→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Логотип для ломбарду – трансляція надійності та вигідної співпраці

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для ломбарду – трансляція надійності та вигідної співпраці

Фінансовий ринок перенасичений. Існує безліч підприємств, які надають різні види послуг, пов'язаних з грошима і цінними паперами. Багато хто з них займає стійкі позиції довгі роки і не хоче пропускати у велику гру новачків. Як наслідок, нові гравці ринку часто згортають свій бізнес через відсутність попиту свої послуги. Стосується це й ломбардів.

За даними НБУ, кількість ломбардів щороку зменшується. Лише у 2020 році їх кількість скоротилася на 20, а за останні три роки припинив роботу кожен четвертий.

Щоб утриматися на плаву, необхідно здобути довіру клієнтів, демонструючи їм свою надійність та стабільність. Із цим завданням допоможе впоратися правильний логотип для ломбарду. А правильний означає такий, який легко запам'ятовуватиметься, відображатиме переваги, підвищуватиме лояльність аудиторії.

Чому необхідний логотип для ломбарду?

Логотип – основний елемент візуального образу. Це обличчя компанії, за яким споживачі зможуть ідентифікувати її на ринку і відокремити від конкурентів. Він допомагає зміцнити репутацію та підвищити довіру клієнтів.

Ефективний логотип допоможе:

 

  1. pawnshop-logoВиділитись

 

Основна причина, через яку ломбарду необхідний логотип, полягає в тому, що він допомагає виділитися серед незліченних, майже ідентичних фінансових фірм і просуває компанію вперед.

Для отримання вдалого фірмового знака слід вивчити конкурентів, потреби своєї аудиторії, а потім створити таке лого, яке відрізнятиметься від інших, але водночас відповідатиме очікуванням споживачів. Тоді логотип стане вашою головною зброєю у боротьбі за увагу клієнтів.

 

  1. pawnshop-logoДонести посилання аудиторії

 

Розмістіть свій логотип на всіх атрибутах ломбарду. Сюди входять картки, візитки, рекламні матеріали, сувенірна продукція, онлайн-сторінки та облікові записи в соціальних мережах.

Вам необхідно збудувати міцний зв'язок з клієнтами. Для цього визначтеся, що саме ви хочете донести їм і в якій формі. Наприклад, передати суворість та професіоналізм чи показати доброзичливість та бажання допомогти? Чітко відобразити сферу діяльності чи створити лише натяк на неї? Відповіді на ці запитання допоможуть розробити концепцію і отримати максимально ефективний фірмовий знак.

 

  1. pawnshop-logoПродемонструвати основні переваги

 

Є багато різних видів логотипів – від простих текстових до вигадливих емблем та незвичайних дизайнів із прихованими смислами. Вам слід вибрати той, який підкреслить сильні сторони та вашу унікальність. Так ви звернете на себе увагу та зможете розширити клієнтську базу.

Вдалий приклад, логотип Amazon з посмішкою від А до Я. Він відображає характер компанії і передає повідомлення, що вона одразу доставить вам все, що завгодно. Також і золоті арки McDonalds, які передають відчуття затишної фамільярності та надійності.

 

  1. pawnshop-logoПідвищити ефективність бренду

 

Рекламна та маркетингова стратегія повинна відповідати вашому бренду та проводитись по всіх каналах.

Логотип – це трохи більше, ніж просто зображення. Це спосіб комунікації та вибудовування довірчих відносин з аудиторією.

Яскравий логотип допоможе вам створити відомий бренд. З його допомогою можна покращити якість обслуговування клієнтів та переконатися, що ваш бренд залишається актуальним на фінансовому ринку.

 

  1. pawnshop-logoРозповісти про себе

 

Якщо ви новачок на ринку, споживачі ще нічого не знають про вас. Логотип допоможе зв'язатися з ними, розповісти про що ваш бізнес і чому з вами вигідно мати справу.

Ніщо не бісить клієнтів так, як довгострокові потуги, витрачені на те, щоб знайти хоч якусь інформацію про компанію. Тому ви просто зобов'язані відобразити у дизайні інформацію про свою діяльність. Тоді лого допоможе привести клієнтів, які дійсно потребують ваших послуг.

 

  1. pawnshop-logoВизначити свою цільову аудиторію

 

Визначивши свою цільову аудиторію ви фактично запрошуєте її до співпраці. Люди пов'язуються з брендами, які поділяють схожі цінності. Ваш логотип повинен транслювати ці цінності світу, а також випромінювати надійність та солідність.

pawnshop-logo

 

  1. pawnshop-logoЗміцнити авторитет

 

Вдалий логотип зробить ваш ломбард більш авторитетним. З його допомогою можна сформувати імідж надійної та стабільної компанії.

