Брендоманія
29 Лютого
Givenchy: як юрист-недоучка створював модні колекції та одягав знаменитостей
У світі моди відомі кілька дизайнерів, які здійснили справжню революцію. Коко Шанель звільнила жінок від багатошарових спідниць та корсетів, подарувавши штани, костюми з твіду та маленьку чорну сукню. Крістіан Діор відкрив нову епоху жіночності після війни та форменого одягу. П’єр Карден своїм головним досягненням вважав втілення абстракції у форму, колір та текстуру: “Все, що я створив, народжене з абстракції”.
29 Лютого
Бренд Zara – fashion-революція та майстерна стратегія
“Те, що добре одягатися могли тільки багаті дами, завжди здавалося мені несправедливим”, – говорив Амансіо Ортега, мільярдер родом з Іспанії, модельєр, засновник та CEO фахівець організації Industria de Diseno Textil Sociedad Anonima (Inditex). Ця група об'єднує бренди «Зоря», Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Массімо Дутті та ін.
29 Лютого
Chanel – бренд на віки
Chanel – це один із найбільш популярних та впливових брендів у світі. Це зразок вишуканого стилю та елегантності. Багато модниць мріють про сумочку, сукню, туфельки або знамениті парфуми Шанель.
29 Лютого
Pepsi – бренд, який дав назву цілому поколінню
Хто не чув про солодке газування Пепсі? Мабуть, лише одиниці. Це не лише знаменитий у всьому світі бренд, а й головний конкурент відомої “Кока-Коли”. Дві компанії вже кілька років борються за перше місце на ринку за обсягом продажів, по черзі займаючи лідируючі позиції.
29 Лютого
Playboy – зі звичайного журналу до легенди
Хто не знайомий із зображенням зайця з метеликом на шиї? Логотип цієї компанії може розпізнати більшість із нас. Бренд Playboy став легендарним завдяки неординарним рішенням його засновника та яскравим стратегіям компанії.
29 Лютого
Monster Energy – бренд, який змінив асортимент і не помилився
Цей бренд працює без реклами, робить ставку на екстрим, активний спосіб життя, музику та кіберспорт. Його ім'я та логотип пов'язують із сатанізмом, а сама компанія часто подає до судів на інші бізнеси за використання слова «monster» або літери «М», звинувачуючи їх у порушенні авторських прав.
29 Лютого
Starburst: історія про те, як пережити друге народження і стати популярнішим
Жувальні цукерки Starburst радують споживачів фруктовим смаком упродовж 60 років. Однак мало хто знає, що справжня популярність до них прийшла після поглинання та зміни стратегії розвитку.
29 Лютого
KitKat – бренд, який навчив людей робити перерву
Знаменитий англійський бренд хрусткого шоколаду KitKat дуже вплинув на кондитерську індустрію. Він подарував світу не лише різноманітні смаки традиційних ласощів, але також показав, як і коли їм можна насолодитися повною мірою.
29 Лютого
Sprite – напій із особливою місією
Sprite – найпопулярніший лимонно-лаймовий напій, лідер із вгамування спраги серед усіх газировок. Він з'явився, щоб скласти конкуренцію 7 UP, але незабаром підкорив весь світ. Як Спрайт переріс із простої содової з лимоном у освіжаючий напій і завдяки чому отримав визнання, дізнаєтесь у цій статті.
29 Лютого
Oreo: шлях довжиною 109 років
«Лізні! Покрути! Обмакни!». Вам це гасло нічого не нагадує? Цікаво, що потрібно зробити, щоб фраза з реклами твого бренду трималася в голові людей ще не один рік або навіть десятиліття після свого виходу? Тепер у нас є чудова можливість дізнатися секрети справжніх богів маркетингу, а за сумісництвом виробників печива в світі – бренду Oreo.
29 Лютого
Бренд-персонаж Фрекен Бок – гарант чистоти та порядку в будинку
Торгова марка “Фрекен Бок”, що належить корпорації “Біосфера”, вже багато років радує споживачів якісною продукцією та креативною рекламою. Її товари здатні не лише полегшити людям життя, а й перетворити прибирання на приємне заняття.
29 Лютого
Все, що ви не знали про TikTok: як китайська програма за 5 років звела з розуму планету
Чи могли ви коли-небудь уявити, що програма, розроблена всього за 4 місяці, може зробити такий ажіотаж у світі? Ось і автори TikTok не могли.
29 Лютого
Skittles: секрети знаменитої фруктової веселки
Ці кольорові цукерки займають полиці супермаркетів світу вже п'ятий десяток років. Унікальні аромати, барвистий дизайн та знамените поєднання кольорів оселилися в серцях відданих споживачів миттєво. Давайте ж скоріше розберемо цю веселку по квітах і нарешті дізнаємося, яка вона смакує!
28 Лютого
Facebook: все про цифровий гігант у світі соціальних мереж 21-го століття
Якщо ви скажете комусь, що жодного разу ще не чули про соціальну мережу Facebook у 2021 році, навряд чи вам хтось повірить. За 17 років свого існування програма захопила буквально весь світ.
28 Лютого
Бренд-персонаж «Євросети»: курс на позитив
“Веселий, сміливий, доброзичливий, надійний і трохи зухвалий”, – таку характеристику новому бренд-персонажу мережі салонів мобільного зв'язку дав віце-президент з маркетингу та реклами в компанії “Євросєть”.