Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
20 століття подарувало нам безліч іменитих світових брендів. Oreo стали улюбленими печивами кожної родини Америки, Pringles – найкращими «консервованими» снеками, а Red Bull – легальним допінгом для екстремальних спортсменів.
На цей раз ми дізнаємося історію однієї з найбільш культових компаній, яка знайома практично кожному підлітку у світі.
Red Bull GmbH - один із найбільших виробників напоїв у світі. Штаб-квартира компанії, заснованої Дітріхом Матешицем у 1984 році, знаходиться у Фушль-ам-Зеї в Австрії. Найвідоміший продукт компанії – енергетичний напій Red Bull, який продається по всьому світу у різних версіях. Є також інші продукти, як Red Bull Cola. Red Bull GmbH фінансово бере участь у численних спортивних заходах та діяльності різних команд по всьому світу.
Дітріх Матешіц зі стрімким зростанням свого бренду став мільярдером. Він народився 20 травня 1944 року в долині Санкт-Мареїн-ім-Мюрц у Штирії. Матесень випускник Віденського університету світової торгівлі. Після інституту він працював торговим представником з маркетингу Jacobs Coffee та виробника зубної пасти Blendax. У 1984 році він разом зі своїми тайськими партнерами заснував Red Bull GmbH.
Акціями Red Bull GmbH наразі володіють три акціонери. Дітріх Матешіц володіє 49% акцій через Distribution & Marketing GmbH та гонконзьку компанію TC Agro Agrotrading Company Ltd., яка належить родині Ювідхья, головою якої був Чалерм Ювідхья. Оскільки лондонський син і бангкокський бізнесмен Чалерм Ювідхья, як і раніше, володіє двома відсотками акцій, його сім'ї належить більша частина Red Bull GmbH.
Red Bull в основному складається з води, цукру (сахароза, глюкоза або аспартам у версії без цукру), кофеїну, таурину та додаткових вітамінів. За заявою виробника, напій повинен мати підбадьорливу дію і властивості, що поліпшують працездатність. При 80 міліграм вміст кофеїну в банку (250 мл) приблизно еквівалентно вмісту його ж у чашці фільтрованої кави.
1987 року Матешіц заробив майже мільйон євро на продажах енергетичного напою Red Bull. Оборот компанії у 2020 році перевищив 6 мільярдів євро.
У Red Bull GmbH працює понад 12 000 співробітників. Кількість працівників неухильно зростала протягом останніх кількох років.
Не в останню чергу власника компанії непокоїть екологія. Щоб знизити споживання ресурсів та викиди CO2, за останні роки вага алюмінієвої банки була зменшена на 60 відсотків.
Red Bull GmbH - один із найбільших виробників напоїв у світі. Штаб-квартира компанії, заснованої Дітріхом Матешицем у 1984 році, знаходиться у Фушль-ам-Зеї в Австрії. Найвідоміший продукт компанії – енергетичний напій Red Bull, який продається по всьому світу у різних версіях. Є також інші продукти, як Red Bull Cola.
Red Bull бере участь у численних спортивних заходах, приділяючи особливу увагу екстремальним видам спорту. Існує гоночна команда Red Bull Formula 1 та кілька спортивних команд, наприклад, RB Leipzig та Red Bull Salzburg.
Керівник компанії бачить найбільший потенціал розвитку бренду у Китаї. Очікується, що найближчим часом там продаватиметься від 600 до 700 мільйонів банок на рік. Там бренд хочуть зосередити у великих містах. Подальші ринки збуту - Японія, Індія, Пакистан та Південна Америка. Ну а зараз найкращим ринком для Red Bull вважається Австрія.
У США Red Bull жорстко конкурує з енергетичним напоєм Monster, що продається Coca Cola. Однак Red Bull дотримується своєї цінової політики та не надає знижок, йдеться у звіті.
Що ж ми маємо сьогодні? Засновник компанії Дітріх Матешіц зумів перетворити воду з цукром, що містить кофеїн, на популярний напій. Бренд продає майже шість мільярдів банок на рік.
