентства досить важко, так як на нього покладається величезна відповідальність. Адже важливо продемонструвати можливості компанії та показати на прикладі свого лого, що ви – найкращі у цій справі. Тобто, якщо створили успішний візуальний образ для себе, то зможете і для інших.

Ваш логотип з порога має зачепити потенційного клієнта та викликати бажання працювати саме з вами. Ідеально, якщо він викликатиме емоції, довіру та відчуття надійності.

Навіщо взагалі потрібний логотип?

Давайте будемо чесні: в умовах конкуренції, яка росте в геометричній прогресії, ну неможливо завоювати довіру виключно своєю роботою та професіоналізмом. Точніше, можна, але на це підуть роки, а вам потрібні клієнти тут і зараз. Тому в першу чергу, варто заявити про себе та свої унікальні особливості, привернути увагу аудиторії та зацікавити її у своїх послугах. А встановити контакт із споживачами допоможе цікавий логотип.

Переваги розробки лого

 

  • marketing-agency-logoЗалучення потрібних клієнтів

 

Якщо ви новачок, то, ймовірно, будете готові працювати з різними проектами, навіть якщо вони вам не цікаві, тому що необхідно напрацювати базу і отримати досвід. У такому разі логотип допоможе вам розповісти про себе, підкреслити сильні сторони та дати зрозуміти людям, яку користь ви принесете.

А якщо ваша компанія на тому рівні, коли ви вже можете обирати виключно ті проекти, з якими вам цікаво працювати, то за допомогою логотипу можна передати, на яку аудиторію ви орієнтовані.

 

  • marketing-agency-logoВідбудова від конкурентів

 

Пропрацювавши логотип, що добре запам'ятовується, легкий до сприйняття, ви виділите свою компанію на ринку, посунете деяких конкурентів, які поки ще не думають про фірмовий стиль, і привернете увагу споживачів.

 

  • marketing-agency-logoБеззаперечна довіра та авторитет

 

Круте лого – частина фірмового стилю компанії, що демонструє унікальні риси та цінності. Для більшості клієнтів стильний сучасний сайт та привабливий корпоративний стиль – показники професіоналізму та креативності. А якщо компанія настільки кльово продає себе, то і мій бізнес виведе на новий рівень - думають споживачі.

Тільки важливо красиву картинку підтверджувати результатами, адже жоден дизайн не врятує ситуацію у разі непрофесійної роботи.

Хороший логотип для маркетингової компанії є потужним інструментом просування. Він не лише допомагає аудиторії ідентифікувати її серед десятків інших, а й впливає на емоції людини, стимулюючи її користуватися послугами.

Особливості створення логотипу для рекламної компанії

Щоб рекламувати інших, спочатку треба прорекламувати себе. Зробити певне враження на аудиторію при першому знайомстві з компанією, а також встановити з нею міцний зв'язок допомагає логотип. Але для досягнення гарного результату це має бути не просто фірмовий знак, а ефектний фірмовий знак. Як створити такий, розглянемо далі.

marketing-agency-logo

Що необхідно для створення лого

  1. marketing-agency-logo

    Ретельно продумана ідея

Фірмовий знак має бути насамперед унікальним. Тому подумайте, що він повинен відображати, в чому ваша особливість. Бо якщо ви не знаєте, які у вас відмінні риси, чи варто сподіватися на винятковість логотипу?

  1. marketing-agency-logoВідображення сфери діяльності

Логотип повинен повідомляти, чим займається компанія, чи хоча б робити натяк на специфіку бізнесу. Тому всі елементи дизайну, будь то колір, шрифт або зображення підбираються з урахуванням відповідності напрямку роботи. Погодьтеся, людина напевно заплутається, якщо поруч із назвою маркетингового агентства стоятиме, наприклад, футбольний м'яч.

  1. marketing-agency-logoДотримання трендів

Маркетингові компанії – перші, хто має пам'ятати про модні тенденції, відстежувати їх та впроваджувати в дизайн.

