→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Від «дутих» в’єтнамок до в’язаних «личаків» із конопель: 7 брендів взуття з українською душею

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Від «дутих» в’єтнамок до в’язаних «личаків» із конопель: 7 брендів взуття з українською душею

Поряд зі світовими трендсеттерами за часи незалежності в Україні з'явилися виробники, які пропонують класичне чи витримане в українських традиціях взуття за помірними цінами: як успішні гіганти вітчизняної індустрії, так і зовсім молоді.

Бренди зі знаком Made in Ukraine дають волю фантазії та втілюють найсміливіші ідеї. У той же час вони не забувають і про базові моделі взуття та дбають про щоденний комфорт своїх покупців. Зібрали моделі босоніжок, сандалів, мюлі, клогів, шльопанців та балеток від українських брендів.

ukrainian-shoe-brands

  • Качоровська

Kachorovska - сімейний бізнес, який переріс з маленької майстерні у велике виробництво з більш ніж сотнею співробітників. Батьки компанії опанували мистецтво дизайну та виготовлення взуття у 1957 році, а сьогодні його виробляє вже третє покоління сім'ї.

Магазини «Качоровська» відкриті у Києві та Одесі. Тут можна вибрати готову продукцію з колекції бренду або замовити індивідуальне пошиття взуття та сумок. Лінійка бренду почалася з взуття, потім до неї додалися сумки, а трохи пізніше одяг.

Аліна Качоровська, завдяки натиску та енергії якої маленька майстерня перетворилася на велике сучасне виробництво, дотримується філософії кайдзен. Для неї кожен день має завершуватися результатом, а виробничі процеси безперервно вдосконалюватися.

Цінності бренду - любов до людей, клієнтоорієнтованість, експертність та wow-ефект. Деякі моделі бренду навіть збирали сотні тисяч глядачів. Це, наприклад, високі ботфорти із тканини насиченого ягідного відтінку на сольному концерті Джамали в Ботанічному саду та босоніжки ручного пошиття з білого сатину для Тіни Кароль на відкритті сезону «Танців із зірками» 2020 року.

Kachorovska відкрита до колаборацій та створює спільні колекції з відомим у 50 країнах світу українським брендом весільної моди Milla Nova, брендом модного одягу Ksenia Schnaider та prêt-à-porter брендом жіночого одягу the COAT by Katya Silchenko.

ukrainian-shoe-brands

  • Circul Ukraine

Circul Ukraine — один із перших українських брендів класичного взуття та сумок ручної роботи, які з першого дня виготовляють із найкращих італійських матеріалів. Компанія заснована у 2012 році. Назва, відмінна ергономіка та креслярська точність продукції зумовлені минулим засновника компанії – авіаційного інженера Алекса Марка.

В основу концепції бренду закладено комфортний позачасовий мінімалізм. Слоган компанії - «Взуття, зручне прямо з коробки». У виробництві дотримуються високі ортопедичні стандарти, а основна увага, крім якості пошиття та матеріалів, приділяється її анатомічності та зручності.

Асортимент «Циркуль Юкрейн» складається з обмеженої кількості позицій, проте в жіночій колекції є всі основні різновиди взуття — від легких туфель SCHOOLGIRL і босоніжок VELCRO HEEL до важких і міцних «армійських» черевиків DERBY BOOT BLACK і чобіт.

Чоловіча колекція обмежена трьома видами класичних туфель – елегантними BROGUE WINGTIP, LOAFERS CELEBTATION та OXFORD GUM, спортивними DERBY, а також шкіряними білими та чорними кедами LOW TOP.

ukrainian-shoe-brands

  • The Others

THE OTHERS — взуття для людей, які звикли до якості та зручності, але хочуть мати в гардеробі щось особливе. Молоді засновники бренду, дизайнери Сергій Гетун та Кирило Мороз стверджують, що завжди стежили за модними тенденціями, але захоплювалися модою не з глянцевих журналів. “Люди створюють індивідуальний стиль через призму свого внутрішнього світу. Основним фундаментом гармонійного та досконалого образу є взуття. За всіма правилами стилю, починати потрібно саме з неї, а потім доповнювати картинку одягом та аксесуарами».

Літню колекцію бренду складає лінійка зручних та стильних кросівок, кедів та слепонів у стилі спорт-шик – гармонійне поєднання популярного вуличного стилю та романтичності. Кожну пару виготовляють вручну із натуральних італійських та австрійських матеріалів.

Навіть для прихильників класичного стилю взуття «Зе Азерс» стає найкращим другом, гармонійно поєднуючись з будь-яким чином – від улюблених джинсів до суворих ділових суконь. Однак головною перевагою бренду є комфорт.

ukrainian-shoe-brands

  • TM byMe

TM byMe – молодий український бренд одягу, взуття та аксесуарів. Продукти компанії представлені у шоурумі на Хрещатику, магазині українських брендів «Все.Свої» та онлайн на офіційному сайті.

Місія byMe – закохувати українців в українське. Засновники бренду, подружжя Дмитро та Аліна Сердюк розпочинали діяльність з випуску аксесуарів — шкіряних ременів ручної роботи.