Строго говорячи, Red Bull – це взагалі не виробник напоїв. Компанія повністю віддала виробництво та розлив на аутсорсинг - на відміну від американської компанії Coca-Cola, яка досі виробляє порошок для напою. Енергетики Red Bull виробляються австрійською сімейною компанією Rauch, яка відома у цій країні соками марки Happy Day. Той факт, що Red Bull повністю залишає виробництво свого основного продукту іншим, багато говорить про компанію та її бізнес-модель. Акцент робиться не так на напої, але в рекламі. Цікаво, що зараз практично всі співробітники компанії працюють у сфері маркетингу.
Відомий бренд енергетичних напоїв продається в 171 країні і зараз зосереджений на основних ринках Західної Європи та США. У 2017 році продаж Red Bull різко зріс на п'яти основних ринках, включаючи Туреччину, Індію, Нідерланди, Північну Європу та Сполучене Королівство. Це призвело до покращення фінансових показників, включаючи операційний прибуток та виручку. Крім того, завдяки відмінним продажам бренд став серйозним конкурентом для кількох брендів:
Pepsico
Один із найбільших гравців в індустрії газованих напоїв, був утворений в результаті злиття Pepsi та Frito Lay у 1965 році. Кілька років тому бренд продемонстрував стрімке зростання органічного виторгу. Його продуктовий портфель налічує 20 мільярдів доларів.
США – це найбільший ринок, на якому компанія веде жорстку конкуренцію з Coca Cola та Dr Pepper Snapple. Енергетичні напої бренду також конкурують із Red Bull. Чистий виторг Pepsi складає в середньому 63 мільярди доларів, а валовий прибуток - 28 мільярдів доларів. Крім ароматизованих газованих напоїв, бренд також конкурує з Dr Pepper Snapple та Red Bull у категорії енергетиків.
Coca Cola
Одна з провідних світових компаній з виробництва газировок з дуже великим набором продуктів, що складається з понад 500 брендів газованих та негазованих напоїв. Крім газировок з різними смаками, бренд також продає енергетики, воду у пляшках, соки та низькокалорійні газовані напої. Бренд є більш ніж у 200 країнах і відомий не тільки високою популярністю, але й великими маркетинговими можливостями. Coca Cola також є основним конкурентом Red Bull, оскільки між двома брендами триває напружена боротьба у сегменті енергетиків.
Nestle
Також є конкурентом Red Bull та виготовляє продукцію, яка є максимально безпечною для здоров'я, включаючи напої.
Monster
Monster також є основним конкурентом Red Bull та виробляє енергетичні напої. Бренд продається у 128 країнах. Monster має кілька енергетиків, які конкурують з Red Bull у США та на інших ринках.
Dr Pepper Snapple
Pepper Snapple має понад 50 брендів освіжаючих напоїв. Сюди входять газування, соки, чаї та інші.
Pepper Snapple – головний конкурент Pepsico, Coca Cola та Red Bull на ринку США. Бренд за останні три десятиліття здійснив низку стратегічних придбань для розширення свого бізнесу та клієнтської бази. Енергетичний напій Venom, який випускає компанія, конкурує із Red Bull.
Як ми бачимо, незважаючи на те, що компанія не особливо дбає про унікальність рецептури, вона все ж таки становить загрозу конкурентам на ринку енергетиків.
Але в чому Red Bull немає рівних, то це корпоративна культура. Судячи з результатів опитування, проведеного Comparably Awards у 2018 році, 1325 оцінок та відповідей 90 учасників, співробітники Red Bull дуже задоволені своїм досвідом роботи. Виходячи з результатів конкурсу компанія виграла у категоріях «Найкраща корпоративна культура 2018», «Найкраща компанія за різноманітність у 2018 році», «Найкраще корпоративне щастя» та «Найкраща винагорода компанії».
Компанія Red Bull також бере активну участь у благодійності. Наприклад, у травні 2021 року бренд організовував добровільний забіг, участь у якому доступна всім охочим. Весь заробіток, отриманий зі стартових внесків, йде до некомерційної організації Wings for Life, яка займається дослідженням травм спинного мозку та пошуком засобів для лікування. Забіг носить символічну назву "Red Bull Wings For Life World Run" і проходить по девізу "Біжіть за тих, хто не може".