 

  1. pawnshop-logoПідвищити довіру та лояльність клієнтів

 

Через лого ви демонструєте свої цінності та залучаєте потрібну вам аудиторію. Якщо споживачі будуть задоволені вашими послугами, то з більшою ймовірністю повернуться до вас для повторної співпраці.

Це стає ще більш ймовірним, якщо у них залишиться якийсь фірмовий атрибут - візитні картки, ручки, календарі та інші предмети, на яких буде зображено логотип.

Тепер, коли ви бачите необхідність фірмового знака для успішного розвитку ломбарду або мережі ломбардів, слід подумати про його створення.

Особливості створення логотипу для ломбарду

Фінансові компанії покладаються на свою репутацію та довіру клієнтів. Все, від місії до логотипу, має бути спрямоване на споживача та створення бездоганного іміджу.

Щоб аудиторія звернула увагу на ваш ломбард, запам'ятала його та захотіла звернутися, логотип повинен викликати приємні асоціації, відображати цінності та говорити про надійність.

Що потрібно зробити під час розробки логотипу ломбарду

pawnshop-logo Визначити свою аудиторію

Подумайте про вашу цільову аудиторію. Зокрема, про те, який у неї вік, спосіб життя та професія. Крім того, зосередьтеся на словах або символах, які наголошують на тому, що ви хочете передати за допомогою дизайну. Після цього ви вже зможете приступити до розробки колірних схем, шрифтів, зображень і так далі.

pawnshop-logo Знайти натхнення

Логотип ломбарду має бути унікальним. Вивчаючи дизайни, що використовуються іншими фінансовими компаніями, тримайте свій розум та очі на низькому старті. Вивчіть історії конкурентів, біографії засновників чи генеральних директорів. Зверніть увагу на архітектуру будівлі. Подумайте про місію та імідж компанії. Які візуальні образи при цьому з'являються? Так ви зможете знайти те, що надихне вас на ідеї.

pawnshop-logo Обміркувати палітру кольорів

Кольори впливають на враження, що залишає фінансовий логотип. Яскраві відтінки подобаються молодшій аудиторії. З іншого боку, червоний та помаранчевий часто асоціюються з випадковістю, агресією та небезпекою, що небажано для мережі ломбардів.

Логотип в ідеалі повинен вміщати не більше трьох кольорів, причому яскравий відтінок краще використовувати як акцент, а основними варто зробити нейтральні тони.

pawnshop-logo Створити дизайн для різних форматів

Найчастіше люди бачать логотип компанії в Інтернеті, на рекламних щитах або у невеликих форматах, наприклад, на брошурах та візитках. Тому він має добре читатись у різних розмірах.

pawnshop-logo Пам'ятати про актуальність

Логотип ломбарду має бути таким, який буде актуальним довгі роки. Звичайно ж він повинен виглядати круто і сучасно, але при цьому варто уникати будь-яких короткочасних модних тенденцій, оскільки в такому разі дизайн незабаром доведеться міняти, чого можуть не оцінити споживачі.

pawnshop-logo

Оптимальним рішенням є використання назви компанії та абстрактних символів. Текстовий логотип буде актуальним завжди, а абстрактний дизайн створює враження елегантності, тому що візуально схоже на образотворче мистецтво, яке теж не старіє.

Під час розробки лого завжди слід спочатку вивчити конкурентів, свою цільову аудиторію, розробити з урахуванням отриманих даних унікальну концепцію і потім приступати до дизайну. Так ви отримаєте ефективний фірмовий знак, який залучатиме споживачів і викликатиме у них довіру.

Логотип для мережі ломбардів: важливі елементи дизайну

У сфері фінансових послуг ваш найкращий актив – це гарна репутація. Щоб при першому знайомстві з вашою компанією споживачі зрозуміли, з ким мають справу, необхідно створити бренд, який відображатиме ваш досвід та знання та приносить користь людям. І почати слід із логотипу.

Перш ніж розпочати його розробку, варто вивчити знаки конкурентів. Так ви дізнаєтеся, які символи, кольори та шрифти використовують інші фірми, і зможете вибрати відповідні прийоми для того, щоб виділитися на їхньому тлі та залучити клієнтів.