Це зовсім не означає, що кожні півроку вам слід змінювати логотип і передруковувати всі візитки. Якраз навпаки. Ви подасте себе як професіонала, якщо зумієте глибоко проаналізувати всі тренди, зробите певні прогнози та розробите концепцію логотипу, яка буде актуальна довгі роки.

Після того, як ваш фірмовий знак буде готовий, важливо оцінити його за такими параметрами:

  • чи виділяється він серед конкурентів;

  • чи захищає від фірм, які можуть копіювати ваш стиль роботи;

  • чи приваблює візуально аудиторію;

  • викликає довіру та гарантує якість чи ні;

  • рекламує ваші послуги.

Якщо ваш логотип виконує всі ці функції, його можна сміливо починати використовувати. Він з великою ймовірністю приверне до вашої компанії належну увагу та значну кількість замовників.

Які атрибути допоможуть створити стильний логотип для рекламного агентства

Логотип – це ваша зброя, яка працює не так на інформаційному рівні, як на психологічному.

Щоб створити максимально приємний для сприйняття, але при цьому яскравий фірмовий знак рекламної компанії, що запам'ятовується, потрібно витратити досить багато сил на правильний підбір складових елементів.

А саме:

 

  • marketing-agency-logoГрафічні елементи

 

Велику увагу варто приділити зображенням, які ви використовуватимете у своєму логотипі. Вони повинні натякати на вашу сферу діяльності, сутність чи місію. І якщо ваша назва здасться клієнту не зовсім зрозумілою і він не зможе вгадати, чим саме ви займаєтеся, то на допомогу прийде картинка.

Вдалим рішенням для маркетингових агентств стане використання абстрактних форм та символів зв'язку (телефонні трубки, конверти, мовні бульбашки). Перші натякнуть клієнту на ваші стійкі технічні знання, а другі асоціюватимуться зі спілкуванням та контактом.

А ще можна підключити уяву і вибрати для нього несподівані образи, які напевно зацікавлять споживачів.

marketing-agency-logo

 

  • marketing-agency-logoПоєднання кольорів

 

Досвідчені дизайнери радять вибирати кольори, які не битимуть по очах, але при цьому вони не обов'язково мають бути блідими. Адже найкраще привертають увагу яскраві елементи. Головне – дотримуватись балансу.

 

  • marketing-agency-logoЧитабельний шрифт

 

Різноманітні завитки та експерименти з кислотною заливкою – погана ідея, коли йдеться про логотипи маркетингового агентства.

Пам'ятайте: зараз у моді простота! Мінімалістичний, легкий для сприйняття шрифт – краще рішення. Але якщо ви хочете підкреслити свій характер і нестандартний підхід до справи, вибирайте незвичайні, але обов'язково шрифтові стилі, що легко читаються.

Правильно підібраний візуальний образ здатний засісти в голові людей надовго, тому не поспішайте втілювати в життя першу ідею. Накидайте кілька варіантів і подивіться, який вам підходить найбільше.

15 актуальних трендів у дизайні, які допоможуть виділитися з натовпу

#1 Спрощення та мінімалізм

Мінімалізм зберігає свої позиції в дизайні вже досить давно і поки що не збирається відступати. Люди все рідше випускають із рук смартфони, а отже, все більше бізнесів, у тому числі й маркетингових компаній, переходять в онлайн режим. Тому зараз вже немає місця нагромадженню дрібних деталей та химерним шрифтам.

Ваш фірмовий знак повинен добре продивлятись навіть у найменших іконках додатків. Отже, краще віддати перевагу геометричним фігурам, чітким лініям, спокійній колірній гамі та шрифтам без засічок.

#2 Унікальні шрифти

Дедалі більше набирає обертів тенденція створення авторських шрифтів. Це перевірений та ефективний спосіб виділити ваше агентство серед конкурентів.

