Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
На сьогоднішній день годинник Rolex є найпрестижнішим, а сама марка – популярною та відомою у всьому світі.
Компанія виробляє близько 1 млн. механічних хронометрів щорічно. Саме Ролекс обирають дослідники та мандрівники, які вивчають навколишній світ. Саме цей годинник віддає перевагу спортсменам, знаменитостям і просто забезпеченим людям. Це бренд, який відкриває двері у світ безмежних можливостей та розкоші. Ви запитаєте чому так? Що стоїть за маркою із короною на логотипі? Багаторічна історія з величезною кількістю відкриттів та перемог, а також не менш вражаюче сьогодення.
Компанія Rolex – це швейцарський виробник годинників та аксесуарів. Бренд був створений у 1905 році у Великій Британії двома німцями: Гансом Вільсдорфом та Альфредом Девісом. Вони заснували компанію в Лондоні, але через несприятливу економічну ситуацію після Першої світової війни перемістили її до Женеви (Швейцарія). Саме там перебуває сьогодні її штаб-квартира.
Бренд уособлює непідвладну часу елегантність та престиж нарівні з розкішними марками Cartier, Omega, Longines та Patek Philippe, які є основними його конкурентами.
Ролекс став першою маркою годинника, що пройшла COSC (Офіційний швейцарський інститут тестування хронометрів), а також новатором у галузі водонепроникних корпусів годинника, хронометражу з кількома часовими поясами та встановлення дати на циферблатах.
Rolex продовжує розширювати свою лінійку, виробляючи надійний статусний годинник. Існує широкий спектр моделей, орієнтованих певні типи користувачів. Наприклад, якщо ви любите плавати та пірнати, Rolex Submariner може бути найкращим варіантом для вас. Ця модель спеціально розроблена, щоб витримувати тиск води та зберігати точність. А якщо вам подобаються гонки, Rolex Daytona – найоптимальніший варіант. Годинник був спеціально розроблений для любителів гонок і навіть названий на честь однієї з найпопулярніших щорічних гоночних подій.
Кожна модель має свої особливості та викликає почуття сили та успіху. Різноманітність розмірів, металів, включаючи золото та нержавіючу сталь, відтінків та декорів (наприклад, перламутровий циферблат або з діамантами) дозволяє задовольнити найвишуканіший смак.
Багато хто знає Rolex SA тільки за їх брендом Rolex. Проте компанія також володіє маркою Tudor із 1946 року. Tudor Watch Company розробляє і виробляє годинник настільки ж надійний, як Ролекс, але за нижчою ціною.
Цьогорічним генеральним директором Rolex є Жан-Фредерік Дюфур. Він став шостим керівником компанії за його історію.
Незважаючи на те, що центральний офіс бренду розташований в Європі, годинник Ролекс продається по всьому світу. Усього випускається понад 1 млн виробів на рік.
У компанії працює близько 30 тисяч осіб. Її дохід у 2021 році становив близько 13 млрд доларів.
Метою Rolex є створення високоякісного та розкішного наручного годинника з інноваційними технологіями та стильним дизайном. Це допомагає бренду заповнювати нішу колекційних предметів, що символізують престиж, розкіш та високу якість.
Бачення та місія компанії полягають у тому, щоб завжди ставити клієнта на перше місце та стежити за тим, щоб він був задоволений продуктом та послугами.
Офіційний сайт: rolex.com.
Протягом більш ніж чотирьох десятиліть у рамках програми Rolex Awards for Enterprise компанія підтримує видатних особистостей, які мають мужність і переконаність для вирішення серйозних завдань. Визнання отримують заповзятливі чоловіки та жінки, які ініціюють неординарні проекти, які роблять світ кращим.
Премію Rolex Awards було засновано у 1976 році. Вона підтримує цінності, що лежать в основі компанії: якість, винахідливість, цілеспрямованість та дух заповзятливості.
