→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Шлях успіху, що пройшла ТМ «Моршинська»

931

Оцінили: 716

Зміст:
Розмір шрифту:

Шлях успіху, що пройшла ТМ «Моршинська»

Сьогодні «Моршинська» – успішний бренд, який займає лідируючу позицію з продажу серед мінеральних вод в Україні. Торгова марка є однією з найкращих у країні та відрізняється багатовіковою історією. Успіхи бренду описані у цій статті.

 

ТМ "Моршинська" належить компанії IDS Ukraine (частина акцій у Михайла Фрідмана). До її складу увійшли такі бренди: "Миргородська", "Трускавецька Аква-Еко", "Трускавецька Кришталева", "Старий Миргород", "Аляска", "Сорочинська" та "АкваНяня".

IDS Ukraine – ексклюзивний імпортер грузинської мінеральної води в Україні.

Офіційний сайт: https://www.morshynska.ua/

Головні конкуренти торгової марки: Трускавецька та Карпатська джерельна.

morshinskaya

Виробництво легендарної води

Чим відрізняється «Моршинська» від інших брендів? Вода унікальна тим, що вона джерельна. Її не викачують з-під землі, як багато хто уявляє собі, а збирає на поверхні в Моршинській долині. Це закрита прикарпатська зона, де ведеться суворий санітарний контроль.

Мінеральну воду розливають на заводі «Оскар», розташованому неподалік джерела. Система подачі налаштована дуже просто. Вода трубопроводом, швидко потрапляє на завод, а там – у пляшки.

Варто зазначити, що в процесі розливу воду не обробляють, тому вона не змінює свого хімічного складу, а залишається такою, якою створила її природа. На цьому шляху вода очищається лише від природних домішок: глини та мікрочастинок лісового ґрунту. Сучасні технології заводу дозволяють не руйнувати унікальний склад цілющої мінеральної води. Така вода показана дітям із перших днів життя.

morshinskaya

Завод «Оскар» – потужне інноваційне виробництво

Завод «Оскар» відкрився у 1995 році, а у 2007 кардинально оновився та отримав один із багатофункціональних виробничих комплексів у нашій країні.

На сьогодні, «Оскар» – найсильніше інноваційне виробництво, оснащене сучасним спецобладнанням. Тут запроваджено системи контролю якості, що повністю відповідають вимогам міжнародних стандартів.

На даний момент на заводі працює 394 співробітники. Негазована "Моршинська" займає 29% вітчизняного ринку мінеральних вод.

Бренд «Моршинська» експортує свою продукцію до Молдови та Польщі. гідно оцінили природні властивості води споживачі з Канади, Америки, Німеччини.

У 2017 році бренд був внесений до європейського реєстру List of Natural Mineral Waters – це дало можливість співпрацювати на території всіх країн ЄС.

Запуск суперсучасних ліній на Моршинському заводі «Оскар» суттєво посилив його експортний потенціал, хоча головним ринком збуту карпатської природної мінеральної води, як і раніше, залишається рідна Україна.

morshinskaya

Досягнення та нагороди Morshinska

Мільйони людей по всьому світу вже гідно оцінили властивості прикарпатської цілющої мінеральної води.

У 2016 році Morshinska заробила найвищу нагороду «Superior Taste Awar» на відкритому дегустаційному конкурсі міжнародного Інституту смаку та якості.

З 30.03.2017 року ТМ офіційно внесено до List of Natural Mineral Waters EC, це дало право продавати її під маркуванням NATURAL MINERAL WATER на території ЄС.

2.12.2017 року у столиці України було оголошено результати міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року», де «Моршинська» шістнадцяте завоювала звання «Мінеральна природна їдальня вода року».

Завод «Оскар» працює за сертифікованою системою управління безпекою харчової продукції FSSC 22000, що дає право без певних випробувань виробника за критеріями безпеки реалізовувати мінеральну воду у всіх торгових мережах у світі.