#3 Градієнт

Цей тренд сподобався багатьом останнім часом. Плавні переходи кольору створюють відчуття об'єму і надають динамічності, що дуже вигідно виглядає в дизайні логотипів.

marketing-agency-logo

#4 Зникаючий текст

Людський мозок – дуже цікавий механізм, з яким люблять грати як маркетологи, так і дизайнери. Що ви робите, якщо бачите слово без будь-якої частини літери або зовсім за її відсутності? Правильно починаєте вдивлятися і намагаєтеся розібрати напис.

Це сприяє тому, що ви непомітно запам'ятовуєте для себе текст, який так ретельно вивчали. Цей прийом добре працює і в логотипах із незавершеними лініями та розмитими літерами. Такі візуальні головоломки привертають увагу людей не лише до зображення, а й до вашої компанії. Але треба діяти акуратно і не переборщити із загадковістю, бо ви ризикуєте зробити текст нечитаємим.

#5 Нова геометрія

Цей тренд став логічним продовженням спрощення та мінімалізму.

Дизайни логотипів рекламних агентств з використанням геометричних фігур стають все різноманітнішими за рахунок поєднання різних форм, цікавих поєднань кольорів, компонування тощо. Це відмінний прийом, щоб пожвавити логотип, замінивши літери характерними фігурами або додавши геометрію на емблему.

#6 Негативний простір

За допомогою негативного простору створюються багатошарові логотипи, на які багато хто зверне увагу і буде з цікавістю вивчати.

Використовуючи негативний простір, можна надавати фірмовим знакам різноманітних форм, вкладаючи в дизайн додатковий зміст для привернення уваги аудиторії.

#7 Тонкі лінії

Вишукані логотипи у тонких лініях знову в моді. На тлі декоративних шрифтів та геометричних фігур цей чистий та стильний дизайн здається висококласним та професійним. Тільки при використанні цього тренду варто уникати масивних та громіздких елементів.

marketing-agency-logo

#8 Хаотична композиція

Аудиторія все більше починає заохочувати та підтримувати нестандартне мислення. Хаотичне розташування елементів у логотипі маркетингової компанії повстає проти примітивних норм та правил, що може вигідно підкреслити вашу креативність.

Не соромтеся крутити літери, змішувати їх з геометричними фігурами, створювати незвичайні комбінації та розташовувати їх так, як вам заманеться. Але майте на увазі, що кожне творче рішення має переслідувати конкретну мету відображення індивідуальності компанії.

#9 Баланс

Дотримуючись цієї тенденції, можна створити впорядкований та збалансований логотип. Для цього потрібно використовувати симетричне розташування елементів та чисту типографіку. При досить кропіткій роботі ви отримаєте відмінний знак, що таїть у собі сильну та збалансовану атмосферу.

#10 Монограми

Вам підійде цей вид логотипу, якщо назва рекламної агенції занадто довга або ваш бізнес охоплює глобальні ринки. Такий знак швидко запам'ятовується та виділяється на тлі стандартних назв.

#11 Динаміка

Не слід забувати, що простим логотипом зараз нікого не здивуєш. А от якщо додати до нього анімацію, він може заграти по-новому. Навіть якщо впровадити лише кілька гармонійних рухів, то вже з'являється відчуття динаміки, а логотип виділяється серед конкурентів.

#12 Перспектива

Що, якщо з'єднати відразу два тренди: тонкі лінії та монограми, а потім обіграти їх у перспективі? Таким чином можна отримати деякі двовимірні та тривимірні креслення, в яких і криється новий тренд.

Граючи з перспективою, можна показати глибину та привернути увагу аудиторії.

#13 Обличчя та портрети

Популярність селфі дала зростання ще однієї тенденції, а саме появі портретів у дизайні логотипів. Так як людей природним чином приваблюють обличчя, то, вставляючи портрети в дизайн логотипу, бренди моментально встановлюють зв'язок із споживачами. Такі ілюстрації у різних стилях зустрічаються вже у величезній кількості, і це надає індивідуальності фірмовому стилю компанії.

marketing-agency-logo

#14 Персонажі

Ця класична тенденція у принципі ніколи і не застарівала. На тлі логотипів з обличчями та портретами, деякі рекламні агенції схиляються до незвичайних і веселих логотипів із персонажами, що запам'ятовуються. Такий авантюрний логотип розташовуватиме до себе, викликаючи приємні емоції та асоціації.