З самого початку нагороди були покликані заповнити прогалину у корпоративній філантропії шляхом підтримки визначних осіб по всьому світу. Вони є першопрохідниками, які не мали доступу до традиційного фінансування, тому вони реагували на серйозні виклики оригінальними та інноваційними проектами.
Rolex надав підтримку вже 155 лауреатам. Це в багатьох випадках змінило життя людей і спільноти, стимулювало нові способи осмислення загальних проблем у таких різноманітних галузях, як створення технологій, що покращують життя, порятунок екосистем, що знаходяться під загрозою зникнення, захист океанів або новаторські досягнення в галузі науки і охорони здоров'я.
П'ять лауреатів премії Rolex Awards 2021 в галузі підприємництва спрямовують до стійкого майбутнього через:
використання місцевих знань для картування ресурсів з метою запобігання кліматичним змінам у Сахарі;
дослідження коралових рифів у Індійському океані;
пошук ключів для боротьби зі зміною клімату у північних печерах;
захист багатого біорізноманіття у Трансгімалах;
збагачення продуктів для боротьби з недоїданням в Танзанії.
Перший лауреат – Хінду Умару Ібрагім. Її програма полягає у використанні знань корінних народів для картографування ресурсів та запобігання змінам клімату в Чаді.
Найбільше озеро країни, яке допомагало жити понад 30 мільйонам людей, сильно обміліло лише за два покоління. Для борця зі зміною клімату та за права корінних народів Хінду Умару Ібрагім ця трагедія також дає змогу об'єднати людей для розв'язання кризи.
Другий лауреат – Луїс Роча. Його ініціатива полягає у дослідженні та захисті коралових рифів, розташованих глибоко в Індійському океані.
У сотні чи більше метрів під поверхнею океану лежить сутінкова зона, чиї дивовижні корали залишаються недослідженими. Провідний фахівець із вивчення риб Луїс Роча у своїх новаторських дайверських експедиціях планує вивчити ці глибокі рифи, щоб знайти та описати нові види, а також обґрунтувати необхідність їхнього захисту.
Третій лауреат – Джина Мозлі. Вона займається дослідженням та вивченням найпівнічніших печер світу, щоб по-новому поглянути на зміну клімату в Арктиці.
Британський дослідник перетне один з останніх рубежів у світі досліджень, коли спуститься в найпівнічніші невивчені арктичні печери планети у пошуках вирішення проблеми. Її перша у світі експедиція прагне довести і показати, що полярні регіони нагріваються вдвічі швидше, ніж будь-де, і загрожують затопити прибережні міста в різних країнах і на різних материках.
Четвертий лауреат – Рінзін Пхунджок Лама – займається просуванням місцевих ініціатив щодо збереження біорізноманіття у Трансгімалах.
Місцеві жителі одного з найдикіших і ізольованих місць у світі – гірського гімалайського регіону Хумла в Непалі – залучаються як передові захисники для порятунку популяцій диких тварин, що скорочуються (від снігових барсів до диких яків). Керівником цього проекту є енергійний молодий еколог Рінзін Пхунджок Лама, який переконаний, що лише місцеві зобов'язання та ноу-хау можуть мати реальне значення.
П'ятий лауреат – Фелікс Брукс-Черч. Він прагне викорінити голод та недоїдання у Танзанії.
Погане харчування щодня призводить до 15 000 дитячих смертей у всьому світі, яких можна уникнути. У американського підприємця Фелікса Брукс-Черча є рішення: геніальна система, яка гарантує, що кожен прийом їжі матері та дитини, які живуть у неблагополучному суспільстві, міститиме всі життєво важливі поживні речовини. Його проект дає нове життя та надію дітям у Танзанії, будучи взірцем для всього світу.
Щоб зрозуміти, чому Rolex має такий великий вплив на галузь, треба повернутись на початок XX століття. Компанія була заснована в Лондоні в 1905 році Гансом Вільсдорфом та його шурином Альфредом Девісом як «Вільсдорф та Девіс». Тоді вони займалися імпортом якісних годинникових механізмів Hermann Aegler, які поміщали в корпус годинника Dennison та ін. Підприємці продавали вироби, додаючи своє ім'я. Деякі з ранніх моделей часто мали штамп «W&D» всередині задньої кришки.