Ефективні атрибути для створення логотипу

 

  • pawnshop-logoКолір

 

Колір впливає на сприйняття фірмового знака, викликаючи певні емоції та асоціації. Щоб справити потрібне враження на аудиторію, слід вибрати ті відтінки, які відображатимуть вашу ідею, цінності та одночасно відповідатимуть цінностям споживачів.

Вибрати можна як спокійні нейтральні тони, так і яскраві кольори. Головне, щоб вони допомогли досягти мети.

Для ломбардів червоний та синій – популярні варіанти, оскільки асоціюються із силою, стабільністю, надійністю та інтелектом. Багато ломбардів вважають за краще включати в свій логотип тільки один колір або використовують чорний або білий як основний і яскравий для акценту.

pawnshop-logopawnshop-logo

 

  • pawnshop-logoТипографіка

 

Щоб залучити аудиторію, вам знадобиться відповідний шрифт. Краще використовувати унікальний шрифтовий стиль, який дозволить виділитися і кидатиметься у вічі. При цьому він повинен відповідати специфіці діяльності, добре читатися і підкреслювати надійність фірми.

Для багатьох фінансових компаній це означає вибір шрифтів із серії Serif або Sans-Serif. Такі шрифти мають чисті, чіткі лінії, які надають фірмовому знаку ауру зрілості.

 

  • pawnshop-logoСимвол

 

Хоча є кілька очевидних варіантів зображень у сфері фінансів, ви можете виявити винахідливість. Замість таких звичних символів, як монети, знак долара чи діаграми, шукайте щось, що відображає ваші унікальні риси та переваги. При виборі зображення переконайтеся, що воно поєднується з іншими елементами логотипу та допомагає у створенні цілісного образу.

Говорячи про символи, неможливо не згадати про традиційний знак ломбарду – трьох сферах, підвішених до перекладини.

Згідно з легендою, цей символ перегукується з Медичами – відомої сім'ї в Італії в 15 столітті, яка славилася своїм спонсорством, фінансовою підтримкою та банківськими справами. На їхньому фамільному гербі зображені кулі, які за однією з версій з'явилися там як символ перемоги в бою. Імовірно, Аверардо де Медічі, очолюючи армію Карла Великого, вступив у бій із гігантом Муджелло, який бив по щиту Аверардо палицею з металевими кулями. Після повалення ворога щит із вм'ятинами став символом родини Медічі.

Медічі були настільки відомі як успішна у фінансовій справі сім'я, що інші кредитори та люди у цьому бізнесі теж почали використовувати зображення куль. Згодом цей символ міцно закріпився у свідомості людей як фінансовий.

pawnshop-logopawnshop-logo

Виходячи з іншої легенди, святий Миколай, покровитель ломбардів, подарував трьом дочкам бідняка три мішки монет, щоб вони вийшли заміж. А три кулі символізують ці мішки.

Ще одне, але менш відоме можливе походження – це монета, датована 68 роком нашої ери, що перебувала в обігу за часів Римської імперії. Монета, що отримала назву «Срібний шекель» або «Шекель Ізраїлю», була випущена після повстання євреїв проти римлян. На ній зображено три гранати на одному стеблі.

Яким би не було точне походження символу, він є знаком галузі, тому його можна побачити на логотипах багатьох ломбардів у світі.

Щоб показати, у якій сфері ви працюєте, можна використовувати цей символ у дизайні, але якщо ви хочете виділитися та зацікавити аудиторію, необхідно підключити фантазію, вибираючи нестандартні прийоми.

7 трендів для створення стильного логотипу ломбарду

Ломбарди найчастіше ставлять у пріоритет трансляцію цільової аудиторії надійності, сили та зрілості.

Якщо ваша організація заробляє на фінансовому ринку, це не означає, що вам потрібно задовольнятися шаблонним логотипом. Існує багато креативних підходів, які допоможуть відобразити ваші цінності та місію оригінально та автентично.

Тренди, які допоможуть створити унікальне лого

pawnshop-logo Говорити прямим текстом

Надіслати послання аудиторії та відобразити цінності компанії можна за допомогою текстового логотипу. Назва найкраще представляє ломбард, ідентифікує його на ринку і при цьому легко запам'ятовується.

pawnshop-logo Стильна геометрія

Суворі геометричні форми створюють ауру сучасності, мобільності та технологічності. Це, напевно, імпонуватиме аудиторії покоління мільйонів, яка цінує послуги, засновані на технологіях, вищі, ніж попередні покоління. Оскільки віртуальні фінансові компанії набирають обертів, а звичайні банки йдуть у минуле, можливо, буде розумним вибрати логотип, який відображатиме ваш новаторський дух.

pawnshop-logo

pawnshop-logo Класична емблема з тваринами

Зображення биків, левів та інших хижаків зазвичай використовують, щоб показати силу, відвагу та завзятість. Тому зовсім не дивує, що їх застосовує у своїх логотипах величезна кількість фінансових організацій. Адже такі зображення допомагають створити враження, що компанії збудовані на міцному фундаменті.

