→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Pringles: усе, що потрібно знати про головні снеки світу

194

Оцінили: 45

Зміст:
Розмір шрифту:

Pringles: усе, що потрібно знати про головні снеки світу

Якщо ви не любите Pringles, ви не пробували Pringles. Саме з таким девізом вже 54 роки мешкають шанувальники цієї знаменитої марки. У чому ж секрет такої шаленої популярності? І це незважаючи на одну із найвищих цін продукції на ринку чіпсів.

 

У цій статті ми розповімо вам історію (і не лише) легендарного бренду, який півстоліття підкорює серця споживачів із різних шматків світла.

Pringles: коротко про головне

  • Назва бренду Pringles
  • Власник Kellogg's
  • Засновник Procter & Gamble
  • Галузь Пшенично-картопляні снеки
  • Ринки По всьому світу
  • Дата заснування 1968 р. США
  • Офіційний сайт https://www.pringles.com/easterneurope/ru/home.html

Pringles – тонкі картопляні чіпси у формі сідла (справжня назва форми Pringles – гіперболічний параболоїд). Вони неймовірно популярні серед споживачів та продаються у 140+ країнах. Річний обсяг продажу компанії перевищує 1,4 мільярда доларів.

Причина, через яку Pringles є улюбленими чіпсами багатьох людей, полягає в їх упаковці. Вона розроблена спеціально так, щоб платівки не ламалися. Крім того, вони не жирні і залишаються свіжішими довше, ніж чіпси в пакетах. Якщо ви відкриєте Pringles і залишите їх на якийсь час, з ними нічого не станеться, тоді як продукція у звичних нам пачках гарантовано розм'якне.

За даними Euromonitor, тільки на ринку США річний обсяг продажів компанії становив понад 1,1 мільярд доларів на 2017 рік. Таке зростання Pringles - довгоочікуваний перепочинок для Kellogg, який останнім часом зіткнувся з деяким тиском, як і багато інших компаній Big Food.

Перші Pringles були продані в Америці в 1968 році, але не популярні до середини 1970-х років. На початку свого шляху вони називалися "Новомодні картопляні чіпси Pringle".

Згідно з патентом, винахідником Pringles був відомий Олександр Лієпа з Монтгомері, штат Огайо. Випускалися снеки компанією Procter&Gamble. Але у 2012 році бренд був проданий нинішнім власникам Kellogg's.

pringles

У той же час Pringles був четвертим за популярністю брендом снеків після Lay's, Doritos та Cheetos (всі вони вироблялися Frito-Lay), займаючи 2,2% світового ринку.

В даний час картопляні чіпси або закуски «чіпси» виготовляються в Північній Америці в Джексоні, Теннессі, а також у Європі в Мехелені, Бельгія.

Бренд рекламувався в Сполучених Штатах, Сполученому Королівстві, Австралії та Ірландії під гаслом «Щойно ти почнеш робити це, ти не зможеш зупинитися», а в інших місцях - під слоганом «Все з'являється з Pringles».

Картопляні чіпси Pringles славляться своєю незвичайною упаковкою. Це трубчаста банка з внутрішньою плівкою і пластиковою кришкою, що закривається; на ньому також є знаменитий логотип - стилізоване зображення людини з великими вусами та прямою чубчиком.

Завдяки картонній упаковці у вигляді трубки коробку можна використовувати як відмінну антену Wi-Fi. У деяких випадках з неї роблять скриньки для зберігання дрібниць чи навіть одягу. Наприклад, комік Ділберт згортає свій одяг у коробку "Pringles", яку пізніше він може поміняти на роботі або в машині. Спортсмени теж можуть знайти це корисним, тому що банк розміром рівно з три тенісних м'яча і відмінно підходить для їх зберігання. Упаковки «Pringles» завжди барвисті, цікаві та різні, тому чимало людей просто їх збирають.

