→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Pillsbury Doughboy: чим чіпляє милий бренд-персонаж із тіста

864

Оцінили: 192

Зміст:
Розмір шрифту:

Pillsbury Doughboy: чим чіпляє милий бренд-персонаж із тіста

Doughboy - талісман компанії Pillsbury, головний герой усіх рекламних кампаній. Бренд пропонує продукцію із зернових, випічку та тісто для домашнього приготування різних страв. Для презентації продукту було створено милий персонаж. Найвідоміша і найкумедніша сцена з ним – коли наприкінці відеоролика великий людський палець тикає в живіт Doughboy Pillsbury, а той у відповідь мило хихикає.

 

Фірмовий персонаж Піллсбері був одним із найвідоміших протягом багатьох років, а з моменту появи щотижня отримував від шанувальників понад 200 листів. Doughboy брав участь у 600 рекламних роликах, пропонуючи близько 50 різних продуктів.

pillsbury-doughboy

Хто такий Pillsbury Doughboy?

Doughboy, або Poppin' Fresh, був створений рекламним агентством "Leo Burnett" в 1965 році для компанії "Pillsbury". В оригінальному рекламному ролику він вискочив із баночки зі свіжим охолодженим тестом, а в ранніх відео Doughboy був втілений у життя за допомогою глиняної анімації.

Poppin' Fresh став знаменитістю всього через кілька років після того, як дебютував на американському телебаченні. Він знімався в рекламних роликах із кінозірками, його згадували у ситкомах, відомому мультсеріалі «Сімпсони». Милий, усміхнений і хихикаючий фірмовий персонаж Pillsbury не тільки привертав увагу аудиторії до рекламованих продуктів і говорив про їхню свіжість, а й покращував настрій.

Після того, як у крихітного героя з'явилося багато шанувальників, компанія Pillsbury почала випускати лінійку продуктів Doughboy. У 1972 році вийшла семидюймова вінілова лялька Poppin' Fresh, яка стала дуже популярною. А потім з'явилася й родина Піллсбері, яка продавалася у вигляді ляльок окремо чи в ігрових наборах.

Сім'я Pillsbury Doughboy :

  • Сам Poppin' Fresh.

  • Місіс Poppin' Fresh або Pillsbury Doughgirl. Серед колекціонерів точаться суперечки про те, ким вона є для Doughboy – дружиною чи сестрою.

  • Гренпоппер та Гренмоммер (бабуся та дідусь).

  • хлопчик Поппер і дівчинка Бун-Бун.

  • собака Коржик і кішка Бісквіт.

  • Дядько Роллі.

pillsbury-doughboy

У рекламних роликах компанії іноді з'являлася Poppie Fresh. Вона була єдиною із членів сім'ї, хто «знімався» у рекламі разом із героєм Піллсбері. Але її не чіпали за живіт, оскільки вважали, що чоловіча рука, яка в кадрі натискає на дівчинку, виглядатиме грубо.

Історія створення Pillsbury Doughboy

Pillsbury Doughboy народився 7 листопада 1965 року у США. Ідея його створення належить копірайтеру рекламної агенції Leo Burnett Руді Перцу. Одного разу він сидів на кухні, роздумуючи над рекламою охолодженого тіста марки Pillsbury, і раптом уявив, як із банки вистрибує кумедний чоловічок. Так виник задум створення рекламного персонажа Піллсбері. Його назвали Poppin 'Fresh для відображення якості та свіжості продукту.

У якийсь момент Руді Перець вирішив, що придуманий герой дуже вже нагадує мультяшної доброзичливої примари Каспера, тому звернувся за допомогою до дизайнера Мілта Шаффера. Той працював у Disney і допоміг вирішити проблему. Так з'явився хлопчик з великими блакитними очима і милою усмішкою, в шапці кухаря та шарфику, який щоразу, коли його тицяли в животик, задерикувато хихотів.