Захід проходить восьмий рік поспіль, і вже наступного травня заплановано дев'ятий забіг. Брати участь може будь-хто й у будь-якій точці світу, потрібно лише зареєструватися у представників компанії у своїй країні та внести стартовий внесок.
У 2014 році, після двох років розробки та ретельного планування, стало відомо про перший захід. Як каже Аніта Герхардтер, генеральний директор Wings For Life: «Із самого початку це було складним організаційним завданням. Ми встановили пункт контролю гонки у Спілберзі (Австрія) з командою хронометристів, техніків та експертів з комунікацій, а потім почали надходити дані, зображення та історії з усього світу. Це було і залишається щороку по-справжньому захоплюючим. Пам'ятаю, було особливо зворушливо, коли ми побачили першого учасника в інвалідному візку Аарона Андерсона, який подолав понад 64 кілометри».
Також Wings for Life на своєму сайті повідомляють, що всі адміністративні витрати організації покриває Red Bull. Це дозволяє віддавати 100% всіх пожертв для дослідницьких цілей.
Формула Red Bull з'явилася ще у 1970-х роках завдяки Чалео Ювідх'ю, тайському бізнесменові, який прагнув вивести у світ недорогий енергетик для простого робітничого класу. Його продукт став мати величезний успіх у Таїланді завдяки розважливому та заповзятливому спонсоруванню спортивних заходів та боксерських матчів.
Тільки наприкінці 1980-х Red Bull був представлений решті світу у його нинішньому вигляді, незважаючи на круті результати на внутрішньому азіатському ринку.
Під час відпустки в Таїланді австрійський підприємець Дітріх Матешіц виявив напій і полюбив його як ліки від похмілля. Зламаючи голову він побіг до засновників тайської компанії і запропонував їм 49% акцій у разі, якщо вони дадуть йому благословення на зміну формули та просування продукту на міжнародному рівні. Власники дали згоду, і австрійська компанія, відома сьогодні як Red Bull GmbH, запустила своє виробництво у 1987 році.
Дітріх Матешіц переклав назву англійською мовою, заснував штаб-квартиру Red Bull GmbH у Фушль-ам-Зеї та вивів на ринок напій, у якому не було ні особливих інгредієнтів, ні якогось вишуканого дизайну. Компанія переробила рецепт, зменшивши солодкий смак оригіналу і зробивши його газованим, щоб він краще відповідав перевагам західної аудиторії.
Red Bull не мав миттєвого успіху, незважаючи на величезну популярність сьогодні. На початку він його досить неохоче купували споживачі Східної Європи. Але коли 1997 року компанія розширилася і дісталася нарешті США, напій став затребуваним. Зараз це провідне ім'я у сфері енергетичних напоїв: щорічно по всьому світу продається понад 4 мільярди банок.
Успіх Red Bull можна пояснити двома речами: запуском до появи великого ринку енергетиків та продуманою маркетинговою тактикою компанії Red Bull, яка полягала у перетворенні енергетика на предмет розкоші.
Замість того, щоб продавати напій як тонізуючий засіб для робітничого класу, як це робила оригінальна тайська компанія, Матешіц просував Red Bull як спортивний тонік високого рівня.
Але справжній галас навколо Red Bull почався на клубній сцені наприкінці 1980-х років. Люди виявилися готовими дати шанс напою, який на смак схожий на мармеладних ведмедиків. Red Bull тепер можна знайти більш ніж у 160 країнах світу і минулого року було продано близько 5,387 мільярда банок енергетика.
У 2014 році ринок продовжує стрімко зростати - жоден безалкогольний напій не збільшив продаж так сильно в останні роки, як енергетичні. Крім Red Bull, який посів перше місце у боротьбі за частку на ринку енергетичних напоїв, популярними стають Monster та Rockstar. Наскільки корисні такі напої, ви самі, напевно, здогадуєтеся. Наприклад, із вмістом цукру 23 кубики у банку Rockstar Energy Drink об'ємом 500 мл жінка вже споживає більше цукру, ніж її рекомендована добова потреба.
Саме тому Франція почала розглядати податок на Red Bull. Париж хотів підняти ціни на солодкі енергетичні напої за рахунок нього, щоби молоді люди, зокрема, більше не могли собі дозволити пити їх понад норму.