Конкуренти Pringles

Найсильнішими конкурентами Pringles є Doritos, Unitedbiscuits, SunChips, Lavender Spa & Nail Salon, Nail 3, Brian Christopher Salon, Goldbaums та Browcharlotte. У Pringles працює 1700 співробітників, і вона посідає 2 місце серед 10 провідних конкурентів.

pringles

  1. Doritos

Дорітос – головний конкурент Pringles. Компанія Doritos була заснована у 1964 році, її штаб-квартира знаходиться у Плано, штат Техас. Як і Pringles, Doritos також працює в галузі випічки, заморожених продуктів та напівфабрикатів. У Doritos на 200 співробітників менше, ніж у Pringles.

pringles

  1. Unitedbiscuits

Unitedbiscuits вважається одним із головних конкурентів Pringles. Unitedbiscuits була заснована в Мідлсексі, Англія в 1948 році. Як і Pringles, Unitedbiscuits також працює у сфері харчової промисловості. У порівнянні з Pringles виручка Unitedbiscuits на 476,2 млн доларів менша.

pringles

  1. SunChips

SunChips – третій суперник Pringles. Компанія була заснована у 1991 році. Як і Pringles, SunChips також працює у секторі випічки, заморожених продуктів та напівфабрикатів. Але цей суперник приносить менше прибутку, ніж наш відомий бренд чіпсів.

Хоча конкурентів у Pringles чимало, ніхто не зможе обійти їх в упаковці. Тут бренд назавжди залишиться першовідкривачем, якого намагаються копіювати мільйони виробників.

Благодійність Pringles

  • У 2018 році Pringles продавав з аукціону фішки «Вечеря на День Подяки» для благодійності. Бренд об'єднався з No Kid Hungry, щоб допомогти людям насолодитися снеками зі смаками до Дня Подяки та одночасно нагодувати голодних.

Ця колекція чіпсів, випущена обмеженим тиражем, дивувала незвичайними уподобаннями, такими як індичка, картопляне пюре, начинка, журавлинний соус, збита кукурудза, запіканка із зеленої квасолі, макарони з сиром та гарбузовий пиріг. Вся виручка від аукціону була спрямована на користь No Kid Hungry, і Pringles врівноважив ставку, що виграла, до 5000 доларів. Це, ймовірно, більше, ніж будь-яка людина витратила б на 24 Pringles, але гроші пішли справді на велику справу.

«Жодна дитина не заслуговує на те, щоб голодувати цього святкового сезону, але кожна шоста дитина в Америці бореться з голодом», - сказав Клей Данн, директор зі зв'язків з громадськістю організації No Kid Hungry. «На цьому аукціоні шанувальники Pringles можуть отримати кумедний колекційний предмет і водночас вплинути на нашу роботу».

  • У 2020 році талісман Pringles відповів на дивне прохання Джона Олівера розкрити своє тіло повністю і пожертвував 10 тисяч доларів на благодійність на честь провідного HBO.

Олівер привернув увагу офіційного облікового запису Pringles у Twitter, який поділився відео з відповіддю на прохання показати повністю Прінгла. Розмістивши відео в Твіттері, Прінглз також додав власні гроші в пожертву Джона під назвою «Годування Америки», а саме долар за «кожну секунду, яку Джон думає про тіло містера П».

Відео, опубліковане у вівторок, показує, як талісман на ім'я Джуліус Прінглс вітає послідовників у своєму розкішному будинку, прикрашеному до свят. Перед різдвяною ялинкою містер Пі показує своє тіло повністю, яке виявилося зовсім не схожим на дивні малюнки, представлені шанувальниками Олівера.

  • У період з вересня по листопад 2020 року було створено спільне партнерство зі збору коштів, підвищення обізнаності, зміцнення здоров'я та маркетингу між одним з найпопулярніших брендів снеків у Великобританії, Pringles, та провідною у світі благодійною організацією з охорони здоров'я чоловіків Movember, покликаною стимулювати змістовні розмови про психічне здоров'я серед британської громадськості

pringles

Movember лідирує у боротьбі із самогубствами у чоловіків за допомогою інформаційних кампаній та методів, спрямованих на допомогу людям до того, як вони дійдуть до критичної точки. Працюючи з Pringles, вони змогли використати національне охоплення цього відомого імені, щоб донести ідею Movember до більш широкої аудиторії.

До кінця кампанії партнерство зібрало 123 947 фунтів стерлінгів та охопило мільйони людей.

Активна участь Pringles у благодійних компаніях зробила його для багатьох «рідним» брендом, який асоціюється з добром, емпатією та світлом.

Pringles: історія першовідкривачів снеків у банках

Картопляні чіпси - настільки популярна закуска, що важко уявити час, коли не було безліч варіантів на вибір. Однак у 1939 році чіпси були визнані несуттєвими, і виробництво було зупинено через війну. Як би там не було, після припинення бойових дій картопляні чіпси повертаються і стають популярнішими, ніж будь-коли раніше. У любителів цих снеків на той час була лише одна скарга: вони були страшенно жирними, а пакети були заповнені переважно крихтами.