Рейтинги та додаткові проекти

morshinskaya

У листопаді 2017 року журнал «Новий час» спільно з MPP Consulting склав ТОП-100 найдорожчих національних ТМ. У цьому рейтингу почесне перше місце дісталося бренду "Моршинська", вартість якого оцінили у $507 млн.

morshinskaya

У 2018 році ТМ запустила проект «Перше правило тренувань», в рамках якого відомі українські спортсмени закликали співвітчизників займатися спортом.

morshinskaya

«Моршинська» також підтримала масштабний український рух «JuniorZ» та переказує фінансові кошти на розвиток українського спорту на базі шкіл.

morshinskaya

Брендом карпатської мінеральної води реалізується низка екологічних ініціатив. 2019 року ТМ презентувала цікавий проект «Голос води», над яким працювали українські музиканти: ONUKA, Dakha Brakha, Katya Chilly та The Maneken.

morshinskaya

Спільно з маркетинговою агенцією FEDORIV у 2019 році «Моршинська» реалізувала рекламну компанію під назвою «Твоє тіло = твоє майбутнє». Це абсолютно новий формат, який мав залучити молодь із закликом дбати про своє тіло.

morshinskaya

2020 року бренд Morshinska запустив ініціативу «Зелена торба», мета якої – сортувати та переробляти відходи.

morshinskaya

Просуванням ТМ займаються всесвітньо відомі спортсмени — тенісистка Олена Світтоліна, борець, олімпійський чемпіон Жан Беленюк та фехтувальник Ольга Харлан.

morshinskaya

Крім того, торгова марка Morshinska спільно із Світовим фондом природи України запустила програму «Разом за природу». У рамках цієї кампанії завод «Оскар» оновив форму пляшок для води, у складі яких стало на 15% менше пластику.

Бренд активно закликає сортувати відходи та мотивує кожного українця берегти неповторну красу українських Карпат.

Історія містечка Моршин: з чого все починалося.

Все почалося в далекому XV столітті. Саме тоді мешканці Моршина виявили незвичайні властивості місцевих природних джерел. Будучи впевнені в тому, що всі цілющі властивості увібрала сіль, видобували саме її. 1538 року володарі Моршина - шляхтичі Бранецькі отримали дозвіл на відкриття соляних шахт: було викопано п'ять шахтних колодязів для одержання рапи - висококонцентрованого соляного розчину. Сіль була дуже гіркою, і її не хотіли використовувати у харчових цілях.

І ніхто навіть не здогадувався, що весь секрет у особливому хімічному складі води. Все змінилося в 1876 році, коли містечко Моршин було куплене Боніфацієм Штіллером. Його друзі – лікарі Дзиковський та Пясецький звернули увагу на властивості води і невдовзі Штіллеру прийшла ідея відкрити тут водолікувальний заклад. Так з'явилися санаторні зони на кшталт європейських курортів.

В 1879 виявили ще одне природне джерело з унікальною за складом водою для щоденного вживання. На сьогодні це джерело №4, з якого розливається Morshinska.

З 1930 року справи в Моршині стали стрімко розвиватися: з'явилася електрика, водо- та грязелікарня, інгалятор і знаменитий «Мармуровий палац». А 1977 р. Моршин був визнаний курортом всесоюзного масштабу. Сьогодні моршинське родовище води є одним із найбільших в Україні.

Наприкінці ХХ століття водні багатства Моршина використовувалися виключно для потреб курорту. А 1995-го тут з'явився завод «Оскар». Спочатку на підприємстві був лише один цех, але за чотири роки відкрився другий. Почалася реалізація розлиття газованої та негазованої води у пляшки ємністю від 0,5 до 5 л.

У 2001 р. налаштували процес розливу в ПЕТ-пляшки ємністю до 18,9 л. А 2007-го завдяки інвестиціям із США вдалося запровадити сучасний комплекс на виробництві: три автоматлінії, здатні розливати 900 тис. літрів води за добу.

Сьогодні завод "Оскар" - місце, де розливається цілюща вода, яку ми всі так любимо!

morshinskaya

Стратегія та місія бренду карпатської мінеральної води

Місія ТМ «Моршинська» реалізовувати природну мінеральну воду та високоякісні натуральні напої, в основі яких є унікальна за складом вода. Такі напої дарують неперевершені смакові якості, здоров'я та життєву енергію.

Стандарти бренду:

morshinskaya

Захист та розвиток природних мінеральних джерел.

morshinskaya

Висока якість та ефективність.

morshinskaya

Оперативність ухвалення важливих рішень.

morshinskaya

Дисциплінованість у роботі та розвиток кращих людей.

morshinskaya

бонусів та ін.

Цінності: чесність, вміння приймати критику та правильно на неї реагувати, послідовність.

Стратегічні цілі:

  • Розвивати культуру споживання природної мінеральної води, просувати ЗОЖ, пропонуючи клієнтам воду з унікальним хімічним складом.