1908 був важливим для компанії. Вільсдорф зареєстрував марку Rolex і відкрив свій перший офіс у Швейцарії у Ла-Шо-де-Фон. Він мріяв про точний наручний годинник, який би відрізнявся не тільки якістю і надійністю, а й елегантним зовнішнім виглядом.
У 1910 році, завдяки високим стандартам Вільсдорфа і досконалості продукції Maison Aegler, моделі Rolex стали першим наручним годинником, який отримав сертифікат точності, виданий Комітетом оцінки годинника в Б'єнні. Через 4 роки якість Ролекса визнали і в британській Обсерваторії К'ю, яка видала сертифікат точності класу А. Це був винятковий випадок, якщо врахувати, що зазвичай такий документ отримували лише морські хронометри.
Все це проклало шлях для Rolex, щоб стати одним із найшанованіших брендів у світі завдяки своїм хронометричним характеристикам.
Але Ганс Вільсдорф не був задоволений лише чудовим хронометражем.
Коли він заснував компанію, то поставив перед собою дуже чітку мету: виробляти годинник, здатний супроводжувати свого власника в життєвих пригодах.
І хоча його вироби показали відмінні результати під час статичних випробувань хронометра, підприємець хотів переконатися, що вони продовжуватимуть виконувати свою основну функцію незалежно від довкілля.
У 1915 році назва компанії змінюється на Rolex Watch Co. Ltd, а 1919-го вона переїжджає до Женеви, оскільки податки воєнного часу, що стягуються з предметів розкоші у Великій Британії, та мита на срібло та золото, які використовувалися для виготовлення корпусів годинника, були дуже високими. Через рік назва компанії знову змінюється - тепер на Montres Rolex SA, а потім на відоме сьогодні Rolex SA. Саме ім'я бренду до цього моменту встигло стати синонімом точності.
Коли Ролекс уже мав успіх, Вільсдорф перейшов від точності до вирішення інших проблем. Зокрема, він прагнув захистити моделі від пилу та вологи, які могли пошкодити механізм. Так у 1926 році з'явилися новинка – годинник Oyster.
Ця модель мала змінити правила гри. Водонепроникний годинник, що продається як перший у світі, Oyster стали знахідкою. Вони не тільки справлялися з поставленим завданням, але й мали культову естетику завдяки рифленому безелю і задній кришці, доданих з практичних міркувань. Виїмки цих деталях дозволили пригвинтити їх до середини корпусу з допомогою спеціального інструменту, винайденого компанією, що дозволяло герметично запечатати корпус.
Вільсдорф був настільки впевнений у здатності зберегти механізм сухим і забезпечити його нормальну роботу, що вмовив знамениту плавчину Мерседес Гляйтце надіти годинник, коли вона перепливатиме Ла-Манш. Модель спрацювала чудово, добре показуючи час протягом усього запливу і не допускаючи попадання жодної краплі води всередину.
Для демонстрації якості та водонепроникних властивостей годинник Oyster поміщали також в акваріуми, встановлені в магазинах бренду.
П'ять років потому Вільсдорф домігся створення наручного годинника з автопідзаводом. 1931 року відбулася прем'єра першої моделі Oyster Perpetual. Поєднання водонепроникного та пиленепроникного корпусу з автоматичним механізмом забезпечило бренду місце в пантеоні великих досягнень у сфері вартового мистецтва.
У наступні 50 років компанія випускала нові моделі, які ставали класикою.
1940-ті роки принесли Datejust. Менш ніж через десять років після цього світ побачив Submariner. Ще за два роки з'явилися перші GMT-Master. А ще через кілька років Day-Date та Milgauss поповнили ряди Rolex.
