Глосарій
9 Листопада
Торгова марка
У сучасному світі бізнесу торгова марка є ключовим елементом успішної стратегії маркетингу та реклами товарів чи послуг. Це словесне, графічне, звукове, тривимірне або комбіноване позначення, що забезпечує просування продукту та захист від несумлінних конкурентів.
9 Листопада
Логобук
Логобук (з англ. logobook) – це книга про логотип, де детально описані всі правила використання фірмового знака. Може бути у вигляді надрукованого посібника чи електронного документа.
9 Листопада
Плагіат
Плагіат – термін, знайомий багатьом, хто стикався з освітою, наукою чи творчістю. Це крадіжка оригінальних ідей, текстів чи творчих робіт, які належать іншим авторам.
9 Листопада
Крапки контакту
Точки контакту – це можливість привернути, утримати увагу споживачів і перетворити їх на клієнтів, але також деякі ризики, якщо компанія не ними управлятиме, підвищуючи якість продукції та сервісу.
8 Листопада
Архітектура бренду
Архітектура бренду – це система організації брендів, продуктів та послуг компанії для забезпечення взаємодії між собою та вибудовування комунікації зі споживачами. Відображає маркетингову стратегію, формує потрібний образ та враження, розповідає історію.
8 Листопада
Суббренд
Суббренд – це назва нового товару або товарної лінійки, додана до основного бренду. Є різновидом парасолькового бренду.
8 Листопада
Парасольковий бренд
Парасольковий бренд – це єдиний бренд, який пропонує товари із різних категорій. Є складним маркетинговим прийомом, який передбачає розширення частки ринку та збільшення продажів. Що таке зонтичний бренд Парасольковий бренд (з англ. Umbrella brand) – це стратегія виведення на ринок нових продуктів під відомою маркою. Для об’єднання низки товарів використовується єдина назва, логотип, візуальні… Подробнее
6 Лютого
Мерч
Напевно, ви помічали людей, у яких на одязі та аксесуарах присутні принти у вигляді буквених або графічних зображень, логотипів брендів, стилізованих фото знаменитостей, мемов, цитат та унікальних фраз. Такі речі із фірмовими знаками називаються мерчами. І вже не один десяток років вони лишаються актуальними.
6 Лютого
Адвокат бренду
Стабільні продажі та розвиток бізнесу забезпечують лояльні покупці. Коли люди зацікавлені у продукті, їм подобається його якість, вони задоволені комунікацією з компанією, то ймовірність покупок надалі зростає. Крім цього, такі покупці рекомендуватимуть товар друзям та родичам, залишатимуть відгуки на сторінках бренду та ділитимуться емоціями від користування. Тобто клієнти перетворюються на адвокатів бренду.
6 Лютого
Обличчя бренду / Spokesperson
Щоб швидко та успішно представити новий продукт на ринку, забезпечити його проданість та підвищити впізнаваність компанії, необхідно задіяти один із найефективніших способів просування – обличчя бренду. Медійна особистість допомагає встановити емоційний зв'язок із споживачами, підкреслити індивідуальність та цінності бренду, збільшити довіру аудиторії.
2 Лютого
Юзабіліті
Юзабіліті (від англ. usability – зручність використання) – це комплексний термін, який вказує на зручність взаємодії з фізичними або digital-продуктами.
2 Лютого
Лідер думок
Лідер думок (опініон лідер, лідер громадської думки, ЛОМ) — публічна персона, яка завдяки популярності, унікальним знанням та досвіду може впливати на погляди, думки та бажання різних груп людей. Лідери думок мають високий авторитет і користуються довірою серед цільової аудиторії.
2 Лютого
Амбасадор бренду / Посол бренду
Амбасадор бренду – представник компанії в офлайні, ЗМІ та соцмережах. Це людина, яка просуває продукт без закликів купити, а транслюючи позитивні емоції, ідею та цінності бренду. Може бути особою колекції та учасником рекламних акцій. Його образ асоціюється із конкретною маркою.
2 Лютого
Інфлюенсер
Інфлюєнсер (від англійського influence – вплив) — це людина, до порад і рекомендацій якої прислухається значна кількість людей, особистість, яка може впливати на думку цільової аудиторії.
1 Лютого
Нейромережі
Нейронні мережі – частина штучного інтелекту (AI). Вони є набором обчислювальних алгоритмів, які імітують роботу людського мозку.