Ціль полягала в тому, щоб оголосити війну тенденції ожиріння і знизити ризик для здоров'я від вживання занадто великої кількості цукру і кофеїну. І без того дорогі банки Red Bull ризикували стати в середньому на 25 центів дорожчими, і так приблизно 60 мільйонів євро мали надійти до державної скарбниці Франції. Наскільки безпечна ця ідея – сказати складно, у 2013 році пропозиція знову була озвучена депутатами у Національних зборах. Сенату та Конституційній раді, ймовірно, доведеться зайнятися цим питанням, бо виправдання ризиків для здоров'я не можна одразу відкидати.
Той факт, що середньорічне споживання енергетичних напоїв у Франції є значно нижчим, ніж у багатьох інших країнах, робить податок Red Bull незрозумілим для багатьох. Споживання в цій країні складає всього 0,7 літра на людину, на відміну від обсягу, випитого в Австрії –11,7 літрів, та середньої пристрасті в Німеччині – 3,0 літра на людину на рік.
Але поговоримо про щось приємніше, ніж податки. Може бути про спорт?
Red Bull отримала вигоду від зростання популярності екстремальних видів спорту, таких як скейтбординг і сноуборд, обидва з яких досягли зрілості в 1990-х роках. Ця геніальна маркетингова стратегія допомогла бренду стати одним із найкращих напоїв у світі, рік у рік перемагаючи конкурентів. Очікується, що Red Bull щорічно інвестуватиме майже один мільярд євро в нові маркетингові ідеї, і, за чутками, виробничі витрати становитимуть лише 600 мільйонів.
Крім витрат на маркетинг, 500 мільйонів євро інвестуються у різноманітні заходи. Red Bull придбала британську команду Формули-1 Jaguar Racing у 2004 році, коли Ford було продано після виходу з Формули-1. Зі зміненою назвою - Red Bull Racing, команда вперше змогла завоювати обидва титули чемпіона світу в 2010 році.
Ще один проект компанії - Red Bull Stratos, в якому спортсмен-екстремал Фелікс Баумгартнер виконав стрибок з парашутом зі стратосфери 14 жовтня 2012 з висоти 39000 метрів - звичайно ж, з логотипом Red Bull на грудях.
Озираючись назад, можна сказати, що місія полягала в тому, щоб надихнути людей на рішучість чогось більшого, а також отримати наукову користь від стрибка. На той момент N-tv досягло частки ринку в 19,9% завдяки рейтингам - 8 мільйонів людей стежили за стрибком з парашутом через YouTube у години пік, що, ймовірно, було новим рекордом для прямих інтернет-трансляцій.
Ще одна подія в екстремальних видах спорту – чемпіонат світу з повітряних перегонівRed Bull. Це серія повітряних гонок, мета яких - якнайшвидше пролетіти трасу. Навіть узимку проходять заходи, спонсоровані компанією, такі як Red Bull Crashed Ice Event, який є комбінацією хокею з шайбою і сноуборд-кросу.
Але агресивна маркетингова стратегія екстремальних видів спорту має свої недоліки: в останні роки деякі люди потрапляли в аварії на ризикованих екстремальних спортивних заходах. Наприклад, на Red Bull AMA US Rookies Cup у серйозній аварії загинув мотоцикліст Торіано Вілсон.
Для найбагатшого австрійця у світі Дітріха Матешиця - людини, яка стоїть за статком у 5,3 млрд доларів, немає причин змінювати свою стратегію. Проте в цілому Матешиць неохоче надає інформацію про свою компанію, рідко дає інтерв'ю і не публікує жодних даних про компанію чи інвестиції.
Крім небезпечних видів спорту, Red Bull також спонсорує менш ризиковані. У 2000 році Red Bull придбав хокейну команду Зальцбурга EC Red Bull Salzburg, а з 2005 року Red Bull інвестує у футбольну команду FC Red Bull Salzburg та клуб RB Leipzig.
Якби не ця поїздка до Таїланду, похмілля та унікальне партнерство, цей найенергетичніший напій, що найбільше продається, можливо, ніколи б не потрапив на світовий ринок. Але все склалося так, як потрібно, і тепер ім'я компанії знайоме усьому світу.