  • Зміцнювати власну позицію лідера, впроваджуючи сучасні інновації у виробництво.

morshinskaya

Фірмовий стиль ТМ «Morshinska»

Якби був рейтинг самого спокійного та безтурботного бренду, Моршинська б урочисто отримала Гран-прі. Тут все зроблено просто та зі смаком. Невибаглива перша літера в нижньому регістрі, м'який округлий шрифт, немає піар-скандалів з ребрендингом. Логотип "Моршинська" представлений у червоному кольорі, який цілком захоплює увагу споживачів.

morshinskaya

У 2008 році дизайн етикеток води виглядав так: логотип та напівпрозорий лаконічний гірський краєвид.

morshinskaya

2011 року на зміну гірському пейзажу приходять геометричні ялинки, колір яких відрізняється від газації води: синій, білий, зелений.

morshinskaya

У 2014 році разом із етикетками змінюється і форма пляшки: зменшився розмір горла та кришка корони. Сама етикетка стала трохи вже, змінився шрифт та дизайн.

morshinskaya

У червні 2017 року бренд карпатської мінеральної води презентував унікальний дизайн скляної пляшки «Оновлена» – це був новий етап розвитку торгової марки. Елегантна форма підкреслила природне походження води та її кришталеву чистоту.

morshinskaya

У 2018 році лімітована серія «Міста України» була покликана надихнути кожного красою старовинних міст. Дизайн етикетки поєднав у собі три марали, відомі ландшафти та логотип міста (йдеться про Львів, Одеса, Харків, Дніпро і Київ).

morshinskaya

Навесні 2019 року в рамках проекту «Голос води» було розроблено дизайн обмеженої серії етикеток, ненав'язливо поєднаний із музикою. На етикетках зображувалась перша симфонія, основне завдання якої – показати природну красу, неперевершену силу та чисту душу Карпат – місця народження Моршинської.

morshinskaya

Для дітей була розроблена цікава партія етикеток, щоб малюкові було веселіше пити воду, – разом із улюбленими мультперсонажами. Також, ТМ не забула подбати про зручність пляшечок, щоб дитина могла легко тримати її в руці.

morshinskaya

Іноді на пляшках з дозатором з'являються яскраві етикетки для найменших споживачів. Так, навесні 2020 року було запущено проект «Моршинка від Моршинської – вода, до якої твоя дитина звикла ще до народження».

morshinskaya

Допомагаючи батькам привчати дітей до вживання чистої та корисної води, компанія не просто презентувала яскраві етикетки. Тут було створено цілу серію мультяшних героїв-динозаврів. На кожній пляшці з цієї серії зображувався динозавр зі своїм ім'ям та історією.

morshinskaya

Цікаві факти про легендарний бренд «Моршинська»

morshinskaya

Регулярне вживання мінеральної води ТМ Morshinska допоможе позбавитися хронічних захворювань: гастриту, коліту, панкреатиту, жовчнокам'яної хвороби та зайвої ваги.

morshinskaya

Новий завод будувався у рекордні для України терміни: фундамент заклали у листопаді 2005 р., а основну роботу завершили вже у лютому 2007 р. Тобто, щоб створити завод-гігант, пішло менше 500 днів.

morshinskaya

Співзасновник ТМ «Моршинська» Микола Кміть став мільйонером завдяки продажу мінеральної води.

morshinskaya

Моршинська – це один із найдорожчих видів природної води. Вона має властивість самостійно прокладати собі шлях на земній поверхні через товщу гірських порід східних схилів Карпатського хребта.

morshinskaya

Джерело в Моршині – одне з унікальних у всьому світі.

morshinskaya

Особливість моршинської води в тому, що вона не може розчинити велику кількість солей, що глибоко розташовані в пластах порід. У її складі міститься необхідна кількість природних мінералів. Цей феномен родовища у Моршині дозволяє пити воду низького рівня мінералізації, що призначена на кожен день!

morshinskaya

Зі свого родовища вода потрапляє у пляшки за … 7 хвилин.

Бренд «Моршинська» ще не до кінця вивчений – щороку відкриваються нові факти з його історії. Проте, це один із найпопулярніших і найдорожчих брендів в Україні. Вартість торгової марки становить 525 млн. доларів, а продажі мінеральної негазованої води зростають щороку.

ТМ Morshinska має лаконічний і незабутній фірмовий стиль. Якщо бажаєте отримати для своєї компанії такий самий унікальний образ, розробляйте елементи корпоративного стилю з нашою студією. Для цього зв'яжіться з нами зручним для Вас способом!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 716

Середня оцінка 1.3 / 5