Поряд із виробництвом годинника Rolex Вільсдорф також заснував високоякісну, але недорогу марку годинника Tudor. Це сталося 1946 року. Підприємець продовжував розвивати обидві компанії та виробляти якісний інноваційний годинник аж до своєї смерті в 1960 році.
Ще в 1950-ті роки компанія почала проводити випробування годинника на міцність у відкритому морі. Про результат перших досліджень нічого не відомо, але третя модель Deep Sea Special знаменита тим, що побувала у складі експедиції на батискафі, який поринув практично на дно Маріанської западини на глибину 10 916 м.
Потім був запуск Deep-Sea Extra Special та Cosmograph Daytona. 1971 року на ринок вийшли Oyster Perpetual Explorer II – перше з двох культових оновлень існуючих моделей. Виріб мав спеціальну стрілку, яка показувала день і ніч, що було важливо для полярників та спелеологів. Друге таке оновлення відбулося в 1982 році, коли представили модель GMT-Master II, яка стала однією з найбільш затребуваних у світі.
Потім у продаж один за одним надходили Yacht-Master та Pearlmaster (1992), Yacht-Master II (2007), DeepSea (2008), Datejust II (2009) та Sky-Dweller (2012). У цьому сучасному годиннику Rolex, створеному для нового часу, використовуються високоякісні матеріали та власні розробки компанії – механізми. Це свідчення невпинного прагнення інновацій і бажання задовольняти запити навіть найвибагливіших споживачів.
Ролекс спонсорує різні спортивні заходи та окремих спортсменів. Зокрема, бренд є офіційним спонсором гонок «24 години Ле-Ман», починаючи з 2001 року, а також підтримує кінний спорт, тенісні турніри та змагання з гольфу.
Годинник Rolex рекламували колишній гонщик Формули-1 Джекі Стюарт, Гері Плейєр, Арнольд Палмер, Роджер Пенске, Жан-Клод Кіллі та ін.
Назва бренду – Rolex – утворена шляхом простої комбінації літер та складів. Власник марки Ганс Вільсдорф хотів, щоб ім'я було коротким, легко вимовлялося різними мовами і швидко запам'ятовувалося, гарно виглядало на циферблатах та механізмах, а також нагадувало звук працюючих годинників. Сам засновник пізніше говорив, що поєднував літери всіма можливими способами, поки одного ранку, коли він був у дорозі, вони не вишикувалися в помітне слово Rolex.
Логотип Ролекс представляє бренд, гідний королів. Емблема демонструє, що годинник компанії призначений для VIP-персон із вищого суспільства. А всі елементи підкреслюють шляхетність, статусність та прагнення існувати століттями.
Корона, що згодом стала одним із найвідоміших символів у світі, з'явилася не відразу, а через кілька років після запуску виробництва. Реєстрація як товарний знак відбулася ще пізніше – 1925 року. За минулі роки емблема зазнала трьох трансформацій, але щоразу атрибут монарха займав своє почесне місце у центрі композиції.
З 1905 по 1965 рік
Дебютний логотип складався із двох ключових частин: графічної та текстової. Корона та назва бренду розташовувалися на темному піщаному тлі у формі прямокутника.
Це була скоріше маркетингова версія, оскільки окрім назви тут містилася фраза: «Як сталося слово Rolex?». Усі написи були виконані великими літерами, але різними шрифтами. Слово Rolex, написане чорним кольором, мало засічки і жовту тінь.
З 1965 по 2002 рік
У цей період змістилися ключові акценти, тож замість логотипу-візитки з'явився лаконічний фірмовий лейбл. Він мав видовжену корону над назвою компанії. Текст був більший за графічний знак. Чорний колір зник, а замість нього використовувалися сірий із блакитним відтінком і темно-бежевий.
З 2002 до сьогодні
У цій версії корона стала чіткішою і більшою. Вона залишилася золотистого кольору, а назва стала зеленою. Іноді відтінки символу та тексту змінюються місцями.
