Блог
21 Лютого
Дизайн візиток для таксі – домагаємося запам’ятовування та формуємо довіру
Візитні картки – доступний та ефективний спосіб просування бізнесу. Клієнти знаходяться на відстані руки, що дозволяє водіям легко рекламувати свої послуги.
21 Лютого
Дизайн візиток для барбершопа – залучаємо стильних клієнтів
Візитна картка з незвичайним дизайном допомагає справити враження на аудиторію та зацікавити її послугами. Через зростаючий обсяг інформації увага людей розсіюється, тому створення сприятливого образу стає дедалі важливішим, отже барбершопи повинні приділяти цьому питанню належну увагу.
21 Лютого
Дизайн візиток для салону краси – акцент на стилі.
Одна з головних переваг візиток — їхня доступність. Це недорогий та ефективний вид друкованої продукції. Оскільки beauty-послугами користуються різні споживачі – чоловіки, жінки, незалежно від віку та статусу, підлітки та навіть діти, візитки салонів краси завжди потрапляють до цільової аудиторії.
20 Січня
Дизайн візиток тату-салону – збільшуємо кількість клієнтів
Неможливо залишатися посереднім і безликим, якщо ви хочете виділятися. Брутальний образ або «дівчачий» тату-салон із зображеннями єдинорога та гліттером на підлозі – виберіть, як саме ви хочете транслювати себе, та дотримуйтесь цього образу при розробці візитної картки.
20 Лютого
Дизайн візиток для масажиста – залучаємо та утримуємо клієнтів
Візитка – не просто контактна інформація на папері. Це спосіб представлення масажиста чи масажного салону. Перед друком візитних карток важливо передбачити два компоненти дизайну – створити логотип, що підкреслює індивідуальність, і вибрати кольори, що викликають приємні емоції та відбивають атмосферу салону.
17 Лютого
Особистий бренд психолога: як показати експертність та завоювати довіру
Як стати успішним, високооплачуваним та популярним психологом? Максимально чітко, послідовно та грамотно створити свій особистий бренд. Навіщо це вам?
17 Лютого
Особистий бренд художника: чому до одних вишиковується черга, а інших не помічають
Ви можете бути хоч першим у своєму роді, новатором у будь-якому стилі живопису або навіть створити власний напрямок, але який у цьому сенс, якщо про вас так ніхто й не почує?
16 Лютого
Особистий бренд копірайтера – виведення бізнесу на новий рівень
Такі імена у копірайтингу як Девід Огілві, Алан Піз, Петро Панда, Дмитро Кіт відомі багатьом, адже ми говоримо про гуру у цій сфері. На їхній творчості зросло безліч копірайтерів. Що поєднує цих людей?
16 Лютого
Особистий бренд SMM-менеджера: залучайте клієнтів та підвищуйте свою впізнаваність
Сучасний світ швидко змінюється, виникають нові потреби, з’являються нові продукти чи послуги. У зв’язку з перевантаженістю ринку виникає потреба знаходити тенденції, які захоплюють цільову аудиторію. Можливо, ваш потенційний клієнт вже на півдорозі до конкурента, який реалізував новий підхід та готовий задовольняти клієнтську потребу.
16 Лютого
Особистий бренд дизайнера – краса в деталях
У дизайні існує безліч напрямків – від оформлення сайту та пошиття модного одягу до створення архітектурних чи ландшафтних шедеврів. Незалежно від специфіки роботи, дизайнер використовує всі свої внутрішні «ресурси» – мислення, уяву, кмітливість. Йому слід розбиратися не тільки у тонкощах своєї професії, а й розуміти ази психології. І все для того, щоб створити унікальний образ, який чіпляє людей за живе.
15 Лютого
Особистий бренд фотографа – підвищуємо впізнаваність та довіру
Правильне світло, гарна локація та професіонал своєї справи – це основні фактори створення якісної фотографії. Але в епоху технологій це мистецтво стало повсюдним. У кожної людини в смартфоні є камера, на яку можна зробити стерпний знімок і відразу викласти в мережу. Але що робити людям, які навчилися спеціально для того, щоб вражати цей світ красивими знімками, а на їхні роботи ніхто не звертає уваги?
15 Лютого
Особистий бренд блогера – показуємо експертність
Збільшення кількості бізнес-акаунтів різних експертів у соціальних мережах викликає потребу показати свою індивідуальність та виділитися на тлі конкурентів. Допомогти в цьому може особистий бренд блогера – базовий інструмент, призначений для збільшення популярності людини у медіа-просторі чи просування його проектів.
15 Лютого
Особистий бренд стоматолога: ефективний спосіб залучення клієнтів
В одній і тій самій клініці в одного стоматолога години прийому розписані на кілька місяців наперед, а в іншого фахівця аналогічного рівня та освіти можуть бути «вікна». Інший приклад: дантист, переходячи на нове місце роботи, «уводить» за собою більшу частину пацієнтів. Знайомо? З чим це пов’язано? Якби на вподобання пацієнтів впливала лише кваліфікація лікаря, такі явища явно траплялися б рідше.
14 Лютого
Особистий бренд маркетолога – реалізуємо потенціал
Маркетолог – це спеціаліст, який займається просуванням, рекламою різних послуг та товарів. Він точно знає, що подобається аудиторії і чого вона очікує від виробників та продавців. Його головна мета – побудувати стратегію роботи таким чином, щоб отримати визнання та максимальний прибуток.
13 Лютого
Особистий бренд хірурга – довіра через професіоналізм
Серйозність професії хірурга ні в кого не викликає сумнівів. Ці лікарі шановані та високо цінуються у всьому світі, оскільки рятують людські життя. Але стати висококваліфікованим фахівцем не так легко – потрібні роки навчання та практики.