Адаптація цієї тенденції у створенні фірмового знака може стати небезпечним ходом, який може відсунути вас на задній план. Але в той же час, гарний дизайн може зробити таку емблему креативною, що запам'ятовується. Ефект досягається за допомогою використання контрастної та яскравої палітри кольорів, маніпуляцій з геометричними фігурами або включення зображення в шрифт.

pawnshop-logo Цікавий шрифт

Ви хочете, щоб ваш логотип говорив потенційним клієнтам, що ви – надійний, простий та прозорий ломбард? Можливо все, що вам потрібно, – це правильно обраний шрифт. Результат може вас здивувати, хоча, можливо, він і не буде особливо оригінальним або сильним.

Типографіка є ключем до того, який саме дизайн ви створите:

  • жирний і добре впізнаваний шрифт може відповідати вашим традиціям та досвіду;

  • трендовий шрифт може розповісти цільової аудиторії про більш технологічний підхід до справи з вашого боку;

  • більш м'який розповість про вашу людяність та любов до своїх клієнтів.

Важливо! Не варто використовувати шрифти із засічками при створенні лого для ломбардів. Так ви зможете підкреслити солідність компанії та донести необхідне посилання аудиторії.

pawnshop-logo Синій всюди!

Ще один популярний (деякі можуть сказати, що надмірно використовуємий) компонент у дизайні лого – синій колір. Це не дивно, тому що теорія кольору споконвіку говорить, що такий відтінок випромінює зрілість, надійність і серйозність - необхідні характеристики організацій, які надають фінансові послуги.

pawnshop-logo

Хоча синій цілком можна використовувати, це не єдиний варіант, особливо якщо інновації є ключовою частиною вашої діяльності. Якщо, наприклад, ви хочете знову винайти велосипед, зробіть так, щоб ваш логотип говорив про це максимально голосно і ясно. Сміливіша кольорова палітра може стати чудовим способом привернути увагу і виділитися серед синьої маси конкурентів.

pawnshop-logo Вінтажні логотипи

Вінтажний або історичний вид логотипів несе в собі послання: ми успішно працюємо вже довгі роки, тому заслуговуємо на вашу довіру! Ідеально підходить для компаній, які працюють із грошима. У міру того, як все більше організацій вибирають технологічність, олдскульний логотип може залучити клієнтів та посилити асоціацію з традиціями та надійністю.

pawnshop-logo Експериментуйте!

Сам термін «фінансові послуги» може налякати багатьох людей, що особливо керуються правою півкулею. Можливо, ви один із героїв, які намагаються змінити це та зробити користування ломбардом доступним, людяним та прозорим для ваших клієнтів. У такому разі незвичайний логотип обов'язково сподобається навіть найскептичнішим представникам вашої цільової аудиторії.

Добре продуманий знак, відповідний цінностям компанії, може зіграти головну роль в формуванні чіткого посилу. Якщо ваш ломбард прагне кардинально змінити цей ринок, скажіть про це за допомогою оригінального, яскравого та сміливого логотипу. А якщо ви хочете робити щось відповідно до правил, використовуйте традиційні підходи, щоб не заплутувати споживачів.

pawnshop-logo

Не бійтеся експериментів, грайте з текстом, використовуйте тренди та нестандартні прийоми. Так ви зможете створити унікальний та цікавий фірмовий знак, який не тільки привертатиме увагу, але також викличе довіру аудиторії та бажання скористатися вашими послугами.

Які логотипи обирають українські ломбарди?

Логотипи ломбардів в Україні особливо не радують креативом. Якщо подивитися на найбільші та відомі мережі, то побачимо, що вони використовують традиційні символи, зображення та кольори (ключ, корона, зірка, кристал, три кулі, щит тощо). Що стосується відтінків, то більшість знаків пофарбовані в червоний, синій та білий. Тому на їх тлі добре виділяються лого, в яких акцентним є інший колір, наприклад, жовтий або сливовий.