У 1956 році компанія Procter & Gamble розпочала вирішення цієї проблеми. Вони мали намір створити ідеальний чіпс, заручившись допомогою Фредріка Дж. Баура, хіміка за фахом, який до того ж дуже добре знався на математиці. Він використав геометричну формулу для створення сідлоподібного чіпса, який не ламався при правильній упаковці в циліндричній герметичній банці.

Єдина серйозна проблема в тому, що чіпси мали присмак сміття. Замість того, щоб продовжувати спроби, P&G відклала свої мрії про бренд, щоб на якийсь час зосередитися на інших речах. Через кілька років, у середині 60-х, компанія знову зайнялася пошуком нових продуктів і вирішила переглянути блискучу концепцію Баура. Ідея виявилася життєздатною, але потрібно було зробити чіпси добрими на смак. Отже, P&G розпочала роботу над новим рецептом, який включав пасту із зневодненої картоплі, рису, кукурудзи та пшениці. Вони використовували форму для печива, щоб штампувати чіпси ідеальної форми.

P&G назвала витвір Pringles Newfangled Potato Chips. Ніхто не знав, чому їх так назвали, але це ім'я прижилося. Насправді існує давня теорія про те, що ім'я походить від Марка Прінгла, робота якого Procter & Gamble цитується в патенті, але це не було підтверджено. Є інша версія, що вони могли бути названі на честь двох співробітників рекламного агентства P&G, які жили на Прінгл Драйв в Огайо. Як би там не було, Pringles офіційно народилися, але вони все ще не мали успіху. Складені один на одного снеки потрапили на полиці магазинів.

У 1975 році, коли інші виробники дізналися про ці нові творіння, вони зажадали від Pringles перестати називати себе чіпсами, адже технічно вони зроблені не лише з картоплі. Управління санітарного нагляду за якістю харчових продуктів зважило і порадило Pringles перестати називати себе чіпсами.

pringles

У 1980-х Pringles, нарешті, здобули заслужену популярність, хоча незрозуміло чому вони злетіли саме тоді. Деякі люди приписують успіх рекламної кампанії під назвою «Лихоманка смаку Прінглса». Інші кажуть, що це була реклама з Бредом Піттом у головній ролі. Однозначної відповіді немає.

До середини 80-х Прінглз вперше вирішив оновити свого талісмана, але надалі вони зроблять це ще кілька разів.

У міру того як Pringles ставали дедалі популярнішими, компанія почала шукати нові ринки збуту. У 1995 році вони націлилися на Європу, Латинську Америку та Азію, що означало появу нових смаків. Компанія Pringles додала коктейль із креветок, водоростей, шинки Серрано, смаженого курчати і навіть чорниці.

Фактично рецепт чіпсів Pringles поміщає закуску в іншу податкову категорію. У 2008 році лондонський суд виніс рішення на користь P&G після того, як податкові органи Великобританії запровадили 15% податку з продажу (ПДВ) на чіпси Pringles, як і для решти продуктів, зроблених з картоплі.

Юристи P&G стверджували, що насправді Pringles лише на 42% складається з картоплі, а решта – рисове борошно, і тому їх слід віднести до категорії продуктів харчування та звільнити від податку на продаж. Постанова мала важливі наслідки, оскільки ціна на чіпси Pringles вища, ніж на звичайні картопляні чіпси, а податок із продажу зробив би продукт неконкурентоспроможним.

У 2011 році компанія Procter & Gamble вирішила продати бренд Pringles компанії Diamond Foods Inc за 2,35 мільярда доларів. Але угода так і не відбулася.

2012 року американський виробник харчових продуктів Kellogg's купив бренд за 2,7 мільярда доларів.

Через 6 років Kelloggs і в'єтнамський виробник фаст-фуду Acecook об'єдналися, щоб вивести на ринок локшину швидкого приготування, також відому як Pringles, зі знаменитим Джуліусом Прінглом на упаковці. Спочатку локшина продавалася лише у Японії, та був з'явилася й у США.

pringles

У лютому 2020 року Kellogg's та Gravitonus (підрозділ WARP) представили ігрове крісло з годівницею. Воно має вбудований фітнес-браслет, відстежує поведінку гравця та відправляє дані у спеціальний додаток. Виходячи з цього програма розраховувала оптимальний ритм гри для господаря. Крім того, на стільці було встановлено роботизовану руку, яка підносила чіпси прямо до рота гравця, коли він був голодний.