100% співробітників кажуть, що основна причина, через яку вони залишаються в Red Bull, – це місія компанії. Порівнянні дані ясно показують, що сфокусована місія та єдині основні цінності життєво важливі підтримки узгодженості співробітників.
Заява про місію Red Bull «Дати крила людям та ідеям» рекламує думку про те, що його вживання дозволить людям досягти більшого, ніж вони могли б зробити без нього. Слово «крило» означає потужність та енергію, які Red Bull надає своїм споживачам. Заява про місію передбачає, що вживання напою «підживлює».
Цільова аудиторія Red Bull – це енергійне молоде населення у міських, приміських та сільських районах. Red Bull – це динамічний спосіб життя, який щодня відкриває нові пригоди. Їхня місія втілюється в активних образах, які Red Bull GmbH представляє усьому світу.
Заява про бачення Red Bull звучить так: «Red Bull GmbH прагне підтримувати стандарти Red Bull, зберігаючи при цьому лідируючу позицію у категорії енергетичних напоїв, забезпечуючи чудове обслуговування клієнтів високоефективним та прибутковим чином. Ми створюємо культуру, в якій співробітники діляться передовим досвідом, присвячуючи себе навчанню та розвитку нашої організації як кращого роботодавця».
Хоча напій викликав кілька побоювань щодо здоров'я через велику кількість кофеїну і цукру в останні роки, за словами Red Bull, він, безсумнівно, підприємницький продукт. Його засновник боровся за те, щоб втілити в життя своє бачення бренду на такому конкурентному ринку, хоча в ті часи необхідно було створити цілу індустрію енергетичних напоїв з нуля.
Red Bull, незважаючи на цілу низку спортивних ініціатив, які компанія спонсорує, намагається якісно реалізувати своє бачення – дати енергію клієнтам, яких бренд обслуговує.
Дотримання стандартів компанії також актуально, як і раніше викладена місія, тому що вона показує, що саме Red Bull відстоює.
У своїй заяві про бачення бренд показує, наскільки він піклується про збереження лідируючої позиції в сегменті енергетичних напоїв на ринку, створення якого він зробив свій внесок кілька десятиліть тому.
А підвищена увага до клієнтів – це підкреслений елемент бачення бренду.
У своїх основних цінностях Red Bull також оголошує, що люди (їх клієнти та ті, хто бере участь у спонсорованих ними заходах, а також їхні співробітники) та ідеї мають найбільше значення. У поєднанні з культурою перемоги ці три основні цінності прості та зрозумілі, але досить переконливі, щоб допомогти Red Bull побудувати своє довгострокове бачення.
Red Bull GmbH відбиває своє бачення реальності. У 2018 році вони виграли 4 нагороди в категоріях Comparably: Найкраща корпоративна культура, Найкраща компанія за різноманітність, Найкраще корпоративне щастя, Найкраща винагорода компанії. А також посіли 228-е місце у списку найкращих роботодавців світу Forbes у 2020 році.
«Все, що ми робимо, ми робимо для цінності та іміджу бренду», - сказав якось засновник Матешиць. Його успіх такий разючий саме тому, що він не заснований на якомусь великому винаході. Матешиць не розробив складної машини і не відкрив нову технологію, яка змінила світ. Натомість він «лише» імпортував напій з Азії, дав йому нове ім'я і розповів історію. Багато хто називав це безумством, адже терміну «енергетичний напій» навіть не існувало у 80-ті роки. Але виявилося, що маркетинг і міцна ділова хватка можуть перетворити «липку воду з цукром» на один із найвідоміших брендів планети.
Назва
У Таїланді в 1982 році Матешіц, тоді менеджер з маркетингу виробника зубної пасти Blendax, дізнався про тайський напій для пильнування під назвою «Krating Daeng», що в перекладі з німецької означає «червоний бик». Вражений продуктом, Матешіц заснував Red Bull GmbH у 1984 році разом із власником тайського виробника TC Pharmaceutical, що базується у Фушль-ам-Зеї.
Логотип
Емблему Red Bull із зображенням двох червоних бугаїв, що блукають головами перед золотою плямою, яку, на думку деяких, є сонцем, важко не помітити.