Популярними є комбіновані знаки з використанням геометричних фігур та ліній. Усі вони, як правило, виконані у стилі мінімалізм. Зі шрифтів зустрічаються як із засічками, так і без них, а частина текстових лого виконана великими літерами.

pawnshop-logo

Тобто українські ломбарди обирають для своїх логотипів переважно червоний колір, що не дивно, адже він транслює інтелект, удачу та впевненість у собі. Також вони віддають перевагу текстові нехитрі фірмові знаки, які легко запам'ятовуються і повідомляють про специфіку діяльності.

Логотипи успішних ломбардів у США

Американські ломбарди використовують як прості шрифтові лого в мінімалістичному стилі, так і емблеми з акцентом на традиції та багаторічну історію.

У текстових знаках фішкою часто є шрифт. Цікаве зображення привертає увагу і виділяє лого від конкурентів. У випадках, якщо використовують класичні шрифти, перевагу віддають варіантам без засічок.

У комбінованих логотипах зустрічаються як традиційні для галузі символи, так і незвичайні зображення. Популярні відтінки – синій, червоний, білий, чорний та жовтий.

pawnshop-logopawnshop-logopawnshop-logo

Стильні логотипи для ломбардів у Європі

Логотипи європейських ломбардів відрізняються лаконічністю та стильним зовнішнім виглядом. Тут найпоширенішими є знаки шрифту. В основному використовуються суворі солідні шрифти із засічками і без них.

У комбінованих частіше зустрічаються звичні символи - три кулі, щити, кристал, замок, знак долара, але іноді можна побачити і нестандартні зображення, наприклад, шахові фігури.

Найпоширенішим кольором є жовтий. Також часто в тексті створюють відблиски, блиск і переливи. Це викликає асоціації із золотом та розкішшю.

Але такі кольори, як червоний, синій та чорний, теж активно застосовуються у дизайні лого.

pawnshop-logopawnshop-logopawnshop-logo

Логотипи найкращих ломбардів Азії

Логотипи азіатських ломбардів переважно шрифтові. Вони прості та зрозумілі. Якщо створюються комбіновані лого, то вони виконані в стилі мінімалізм. Як зображення часто вибирають геометричні фігури, лінії та абстрактні елементи. Шрифти зазвичай класичні, іноді використовуються ієрогліфи.

Найпопулярніші кольори – традиційні червоний, синій, жовтий, чорний і менш поширені у цій сфері коричневий та фіолетовий.

pawnshop-logopawnshop-logopawnshop-logo

Створення логотипу ломбарду: як, де та за якою ціною замовити

Логотип зміцнює довіру, підвищує обізнаність, створює емоційну прихильність та залучає нових клієнтів до вашого ломбарду. Щоб створити цікавий та ефективний фірмовий знак, потрібні певні знання та навички.

Якщо ви не займаєтеся графічним дизайном, вам може бути важко зрозуміти, яка саме ціна є розумною.

Ціна логотипу залежить від професіоналізму виконавця, термінів виконання, концепції та складності роботи. Щоб отримати якісний дизайн, будьте готові віддати щонайменше $100. А за складний логотип доведеться заплатити ще більше (у середньому 400-700 доларів).

Замовити логотип ви можете

  • у фрілансера – бюджетний варіант, який таїть у собі також певні ризики;

  • у дизайн-студії – заплатити доведеться дорожче, але ви отримаєте на вибір кілька варіантів лого і зможете внести правки в макет.

Якщо не пошкодувати грошей на дизайн, ви отримаєте унікальний фірмовий знак, який викликатиме емоції та довіру.

Зробіть самі, щоб заощадити

Можливо, ви тільки починаєте і у вас немає великого маркетингового бюджету або вам потрібне тимчасове рішення для брендингу. У цьому випадку гарним вибором буде логотип, зроблений власноруч або за допомогою готових шаблонів на онлайн-ресурсах.

Маючи так багато варіантів на ринку дизайну та різноманітні цінові пропозиції, ви обов'язково знайдете той спосіб, який відповідає вашим потребам та гаманцю. Обов'язково враховуйте репутацію дизайнера чи компанії, яка займається розробкою логотипів. Вивчайте інформацію про виконавця, шукайте відгуки та дивіться приклади робіт.

Щоб ви отримали відмінний результат, пропонуємо співпрацю з брендинговою агенцією WeLoveBrands. Ми гарантуємо своїм клієнтам повне занурення в роботу та найвищий результат. Логотип для ломбарду розроблятиметься командою фахівців, які мають потрібний досвід, знання та мають гарну уяву для розробки унікальних концепцій.

Щоб вивести свій бізнес абсолютно на новий рівень, зв'яжіться з нами по телефону або в чаті для отримання безкоштовної консультації та уточнення деталей щодо розробки логотипу.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5