Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Бренд "Ятрань" належить ВАТ "М'ясокомбінат Ятрань" - одному з лідерів харчової промисловості, який спеціалізується на виготовленні ковбас та м'ясних виробів. Він уже багато років входить до списку Топ-100 найдорожчих українських брендів.
Зібрали цікаві факти про бренд, його цінності та маркетингову стратегію. Більше історій про бренди шукайте у нашому блозі.
М'ясокомбінат «Ятрань» вперше почав випускати продукцію у 1960 році та розташований у місті Кропивницький (раніше Кіровоград). Назва походить від річки, що протікає через Кіровоградську та Черкаську області.
В асортименті м'ясокомбінату сьогодні понад 200 видів ковбас, сосисок, сардельок, а також інших ковбасних та м'ясних виробів. Компанія виробляє продукти відповідно до ДСТУ та за фірмовими рецептами.
Дохід від реалізації готової продукції у 2022 році становив 1,544 млрд грн, чистий прибуток - 111 млн грн, вартість активів - 586 млн грн.
У Кропивницькому працює мережа фірмових магазинів бренду. Кількість персоналу перевищує 2 тисячі. Власник 81% акцій компанії – мешканець Кіровоградської області Райкович Андрій Павлович.
М'ясокомбінат «Ятрань» — багаторазовий переможець всеукраїнських конкурсів та володар безлічі призів за високу якість продукції.
Уся лінійка продукції «Ятрань» стала переможцем конкурсу «Фаворит Успіху – 2011». У 2010, 2020 та 2021 роках Науково-дослідний центр незалежних споживчих експертиз «Тест» відзначив ковбасні вироби бренду оцінками «відмінно».
У 2015 році на всеукраїнському конкурсі «100 найкращих товарів України» сосиски «Молочні варені вищого ґатунку» бренду визнали найкращими в країні. Цього ж року на конкурсі торгових марок «Фаворити Успіху» ТМ «Ятрань» лідирувала у категорії «Ковбасно-м'ясна продукція» серед 60 учасників.
У червні 2016 року м'ясокомбінат «Ятрань» отримав сертифікат Всеукраїнської громадської організації «Жива планета». Сертифікат підтверджує, що варені сосиски «Ятранчик» виробляються за екологічними технологіями із добірної сировини найвищої якості без штучних добавок та ГМО.
Також у 2016 році бренд «Ятрань» став переможцем Дегустаційного конкурсу WorldFood Ukraine 2016, а «Шинка по-київськи варена», «Мисливські ковбаски» та ковбаса «Салями Віденська» відзначені золотими медалями.
Третім досягненням 2016 року стало перше місце у категорії «Ковбасно-м'ясна продукція» та звання «Абсолютний Фаворит» у конкурсі торгових марок «Фаворити Успіху».
2020 року бренд «Ятрань» став переможцем конкурсу «Вибір Року», отримавши більшість голосів споживачів, журі конкурсу та експертної ради.
У січні 2021 року сосиски «Молочні», ковбаса «Конячна» та сосиски «Ятрань» здобули найвищі золоті нагороди конкурсу Favorite Food & Drinks — єдиного в Україні міжнародного конкурсу, під час якого члени дегустаційної комісії проводять «сліпу» оцінку властивостей продуктів та напоїв.
На конкурсі представили 112 найменувань продуктів 19 виробників України та Туреччини. Окрім трьох золотих медалей, сім найменувань продукції бренду здобули срібні нагороди.
Сосиски «Ятрань» та «Ятранчик» тричі посідали перше місце у конкурсі «Вибір року» — 2007, 2008, 2013 року. 2002 року м'ясокомбінат «Ятрань» став першою українською компанією, яка впровадила систему управління якістю ISO 9001:2000.
Будучи одним із лідерів у сегменті харчової промисловості України, бренд «Ятрань» домагається відповідності якості ковбасної та м'ясної продукції найвищим світовим стандартам.
Компанія постійно вдосконалює технології виробництва та прагне до того, щоб її продукція викликала довіру та повагу споживачів.
"Ятрань" виконує повний цикл переробки м'ясної сировини. Технологічний процес відповідає вимогам належної виробничої практики (GMP) та гігієнічної практики (GHP).
Регіональні підрозділи у Києві, Кривому Розі, Харкові, Дніпропетровську, Одесі, а також фірмові магазини у Кропивницькому та Кривому Розі забезпечують якісну логістику та кращий торговий сервіс.
Логотип бренду «Ятрань» складається з графічної та текстової частин. Текстова відображає назву торгової марки та складається з білого напису «Ятрань» на тлі глибокого синього кольору. Шрифт текстової частини простий, без засічок, тому він легко читається на будь-якому носії. На частині продуктів до логотипу додають напівкруглий напис "Тому що смачно".
Графічний логотип є малюнком у стилі «примітивізм», на якому зображено дорогу — символ перспектив та розвитку, а сільські будиночки та дерева на широкому полі підкреслюють близькість бренду до природи.
У малюнку використаний зелений колір, символ природи та чистоти, синій додає глибину та надійність, а помаранчевий та жовтий вносять у логотип життєрадісні ноти. На деяких продуктах логотип виконаний у монохромній гамі.
М'ясокомбінат «Ятрань» використовує три канали збуту продуктів: 63% готової продукції продається через роздрібні торговельні мережі та незалежні магазини, 36% – через власну фірмову мережу компанії, і близько 1% припадає на HoReCa.
Більшість продуктів бренду споживає населення. Важливе місце серед покупців продукції займають державні компанії та установи. Крім того, «Ятрань» постачає продукти на зовнішній ринок — до Польщі та Угорщини.
Для просування продукції компанія використовує телевізійну та радіорекламу, а також рекламу на зовнішніх носіях та друкованих матеріалах, у соцмережах та місцях продажу. Ще один спосіб просування — акції «Смакуй емоції», в процесі яких «Ятрань» розігрує сертифікати на покупки товарів бренду, відвідування кафе, ресторанів, SPA-салонів та на туристичні поїздки.
Інструменти брендингу дозволяють зацікавити споживача, змусити його купити вашу продукцію та полюбити бренд. Команда агентства WeLoveBrands знає, як створити та зберегти у споживачів довірче та дбайливе ставлення до бренду на довгі роки! Зв'яжіться з нами , щоб замовити брендинг для свого проекту.