В емблемах із зображенням тварин немає нічого незвичайного, але чому саме бики? Звичайно ж, розгадка у назві. Намальований горобець на банці з написом Red Bull більше підійде до тематики сучасного мистецтва, а не енергетиків. Але й тут не все так очевидно.
Два бики, що кидаються головою вперед один до одного на передній частині кожної банки, призначені для позначення швидкості, потужності, ризику та агресивності - фактично, всього, що сам напій, можна сказати, уособлює споживачів. Бики сильні, потужні, дуже рідко схильні до полуденного сна. Що може підійти краще? І що може бути більш придатним для такої емблеми, ніж колірна схема, що включає синій та сріблястий кольори, що символізують інтелект, та червоний із золотим, які відповідають емоціям?
Чи змінювався логотип?
Бренд має досить сміливий логотип, який миттєво впізнаємо. Однак він не завжди виглядав однаково. Донедавна Red Bull спонсорував серію музичних студій у всьому світі під назвою Red Bull Music Academy. Обладнані студії були задумані як живильне середовище для творчості та музичних устремлінь. Вони також стали джерелом натхнення для деяких акуратних змін логотипу Red Bull.
Цифрова креативна агенція Momkai була мозком проекту і вирішила використати місцеві теми для створення декількох різних версій логотипу Red Bull. Емблеми, які зазвичай мали невеликі зміни в червоній та золотій палітрі, потім використовувалися як частина фону для інтерв'ю та лекцій зі студентами академії та запрошеними музикантами. Студії, які розташовувалися в Лондоні, Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Берліні, Амстердамі, Парижі, Токіо, Окленді, Кейптауні, Сан-Паулу та Токіо, закрилися влітку 2020 року, поклавши край змінам логотипу на даний момент.
Складові логотипу
Логотип Red Bull відрізняється яскравою індивідуальністю. Це видно і у виборі шрифту дизайнером. Якщо придивитися до літер R і B помітно, що розробник використовував власний шрифт, щоб привернути увагу глядачів. Тим не менш, він має деяку подібність з Futura SH-Dem Bold, Avant Garde Gothic та Futura BQ Demi Bold.
Символ червоного бика уособлює трудову етику. Вони посилюють приховані емоції бренду Red Bull. Бик символізує силу, впевненість, стабільність та витривалість. В інших культурах вони уособлюють родючість, сільське господарство, командну роботу та готовність допомогти. Крім того, два бики передають ефект вживання напою Red Bull. Безперечно, це вдало підібраний графічний елемент.
Більшість людей вважають, що золоте коло – це сонце. Багато культурах люди називали його правителем землі. Цей космічний елемент уособлює життя, світло, енергію та вплив. Він також символізує зростання, силу, здоров'я та пристрасть. Нарешті, сонце означає завершеність та лихоліття.
Червоний – найпомітніший колір у логотипі Red Bull. Він підкреслює жахливий характер тварин та написи. Цей основний колір символізує любов, пристрасть та силу. Він також може натякати на відвагу, небезпеку та силу волі. Червоний - відповідний колір для бренду, тому що він уособлює дію, енергію та ентузіазм.
За допомогою золотого кольору дизайнер зобразив як биків, так і їхні контури. Він асоціюється із щедрістю, багатством та успіхом. Крім того, передає відчуття, властиві жовтому кольору, такі як свіжість, енергія та щастя.
Логотип Red Bull – унікальний товарний знак в індустрії напоїв. Присутність лютих бугаїв, сонячний диск та індивідуальний текстовий знак відмінно працюють разом.
Коли Матешиц представив Red Bull світу, він точно знав, що треба змінити, а що залишити колишнім. Іконографія бренду з його знаменитими биками не потребувала оновлення чи переробки. Тактика невтручання Матешиця – ключовий фактор у подальшому успіху Red Bull. Навіть у Таїланді, де Red Bull досі продається як Krating Daeng, культових биків можна знайти на кожній банці (головне, щоб не всередині).
Дивний суд.
