Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Сьогодні «Моршинська» – успішний бренд, який займає лідируючу позицію з продажу серед мінеральних вод в Україні. Торгова марка є однією з найкращих у країні та відрізняється багатовіковою історією. Успіхи бренду описані у цій статті.
ТМ "Моршинська" належить компанії IDS Ukraine (частина акцій у Михайла Фрідмана). До її складу увійшли такі бренди: "Миргородська", "Трускавецька Аква-Еко", "Трускавецька Кришталева", "Старий Миргород", "Аляска", "Сорочинська" та "АкваНяня".
IDS Ukraine – ексклюзивний імпортер грузинської мінеральної води в Україні.
Офіційний сайт: https://www.morshynska.ua/
Головні конкуренти торгової марки: Трускавецька та Карпатська джерельна.
Чим відрізняється «Моршинська» від інших брендів? Вода унікальна тим, що вона джерельна. Її не викачують з-під землі, як багато хто уявляє собі, а збирає на поверхні в Моршинській долині. Це закрита прикарпатська зона, де ведеться суворий санітарний контроль.
Мінеральну воду розливають на заводі «Оскар», розташованому неподалік джерела. Система подачі налаштована дуже просто. Вода трубопроводом, швидко потрапляє на завод, а там – у пляшки.
Варто зазначити, що в процесі розливу воду не обробляють, тому вона не змінює свого хімічного складу, а залишається такою, якою створила її природа. На цьому шляху вода очищається лише від природних домішок: глини та мікрочастинок лісового ґрунту. Сучасні технології заводу дозволяють не руйнувати унікальний склад цілющої мінеральної води. Така вода показана дітям із перших днів життя.
Завод «Оскар» відкрився у 1995 році, а у 2007 кардинально оновився та отримав один із багатофункціональних виробничих комплексів у нашій країні.
На сьогодні, «Оскар» – найсильніше інноваційне виробництво, оснащене сучасним спецобладнанням. Тут запроваджено системи контролю якості, що повністю відповідають вимогам міжнародних стандартів.
На даний момент на заводі працює 394 співробітники. Негазована "Моршинська" займає 29% вітчизняного ринку мінеральних вод.
Бренд «Моршинська» експортує свою продукцію до Молдови та Польщі. гідно оцінили природні властивості води споживачі з Канади, Америки, Німеччини.
У 2017 році бренд був внесений до європейського реєстру List of Natural Mineral Waters – це дало можливість співпрацювати на території всіх країн ЄС.
Запуск суперсучасних ліній на Моршинському заводі «Оскар» суттєво посилив його експортний потенціал, хоча головним ринком збуту карпатської природної мінеральної води, як і раніше, залишається рідна Україна.
Мільйони людей по всьому світу вже гідно оцінили властивості прикарпатської цілющої мінеральної води.
У 2016 році Morshinska заробила найвищу нагороду «Superior Taste Awar» на відкритому дегустаційному конкурсі міжнародного Інституту смаку та якості.
З 30.03.2017 року ТМ офіційно внесено до List of Natural Mineral Waters EC, це дало право продавати її під маркуванням NATURAL MINERAL WATER на території ЄС.
2.12.2017 року у столиці України було оголошено результати міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року», де «Моршинська» шістнадцяте завоювала звання «Мінеральна природна їдальня вода року».
Завод «Оскар» працює за сертифікованою системою управління безпекою харчової продукції FSSC 22000, що дає право без певних випробувань виробника за критеріями безпеки реалізовувати мінеральну воду у всіх торгових мережах у світі.
Бренд активно закликає сортувати відходи та мотивує кожного українця берегти неповторну красу українських Карпат.
Все почалося в далекому XV столітті. Саме тоді мешканці Моршина виявили незвичайні властивості місцевих природних джерел. Будучи впевнені в тому, що всі цілющі властивості увібрала сіль, видобували саме її. 1538 року володарі Моршина - шляхтичі Бранецькі отримали дозвіл на відкриття соляних шахт: було викопано п'ять шахтних колодязів для одержання рапи - висококонцентрованого соляного розчину. Сіль була дуже гіркою, і її не хотіли використовувати у харчових цілях.
І ніхто навіть не здогадувався, що весь секрет у особливому хімічному складі води. Все змінилося в 1876 році, коли містечко Моршин було куплене Боніфацієм Штіллером. Його друзі – лікарі Дзиковський та Пясецький звернули увагу на властивості води і невдовзі Штіллеру прийшла ідея відкрити тут водолікувальний заклад. Так з'явилися санаторні зони на кшталт європейських курортів.
В 1879 виявили ще одне природне джерело з унікальною за складом водою для щоденного вживання. На сьогодні це джерело №4, з якого розливається Morshinska.
З 1930 року справи в Моршині стали стрімко розвиватися: з'явилася електрика, водо- та грязелікарня, інгалятор і знаменитий «Мармуровий палац». А 1977 р. Моршин був визнаний курортом всесоюзного масштабу. Сьогодні моршинське родовище води є одним із найбільших в Україні.
Наприкінці ХХ століття водні багатства Моршина використовувалися виключно для потреб курорту. А 1995-го тут з'явився завод «Оскар». Спочатку на підприємстві був лише один цех, але за чотири роки відкрився другий. Почалася реалізація розлиття газованої та негазованої води у пляшки ємністю від 0,5 до 5 л.
У 2001 р. налаштували процес розливу в ПЕТ-пляшки ємністю до 18,9 л. А 2007-го завдяки інвестиціям із США вдалося запровадити сучасний комплекс на виробництві: три автоматлінії, здатні розливати 900 тис. літрів води за добу.
Сьогодні завод "Оскар" - місце, де розливається цілюща вода, яку ми всі так любимо!
Місія ТМ «Моршинська» – реалізовувати природну мінеральну воду та високоякісні натуральні напої, в основі яких є унікальна за складом вода. Такі напої дарують неперевершені смакові якості, здоров'я та життєву енергію.
Стандарти бренду:
Цінності: чесність, вміння приймати критику та правильно на неї реагувати, послідовність.
Стратегічні цілі:
Розвивати культуру споживання природної мінеральної води, просувати ЗОЖ, пропонуючи клієнтам воду з унікальним хімічним складом.
Зміцнювати власну позицію лідера, впроваджуючи сучасні інновації у виробництво.
Якби був рейтинг самого спокійного та безтурботного бренду, Моршинська б урочисто отримала Гран-прі. Тут все зроблено просто та зі смаком. Невибаглива перша літера в нижньому регістрі, м'який округлий шрифт, немає піар-скандалів з ребрендингом. Логотип "Моршинська" представлений у червоному кольорі, який цілком захоплює увагу споживачів.
Бренд «Моршинська» ще не до кінця вивчений – щороку відкриваються нові факти з його історії. Проте, це один із найпопулярніших і найдорожчих брендів в Україні. Вартість торгової марки становить 525 млн. доларів, а продажі мінеральної негазованої води зростають щороку.
ТМ Morshinska має лаконічний і незабутній фірмовий стиль. Якщо бажаєте отримати для своєї компанії такий самий унікальний образ, розробляйте елементи корпоративного стилю з нашою студією. Для цього зв'яжіться з нами зручним для Вас способом!