#15 Вітражі

У 2021 році набирає популярності тенденція застосування концепції вітражів у логотипах. Поділ зображень на блоки з використанням яскравих і контрастних кольорів привносить абстрактність в повсякденне життя, тим самим створюючи логотипи, що привертають увагу.

Як вигадати унікальну ідею для логотипу

Ідея дуже важлива! Не тільки щоб виділитися на тлі конкурентів, але й щоб надати сенсу вашому логотипу. Тоді він буде цікавий аудиторії, а значить вона зверне увагу і на компанію.  Але як поєднати ваше бачення логотипу та популярні тренди? Достатньо дотримуватися простих правил.

Поради щодо створення ефектного лого:

  1. Ні кліше!

Модні ідеї, які полюбилися людям та дизайнерам, на жаль, зазнають постійного штампування. Від цього вони швидко набридають і застарівають. Важливо дотримуватися тонкої межі між орієнтуванням на приклади, що сподобалися, і звичайним копіюванням.

  1. Все геніальне – просто

Найчастіше саме прості та лаконічні логотипи витримують випробування часом та стають культовими. Простіше запам'ятати – легше впізнати.

  1. Рух

Надайте вашому знаку імпульс, якого бракує. Так в аудиторії складеться асоціація з тим, що разом з вами вона рухатиметься до потрібного результату.

  1. Колір та світло

Якщо логотип видається вам нудним, не варто відразу навантажувати його додатковими елементами. Спробуйте пограти з колірними рішеннями та тінню.

  1. Подвійний сенс

Часто можна зустріти логотипи, які хочеться уважно розглянути та вивчити. Якщо хочете досягти такого ж ефекту, то вам допоможе техніка подвійного сенсу.

marketing-agency-logomarketing-agency-logo

Для цього поєднайте у зображенні, підписі або іконці кілька елементів, які становлять один цілісний образ.

  1. Підтекст та зміст

Ваш логотип не має бути просто красивим зображенням. Важливо, щоб він відображав ідею чи передавав ваші цінності.

  1. Фокусування на технологіях

У наші дні маркетологи у своїй роботі використовують інформаційні технології як основний інструмент для просування, оскільки він є максимально результативним.

Тому доречно буде включити до логотипу знаки та зображення, які асоціюються у більшості з IT та інтернетом. Це покаже вас професіоналом у своїй справі.

Тут підійдуть такі елементи:

  • жорсткі лінії, що перетинаються (асоціюються зі схемами комп'ютера);

  • заплутані вузли (нагадують дроти);

  • неонові кольори (відсилання до неприродного світла, яке випромінюють екрани пристроїв);

  • шрифти без засічок (забезпечують суворий текст, який ми можемо отримати за допомогою друку).

Але, обираючи цей спосіб, слід пам'ятати про баланс. Адже завжди є ризик, що клієнти вирішать, що перед ними є логотип IT компанії, а не маркетингового агентства.

  1. Типографіка

За допомогою гри з текстом легко досягти стильного мінімалістичного логотипу. Наприклад, дуже популярним прийомом залишається виділення жирним шрифтом слів, на яких ви хочете наголосити. Також можна експериментувати з рівнем розміщення тексту або колірними рішеннями.

І головна порада: насолоджуйтесь процесом! Тоді просто не буде шансу придумати щось звичайне.

marketing-agency-logo

Найкращі логотипи маркетингових агенцій України

Українські маркетингові та рекламні агенції не бояться експериментувати, тому створюють нестандартні, креативні, а часом і дуже кумедні логотипи. При цьому, левова частка лого в цій сфері все ж таки є лаконічні шрифтові або стильні комбіновані знаки.

