→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

7 українських брендів косметики, які варто додати до косметички

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

7 українських брендів косметики, які варто додати до косметички

Сьогодні косметичні бренди Made in Ukraine закривають основні сегменти ринку — від традиційних та бюджетних до преміальних beauty-продуктів. У цьому огляді читайте про українські бренди косметики, які створюють якісну продукцію для всіх типів шкіри. Зокрема про доглядову продукцію для вагітних та людей з проблемною шкірою, косметику з веганським складом, продукцію на основі мулово-сульфідних грязей.

ukrainian-brands-cosmetics

  • Marie Fresh Cosmetics

У CEO компанії, лікаря-косметолога Марини Шанько є розуміння реалій ринку косметики та глибока експертиза. Вона створила бренд, "де все по-іншому, а в центрі уваги - Дівчина будь-якого віку з її індивідуальними потребами".

Завдання «Мері Фреш Косметикс» — довести, що молодість та красу підтримують не лише візити до косметолога та дорогі процедури, а й щоденний догляд та ретельний вибір декоративної косметики. Продукти компанії забезпечують комплексний догляд за особою без експериментів і зайвих витрат.

У лінійці компанії представлено понад 40 продуктів, кожен із яких вирішує конкретну проблему. Це засоби для догляду за обличчям, тілом, шиєю та областю декольте, а також для волосся: бальзами, гелі, пінки, олії, шампуні, тоніки, сироватки, креми, маски, дезодоранти для жінок та чоловіків усіх вікових категорій – від 16 до 40 +.

ukrainian-brands-cosmetics

  • Hillary Cosmetics

Бренд Hillary Cosmetics заснований у 2015 році у Хмельницькому. У 2022 році в штаті компанії працювало вже 70 співробітників, продукція постачалася до 11 країн, серед яких Ізраїль і Тайвань, а продажі перевищили 120 млн грн.

Хілларі Косметікс позиціонує себе як виробник інноваційної доглядової косметики на основі натуральної органічної сировини без продуктів переробки нафти, силіконів та синтетичних ароматів.

Завдяки зниженню витрат на виробництво та логістику компанія пропонує продукти, які за якістю часто перевершують дорожчі імпортні аналоги. При цьому багато з них до п'яти разів дешевші за схожі косметичні засоби європейського чи корейського виробництва.

ukrainian-brands-cosmetics

  • Dushka

Dushka – український бренд натуральної косметики ручної роботи, який у 2014 році запустила одеситка Олена Душечкіна. Спочатку це було схоже на хобі — виготовлення крафтового мила в домашніх умовах. Після ряду успішних експериментів Олена почала виготовляти та інші косметичні засоби.

Продукти бренду відрізняються своїм ароматом. Крім того, вони настільки апетитні на вигляд, що виникає бажання скуштувати їх як їжу. Це тверда піна для ванни "Fruity magic candies" і "Chocolate magic candies", скраби-жуйки та скраби-суфле, а також гелі для душу "Кавунове морозиво", "Райдужний льодяник" і "Мандариново-коричний мафін".

Незважаючи на те, що асортимент Dushka налічує понад 400 продуктів, всі вони досі виготовляються вручну з натуральних інгредієнтів: рослинних та ефірних олій, екстрактів лікарських рослин, а також містять природні мінерали та вітаміни. Бренд регулярно розширює лінійку щоденної косметики.

ukrainian-brands-cosmetics

  • Natureal

"Натуральність" для Natureal - це коли компоненти косметичних засобів отримують за допомогою виключно біологічних процесів - ферментації, дистиляції та холодного пресування, а 70% інгредієнтів мають сертифікати COSMOS та ECOCERT. Кожен продукт бренду містить не менше 80% високоактивних речовин та 40% органічних компонентів.

Косметика «Натюрель» – це передові наукові досягнення та високоефективні рослинні компоненти. Лінійку продуктів для догляду за шкірою складають засоби для демакіяжу, очищення та пілінгу, тоніки, креми, а також сироватки, маски та пудри. Для миття та краси волосся бренд пропонує рідкі та тверді шампуні, поживні бальзами та кондиціонери.

ukrainian-brands-cosmetics

  • Mr. Scrubber

Місія Mr. Scrubber — турбота про шкіру, її красу та молодість. Команда бренду

робить все, щоб покупці продуктів «Містер Скраббер» могли довести стан шкіри до ідеального, а догляд за нею став насолодою.

Розпочавши у 2015-му з виробництва кавових скрабів, компанія розширила асортимент продуктів до більш ніж 500 найменувань. Фірмові магазини бренду працюють в Україні та Молдові, а офіційні представництва доступні у Польщі, Катарі, Естонії, Ірландії та Чехії.

Широка лінійка продуктів дозволяє підібрати косметику для всіх типів шкіри, віку та способу життя. "Чоловіча" назва зобов'язує бренд тримати широкий асортимент косметики для чоловіків - цю лінійку складають близько 30 продуктів, у тому числі комплекс олій для росту волосся і бороди Hair & Beard, Treatment Oil Beauty Box, різні засоби для укладання бороди та волосся та різноманітні скраби.

ukrainian-brands-cosmetics

  • Bogika

Косметичні засоби «Богіка» — це високий вміст рослинних речовин, екстрактів та цінних олій, які в інноваційні формули поєднує один із топових технологів України. Три «кита» бренду — природні безпечні компоненти, регулярні клінічні дослідження продуктів та високотехнологічне обладнання.

Всі засоби біосумісні зі шкірою, а природні компоненти добре вбираються і насичують шкіру на клітинному рівні. Виробництво побудоване за європейськими стандартами GMP - правилами, які встановлюють вимоги до організації виробництва та контролю якості лікарських та косметичних засобів.

В асортименті бренду - засоби для демакіяжу, пілінги, маски та патчі, засоби для догляду за волоссям (у тому числі натуральні тверді шампуні), засоби для тіла та ніг. Також Bogika випускає косметику для дітей.

ukrainian-brands-cosmetics

  • Pudra Cosmetics

Історія компанії розпочалася у 2015 році з мрії «зробити своє українське так, щоб воно не поступалося іноземному». Через два роки копіткої праці — вибору назви, дизайну, підбору палітри, асортименту, упаковок, тестування сировини та готових продуктів — було перше велике досягнення: подіумний макіяж для трьох десятків моделей, які демонстрували колекцію Андре Тана «Весна-Літо 2017».

Майстри бренду ведуть постійну beauty-рубрик у ранковій програмі «Не проспи» на 8-му супутниково-кабельному каналі. У програмі про секрети успіху представників шоу-бізнесу, їх кар'єру, творчість та особисте життя, «Пудра косметикс» дає майстер-класи з макіяжу, в яких глядачки зможуть навчитися всім нюансам макіяжу.

Нещодавно офіційним візажистом Pudra стала Людмила Килимнюк, в активі якої — навчання у світових та європейських майстрів, участь в Ukrainian Fashion Week, Podillya Fashion Week, Vinnytsia Fashion Days, робота з українськими селебрітіс Ольгою Сумською та Владою Литовченко «Колібрі», розробка авторських курсів та програм.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5