Тим часом люди продовжували насолоджуватися відомими снеками і навіть почали винаходити способи, як саме їх є. У 2013 році в мережі з'явився "злом Pringles", який показав, що якщо покласти аркуш паперу в банку, можна витягнути всі чіпси одним шматком. У тому ж році в Інтернеті з'явився ще один трюк, що отримав назву Pringles ringle - кільцеподібна конструкція, що окремо стоїть, зроблена тільки з Pringles.

Сьогодні Pringles продаються у 140 країнах світу. І для кожної з них маркетологи Kellogg створили певнулінійку чіпсів цього бренду.

Місія Pringles

Заява про місію бренду Pringles звучить так: «Зробіть кожну мить яскравою та смачною». У цій лаконічній рекомендації компанії вдалося вмістити і стійку асоціацію їхніх снеків із веселощами, і головну рису, за яку їх люблять споживачі – неймовірний смак.

На своєму сайті компанія Kellogg описує своє бачення доброго та справедливого світу, в якому люди не просто нагодовані, а задоволені.

Своєю метою виробник харчової продукції вважає створення найкращих днів та місць за столом для всіх за допомогою своїх надійних брендів.

Закінчимо розділ цитатою, якою Kellogg описує суть своєї діяльності на сайті:

«Ми компанія перспектив та можливостей. Кожен день є новою нагодою поділитися Нашим Баченням, жити Нашою Метою.

Пам'ятаючи про ці ідеали і дотримуючись їх, ми підтримуємо відданість нашого засновника людям та їхньому благополуччю. І ми просуваємо середовище, в якому можемо виходити за межі та створювати продукти харчування та бренди, які сприяють розвитку кращих якостей у кожній людині у всьому світі.

Саме ця віра об'єднує та вирізняє нас.»

Історія знаменитого містера Прінглса

Назва

Спочатку компанія Proctor & Gamble назвала чіпси "Новомодні картопляні чіпси Pringles", як ми вже говорили вище. Деякі співробітники повідомляли, що ім'я походить від вулиці у Фіннейтауні, штат Огайо. За їх словами, основною причиною такого вибору було те, що воно звучить гарно та приємно. Також його було легко вимовляти, що спрощувало поширення та продаж.

Інше джерело стверджує, що це ім'я походить від Марка Прінгла, винахідника машини для обробки картоплі.

Третя теорія у тому, що це ім'я було обрано творцями навмання з телефонної книги.

Який із цих варіантів правильний досі не знає ніхто. Виберіть той, що вам більше подобається.

кольори

Палітра логотипу Pringles складається з 6 кольорів: брудно-коричневого, шоколадного, чорного, білого, червоного та жовтого. Завдяки використанню яскравих червоного та жовтого відтінків, логотип привертає увагу та моментально утримує його.

pringles

Історія логотипу

У логотипу Pringles 54-річна історія. Він порівняно багато разів видозмінювався, але на ньому завжди був присутній талісман містер Прінгл і сама назва продукту.

Зовнішній вигляд Pringles не сильно змінився з моменту створення бренду в 1967 році. Знаменитий вусатий чоловік протягом багатьох років залишався зі своїми класичними вусами, і на цей час був лише трохи перероблений та стилізований.

Початковий логотип з 1967 до 1986 року складався з витягнутого по горизонталі округлого чоловічого портрета, виконаного жирними чорними лініями, з червоним і чорним смугастим волоссям, а також круглими червоними щоками з візерунком з білих смуг. Жовтий напис "Pringle" містився під портретом на збільшеному суцільному чорному банті. Шрифт напису відрізнявся подовженими та загостреними засічками та плавними кутами. До 1986 Pringles писалося з апострофом перед буквою «s». Талісман містер Прінглс був розроблений у 1967 році разом із цим логотипом.

Назва бренду було змінено на «Pringles» у 1986 році, і того ж року було змінено логотип продукту. Портрет змінив форму на круглу, а лінії обличчя були перемальовані у більш сучасній та привабливій манері. Що стосується напису, то його індивідуальний і елегантний шрифт був замінений на більш модний на той час і строгий геометричний шрифт без засічок з твердими квадратними формами.

pringles

У 1997 році портрет отримав діагональне розташування та вишукану колірну палітру. Яскраво-червоний колір змінився на спокійний коричневий, а з зображення видалено рот і щоки. Емблема стала яскравішою і чистішою, а весь логотип виглядав свіжішим, стильнішим і впевненішим.