Як зображення вибирають прості символи, геометричні форми, абстрактні елементи, портрети і різні персонажі. Шрифти теж використовуються різні – від лаконічних і строгих до авторських та хитромудрих.

Що стосується кольору, то багато лого, що гідні уваги, є двоколірними, а саме чорно-білими. При цьому їх фішкою виступають гра з текстом, розриви ліній, зниклі частини літер, анімовані елементи.

Яскраві кольори застосовують переважно для акценту. Серед найпопулярніших – червоний, рожевий, жовтий та синій.

marketing-agency-logo

Логотипи успішних маркетингових агенцій США

Американські маркетингові компанії найчастіше вибирають комбіновані логотипи, а текстові зустрічаються набагато рідше. Шрифтові знаки відрізняються лаконічністю, вони стильно виглядають та використовуються для відображення статусності. Шрифти при цьому в основному стандартні без засічок або великі.

Для створення комбінованих логотипів вибирають різні зображення – від геометричних форм до несподіваних образів (наприклад, склянка напою, дерево чи гори). Такі знаки або повідомляють про рід діяльності, або викликають інтерес та бажання отримати більше інформації про компанію.

Популярні кольори – чорний, білий, жовтий, червоний та синій.

marketing-agency-logo

Прості логотипи маркетингових агенцій Європи

У європейських країнах більшість логотипів, що розробляються для маркетингових компаній, є шрифтовими знаками з акцентом на шрифт та гру з текстом. Такі лого сучасні та стильні, але при цьому без нотки креативу.

У комбінованих лого найчастіше використовуються геометричні фігури, точки та лінії. З кольорів переважно вибирають чорний, білий, червоний і жовтий, а зі шрифтів – класичні без засічок.

marketing-agency-logo

Логотипи великих маркетингових агенцій в Азії

Маркетингові компанії в країнах Азії вважають за краще використовувати лаконічні та зрозумілі лого, тому найчастіше тут зустрічаються саме шрифтові. Що стосується комбінованих, то вони, безумовно, теж є, але виконані в стилі мінімалізм із застосуванням простих символів і форм.

Незважаючи на простоту азіатських логотипів, основною їх відмінністю є яскравість. Тобто, в дизайні активно використовуються різні відтінки. Серед найпопулярніших – рожевий, помаранчевий, синій, червоний і білий.

Шрифти використовуються переважно без засічок, іноді застосовуються прийоми, що дозволяють грати з текстом, створюючи різні ефекти.

marketing-agency-logo

Логотип для маркетингової агенції: де і за якою ціною замовити

Розробити фірмовий знак може фрілансер, знайомий дизайнер або спеціалізоване агентство. Створити лого можна і самому за допомогою онлайн-ресурсів і шаблонів, але такий варіант точно не буде унікальним і цікавим.

Ефективний логотип допоможуть отримати:

1. Біржі фрілансу

Тут можна знайти непоганого розробника за доступною ціною, але якість залишається під сумнівом. Ви можете натрапити на недобросовісного фахівця, який зірве терміни або зробить примітивний лого на кшталт як на онлайн-майданчиках.

2. Знайомий дизайнер

Якщо у вас є знайомий тямущий дизайнер, ви можете звернутися до нього. Тільки дізнайтеся заздалегідь про його зайнятість, щоб потім вписатись у строки.

3. Брендингова агенція WeLoveBrands

Ми приступаємо до роботи над вашим логотипом тільки після ретельного аналізу ринку, конкурентів та цільової аудиторії, знайомства з особливостями вашої діяльності.

Замовляючи логотип для маркетингового агентства у нас, ви отримаєте унікальну концепцію та оригінальний візуальний образ, який приверне увагу споживачів та виділятиметься на тлі конкурентів.

Якщо ви хочете дізнатися детальніше про розробку логотипу, зателефонуйте нам та отримайте безкоштовну консультацію. Задати питання, що вас цікавить, можна також у чаті на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5