Атрибут монарха був присутній на логотипі Ролекс із самого початку, символізуючи високий статус та престиж. Це відповідає основним цінностям бренду. При цьому в компанії так і не пояснили, чому вибрали саме корону і що саме вона означає. За деякими версіями, це людська рука, а за іншими – гілки дерев, увінчані перлами.
Оригінальний логотип Rolex у всі часи складався з королівської корони та назви марки. А ось колір, розмір, стиль розпису змінювалися залежно від тенденцій дизайну та бачення бренду.
Емблема мала кілька шрифтових зображення, основний з яких – Garamond. Дизайнери використали його для назви.
Що стосується кольорової гами, то золотий відтінок відображає дорогоцінні метали, а зелений колір грошей, що втілює процвітання і багатство.
Rolex – відносно закрита компанія, які операції не публічні. Однак деякі деталі виробництва все ж таки доступні громадськості.
Ось деякі з них :
Rolex використовує дорогу та складну в обробці сталь.
Багато любителів годинника знайомі з тим фактом, що Rolex використовує той тип сталі, який більше ніхто не використовує. Це 904L.
Раніше виробник випускав годинник з тієї ж сталі, що й інші. Але у 2003 році він повністю переклав виробництво на 904L. Це пояснюється тим, що такий матеріал дещо твердіший і стійкіший до іржі та корозії, ніж інші.
Але найбільш важливим для Rolex є те, що при правильній обробці 904L добре полірується. У той же час, ця сталь дорожча і набагато складніша в обробці. Rolex довелося замінити більшу частину своїх верстатів та інструментів, щоб працювати з цим матеріалом. Для компанії це мало сенс через кількість часу, що йде на виробництво, і через те, що всі деталі Ролекс виготовляє сам, тоді як більшість інших брендів годинника часто купують корпуси у сторонніх постачальників.
Rolex має власну наукову лабораторію.
Компанія має не одну, а кілька добре обладнаних професійних наукових лабораторій. Їхня мета – дослідження нових годинникових механізмів, деталей та пошук більш ефективних та раціональних технологій виробництва.
Візуально цікавою є хімічна лабораторія. Вона потрібна для розробки та випробувань мастил та мастильних матеріалів, які виробник використовує у машинах у процесі виробництва. Також є відділ, який вивчає вплив технологій обробки та виробництва для усунення чи запобігання можливим проблемам. Кімната для стрес-тестів використовується як симуляція зношування та експлуатації на спеціально виготовлених машинах і роботах.
Всі механізми Ролекс збираються та тестуються вручну.
Насправді компанія має одне з найскладніших годинникових обладнання у світі. Роботи та автоматизовані програми дійсно використовуються для завдань, у яких люди не такі гарні. До них відносяться сортування, зберігання, каталогізація та дуже делікатні процедури. Проте все – від механізмів до браслетів – збирається вручну. Стрілки годинника також налаштовуються руками кваліфікованих фахівців.
Усі виготовлені моделі перевіряються кілька разів. Над кожним механізмом, який виробляє компанія, працюють команди годинникарів та збирачів. Це відбувається до та після того, як Ролекс відправляє їх у COSC для сертифікації хронометра. Виробник повторно перевіряє свої механізми на точність після того, як вони протягом кількох днів перебувають у корпусі, перш ніж надіслати роздрібним продавцям.
Власне ливарне виробництво виготовляє золото для годинника.
Все золото та платина, необхідне для годинника, виробляються всередині компанії. 24-каратне золото надходить у Rolex і перетворюється на 18-каратне жовте, біле або рожеве золото. Великі печі використовуються для плавлення та змішування металів, які потім перетворюються на корпуси та браслети.
Оскільки компанія контролює виробництво та обробку свого золота, вона може суворо гарантувати не лише якість, а й найкращий зовнішній вигляд виробів. Rolex – єдиний виробник годинника, який займається виробництвом власного золота в особистому ливарному цеху.
Висока автоматизація процесів.