У 2002 році бренд представив більш химерний і багато прикрашений логотип. Тепер він розміщувався під зображеннями різних уподобань. Зображення цибулі, наприклад, поменшало і було пофарбоване в градієнтно-червоний колір з товстим чорним контуром. Чоловік із вусами був перемальований у більш сучасній манері та розміщений на червоно-жовтому фоні.

Поточний логотип Pringles був створений у 2009 році та повністю заснований на попередній версії, але має біле тло та напис новим шрифтом. Тепер ім'я бренду виведено гладким курсивом із піщаними засічками, з елегантними закругленими формами та жирним чорним контуром із градієнтних жовтих літер.

У грудні 2020 року Pringles представив новий логотип споживачам США. Дизайн пана Прінглза був спрощений: йому видалили волосся, повернули брови, прибрали білі зіниці з очей, а краватку-метелика зменшили до мінімуму і зробили краї гострішими. Напис 2009 року залишився майже таким самим, але пропорція була трохи змінена. Логотип часто можна побачити на фонах інших кольорів, окрім білого. Ця емблема отримала переважно негативні відгуки критиків і шанувальників бренду. Альтернативний варіант логотипу в США 2020 з написом замість нього, заснований на перших трьох логотипах Pringles 1967, 1986 і 1996 років, був представлений 31 грудня в соціальних мережах компанією Pringles Taiwan для покупців з Океанії та деяких регіонів Азії. На початку 2021 року він почав тиражуватись і в інших країнах.

pringles

Цей логотип зараз використовується в Тайвані, Австралії, Новій Зеландії, Індії, Малайзії, Таїланді, Гонконгу, Китаї та Південній Кореї. Його часто можна побачити на червоному тлі.

Приклад Pringles нам доводить, що видозміни лого потрібно робити максимально акуратно, адже будь-який неправильний крок може спричинити ціле обурення цунамі з боку скривджених фанатів бренду.

Факти про Pringles, які вас здивують

  • Машину, яка виготовляє чіпси, зробив письменник

Цього генія звали Джин Вулф. Ви запитаєте, як письменник може настільки орієнтуватися у технологіях? Все просто, Джин служив як бойовий інженер під час Корейської війни, а потім ще й вивчав інженерну справу в Х'юстонському університеті. Нарешті його взяли на роботу в Proctor&Gamble, де він зумів розробити машину, яку використовують для виготовлення Pringles.

По помилці його часто називали винахідником, на що він відповідав в одному зі своїх інтерв'ю, що він лише розробив машину, але не вигадав. За його словами, це зробив німецький джентльмен, ім'я якого я забув на довгі роки. Пізніше Вулф став автором багатьох науково-фантастичних романів, один з яких був визнаний найбільшим фентезі всіх часів. Чули про роман «Меч ліктора»? Так, це лише чергове його геніальне творіння.

  • Винахідник банки для чіпсів був у ній та похований

У 1966 році компанії Proctor & Gamble знадобився хтось, хто міг би виготовити упаковку для картопляних чіпсів. Це виявилося під силу хіміку та техніку, який працював тоді на складах харчових продуктів, Фредріку Бауру. Так і був винайдений великий культовий циліндр Pringles.

pringles

Коли Фредрік Баур попросив його дітей поховати частину його кремованих останків у банку Pringles, вони спочатку посміялися з цього. Але коли він загинув і настав час вирушити до похоронного бюро, вони зупинилися в Walgreens, щоб забрати контейнер на честь досягнень свого батька. Син Баура Ларрі сказав Time: «Ми з братами та сестрами коротко обговорили, який ароматизатор використовувати, – каже Баур, – але я сказав: «Послухайте, нам потрібно використовувати оригінал».

  • Раніше назва була занадто довгою

Pringles спочатку продавалися як "Новомодні картопляні чіпси", але назва не прижилася. Ніхто не знає, звідки походить назва «Pringles», але дехто вважає, що це могло бути пошаною патентовласнику на обладнання для обробки картоплі. Рекламні матеріали 1970-х років пояснюють, чому закуски стали такими новомодними: «Все! Вони свіжі та цілісні. Вони виходять свіжими і залишаються такими навіть після відкриття! Вони вміщуються в шафах – без стискання!»

  • Ви знали, що талісман має ім'я?