Рекламний слоган «Red Bull дає крила» нагородив компанію позовом за маркетинг, який вводить в оману і який у 2014 році привів до врегулювання спору в мільйон доларів. Один американець зауважив, що енергетичний напій таки не дає крил. Red Bull погодився внести до фонду 13 мільйонів доларів. Метою було запобігти масовому судовому процесу. Також був наїзд з боку організацій захисту прав споживачів, які закликали заборонити енергетичні напої для дітей та молоді. У ньому говорилося, що у напоях більше кофеїну, ніж може витримати молоде тіло. Органи охорони здоров'я у всьому світі зіткнулися з проблемою синтетичної амінокислоти таурину, яка природним чином зустрічається у бичачій жовчі. Red Bull не продавався у Німеччині до 1994 року.
Усі банки Red Bull, продані у 2013 році, містять 475 тонн кофеїну.
Red Bull Cola складається лише з натуральних інгредієнтів.
Але при вживанні пам'ятайте, що цукор також вважається натуральним інгредієнтом.
Червоні бугаї на логотипі зовсім не прості.
Насправді це гуари, найбільші представники сімейства великої рогатої худоби цегляного кольору. Зазвичай вони посідають п'яте місце у списку найважчих тварин після слонів, носорогів, бегемотів та жирафів.
Red Bull має власний лейбл.
Він називається Red Bull Records і очолює його колишній віце-президент Atlantic Records. Найвідоміший гурт на лейблі - Awolnation, що увійшов до десятки найкращих у чарті Billboard Rock.
Red Bull відправив парашутиста до космосу.
Так, це той самий знаменитий стрибок з парашутом зі стратосфери.
Першим спортивним змаганням Red Bull стала гонка Dolomitenmann, «найскладніша командна естафета у світі».
Захід поєднує в собі біг, парапланеризм, каякінг та катання на гірських велосипедах.
Штаб-квартира Red Bull виглядає як лігво лиходія.
Red Bull щорічно витрачає понад півмільярда доларів на Формулу 1.
Це єдина компанія, яка колись володіла двома командами одночасно. Вони також люблять хвалитися своїми автомобілями і часто ведуть їх у дивних місцях. Наприклад, по високих гірських перевалах, льоду та ґрунтових дорогах Техасу.
Влада Німеччини виявила сліди кокаїну в енергетиці.
Хоча Red Bull Cola використовує у своєму виробництві справжні горіхи та декокаїнізований екстракт листя коки, деякі з активних інгредієнтів одного разу виявились на радарі німецького регулятора харчових продуктів. Оскільки в кожній банці було виявлено всього 0,13 мкг, продукт був визнаний безпечним, і напій повернули у продаж.
Red Bull проводив конкурс саморобних літаків із двигунами під назвою «Flugtag».
У змаганні команди будували літаки та запускали їх із 20-футової палуби. Оскільки всі вони врізалися у воду внизу, їх оцінювали за «креативністю та видовищністю», а також за відстанню польоту.
Є спеціальна версія Red Bull, доступна лише VIP-гравцям Формули 1.
Red Bull також має не такі небезпечні авіаційні хобі.
У конкурсі Red Bull Paper Wings судять за найтриваліший ефірний час та дистанцію. Турнір з паперових літачків офіційно найбезпечніше змагання, яке проводить компанія.
Спочатку Red Bull не пропускали у продаж у деяких країнах через побоювання щодо його стимулюючих властивостей.
Але пізніше енергетик був визнаний безпечним напоєм, тому побоювання виявилися необґрунтованими. Одна банка містить таку кількість кофеїну, як і звичайна чашка кави, і в даний час доступна в 165 країнах.
Red Bull включив до свого списку спортсменів індійську шахістку Таню Сачдєв, а також численних відео-гравців.
Як ми вже говорили, якісний логотип, відповідна назва та робоча маркетингова стратегія можуть перетворити навіть дешевий азіатський енергетик для далекобійників на престижний атрибут спортсменів та активної молоді. Хоч він і не злетів з першого дня існування, як багато інших іменитих брендів, завзятість та віра в ідею його засновника привів Red Bull сьогодні до нас на полиці.
Хочете створити свій бренд, але не можете визначитися із фірмовим стилем чи стратегією? Фахівці в студії WeLoveBrands допоможуть вибрати вам правильний і короткий шлях до успіху, а команда висококваліфікованих дизайнерів створять логотип , який чудово привертатиме увагу та запам'ятовуватиметься потенційним споживачам. Для консультації потрібно лише написати в чат-бот або зателефонувати до гарячої лінії.