Склади деталей обслуговуються роботами, які витягують лотки з годинниковими механізмами на вимогу годинникаря за 6-8 хвилин. Роботи-маніпулятори використовуються на виробничих площах, коли йдеться про повторювані або високодеталізовані процеси, що вимагають послідовності. Багато деталей спочатку полірують машини, а потім обробляються вручну.
Підвищена безпека всіх етапах виробництва.
Rolex приділяє велику увагу безпеці. Існує сейф, розташований під землею. Щоб отримати доступ до нього, потрібно увійти у двері банківського сховища та пройти сканер райдужної оболонки ока. На робочих місцях стоїть система, яка вимагає, щоб ідентифікаційний бейдж постійно кріпився після того, як його ідентифікували за допомогою сканування відбитків пальців.
Кожен годинний механізм має унікальний серійний номер, який фотографується та зіставляється з корпусом, який має інший унікальний серійний номер. Коли деталі Rolex переміщуються з одного місця в інше, вони перевозяться у непомітних вантажівках без розпізнавальних знаків.
Годинник для дайвінгу проходить індивідуальні випробування у водних резервуарах під тиском.
Весь корпусний годинник Rolex Oyster проходить ретельну перевірку на водонепроникність. Спочатку вони поміщаються в невелику камеру, яка заповнена повітрям, і якщо тиск змінюється, значить, у корпус потрапило повітря. Кожна модель Rolex Oyster тестується як до, так і після приміщення механізму і циферблата. Цей годинник отримує окремий статус. Після перевірки атмосферним тиском компанія Rolex розпочинає перевірку водонепроникності в реальній водоймі глибиною до 300 метрів.
Після виходу годинника з бака їх нагрівають і капають на скло краплю холодної води, щоб подивитися, чи не утворюється конденсат. Потім оптичний датчик сканує їх наявність слідів води. Тест не витримують менше одного відсотка із тисячі годин.
У Rolex працює ціла армія гемологів.
У компанії є гемологічний відділ, завданням якого є купівля, тестування, обробка та встановлення діамантів або іншого дорогоцінного каміння в ряді моделей Rolex. Команда займається перевіркою каміння за допомогою рентгенівських променів, щоб переконатися, що вони справжні.
За всю історію бренду лише два камені з 20 мільйонів були підробленими. Тому, щоб гарантувати абсолютну якість, Ролекс перевіряє усі партії діамантів. Кожен дорогоцінний камінь відбирається і закріплюється на годиннику вручну.
Rolex наймає професійних ювелірів для створення індивідуального закріплення каміння у своєму ексклюзивному годиннику, використовуючи ті ж процеси, які застосовують при виготовленні ювелірних виробів.
Ролекс виготовляє практично всі деталі самостійно.
Rolex самостійно виготовляє майже всі необхідні деталі. Винятком є синтетичні сапфірове скло та деякі стрілки циферблата, які замовляють у інших постачальників. А золото, корпуси, браслети, циферблати, безелі та механізми компанія виготовляє сама.
Rolex постійно інвестує у процеси та технології, які є комерційною таємницею. Справжня цінність фабрики – інструменти та ноу-хау, які ніхто не зміг би відтворити, навіть якби вони мали копію обладнання компанії. Виробництво власними силами дозволяє бренду залишатися незалежним.
Колекціонери годинника часто сходяться на думці, що є годинникова індустрія, а є Rolex. Подивившись на історію та процес виготовлення годинника можна зрозуміти, чому саме моделі зі значком корони є люксовими та найпопулярнішими, а Ролекс – одним із найуспішніших брендів у преміум-сегменті.
Rolex – це взірець унікального вишуканого стилю та приклад успішної діяльності. Якщо хочете посилити свій бізнес за допомогою оригінального візуального образу, що запам'ятовується логотипу та назви, звертайтеся до студії WeLoveBrands . Для отримання консультацій та уточнення деталей зв'яжіться з нами по телефону або в месенджерах.