У 2016 році дизайнери випустили першу капсульну колекцію сорочок та спідниць. З цього часу ТМ byMe регулярно представляє сезонні колекції одягу та взуття у стилі smart casual. За словами Дмитра та Аліни, взуття «Бай Мі» — «купа проб та пошуків ідеальних устілок, випробування матеріалів на міцність та море любові до своєї справи» .

ukrainian-shoe-brands

  • Hvoya

Головні «фішки» HVOYA – зручність та стиль, а улюблений вид взуття бренду – балетки. Бренд любить працювати з м'якою шкірою та хутром. «У HVOYA ми намагаємося об'єднати комфорт та жіночність у єдине ціле у контексті тих умов, які диктує сучасність. Світ вимагає від жінки бути швидкою, активною, мобільною. І ми підкоряємося йому — просто робимо зручне взуття та сумки».

«Хвоя» культивує чистоту ліній та лаконізм, геометрію форм та пропорцій, увагу до матеріалів та деталей. Кращі італійські матеріали – шкіри, хутро та велюри – дарують можливість створювати моделі, які хочеться носити, не знімаючи.

База бренду - спокійні та складні відтінки. Часто дизайнери експериментують з принтами, текстурами та тисненням. І все це — трохи на кшталт 80-х та 90-х.

Ідеалом поєднання жіночності та сміливості для бренду стала принцеса Діана, якій HVOYA присвятила лаконічні та на перший погляд прості балетки Ballerinas Di. Діана, вірна своїм ідеалам і принципам, могла не зважати на громадську думку і часто носила балетки, доводячи, що елегантність не пов'язана з висотою каблука. Пару взуття Ballerinas Di вибрала для зйомки на обкладинку американського Vogue наприкінці липня 2022 року Олена Зеленська.

Найсміливішою моделлю колекції марення вважає LULU SHOES. Декоративні складки верху майстра формують та збирають вручну. Завдяки цій конструкції та вшитій резинці м'які та невагомі туфлі відмінно фіксуються на нозі та підходять на будь-який підйом. Каблуки для туфель вручну виточуються майстром з горіхового дерева, тому кожна пара LULU є ексклюзивною і неповторною.

Новий літній дроп бренду Vyazani. Povyazani. — данина поваги українським традиціям та їхнє сучасне переосмислення. HVOYA вже використовувала ручну вишивку на взутті. На цей раз майстри створили повністю в'язаний верх взуття, яке відсилає до українського народного плетіння. У колекцію увійшли дві моделі взуття: Merezhyvni - мереживні балетки крише, і Lychaky - конопляні «личаки» з керамічними птахами ручної роботи.

Пряжа взуття виготовлена з натуральних матеріалів: льону, конопель та бавовни природних відтінків. Верх обох пар відв'язується вручну спеціальним маленьким гачком, далі пара прямує до взуттєвого цеху Hvoya для завершення виробництва. Загалом на кожну з моделей Виазані. Povyazani. майстри витрачають близько 25 годин ручної праці.

ukrainian-shoe-brands

  • Lookie Atelier

LOOKIE Atelier - український взуттєвий бренд, заснований у 2015 році у форматі ательє, яке розробляло унікальні пари для індивідуальних клієнтів. За три роки роботи команда LOOKIE сформувала власний погляд про елегантне та жіночне взуття та 2018 року представила першу колекцію.

До літнього сезону 2024 бренд підготував колекцію The Everyday Intimacy. Її «родзинкою» стало широке використання прозорої взуттєвої сітки, що створює відчуття чуттєвості та відкритості.

За словами технологів "Лукі Ательєр", сітку спочатку тестували на собі, зшивши кілька пар балеток. Експлуатація взуття показала, що це найкраще рішення на літо – міцний та стійкий матеріал не розтягується, не натирає ноги, адаптується до стопи, а головне – дихає.

У колекції The Everyday Intimacy можна побачити взуття для будь-якої події - від яскравих балеток і ефектних босоніжок до елегантних човників, масивних мюлей і грубих ботильйонів. Компанія продовжує працювати у форматі ательє - все взуття шиється за індивідуальними мірками.

ukrainian-shoe-brands

  • Celestial Objects

За словами творців CELESTIAL OBJECTS, в Україні існує великий розрив між дуже дорогою та дешевою продукцією. Дизайнерське взуття та взуття відомих брендів коштують недешево. Покупці змушені платити високу ціну або задовольнятися продуктами низької якості та посереднього дизайну.

Бренд заповнює gap взуттєвої естетики, пропонуючи якісну та оригінальну продукцію з натуральної та переробленої сировини. Головною характеристикою стилю «Целестіал Обджектс» називають мінімалізм, а як основний дизайнерський прийом — поєднання витончених ліній з масивними декоративними елементами.

Дизайнер бренду часто використовує перероблені матеріали, адже компанія виступає за сталий розвиток моди. Основними кольорами продукції бренду стали базові відтінки бежевого, чорний, білий та сірий. А головна фішка взуття — використання «дутих» елементів, що нагадують пуховики чи куртки.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5