→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блог

1 Вересня

Що таке брендінг та ребрендинг?

Навіть не зайнята безпосередньо в маркетинговій сфері людина, напевно, чула у своєму житті такі модні слова, як «брендинг» і «ребрендинг». Не кажучи вже про тих, у кого вони на слуху день у день через свою діяльність. Вам теж цікаво поринути у суть обох процесів? Далі ми розповімо докладніше, що являє собою кожен з них.
4 Вересня

Скільки коштує дизайн візитки у Києві та Дніпрі?

Візитна картка – невід'ємна частина ділового спілкування та одна з точок контакту бренду з цільовою аудиторією. Тому в будь-якого підприємця, що поважає себе, вона повинна бути. Враховуючи досить великий розкид ціни дизайну візиток у Києві та Дніпрі, важливо розуміти, від чого залежить ця вартість. У цій статті поговоримо про фактори, що впливають на ціну дизайну візитки, а також подивимося, що можна замовити у двох найбільших містах України.
1 Вересня

Ціни на дизайн та розробку логотипу за 1 варіант у Києві та Дніпрі

Що ми уявляємо, коли чуємо про такі відомі та улюблені бренди як Apple, Louis Vuitton, Samsung, Disney чи Google? Найчастіше їхній логотип. Перед нами подумки з'являється фірмовий знак компанії, і в цьому немає нічого дивного. Людина краще сприймає і швидше запам'ятовує картинки та символи, ніж текст. Тому розробка логотипу є ефективним способом візуалізувати ідею, сформувати потрібний образ у свідомості споживачів та підвищити впізнаваність підприємства.
1 Вересня

Потужні презентації на замовлення за ціною 600 грн. за 1 слайд

Презентація – це наочна інформація про вашу компанію, бренд, товари та послуги. І щоб вона долетіла до вашої цільової аудиторії і змусила її вчинити потрібну вам дію, текст треба грамотно та вигідно подати. Посилити загальне враження допоможе сучасний та нестандартний дизайн презентації.
28 Серпня

Огляд і порівняння цін на розробку фірмового стилю в Україні та Європі

Фірмовий стиль – це емоційний та візуальний образ компанії. Набір різних компонентів, створених з метою підвищення впізнаваності бренду та зміцнення довіри до нього. Ці елементи впливають на поведінку споживачів та допомагають продавати продукт, тому розробка фірмового стилю є важливою для будь-якого бізнесу. За допомогою фірмового стилю можна виділити компанію серед конкурентів та сформувати її імідж…. Подробнее
29 Червня

Дизайн парфумерної упаковки

Оскільки парфум відбиває характер людини, то вибір аромату собі як жінки, і чоловіки підходять дуже скрупульозно. А зовнішній вигляд парфумів або туалетної води відіграє роль вагомого чинника, що спонукає (чи ні) до їхньої покупки. До того ж парфумерні композиції займають одне з перших місць у списку товарів, які купують як подарунки рідним, друзям або колегам. І коли йдеться про придбання парфуму як подарунок, дизайн упаковки ще важливіший.
28 Червня

Логотип для відеографа – акцент на професіоналізмі та креативності

Відеографи – люди творчі, що володіють певними знаннями та вміннями. Вони не тільки проводять зйомку, а й розробляють концепцію, продумують план дій і монтують фільм. Щоб показати професіоналізм і креативність, слід створити цікавий і сучасний логотип для відеографа.
6 Серпня

Білий колір у дизайні: значення та вплив на сприйняття бренду

Про тонкощі використання білого кольору у створенні та просуванні бренду читайте у новій статті WeLoveBrands.
6 Серпня

Як синій колір впливає на імідж бренду та допомагає продавати

Синій – сильний колір, що асоціюється з надійністю та стабільністю, приносить відчуття світу, підкреслює професіоналізм, заспокоює та освіжає. Про те, як вона впливає на людину і як правильно її використовувати для розвитку бізнесу, читайте у нашій статті.
3 Грудня

22 потужні тренди 2025 в дизайні візиток

Дбаючи про сучасний вид своєї візитної картки, ви дбаєте про власну репутацію. Тому що модний дизайн, що відповідає останнім світовим тенденціям, показує цільовій аудиторії ваш прогресивний погляд на бізнес та прагнення бути на крок попереду. У цій статті ми розповімо про головні тренди у дизайні візиток у 2025 році та покажемо на прикладах 22 найпотужніших дизайнів.
2 Червня

Логотип для ветеринарної клініки – підвищуємо довіру і викликаємо емоції

Ветеринарні клініки, як і медичні установи, потребують того, щоб їм довіряли. А довіру і лояльність споживачів завоювати часом дуже непросто. Тут важливі не тільки якісні послуги та безпека, а й турбота та добре ставлення до братів наших менших. І добре, якщо все це знайде відображення в такому елементі айдентики як логотип для ветеринарної клініки. Адже саме він формує перше враження про вашу лікарню.
1 Червня

Логотип для води – створюємо виразний та оригінальний фірмовий знак

Ринок мінеральних вод настільки перенасичений, що новачкам і дрібним компаніям складно втриматися на плаву. Лідерство утримують великі виробники і знамениті бренди, а невеликі компанії або орієнтуються на окремий регіон, або ж губляться в натовпі. Щоб виділитися серед конкурентів, привернути увагу і легко запам’ятатися аудиторії, потрібен цікавий і виразний логотип для води.
1 Червня

Ізометрія: еволюція плоского дизайну

Із чим можна порівняти ізометричні малюнки? Із голлівудськими зірками. Несподівано? Так, раніше вони були нудними, і про них було маловідомо, доки не з’явився інтернет і соціальні мережі. Так само як і соціальні мережі, ізометричний дизайн дає можливість огляду предмета з усіх боків. Люди хочуть дізнатися більше про об’єкт, і це можливо завдяки можливості бачити верхню і бічну сторони дизайну.
1 Червня

Синтвейвний постмодерн – стиль, що допомагає створити яскравий і атмосферний дизайн

Цікавий і привабливий дизайн допомагає переконати споживачів у тому, що перед ними корисний продукт і бренд, який заслуговує на увагу. Вплив на свідомість мас здійснюється за допомогою правильно підібраної колірної гами, шрифтів і образів, а також популярних трендів у дизайні, які сприяють поліпшенню сприйняття інформації та викликають прихильність аудиторії.
1 Червня

Нео-гео – стиль, який вражає кольором і формою

Геометричні фігури – поширене явище в графічному дизайні. Їх можна використовувати для будь-якого виду бізнесу, а виглядають вони сучасно й ефектно. А якщо до геометричних форм додати яскравості і трохи грайливості, то отримаємо такий незвичайний і привабливий стиль як нео-гео.