Якщо ви пропустили цю інформацію у статті і вирішили перейти одразу до найцікавішого, цей факт для вас. Пам'ятаєте того вусатого хлопця на банці? Він має офіційне ім'я: Джуліус Прінгл.

  • У логотипі можна знайти чіпси

Придивіться, точка над "i" вам нічого не нагадує? А вуса Джуліуса Прінгла?

  • Pringles – це світова закуска

Снеки Pringles виготовляють на заводі в Теннессі, але це не заважає бренду «подорожувати». З того дня, як компанія Kellogg's придбала права на чіпси, обсяг продажів збільшився з 4,8 млрд. доларів у 2011 до 6,5 млрд. доларів до 2014 року. «Понад дві третини Pringles сьогодні продається за межами Північної Америки, - сказав Кріс Худ з Kellogg Europeg Food Industry News, додавши: «Зростання постійно було глобальним».

  • Бред Пітт знімався у рекламі Pringles

До того, як стати зіркою американського кінематографа, Пітт деякий час напрацьовував портфоліо. До нього увійшла й рання поява у рекламі Pringles. У рекламі він, звичайно, без сорочки.

  • Не обов'язково їх є «сирими»

Щойно не експериментували фанати над легендарними чіпсами. Але найпопулярнішим варіантом залишається використання крихти зі снеків як панування до м'яса.

pringles

  • Банку як печі

Деякі шанувальники перетворили банки Pringles на міні-печі на сонячних батареях, використовуючи фольгу всередині для приготування їжі на рожні. З цієї упаковки можна навіть зробити динамік!

Ще Pringles може бути корисним для виготовлення «кантени», яка по суті є антеною, зробленою з консервної банки. Оскільки внутрішня частина банок Pringles виготовлена з фольги, її можна використовувати для розширення бездротових мереж, телефону та радіоприймання.

  • Вони були розроблені з урахуванням ідеального чіпсу

Можливо, ви пам'ятаєте, як старі рекламні ролики Pringles критикували Lay's та інші бренди картопляних чіпсів за те, що вони жирні та несвіжі. До того ж, була проблема з усіма цими крихтами на дні мішка після транспортування. Pringles мав стати рішенням всіх цих недуг – хрустким, нежирним та в ідеальній формі.

  • Ми повинні дякувати наукі за їх форму

До того, як Pringles дебютував на полицях магазинів у 1967 році, багато вчених старанно працювали над створенням дуже специфічної конструкції, і не дарма! Форма сідла, створена хіміком Фредеріком Бауром, технічно відома як «гіперболічний параболоїд». Були використані потужні комп'ютери, щоб гарантувати, що аеродинаміка чіпсів збереже їх недоторканими доти, доки вони не потраплять до покупців.

  • Контейнер дуже важливий

Циліндричні банки, також винайдені Фредеріком Бауром, були створені спеціально, щоб утримувати чіпси на місці і зберігати їх свіжими. В оригінальному дизайні навіть був сріблястий затор, який допомагав їм залишатися герметичними, можливо, саме тоді і виник слоган: «Як тільки ти луснеш, веселощі не припиниться!».

pringles

  • Щоб досягти потрібного смаку, знадобилося багато часу

Хоча Баур концептуалізував більшу частину продукту, іншому вченому на ім'я Олександр Лієпа довелося продовжити з того місця, де він зупинився у 1960-х роках, щоб покращити смак. Ім'я Лієпи вказано у патенті.

  • Виробництво потребує високотехнологічного обладнання

Завдяки відео від компанії ми тепер знаємо, як виготовляються чіпи, що штабелюються. Комбінація води, картопляних пластівців та кукурудзяного крохмалю змішується разом, потім скочується в плоский картопляний лист під тиском 4 тонни. Обсмажені в гарячій олії та покриті приправою, вони перестрибують з однієї конвеєрної стрічки на іншу, складаючи ідеальні стоси.

 

Усі 54 роки свого існування Pringles зберігав любов та вірність своїх відданих покупців. Щоб тримати такий авторитет півстоліття на своїх плечах, потрібно мати справді високий рівень професіоналізму не тільки у виробництві продукції, а й у брендингу .

Якщо вам потрібна допомога зі створенням чи розвитком власного бренду, ми завжди будемо раді допомогти вам у нашій студії WeLoveBrands. Для детальної консультації вам потрібно лише звернутися до нас за гарячою лінією або написати в чат-бот.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 45

Середня оцінка 4.3 / 5