Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
«Щедрий дар» — український продовольчий бренд, один із трьох найбільших національних виробників соняшникової олії. Є структурним підрозділом групи компаній «Кернел», найбільшого українського оператора олії та одного зі світових лідерів — постачальників агропромислової продукції на міжнародному ринку.
Кернел груп виробляє близько 15% світового обсягу олії та близько 18% ринку зернових культур. Корпорація постачає продукти у більш ніж 80 країн світу.
Лінійку продукції бренду «Щедрий дар» складають чотири різновиди олії з насіння соняшника: нерафіновані холодного пресування та «Ароматне», рафіновані холодної рафінації та рафінована + збагачена вітамінами. Олії позиціонуються як продукція «з нотками наших рідних кулінарних традицій».
Компанію «Щедрий дар» заснували у 2001 році. Цього ж року на виробничих потужностях бренду випущено першу пляшку соняшникової олії ємністю один літр. У 2002 році компанія приступила до виробництва олії у пляшках 0,5 та 3,0 л, а у 2003 році впровадила стандарти ISO 9001-2001.
2004 року активи компанії перейшли у власність групи «Кернел». З 2005 року продукція бренду продається на ринку країн СНД.
У 2005 році компанія запустила сучасний комплекс рафінації та розливу потужністю 350 т на добу. Нова технологія пресування забезпечила максимальне збереження корисних речовин, а повна автоматизація звела нанівець вплив «людського чинника» і можливість помилок.
З травня 2010 року на українських етикетках олії «Щедрий Дар» можна побачити знак «Схвалено Українським НДІ харчування МОЗ України». Результати комплексних досліджень продукту засвідчили, що олія за всіма показниками та критеріями безпеки рекомендується для щоденного споживання.
У 2004 році Щедрий Дар увійшов до п'ятірки лідерів олійно-жирової промисловості та до числа найдинамічніших українських компаній за версією щотижневого видання «Інвестгазета», а у 2021 році посів 63 місце у списку «Топ-100» найдорожчих і прибуткових брендів України.
Фірмовий стиль компанії зародився за часів її заснування. Це лаконічний дизайн етикетки з використанням темного та світлого відтінків зеленого, як символ зв'язку з природою та соняшником, а також білого шрифту з українськими контурами літер.
У 2018 році бренд «Щедрий Дар» зробив редизайн логотипу та етикеток своєї продукції. Нова друкарня стала більш витонченою та сучасною, при цьому зберігши впізнаваність та принципи первісного рішення. Оновлені літери більше нагадують великі, на них з'явилися легкі заокруглені засічки, а сам логотип тепер розміщується на тлі жовто-блакитної карти України.
Бренд «Щедрий Дар» поділяє місію та цінності головної компанії – корпорації «Кернел Груп». Її візія — прагнення стати лідером глобального агробізнесу і ключовим постачальником сільськогосподарської продукції на світовий ринок.
Місія компанії розкривати унікальні можливості агробізнесу, розвиваючи людський потенціал. Ключові цінності бренду – фінансова стабільність, стійка репутація та команда професіоналів.
На початку 2021 року «Щедрий Дар» у рамках рекламної кампанії з просування вітамінізованої олії запустив мобільний додаток із бренд-героями – «Супер Вітамінами».
Додаток в ігровій формі знайомив з новим продуктом та його перевагами, а всі гравці ставали учасниками розіграшів та отримували можливість виграти цінні подарунки та призи.
Тут міг бути шаблонний текст про те, наскільки брендинг є важливим для бізнесу. Але давайте начистоту. Бренд - це сукупність вкладень у думку споживача про вашу компанію. Сервіс, якість, рекламні комунікації, техпідтримка, фірмовий стиль, ціна та безліч інших факторів та формують ваш бренд.
Ми в WeLoveBrands можемо допомогти вам розробити логотип , фірмовий стиль, візуальну ідентифікацію бренду. Відтворити характер, який ви хочете донести до цільової аудиторії. Як ви бачите логотип для компанії? Суворим та стабільним? Або інноваційним та доброзичливим? Ми допоможемо створити у користувача потрібні асоціації та пропрацюємо для цього всі елементи фірмового стилю , складемо докладний брендбук та посібник із застосування.