Для пожвавлення Doughboy агентство вирішило співпрацювати з Cascade Studios в Лос-Анджелесі, щоб використовувати глиняну анімацію стоп-екшену. До комп'ютеризації кожну секунду рекламного ролика треба було зробити 24 кадри. Початкова модель коштувала $16 000, мала п'ять корпусів та 15 голів – для створення різних видів та позиціонування в рекламі. 1992 року на зміну стоп-кадра прийшла технологія CGI, яка передбачає комп'ютерні зображення.

Щоб озвучити персонажа, прослуховування пройшли понад 50 акторів, включаючи Пола Вінчелла, який озвучував Тигра з Вінні-Пуха. Але першим, чиїм голосом заговорив Poppin' Fresh, став Пол Фріс.

Pillsbury Doughboy із задоволенням допомагав господаркам готувати смачну випічку. Він став настільки популярним, що шанувальники закидали його листами та проханнями сфотографуватися.

Особливості фірмового персонажа Doughboy

Частково успіх Doughboy пов'язаний з його легко впізнаваним іміджем, що залишається незмінним до сьогодні. У Poppin' Fresh яскраво-блакитні очі, на ньому білий кухарський капелюх і шийна хустка. Характер також зробив героя популярним, адже він завжди веселий, уважний та чуйний.

Фігурка персонажа білого кольору – за аналогією до тесту. Цей колір символізує чистоту, безневинність, м'якість. А блакитний відбиває спокій, умиротворення, свободу. Поєднання цих кольорів говорить про щирість, впевненість і розум. З їхньою допомогою компанії вдалося створити доброзичливого, милого героя - помічника на кухні.

pillsbury-doughboy

Слоган бренду Pillsbury

Перший рекламний ролик The Doughboy вийшов в ефір 7 листопада 1965 року. Тоді бренд-персонаж вискочив із банки з тестом і сказав свої перші слова: "Я попсовий свіжий, Pillsbury Doughboy!"

Poppin' Fresh також знявся в рекламі шоколадного печива з 6-річною Морін МакКормік, яка зіграла Марсію Бреді в The Brady Bunch. У рекламі ці двоє співають класичний слоган: «Ніщо не говорить про кохання так, як щось із духовки, і Піллсбері говорить про це найкраще».

Що зробило компанію Pillsbury успішною?

Pillsbury радує споживачів свіжою випічкою з 1869 року. Успіх компанії викликаний не лише високою якістю продукції та простими рецептами, а й сімейними цінностями, яких вона дотримується. Продукція бренду є вже традиційною у День подяки та на Різдво у США. За різдвяний сезон американці випікають понад 17 000 партій печива, а за рік – близько 4 млн.

У 2015 році Pillsbury потрапила до Книги рекордів Гіннеса, оскільки заморозила рекордну кількість бісквітів за одну годину (1169 штук). Сайт компанії входить до топ-5 найкращих продуктів харчування, а сам бренд – до топ-25, які люблять міленіали.

Величезна заслуга в просуванні та рекламі продуктів Піллсбері належить, звичайно ж, фірмовому персонажу Pillsbury Doughboy.

Сьогодні Poppin 'Fresh – один із найвідоміших талісманів у США. 2009 року Doughboy дебютував на параді на честь Дня подяки від Macy's. Pillsbury Doughboy, як і раніше, з'являється на національних телеканалах. Іноді він навіть знімається в інших рекламних роликах. Різниця в тому, що тепер його зображення генерується комп'ютером на відміну від ранніх сюжетів. Однак є одна річ, яка ніколи не зміниться – якщо тицьнути в живіт, Doughboy завжди хихикатиме.

Якщо і ви хочете пожвавити свій бізнес, вивести його на новий рівень, сподобатися цільовій аудиторії, створіть фірмового персонажа.

З цим завданням допоможе впоратися студія WeLoveBrands , фахівці якої генерують ідеї та втілюють у життя різні рішення. Для отримання консультації та уточнення деталей зателефонуйте нам або напишіть повідомлення на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 192

Середня оцінка 4.5 / 5